Şimdi Ara

Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
202
Cevap
2
Favori
15.255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Banchi_Doğan ;

    Üstad Jaguar'dan inip Focus'a binmek aslında zor olmadı. Neden dersen ; Yakıt parası artık ızdırap gibiydi hergün 100 km yol yapıyorum ve 50 liralık benzinin bazen yetmediği oluyordu.İlana koyunca çok araba takas teklif ediyordu. Ama genelde Jag gibi hepsi 2.5 motor ve üstü olduğu için kabul etmiyordum.En son bir Focus teklif edince baktım dizel+otomatik+ghia bende kabul ettim.Takası yaptık pert çıktı. Bundan sonrası biraz yılan hikayesi gibi aracı iade etmeler falan Sonra bedel ödemeden kullandığım Civic'i aldım dişe dokunur bir miktarda para.

    Honda'nın şanzımanına gelince benimki F1 şanzıman değil. Ben memnunum vites geçişleri rahat.Gazı kökleyince vites küçültmesi yerinde. Fazla teknik birşey söyleyemeceğim ama bana göre ideal, kafası karışmıyor Ben İstanbul'da Maltepe'nin yukarısında Narcity diye bir site var onun önündeki yolu bilen arkadaşlar vardır belki. Yokuş aşağı meyilli düz bir yol. Orada biraz denedim aracı 185 km sürat gördü ve devir bitti.Son hıza ulaştı araç. Ayrıyetten 3.000 rpm den sonra motor sesi kulağa hoş geliyor ama ses var görüntü yok diyebilirim Yada Jaguar'dan sonra ben tatmin olamamış olabilirim.

    Jaguar'ın İstanbul'da bir tane yetkili servisi var oda Kartal'da Ortaklar Otomotiv. Sağ arka cam nikelajı almaya gitmiştim bir kere. Oda ilk ve son gidişim oldu. 257 sterlin gbi bir fiyat istemişlerdi Bende İkitelli'de bir çıkmacıdan 70 liraya almıştım. Malzeme kalitesi son derece iyi diyebilirim. Bildiğim kadarıyla safkan ingiliz bir araçtı ( Yanılıyorsam düzeltin ) 2006 da jaguar 2.0 Dizel modeli çıktı onlar zannedersem Ford ortaklığı içeriyor. Benim kendi kullandığım araçta böyle birşey söz konusu değildi.Parça kalitesi iyiydi parça fiyatları yukarda en basit bir örnekle söylediğim gibi anlayacağınız üzere tuzlu Bakımlarını da Maslak'ta özel bir serviste yaptırdım rutin bakımı, filtreler,yağ değişimi vs. 300 lira tutmuştu. 8 yaşında olmasına rağmen bana 6 ay boyunca bir defa bile masraf çıkartmadı.




  • volvo s40 1.6 dizel araç sahibiyim.

    iyi yönler;
    -koltukları son derece rahat
    -araç oldukça tok tıkırtı gelmiyor hiç bir yerinden
    -malzeme kalitesi sınıfına göre gayet iyi, ön konsol yumuşak malzemeden yapılmış, radyonun olduğu bölme bana göre şık aliminyum kaplama göze hoş geliyor.
    -ses yalıtımı başarılı
    -sürücü için ergonomik, ulaşmak istediğim bütün düğmelere rahatlıkla ulaşabiliyorum
    -ses sistemi en hoşuma giden yanı, araçta müzik dinlemek inanılmaz zevk veriyor insana

    kötü yönler
    -performans bazen çok rahatsız ediyor arkadaşlarım 75 beygir dizel araçların benim aracımdan daha iyi hızlandığını söylüyorlar, dizel partikül filtrem tıkalıymış belki ondan kaynaklanan bir sorun olabilir fakat 90 beygirlik focuslar benim aracımdan daha seri.
    -arka koltukta diz mesafesi aynı sınıf araçlardan daha az.
    -kapılar daha ince olsa içi daha geniş olabilirmiş diye düşünüyorum
    -aynı sınıftaki araçlar kadar az yakmıyor
    -focusla aynı parça olmasına rağmen serviste daha pahalıya satılıyor parçaları.
    -her şehirde servisinin olmaması büyük sıkıntı.




  •  Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)
    2007 Starex multiway 140 ps CRDİ

    Artılar
    -Çok güçlü
    -Ağırlığı ve motor hacmine göre yakıtı az
    -Yol hakimiyeti süper
    -Aynalar ön ve arka cam hakimiyeti güzel
    -Ön koltuklar çok rahat , arka koltuklar o kadar olmasada idare eder.
    -Zemin sulu olmazsa eğer frenler tatmin edici


    Eksiler
    -Arabanın ağırlık merkezi ön tarafta oldugu için 1,2,3 viteslerde patinaj çekebiliyor dipgaz yaparsanız - en iyisi diye continental aldık düz yolda yerde kar olsun araba kalkmıyor...
    -Arka makaslar çok zıplatıyor
    -Lastikler iyi değilse eğer virajlarda güven vermiyor
    -Virajlarda içindekileri baya sarsabiliyor (yüksek oldugundan kaynaklanıyor)
    -Orjinal teybini sevmiyorum mp3 çalmıyor
    -Göstergeler daha iyi olabilirdi
    -Zemin sulu ise ABS çok çabuk devreye girebiliyor

    Fiyatına göre alınabilecek en iyi araçlardan birisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HCalifornia -- 19 Temmuz 2011; 22:47:56 >




  • güzel konu olmuş objektif olmayı unutmayalım
  • aracım 2007 model hyundai starex 140 hp crdi motor. aracımın motoruna hastayım gercekten tam bir rampa canavarı suan üzerinde halen orjinal aküsü oldugu halde kışın bile ikinci marş yapmadım. periyodik bakımları hariç 5 tl masraf cıkartmadı gercekten sorunsuz bir motoru ve ön takımı var. aracımda önlerde 235/35/19 arkalarda 275/35/19 jantlar oldugu halde bir kez bile ön takımdan sorun yaşatmadı. yakıtı 28 kurus sehir arası 24 kurus. tek sevmedigim yanı ve en nefret ettgim yanı sulu yolda arka lastiklerin sürekli pati cekmesi ve orda bir saat ugrasmam :( baska kusuru yok ben ona AŞIGIMM

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)




  • 2004 Fiat Liberty 1600 cc 103 hp

    Aracım bu
     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


    Öncelikle 2004 model aracımı 92.000 kilometredeyken 13.000 liraya aldığımı belirterek yazıma başlamak istiyorum.

    Aracın koltuğuna oturduğunuzda sizi kadife döşemeli olan kaliteli ve konforlu bir koltukla beraber, tamamen koyu renklerden oluşan(benim aracımda) ve biraz insanın içini sıkan bir tasarım sizi karşılıyor. Alçak oturma pozisyonu ve kokpite gömülme hissi de insana güven veriyor ama. Uygun koltuk ve direksiyon konumu bulmak son derece kolay. Koltuğa yerleşme işlemini bitirip kapıyı kapattığınızda son derece tok bir ses duyuyorsunuz. Bu ses benim için bir kriter olmasa da bazıları bu sesin kendilerini mutlu ettiğini ve güven duygusu verdiğini söylüyor. Bu aracın kapıları o tarz kişileri memnun edebilir.

    İç mekan da can sıkabilecek durumlardan bir tanesi de düşük olan malzeme kalitesi ve yer yer küçük işçilik hataları. Zamanında bu kadar iddialı olan bir modelin iç mekanının kalitesiz malzemelerle çevrili olması cidden beni şaşırttı. Bu araçtan daha iyisini beklerdim. Bu sebeplerden dolayı kasislere ve çukurlara girdiğiniz zaman küçük çıtırtılar duyabiliyorsunuz. Çoğu kişi bunları farketmeyebilir ama ben bu konuda çok hassas olduğum için beni rahatsız ediyor. Abartılacak derecede çıtırtı ve tıkırtısı olmayan bir araç ama Marea. Arka koltuk küllüğünün de yayı gevşemiş olacak ki en çok sesi bu parça yapıyor. Bu sebeple kapağı açık tutuyorum

    Öndekiler rahat bir oturma pozisyonu aldığı zaman, arkadakiler için kıstlı bir diz mesafesi kalıyor geriye. Baş mesafesi yeterli olsa da(1.89 cm boyum ve kafam tavana değmiyor) diz mesafesi arkada oturanların yolculuk konforunu azaltabiliyor. (dizlerimi ön koltuğun kenarlarına doğru açmadan sürücü arkasında oturamıyorum.) 430 liret olan bagajı aslında yeterli bir yükleme alanı sunsa da bagaj eşiği biraz yüksek olduğundan yükleme yapma işini biraz zorlaştırıyor.

    Yola koyulmak üzere marşa bastığınız anda sesli çalışan bir marş motoruyla beraber aracın motoru da hafif gürültülü ama fazla sarsılmadan çalışıyor. Bu aşamada aracın motor sesi yalıtımının pek iyi olmadığını ama zaten anlıyorsunuz. Direksiyonu fazla yumuşak değil ama park ve çıkış manevralarında kullanıcıya zorluk yaşatacak derecede değil. Ya da ben çok güçlüyüm bilemiyorum

    Ve artık yola çıkma zamanı geldi.

    Yumuşak ve kavrama noktası kolay bulunan debriyajı ile yola fazla bir şey anlamadan çıkmış oluyorsunuz. Vites geçişleri kolay olan araç ile 140 kilometre hıza kadar ulaşmak kolay olsa da sonrasında araç hızlanma konusunda biraz nazlı davranıyor. Zaten yol ve rüzgar sesinden dolayı siz de daha fazla hızlanmak istemiyorsunuz. Aracın motoru 3000 devire kadar sessiz çalışsa da 3000 devirden sonra motor sesi net bir şekilde aracın içine giriyor. Kaliteli bir müzik sistemi lle bu yalıtım zayıflığı da fazla dert edilecek bir şey değil ama Neticede aracı 13.000 liraya aldım öyle değil mi?

    Kasislerin ve çukurların çok fazla olduğu bir şehir olan Ankara'da cidden konforlu amortisörler ihtiyaç duyulan özelliklerden. Marea'nın da sessiz çalışan ve konforlu amortisörleri sizin bu beklentilerinizi karşılayabilecek düzeyde. Aracın süspansiyonları konforlu olsa da fazla yaylanmasına ve yol tutuşu etkileyecek kadar da salınmasına izin vermiyor. Virajlarda yana yatma eğilimi gösterse de kaliteli lastiklerle yoldan çıkması güç olan bir araç. Yol tutuşu günümüzdeki araçların doğal olarak gerisinde kalsa da beklentileri karşılayabilecek düzeyde.

    Yakıt tüketimi ise günümüzdeki en önemli konulardan. Ortalama bir ailenin beklentilerini karşılayan bu aracın yakıt tüketimi ise normal kullanımda benzinde yaklaşık 9-10 litre civarlarında seyretmekte. Kullanım stiline göre daha az ya da daha çok yakıt tükettirmek de mümkün. 1600 cc motor hacimli bir aile aracından beklenen performanstan da yoksun bırakmıyor sizi. 4000 devir üzerinde canlı bir yapıya sahip olan motor sollamalarda falan sıkıntı yaşatmıyor. Yeter ki performanslı olduğu devirleri bulabilin.

    Fazla hassas olmayan fren pedalı freni rahatça kullanabilmenizi kolaylaştırıyor. Görkemin tabiriyle fren pedalına bir balerin hassasiyetiyle dokunmanıza gerek yok 41 metre olarak gösterilen 100-0 km fren performansı benim ciddi beğenimi kazandı. Yüksek hızlarda bile yapılan sert frenajlarda araç izinden çıkmadan ve sizi tedirgin etmeden durabiliyor

    13.000 liraya alıyorum. Hiçbir donanım yoktur bu araçta diye düşünmeyin. Mareanın giriş seviyesi olan Liberty donanımlı olsa da pek çok donanım ve sizi rahat ettirecek ekipman mevcut bu araçta. Abs, Ebd, immobilizier, otomatik klima(cidden otomatik), elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar, ön ve arka kol dayama(arkadaki aynı zamanda bardaklık da olabiliyor), arka koltuk havalandırması ve arka koltuk kafalıkları sizi rahat ettirecek bazı donanımlardan.

    Umarım Marea satın almayı düşünenlere yardımcı olabilmişimdir. Soruları olan varsa cevaplayabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 9 Temmuz 2011; 19:37:23 >




  • Şu aralar şirket arabasını kullanıyorum,

    2009 Model Ford Focus Tdci Sedan( Makyajlı kasa ). Araç baz model.

    -Performans olarak çok tatmin edici değil. 90 Ps'lik versiyon bendeki, tabi, ama devrini buldumu gidişi fena değil.

    -Yakıt tüketimi gayet iyi. Gerçi bana koymuyor tüketim ama şehir içi ortalaması 6 litre civarında.

    -Keşke 5 yerine 6 ileri vitesli olsaydı.

    -1. vites dişlisi çok kısa, onun için bu süratde gidişi kamyon gibi. Gerçi araba durduğu yerden 2. vites dede kalkabiliyor, yani trafikte çok yavaşladığınız zamanda kurtarır rampa yoksa.

    -Ses sistemi çok iyi. Baz donanımda mp3 çalamıyor ama, genede güzel.

    -Yalıtım zayıf. Focus'un en çok şikayet edilen yönlerinden biri.

    -Yol tutuş iyi, buna karşılık süspansiyon fazla sert.

    -Donanım olarak, baz modelde olsa yükseklik/derinlik ayarlı direksiyon var. Ayrıca direksiyonun, konfor , spor ve normal modları var.

    -4 Hava yastığı , Abs, Manuel Klima, Ağırlık Sensörlü Hava Yastıkları, Cd Çalar-Radyo, Manuel Koltuklar, Manuel yükseklik ayarlı sürücü koltuğu gibi donanımlar var.

    - Eksikliğini hissettiğim önemli bir donanım ise dijital klima. Baz model tabi, olmadığı için kışın işkence çektim.

    -Eksikliğini hissettiğim bir diğer husus ise, ortada kol dayama olmaması. Çok elzem bir donanım!

    -Sürücü ve yolcu camında hızlı iniş/çıkış özelliği var, bu olay çok iyi.

    -Baz donanım tabi park sensörü vs. yok.

    -Yanlız, aracın işçilik ve malzeme kalitesi iyi denilebilir. Yani konsol zaten yumuşak plastik ile kaplı, çizilmiyor, orta konsol sert plastik ama kaliteli plastik kullanmışlar. Araç 100.000'de olmasına rağmen iç mekandan tıkırtı vs. gelmiyor kesinlikle.

    -Aracın iç ve dış dizaynına laf yok. Hem konsol, hem direksiyonun tipi gayet iyi. Absürd bir öğe bulmak zor. Dış mekanında tasarımı güzel, zaten makyajlı kasanın ön farları gayet iyi.

    -Aynalarda sinyal var, aynı zamanda elektrikli ve ısıtmalılar, fakat ne yazıkki el ile katlanıyor. Keşke otomatik olsalardı!

    -Bütün koltuklarda kafalıkda var, iyi bir konfor unsuru. Yanlız arkada havalandırma çıkışı yok, bu kötü. Ancak arka geniş sayılır, bu güzel.

    -Baz donanıma göre, genede donanımı fena değil. Yani diğer markalara bakıyorumda Ford gene bazı donanımları kısmamış koymuş. Ama keşke dediğim gibi daha dolu olsaydı. Titanium donanımlı Focus epey tatmin edici olacaktır....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    aracım 2007 model hyundai starex 140 hp crdi motor. aracımın motoruna hastayım gercekten tam bir rampa canavarı suan üzerinde halen orjinal aküsü oldugu halde kışın bile ikinci marş yapmadım. periyodik bakımları hariç 5 tl masraf cıkartmadı gercekten sorunsuz bir motoru ve ön takımı var. aracımda önlerde 235/35/19 arkalarda 275/35/19 jantlar oldugu halde bir kez bile ön takımdan sorun yaşatmadı. yakıtı 28 kurus sehir arası 24 kurus. tek sevmedigim yanı ve en nefret ettgim yanı sulu yolda arka lastiklerin sürekli pati cekmesi ve orda bir saat ugrasmam :( baska kusuru yok ben ona AŞIGIMM

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)



    bizdede 2004 modeli vardı sıfır almıştık, dediğiniz gibi gerçekten rampa canavarı maşallah'ı var.Ayrıca o aracın koltuklarıda çok rahattı.Gerçekten güzel araç hayrını görün.




  • ---Bende 15,000 km kullandıgım 2004 Scénic II otantik arabamın incelemesini yapayım alalı 2 sene oldu sayılır.-----

    Genel izlenim

    Genel olarak arabamdan mennunum.Özellikler yüksek yapısı sayesinde diğer arabalara havadan Bakıyorum Buda İçimi çok rahatlatıyor.İnsan kendini Güvende hissediyor.Yol tutuşu Çok iyi Lastiklerdende biraz kaynaklanıyor olabilir Geniş lastik var.

    Konfor

    - Özellikle İç hacmi çok Geniş Arkaya bazen oturuyorum Böyle Ayak mesafesi olamaz.Sanki arka tarafta Ayrı bir dünya var gibi.
    - Yalıtımı Düşük devirlerde Güzel ama Yüksek devirlerde motor sesi fazla alıyor.Bu otomatik vitesli scenic II lerde 2 kat daha fazla 4 vites olamasından.
    -Panaromik Cam tavanı Aracın içini Çok aydınlatıyor ve ferahlatıyor.
    -Fren performansı harika....

    Yakıt

    - Şehir içi Fazla yakıyor 9 litre ortalama
    - Şehir dışı ise 6-7 arasında.
    -Benimki lpgli oldugundan dolayı lpg de km de 200 kuruş yakıyo

    Performans
    -Araba yaklaşık 1.400 kg oldugundan Kalkışlarda bişey beklemeyin Ama araba hızlandıkça serileşiyor.Yani ağırlıgı attıkça ataklasıyor.
    -Aİle arabası oldugundan Seri sayılmaz Ama Performansı Makul.

    Detaylar-Kalite

    -koppit kaliteli çatlamalara karşı yumuşak yapı kullanılmış.Sünger gibi.
    - Göz sayısı Oldukça fazla.tüm koltukların altında Çekmece var.Ayrıca Önde 2 arkada 2 olmak üzere 4 adet Yer Dolabı var.Bagajda saklama gözleri var Konsolda var Kolçakda Var heryerde var Oldukça fazla...
    - Ses sistemi İdare eder..
    -Deforme renault kronik sorunları haricinde yok.Tek tavanı Islak bezle sildiler Köşelerden biraz sarktı o kadar.

    Sorunsuzluk

    -Şimdiye kadar 1 kere bile Sorun çıkarmadı.......
    -Allah'a şükür......

    İkinci el
    - İkinci eli iyi İnternete Bi ara koydum bakmak için 1 ay girmedim 50tane mesaj gelmiş :D
    - Oto pazarlarını arabayı alamadan önce Dolastım İzmirdeki tüm pazarları En fazla 3 tane görmüşümdür.
    -Arabayı almadan önce 307sw alacaktım.Hiçbiryerde göremedim Nasip buymuş bunu ladım.

    Sonuç olarak

    Mennunum Herkeze tavsiye ederim........

    BUDA RESİM
     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lewel123 -- 1 Temmuz 2011; 21:47:24 >




  • Bu arada son dönemlerde açılan en faydalı konulardan biri. Tebrik ederim. Umarım tecrübesini paylaşan arkadaş çok olur da konu devamlı güncel kalır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Bu arada son dönemlerde açılan en faydalı konulardan biri. Tebrik ederim. Umarım tecrübesini paylaşan arkadaş çok olur da konu devamlı güncel kalır.

    Yanlız bazı arkadaşlar arabalarının sadece olumlu özelliklerini yazmış. Rolls-Royce mübarek.
  • osmanxtr - tesekkür ederim arkdasım koltukları dedigin gibi cok rahat birde bütün koltukları yatıyor yatak gibi oluyor. 2007 transporter da var ama onun koltukları hiç yatmıyor sabit hepsi o yüzden hiç sevmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Bu arada son dönemlerde açılan en faydalı konulardan biri. Tebrik ederim. Umarım tecrübesini paylaşan arkadaş çok olur da konu devamlı güncel kalır.

    Yanlız bazı arkadaşlar arabalarının sadece olumlu özelliklerini yazmış. Rolls-Royce mübarek.

    O tarz arkadaşların hiç yazmamasını temenni ediyorum. Boşa kalabalık cidden




  • @9997

    Aracını bize biraz daha ayrıntılı tanıtır mısın? Bu şekilde sadece "bizde Starex var" demiş gibi olmuşsun. Bu aracın artıları, eksileri nelerdir? Biraz daha ayrıntılı olursa daha iyi olur yazdıklarımız.
  • shift 41 nissan primerayla yaşadığınız sorunlar tek sizemi hastı yoksa diğer araçlarda da varmıydı sorun. veya bilinen kronik sorunu varmı???. eğer toyotayı değiştirecek olursak incelediğim modeller arasında bir araç. o yüzden soruyorum.ve bildiğm kadarı ile nissanlarda triger zincirli idi.
    NOT: inşallah aracın fotolarını yarın koyacağım.
    konu güzel ve faydalı gidiyor. takipteyim. yazan ve okuyan herkese teşekkürler.
  • konu çok iyi gidiyor maaşallaj, zahmet edip detaylaraıyla yazan, resimde ekleyen inciğini cacığını anlatan herkese çok teşekkürler. baştaki listeyi güncelleyeyim.

    harikasınız arkadaşlar, gerçektne çok faydalı ilerliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendikendine

    shift 41 nissan primerayla yaşadığınız sorunlar tek sizemi hastı yoksa diğer araçlarda da varmıydı sorun. veya bilinen kronik sorunu varmı???. eğer toyotayı değiştirecek olursak incelediğim modeller arasında bir araç. o yüzden soruyorum.ve bildiğm kadarı ile nissanlarda triger zincirli idi.
    NOT: inşallah aracın fotolarını yarın koyacağım.
    konu güzel ve faydalı gidiyor. takipteyim. yazan ve okuyan herkese teşekkürler.


    Bize has olduğunu bilmiyorum diğer tanıdıklarda böyle bir soruna rastlamadık. Bilinen bir kronik sorunu da yok bildiğim kadarıyla. Size tavsiyem teknalara yönelin. Hem arka görüş kamerası da bulunuyor.
  • scenicin cam tavan çok güzel durmuş.
    starex çok bakımlı duruyor, ufak bir iki dokunuşla görüntüsü baya bi değişmiş ben beğendim.
    Focus'un direksiyon modları hakkında bir iiki cümle daha rica etsem gerçekten merak ettimi nedir nasıl çalışır ne işe yarar?
    Connect ilk ciddi kaza tehlikesini atlattığım araçtı, oda 75 likti severim connecti, bazen kalas gibi gelirdi.ama güzeldi çeken bi tarafı var gibi
    liberty'nin resim tanıdık geldi, neden acaba şaka maka özellikle önden tasarım olarak gerçekten iyi araç. segment olarak c segmenti miydi d mi?
    y.g.t: hocam daha çok yakıyor derken ne kadar çok yakıyor, arka diz mesafesi çok sıkıntı oluyor mu?

    kafama takılanlar bunlar, ilgili arkadaşlar yanıtlarlarsa sevinirim.konu gerçekten güzel gidiyor, resim koymayan arkadaşlardanda resim rica ediyoruz.




  • Yarın hava iyi olursa arabayı yıkayıp konu için fotoğraf çekeceğim. İç mekan, ön, arka detaylı şekilde.
  • shift41: hocam çok iyi olur, çok bilinen bir arabada değil,iyice görelim alıcı gözüyle bakanlar olur.. yarında hava güzel olacak gibi değil ya , hadi bakalım, benim arabada 'pis' kaldı.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.