Herkese iyi günler dilerim. Babamın kullanması amacıyla Sahibinden sitesi üzerinden bir arkadaştan Samsung M51 cep telefonu satın aldım. Aradan daha 2 gün geçti ve ekran bir anda sarardı. Babam bana bu sorunu söyleyince alıp inceledim hafif üst kamera kısmına temas edince ekran düzeldi. Babamın bir diğer şikayeti ise Wifi bağlantısının kendi kendine kopması ve bazen de Wifi alıcısını bulmaması yada çok uzun taraması sorunu. Detaylı inceleyince telefonun üst kısmının çok ama çok hafif yamuk olduğunu fark ettim bunu ayak üstü alışveriş yaparken fark etmemiştim. Satıcı telefonu alırken yamukluğu bende fark etmemişim aldığım yerden olabilir vesaire diyor. Bu konuyla ilgili ne yapabilirim ? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Düşbaz -- 2 Mart 2025; 1:19:24 > |
Sağlam diye aldığım 2. el telefon 2. gün arızalandı ne yapmalıyım ?



-
-
Telefoncudan mı satın aldın normal kullanıcıdan mı? Normal kullanıcıysa malesef yapabileceğin çok şey yok. Ama ikinci el ise ve fatura veya fiş varsa elinde ayıplı mal sebebiyle tüketici hakem heyetine şikayet edebilirsin.
-
Kullanıcıdan aldım. Alırken imza sözleşme vesairede aldım.
-
Savcılığa başvurman gerekir bu durumda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sağlam diye teslim aldıysanız, üstelik bunu yazılı olarak da beyan ettiyseniz bir şey çıkmaz.
Diğer türlü de bir şeyin çıkacağını sanmıyorum. Tamamen satıcının iyi niyetine kalmışsınız ki satarken zaten bir sorunu olduğunu bilip de söylemediyse iyi niyet göstereceğini de sanmıyorum.
Sonuçta bir gün bozulacaktı. Siz aldıktan sonra denk gelmesi şanssızlığınız olabilir.
-
Kağıtta sağlam diye bir ibare yok hocam sadece şu kişiye sattım diye var. Hadi bir kere neyse de bu kadar sorunun aldıktan 1 gün sonra üst üste olması garip. Birde mesajlarında üstündeki yamukluğu fark etmemişim diye kendisi de söylüyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X