Şimdi Ara

Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
202
Cevap
2
Favori
15.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar test sürüşü izlenimleri konusunun ne kadar yararlı oldğunu hepimiz gördük , zevkle o topicte zaman geçirip bilgilendik eğlendik. birçok araç hakkında bilgimiz temel bir izlenimimiz oldu. Şimdi bende diyorum ki; birde kullandığımız araçların hakkında objektif ve kapsamlı yorumlarla bilgilendirmeye ve bilgilenmeye devam edelim, bugüne kadar sahip olduğunuz araçlar hakkında objektif incelemelerimizi bu başlıkta paylaşalım. gayet yararlı olacaktır. Ben sahip olduğum 3 araç hakkında detaylı bilgilendirme yapacağım

    1. VW Jetta Comfortline 2007 6 ileri tiptronik. 56 bin kmde satıldı, 10 bin km kullandık.
    2. Vw Golf Pasific 2004 4 ileri otomatik. 89 binde satıldı, 5 bin km kullanıldı.
    3.Opel Astra 1.3 CDTI Essentia Konfor paketli Easytronic, 0 alındı, 1 ayı geçik süredir kullanılıyor 300 kmde henüz : )

    Arkadaşlar DETAYLI incelemeleri, Resimleri bekliyoruz. not: Arkadaşlar detaylı incelenen araçları listeye dahil ediyorum, detaylı yazmayan arkadaşlara pm den rica ediyorum , yazarsa eklenecek o araçlarda ,LÜTFEN Detay. DAHA ÇOOOK DETAYLI İNCELEME BEKLENİYOR.

    incelenen modelleri listeleyelim:

    1. VW Jetta Comfortline 2007 6 ileri tiptronik.
    2. Vw Golf Pasific 2004 4 ileri otomatik
    3.Opel Astra 1.3 CDTI Essentia Konfor paketli Easytronic
    4.2005 Hyundai Elantra 1.6 GLS 4 ileri Otomatik
    5.2004 nissan primera visia benzinli.
    6.corolla 1.6 terra benzinli
    7.micra 1.5 dizel
    8.ford festiva
    9.Toyota Corolla 2001
    10.1994 model Renault Manager
    11.2009 Model Volkswagen Polo 1.4 TDİ Trendline
    12.2010 Model Wolkswagen Polo 1.4 Comfortline
    13.2003 Jaguar X-Type 2.5 Executive Awd Otomatik.
    14.2007 Ford Focus Sedan 1.6TDCİ Triptronik Ghia
    15.2008 Model Honda Civic 1.6 Dream Otomatik
    16.2009 Ford Connect
    17.volvo s40 1.6 dizel
    18.2007 model hyundai starex 140 hp crdi
    19.2004 Fiat Liberty 1600 cc 103 hp
    20.2009 Model Ford Focus Tdci Sedan Baz Model
    21.2004 Scénic II otantik
    22.Seat Toledo 1.9 TDI 110 HP Signo 2000 VW Belçika üretimi
    23. Polo 1.4 litre 16v, 85hp, 132nm, 7-ileri DSG Comfortline
    24.2001 1,9 JTD Fiat Marea -İtalyan- ^^^ bundan sonra 2. SAYFA.
    25.1970 model Ford 26M V6 motor. 2600 cc
    26.2006 Model Dacia Logan 1.5 DCI
    27.1998 model VOLKSWAGEN POLO otomatik vites 1.6 HB
    28.1999 corolla LİNEA TERRA
    29.2010 model reno symbol 1.5 dcı 85 beygir exspresion
    30.2006 model skoda octavia 1.9 tdı 105 beygir manuel vites
    31.2011 model audi q5 quatro
    32.ford transit 2009 model 100 beygir 12+1
    33.reno trafic 9+1 minibüs 100 beygir 1.9 dcı
    34.Fiat Siena 1,2S 2000
    35.Fiesta 1,4TDCI 2005
    36.2007 Corolla D4D MMT
    37.Partner Tepee Outdoor
    38.2011 Opel Insignia Edition Elegance
    39.2011 Renault Symbol Expression 1.2 16V 75 hp
    40.97 model Opel vectra 2.0 gls
    41.2005 Vw Touareg 2.5 tdi
    42.2011 Honda Cıvıc düz vites
    43.2004 kedi gözlü Polo.
    44.Peugeot 3008 1.6 HDI 112 bg auto6r sedefli beyaz
    45.2006 Fiat Albea 1.2 16V Dynamic;
    46.2009 Fiat Linea 1.3 Multijet Dynamic ^^ BUNDAN SONRASI 3. SAYFADA
    47.2008 Fiat Palio Sole 1.4 Fire Dynamic
    48.toyota corolla 2005 hb ful
    49.dacia logan mcv 2008 (DİZEL):
    50.Mercedes vito 2006
    51.2006 Laguna 1.9dci(120) Privilege Plus
    52.FORD FOCUS TDCİ 2011 COLLECTİON SEDAN
    53. MAZDA 3 1.6 105 hp
    54.Yeni Astra 1.3 CDTI.
    55.2008 Renault Symbol 1.4-75bg Benzinli
    56.2009 model Golf TSI - DSG Comfortline



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Doğan. -- 7 Temmuz 2011; 1:13:23 >







  • @banchi_doğan Güzel bir konu olacağı kesin
  • Resimlerlede renklendirirsek konuyu iyi olacaktır, izlenimlerimi şu şekilde paylaşacağım, önce genel izlenim, ardından : konfor,yakıt,performans,ses sistemi ve eşya gözleri gibi detaylar, kalite, sorunsuzluk ikinci el piyasası.
    2007 VW JETTA COMFORTLİNE 6 ileri tiptronik 1.6 :

    Genel İzlenim

    - Bana sadece 2 kez masraf çıkarttı , birtanesinde ufak bir kelebek değişti 120 liraya birtanesinde arka fren lambası.Genel olarak memnun ayrıldığım bir araçtı. Geniş iç hacmi ve bagajı büyük konfor kaynağıydı. Kapı kollarının altında deformeler başlamıştı, arka taraftaki JETTA yazısnın J harfi yerinden çıkacak gibi oldu, yani işçilik hataları kendini belli etmeye başlamıştı. Ancak genel olarak konforlu, normal yakan, (3 yıl önceki benzin fiyatlarına göre 35 kuruş) keyifli bir araçtı.

    Konfor

    -İç hacmi dolayısı ile baş, diz mesafelerinde sıkıntı yaşatmayan ferah bir araçtı.
    - Donanım olarakta fazlasıyla yeterli olduğundan Kol dayaması olsun, sensör paketleri olsun süspansiyonları olsun konfor konusunda D sınıfı ayarında idi.
    - Yalıtım olarak Michelin lastiktenmi bilmem ama gayet iyidi.İzolasyon sıkıntısı yoktu, 130 km üzeri hızlarda hafif rüzgar sesi alıır, bozuk yollarda biraz yol sesi rahatsız ederdi.
    -Uzun yol konforuna diyecek yoktu doğrusu.

    Yakıt
    - Tiptronik vitesten olacak, ne yaptıysam ş.içinde 10 litreden aşağı inmedi , normal kullanım. Biraz agresifleşince 12 litreyi rahat gören bir araçtı.
    - Uzun yolda 6 litreye kadar indi.
    --Dipnot olarak bu motorun LPG ye 100%100 uyumlu olduğunuda hatırlatmakta fayda var.

    Performans
    - 1.6 motordan ne beklerseniz hemen hemen o. Ahım şahım bir performansı yok ama yeterli , bayılma vs. yaşatmadı bana.
    -Şanzımanıda burada değerlendireyim, bu şanzıman sorunsuz bilinir, iyidir hoştur ama biraz sarsıntılıdır ve şunuda söyleyeyim, gördüğüm şanzımanlar içerisnde en kararsızlık yaşaynı buydu.
    -120 km den sonra 's' modunda kullanması ayrı bir keyifliydi.

    Detaylar-Kalite
    - iç mekanda malzeme kalitesi güzeldi, deforme olmaya başlayan yerler dışında kalitesinden şikayet edilebilecek bir noktası yoktu.
    -Genel olarak yumuşak malzeme hakimdi.
    - Ses sistemi en iyisi idi. Dürüstçe söylemeliyim ki Astra dan bir gömlek daha iyi .
    - Kaput amortisörleri vs. herşey vardı, kaliteden kısılmış denilecek herhangi bir şey yoktu deformeler dışında.

    Sorunsuzluk
    -Bana iki kez sorun yaşattı en baştada yazdığım gibi , toplam maliyeti 230 lira civarı birşey oldu. Dert etmedim.
    - Servis ve yedek parça normalin üzerinde, 60 bin bakımına 400 lira ödemiştim. Buda bir fikir verir umarım

    İkinci el
    -Aracın en kuvvetli yanıydı herhalde.
    -Siyah renkte olmasındanmıdır nedir araynı eksik olmadı , bir günde 13 kişiyle görüştüğümü hatırlıyorum, istediğim fiyata 1 hafttada satmıştım.

    Birde resim ekleyelim:


     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)




  • Ceyhun hocam umarım öyle olur, katkılarınızıda bekleriz:.

    İkinci aracım Vw Golf Pasific 2004 4 ileri otomatik 1.6

    Genel izlenim

    Konfor olarak hacmi küçük geldi Jetta'dan sonra. İzolasyonuda daha kötü geldi. Ses sistemi 2 hoparlör olduğundan vasattı. Yol tutuşu güzel, Seri ve karakterli bir araçtı.
    Sorun yaşayacka uzun kullanmadım zaten ama herhangi bir alametinide görmedim. Parçası bakımı daha ucuzdu Jetta'dan. İşçilik hataları yaşına rağmen Jetta'dan daha azdı. Alman üretimi oldğunu belli ediyordu açıkçası.

    Konfor

    - Jettadan indiğim için böyle düşündüğümü biliyorum ama bana hacim olarka yetersiz geldi, donanım eksikleride epey fazla idi. Donanıma önem veren biriyseniz bu kasada seçenek kesinlikle comfortline veya highline olmalı. gerisi çok boş oluyor.
    - İzolasyonn konusunda sıkntılı idi , yol sesi alıyordu. Rüzgar sesi Jettadan çok farklı değildi, rahatsız edici olmadı hiç.
    -4 iler tam otomatik sayesinbde vites geçiişleri sarsıntısız oldu, bu da konforu arttıran önemli bir unsur.

    Yakıt
    - Yine şanzıman yüzünden olacak; ş.içi 11 litrenin altına inemedim. Satma sebeplerimden birtaneside buydu.
    - Ş. dışındada 7 litreden az yaktıramadım.

    Performans
    - Kasa hafifliğindenmi bilmem ama Jettaya göre epey seri bir arabaydı. Ara hızlanmaları Astradan aşırı farklı olmamakla beraber kalkışlar zevkliydi.
    - Seri ve kullanımı en kolay araçtı benin sahip olduğum. Zevk veren bir ivmelenmesi vardı. 1100 km ağırlık aynı motoru kullandığı Jettadan 200 küsür kg hafif olmasınında payı var bu serilikte.

    Detaylar-Kalite
    -Döşeme olarak yumuşak plastik egemendi
    - Göz sayısı çok azdıi Astra'dan bile az.
    - Ses sistemi vasattı.
    -Klima fena sayılmaz.
    -Deforme olmaya başlamamış olması, birçok parçanın ilk günkü gibi durması çok hoşuma giden detaylardı.

    Sorunsuzluk

    - Bana hiç sorun çıkartmadı, çıkartacağada benzemiyordu, zira en sorunsuz motorlardan birisine ve otomatik şanzımanlardan birisine sahipti.
    -Bu motorunda LPG ye 100%100 uyumlu oldğunu hatırlatmakta fayda var. Olumlu ve olumsuz yönlerine rağmen 21 bin liram olsa yine tek düşüneceğim araç Golf olur. Kalite ve sorunsuzluk bakımından çok iyi. Jettadan iyi.

    İkinci el
    - Saçımı başımı yoldum. 22.500 aldığım aracı 22.100 e 1 ay sonunda Opel'e takasa verdim. Bizim millet gösteriş seviyor, sedan seviyor, birde araç benzinli otomatik olunca zor gidiyor. Ama arayanı oldu, 22 ye rahat satılırdı, o civara gitti.

    Birde resim:


     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)




  • 1. 1970 model Ford 26M V6 motor. 2600 cc. 3 sene kullandık. Gerçekten güçlü bir boğa gibiydi.
    2. 1994 Kia ceres Kamyonet. Çok seri ve atak idi.
    3. 1992 Model Broadway. İkinci el alındı. 205.000 de idi. 15 ay kullandım. Rampada hızlanması kötüydü.
    4. 2006 Model Dacia Logan 1.5 DCI. Performansı tatmin edici geldi bana.

    Bir çok araba kullandım. Özellikle Kia Sephia 1.5 DOHC motor olanlar. Gerçekten çok çok seri arabalardı. Şirkette onunla uzun yola gitmezlerdi. Çok ataktı ama bir o kadar kolay savrulduğu için ondan daha ağır olan Kia Kapital 1.8 ile uzun yola gidilirdi.
  • Opel Astra 1.3 CDTI Essentia Konfor paketli Easytronic

    Bu araç hakkında foruma yeterince yazdım bıktınız artık. Her konuda birer cümle ile açıklamaya çalışayım

    Konfor: Süspansiyonlar sert. Ancak çok rahatsız edici değil, izolasyon gayet iyi, dizel olmasına rağmen cam açmadığınız sürece ses yok, cam açınca motor sesi geliyor bariz bir şekilde. Malzeme kalitesi üst düzey.Baş mesafesi ön tarafta koltuğu çok kaldırınca daraltabilisede normalde sorun yok, arkalar gayet ferah.Diz mesafesi gayet iyi.

    Detaylar
    -Ses sistemi gayet iyi. kullanışlı ama Jetta kadar kaliteli değil , yinede bariz bir eksiği yok. Jettaya 10/8 ise buda 7.
    -Eşya gözü olsa iyi olur dediğim iki şey eksik: bardaklık ve ruhsat koymaya yer. Bardaklık nasıl olmaz çok tuhaf bir düşünce. İnsan utanırda koyar.


    Direksiyon tepkileri sürüş dinamikleri gayet iyi. Yol tutuşu kullandıklarım içinde en iyisi.Performansı 1.6 hitlerden ara hızlanmalarda iyi, kalkışlarda kötü.
    Yokuşlarda bayılma kalkışlarda kalma yaşamadım. Performansı gayet yeterli can sıkmıyor. torkuda yüksel (200) 1750 devirden itibaren versede daha çok 2.200 gibi hissediliyor. Ara hızlanmaları keyifli.Şanzıman olarakta fena değil 1 den 2 ye sarsıntılı gerisi rahat ve akıcı. 1. viteste cansız biraz araç sonra iyi toparlıyor.
    Kullanması keyifli. Çoğu zaman 1.3 olduğunu unutuyorum.

    Yakıt tüketimide başlarda çok olsada şimdi yola girdi. şöyle açıklayayım:

    Bir resimde araçtan:

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)




  • 2005 Hyundai Elantra 1.6 GLS 4 ileri Otomatik SİYAH
    Genel olarak
    -Araç çok konforlu,allaha şükür şimdiye kadar hiçbir kere sorun çıkarmadı,şehir içi yakıtı biraz yüksek,ama şehir dışında düşük...Genel olarak keyifli,konforlu hele uzun yolda,iç mekanında veya dışında hiçbir solma,sökülme vb birşey yok çok şükür...

    -Konfor
    Zamanında birçok önemli özelliği standart sunduğu için gayet konforlu...Dijital kliması olsun,çift hazneli ön,arka kol dayaması olsun,önde ve arkada bardaklık yeri olsun gerçekten konforlu bir araç,zamanındaki diğer hyundailerden kesinlikle farklı (Accent,getz vb)...İçi çok geniş önde ve arkada,özellikle arkada süper bir diz ve baş mesafesi var...Kokpiti sade olduğu için çok kullanışlı..Ses sistemi çok iyi,kaliteli

    -Performans
    -Banchi_doğan arkadaşımında dediği gibi diğer 1.6 lardan ne bekliyorsanız bu da öyle...Motoru 1.6 DOHC 107 hp üretiyor...Şehiriçinde biraz ağır kalan motor 3000 devir civarlarında gücünü gösteriyor...Motoru devirini aldığı zaman gerçekten performanslı uzun yolda 200 km gördüm dahada zorlamadım zorlasam birazdaha çıkardı.Otomatik vites olmasına rağmen genel olarak performastan memnunum

    -İç mekan kalitesi
    İç mekan kalitesi iyi...Hiçbir işçilik sorunu yok..Koltuklardaki Alcantra kumaş çok kaliteli aynı kumaştan kapı içlerindede kullanılmış..Tek sevmediğim yanı kapılardaki ufak hoparlörlerin(Tweetmi ne deniyorsa işte) bozuk yolarda biraz çıtırdıyor ama biraz bastırınca geçiyor..

    -Yakıt
    Gelelim zurnanın zart ettiği yere Şehiriçinde yakıyor 11-12 litre birde tüplü.Şehirdışında ise kokluyor resmen 5.5-6.0 litre arası...Fazla yakmasındaki en önemli etken arabanın ağır olması.Elantranın tüpsüz standart ağırlığı 1248 kilo tüp ile 1368 kilo oluyor ve paralel oalrak yakıtta artıyor,ama yarasın aslanıma gülü seven dikenine katlanır...Birde aracım otomatik 4 ileri eski tip ama sorunsuz hadi manuel olsa neyse de...

    Sorunsuzluk
    3 yıl oldu hiçbir sorun çıkarmadı...Bakımdan bakıma giderim servise

    İkinci El
    Fazla tutulmuyor.Eğer ben 1 yıl biner satarım diyorsanız size göre değil.Ama ben uzun yıllar binecem derseniz elantra tam size göre.Şahsen Ben fazla araba değiştirmem uzun yıllar sorunsuz bir şekilde binmeyi isterim...Birde bu elantralara en çok yakışan renk siyah

    Güvenlik
    4 hava yastığı standart 4 teker disk kaza anında kilidi otomatik açılan kapılar-kaza anında katlanan direksiyon,tüm kapılarda çelik emniyet kirişleri gibi vs...Bazılarına az gelebilir ama hava yastığı sayısından memnunum ozaman ki civiclerin en boşundaki 2 en dolusunda 4 hava yastığı ve dijital klima yokken bunda var...

    Dış görünüm
    Önden çok agresif bakıyor farları ve ön ızgarası agresif bir şekilde tasarlanmış...Arkada ise Mercedes çakması park lambalarını yakın Aynı mercedes gibi oluyor arka farlar...

    Standart sunduğu özellikler
    Eklemeyeyim diyordum ama dayanamadım...Elantramda deri direksiyon ve vites topuzu standart,bagaj içinde aydınlatma ve file standart,dışında ise 15 inç çelik jant standart...Hepimizde bildiği gibi yeni elantra çıktı...Araç gerçekten güzel iç dış olsun...Ama standart donanımda deri direksiyon ve vites topuzu yok,bagaj içi aydınlatma ve file yok.Dışında ise bırakın 15 inç jantı 15 inç kapak var...Ben şahsen şimdi elantramı satıp yeni elantrayı almam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackElantra -- 1 Temmuz 2011; 15:28:03 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 2004 nissan primera visia benzinli.

    Aracin konforu gayet iyi, ic mekani genis, malzeme kalitesi de gayet iyiydi. 8 hava yastigi bulunuyor.

    Araç suanki fiyatlarina ragmen diger araclara kiyasla neredeyse dolu donanimli denilecek duzeyde. (cift bolgeli klima, 4 fren disk, aracin hizi artinca muzigin sesi de artmasi gibi.)

    Performans yonu biraz sıkıntılı. 1.6 109 HP 156 Nm tork diye hatirliyorum. Duz yolda eyvallah gidiyor da yokuslara geldi mi tikanip kaliyor neredeyse. Duz yolda hizlanip ufak bir yokusa denk gelindi mi hizda dusme oluyor.
    Bu arac bizi 2 kez yolda birakmisti.

    1.si benzin pompasi tikanmisti. O da arabanin hayati boyunca ilk defa degisti. 2.si ise motordan bir kayış kopmuştu.

    Bir de onemli bir noktayi soyleyeyim; araba 100.000 km'den sonra rölanti sorunu ortaya cikti. Araba bos viteste durup dururken stop ediyordu. Arabanin motoruna yaklasik 4-5 bin lira masraf yapildi fakat dun yine dikkat ettim, az da olsa rölanti dalgalanıp durdu. Bizi en cok bi yonden uzdu.

    Arabayi aldigimizda yakit tuketimi gayet iyi idi fakat araba 90.000-100.000 km'yi aştı, motor tamir gordu, yakit tuketimi artmaya basladi. Bu aralar araba benzini cok yakiyor.

    Eger bu arabadan almayi dusunen varsa ozellikle 100.000 km civarinda arabayi alirken bir kez daha dusunsun.

    Ama konforu olsun donanimi olsun fiyatina gore 4 4'lük bir arac.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shift41 -- 1 Temmuz 2011; 15:19:15 >




  • Ceyhun_ElantraXd: hocam çok detaylı ve bilgilendirici olmuş, elentra benimde beğendiğim bir araç. yakıtıda beklendiği gibi. açıkçası konfor olarka anlattığınız kadar 'dolu' olacağı aklımın ucundna geçmezdi, dijital klima vs. güzelmiş.
    Güzel araçmış elentra, sayenizde detaylı bilgiye sahio olduk : )
  • @banchi_doğan asıl size teşekkür etmemiz gerek böyle güzel bir konu açtığınız için..
  • 2006 da sıfır aldığımız 2 araçtan bahsedeceğim.

    corolla 1.6 terra benzinli . lpg taktırdım. uyum süper, arıza yok. araca bindigimde hala sıfır gibi hissesiyorum.

    micra 1.5 dizel. parça, servis fiyatları çok pahalı. Bu aracın başına gelenler pişmiş tavugun başına gelmedi. Servise kaç kere gittik hatırlayamıyorum. Ordakalierle kanka olduk. 2 haftadır servisde bekliyor. 1 hafta sonra alacağız. nissandan uzak durun. :D Bu araç fransada yapılmış, bae de monte edilmiş. Belki japonları iyi olabilir ama parça fiyatlarını sorup onları da öyle alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonerso -- 1 Temmuz 2011; 15:35:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Arkadaşlar test sürüşü izlenimleri konusunun ne kadar yararlı oldğunu hepimiz gördük , zevkle o topicte zaman geçirip bilgilendik eğlendik. birçok araç hakkında bilgimiz temel bir izlenimimiz oldu. Şimdi bende diyorum ki; birde kullandığımız araçların hakkında objektif ve kapsamlı yorumlarla bilgilendirmeye ve bilgilenmeye devam edelim, bugüne kadar sahip olduğunuz araçlar hakkında objektif incelemelerimizi bu başlıkta paylaşalım. gayet yararlı olacaktır. Ben sahip olduğum 3 araç hakkında detaylı bilgilendirme yapacağım

    1. VW Jetta Comfortline 2007 6 ileri tiptronik. 56 bin kmde satıldı, 10 bin km kullandık.
    2. Vw Golf Pasific 2004 4 ileri otomatik. 89 binde satıldı, 5 bin km kullanıldı.
    3.Opel Astra 1.3 CDTI Essentia Konfor paketli Easytronic, 0 alındı, 1 ayı geçik süredir kullanılıyor 300 kmde henüz : )



    aslında hocam ben o test otomobillerindeki konuyu açan haluk abiye pm den bu başlığa uyan bir msj da atsammı kendi aracımın videolarınıda göndereyim orda yayınlasın vs diye geçirdim içimden. geri düşündüm hepsi yüksek modelli araçlardı. benim aracım 11 yaşında konu çok dağılır diye hiç pm bile atmadım. ama piyasada 2. el araç arayan çok. objektif yorumlarla çok faydalı bir başlık olacak buda. şimdiden teşekkür ederim konu için. 11 yıllık corolla deneyimimi tamamiyle iyisiyle kötüsüyle bir sonraki mesajımda bulacaksınız.




  • 2000 19 mayıs tarihinde ford festiva kaza yaptığımızda araç pert oldu ve 8 yıl severek kullandığımız aracı hurda olarak 725 tlye sattık. piyasa fiyatı ozaman 3.500 tl civarı idi. araçta 8 kişi vardı 5 yaralı çıktık çok şükür kimsede çok aşırı ağır bir hasar yoktu. 8 kişi bidaha binmedik araca. kamyon çarpmıştı.
    +++ford festivada inanılmaz bir iç genişliği vardı. bagajdan çalmış aracın içine vermişler. komşu iddiaya girmişti doğan slx ten arka diz mesafesi tam 10 cm daha genişti ölçmüştük. enlemesinede slx 5 cm daha enliydi.
    +++ hatta şimdiki corollamızdan bile genişti. iki kapısı arsındaki mesafe içerden ölçüldü enlemesine. araç tamamen ithaldi. amcam gümrükçü di o gümrükten almış bizde ondan almıştık aracı. made in germany finished in korea. şase numarasının yanında yazıyordu. 1.3 motoru 83 hp gücündeydi kalkışlarda gayet tatminkardı fakat uzun yokuşlarda 5 ten 3 e kadar düşerdik.
    +++ama en güsel yeri az yakıtı ve iç genişliğiydi. 5 kişilik aileyi 8 yıl rahat rahat idare etti. bagajı içinde özel valiz yaptırmıştık.
    ---sanırım 200 lt ya vardı ya yoktu bagajı.180 ibre vardı babam 175 göstermişti araca kötü özellikleri ise -----yalıtım çok azdı kapıları ince göründüğü için verdiği sağlamlık hissi kötüydü ama kazada anladıkki kemikli arabaymış.
    ---yan rüzgarlardan 850 kg olduğu çin çok fazla derecede etkilenirdir.
    o yıllar için aklıma gelenler bunlar.




  • çok güzel bir konu olmuş. Konu başına incelemesi araçları mesaj olarak eklersek mesela

    1. AStra 1.3 2005 vesair
    2. Corolla 1.6 2008 vesayre .... gibi gayet yararlı kaynak olur birdde satış fiyatlarınızı yazarsanız güzel olur. çok şey mi istedim acaba
  • toyota corollayı 2000 eylülde sıfır km 10850tl ye aldık. aracın artıları,
    +1 inanılmaz çevik bir motara sahip. 0-100 10.2 sn. usta ellerde ve daha iyi lastik seçimi ile daha iyi değerler yakalayablir. boş ağırlığı 1055 kg çünkü auto show testinde 0-130 16.6 sn c segmenti bu değerde bir araç varmı o yılda üretilen bilmiyorum. belki eski kasa 120 hp civicler geçebilir.
    +2 yumuşak süspansiyonları ile otoyol ve temiz aslfaltlarda çok rakat yolculuklara izin veriyor.
    +3 11 yıldır daha bana en ufak bir sorun çıkarmada hararet ibresi bile kıpırdamadı yerinden. şeytan kulağına kurşun. maşşallah.
    +4 yakıtı gücüne göre gayet düşük. çok yokuşlu bir şehirde yaşıyorum ve şehir içi benzinde yazın 8.5-9 litre dolaylarında. bir seferinde düz yol, yol bilgisayarında km/lt olarak 1 litre ile 21.6 kmgidebileceği ortalamayı tuturmuştum. 100 kmde 4.76 litre yapıyor. lpgde şu an km ye 190 yakıyor şehir içi.
    +5 ön kokpitte herhangi bir kalite problemim yok. fakat bir golfteki işçilik yok.
    +6 mükemmel klima etkinlik katsayısı.buz gibi resmen. daha hiç gaz bastırmadık klimaya.ancak kapı kolçağındaki soyulmalar gibi problemler yok. kokpitin üst tarafları gayet yumuşak iyi malzemeden ancak kaset girişi ve klima kontrollerinin olduğu kısım iyi değil. GEL GELELİM ARACIN EKSİLERİNE
    - 1 içi keşke biraz daha geniş olsaydı.
    -2 keşke sol daki kadife koltukları olsaydı.
    -3 süspansiyonları yumuşak ve araçta hafif olduğundan rüzgarlı havalarda 110-120 üstühızlarda stabilitesi düşük.
    -4 klasik japon araçları yol lastik sesi özellikle mıcırlı yollarda yorucu oluyor uzun süreli yolculuklarda. kaliteli ses sistemiyle kapatabilirsiniz. hızlı gitmezseniz 6 hoparlör.




  • kimse eskiden araba kullanmıyormuydu. doğan kardeş bence başlığı 2.el test objektf kullanımları vb yap. test diyince herkes kullandığı aracı test ediyor zaten ve daha çekci durur. insanlar bilgilensin. mitsubishi 2005-2006 lancer kullanan varsa yazarsa takipteyim. yanınada yaz 6 model oldu. 7 model oldu diye daha eğlenceil olur.
  • kendikendine: hocam değerli yorumlarınızı için çok teşekkürler. konu ile ilgili önerileri dikkate alıp birkaç düzenleme yapıcam şimdi. fotoğraf video ne varsa isterük


    arkadaşlar öneriler için çok teşekkürler, incelemeler çok iyi olmuş konu çok iyi ve faydalı bir şekilde akıyor. hepinizin emeğine sağlık.
  • 1994 model Renault Manager

    Babamdan yadigar, Araba sürmeyi öğrendiğim, Benzin canavarı, Zamanında çok dikkat çekiydi, Sloganı '' Yaşanacak Otomobiller '' di. Gerçektende öyleydi. Fazla özelliği yoktu o yüzden arıza falanda çıkarmazdı. 3 büyük kaza geçirdi 1 tanesi takla atmak olmak kaydıyla. Her seferinde perte çıkartmayıp itinayla yaptırdık. Bize yıllarca hizmet etti. Bana araba sürmeyi öğretti. Yeri bende çok ayrı olan bir araç. Hala biraz masraflı şekilde garajda duruyor branda örtülü. Bu kış komple bakım yaptırmayı düşünüyorum.
    İyi yanları içi yayla gibiydi, Ben henüz 6-7 yaşlarındayken fazlasıyla bize güven veren bir araçtı. Şuan 20 yaşındayım. Devir değişti artık otopazarlarında en ucuza satılan araçlarda Top 5'e girer heralde. Karbüratörlüydü çabuk tıkanırdı,çok yakardı.Kışın bazen çalışmazdı jiklesi, aküsü falan kafasına göre biterdi vurdururduk. Güzel günlerdi. Aracın tavan dahil heryeri işlemli,Komple boyalı ama kilometresi 94 model olmasına rağmen halen 88.000 km de

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)

    Resim Temsili pc de malesef fotoğrafı yok inip aşağıya çekemedim

    2009 Model Volkswagen Polo 1.4 TDİ Trendline

    Bana alınan ilk sıfır arabadır. 5 ay kadar bir süre kullandım. 17.000 km de sattım. Çok hor kullandım.Turbosunu patlattım. Yeni kasası çıkınca yeni kasasını almıştım. Tek iyi yanı heralde aracın yakmamasıydı. 10 liralık mazotla Acıbadem'den çıkıp Sarıyer'e gidip-geliyordum. Kötü yanları ise koltuklarıydı ya. Desenli desenli hiç ısınamamıştım. Uzun yoldada az yakardı şehir içindede az yakardı. Şehiriçi arabası aslında. Resim olarak karıştırdım bilgisayarıda bir videodan PrintScreen ile bir fotoğraf yakalayabildim sadece.

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


    2010 Model Wolkswagen Polo 1.4 Comfortline

    1 sene kullandım.Buda sıfırdı.İlk çıktığında aldığımızdan ilk 2-3 falan herkes golf zannediyordu. 22.000 km kulandım. Bunu önceki Polo kadar hor kullanmadığımdan bir arıza çıkarmadı. Hava filtresi,Egsoz falanda taktırmıştım.Kötü yanı koltukları kremdi.Toto teriyle bile lekeleniyordu valla.Yakıtı üzmezdi.Şehiriçi arabası.Jaguar X-Type ile takasta kullanmıştım.

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


    2003 Jaguar X-Type 2.5 Executive Awd Otomatik.

    Kullandığım en farklı araçtı. 2500cc 196hp V6 ve sürekli 4 çeker oluşu sahip olduğum bütün araçlar arasında olağanüstü sürüş zevki veriyordu. 6 ay binip yakıt nedeniyle sattım. Ama hevesimi aldım. Tek kötü yanı sürekli 4 çeker olması ve mp3 çalmaması ve koltuk ısıtmasının olmamasıydı kalan herşeyi tatminkardı , yakıtı da öyle cüzdanı baya tatmin ediyordu

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


    2007 Ford Focus Sedan 1.6TDCİ Triptronik Ghia

    5 gün falan kullanabildim.Pert olduğunu öğrenince iade etmiştim.Aklımda kalan iyi yönleri ses sistemi iyiydi ve 100 km mazot alınca 550 km menzil gösteriyordu. Şaşırmıştım. Resim temsili

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


    2008 Model Honda Civic 1.6 Dream Otomatik.

    Şuan 5 aydır kullanmakta olduğum araç. Jaguar'dan sonra yakıtı gayet iyi geliyor 7-8 litre 100kmde. Model olarak boşuda olsa dijital kliması falan var fena değil. Bmw F20 alana kadar kullanmayı düşünüyorum. Memnunum. Yeni jant-lastik takımı aldım. Güzel oldu valla.

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)






  • Mangona: hocam değerli ve birçok modeli barındıran izlenimler için teşekkürler. not: jaguardan inip focusa binmek zor olmadı mı merak ettim

    ekleme: mangona hocam 2 merak edilen yer sormak istiyorum, civic şanzımanı ve yüksek devirlerde motor performansı hakkında detaylı bilgi, ve izaolasyon.

    2. jaguarı kolay satabildniz mi? servise soktunuz mu? yalıtım malzeme kalitesi olarak nasıl , parça fiyatları gerçekten pahalı mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Doğan. -- 1 Temmuz 2011; 19:16:47 >
  • 2009 Ford Connect

    Öncelikle çok sağlam bir araç. Şasisi kuvvetli olduğu kadar saç kalınlığı da yeterli. Ticari araçlar içinde kullanıcısına güven veren sınırlı araçlardan biri. Uzun yolda şimdiye kadar kullandığım B sınıfı araçlardan daha iyi direksiyon hakimiyeti var. Çizgisinden sapmıyor. Ancak tabii sınırlarını çok iyi bilmek gerek zira özellikle 110 bg olanının performansı çok iyi gaza gelmemek lazım yüksek yapısı nedeniyle ani manevralarda sıkıntı çıkarabilir.

    Yolun yapısına göre de değişmekle birlikte pek konforlu olduğu söylenemez. Yama yapılmış asfaltlarda, çukur ve tümseklerde sert süspansiyonlar nedeniyle rahatsızlık veriyor. Genel anlamda araç içinde çok fazla tıkırtı yok ama klasik Ford hastalığı bu araçta ileri derecede kendini göstermiş, yol sesi kafa ütülüyor.(Özellikle de arkada oturuyorsanız) Bu söylediklerim kara asfalt için geçerli, sıcak asfaltta rahatsız etmiyor.

    Yakıtına gelince. Bizim araç şehir içi(4. ve 5. vitesin kullanılamayacağı şehir içi) 9 litre yakıyor. Kırmızı yandıktan sonra 45 litre motorin alan depoyla belirtilen şartlarda 500 km menzili var. Ancak kışın soğuk hava nedeniyle bu değer 450 km civarına düşüyor. Ankara gibi sabah akşam trafiği harici yolları sürekli açık olan bir şehirde şehir içi tüketim 1-2 litre daha düşebilir. Uzun yolda da klima açık 750-800 km civarı menzile sahip.

    Bizdeki 75 hp donanım fakiri bir araç. Ancak 110 hp GLX+Plus Paket tercih edilirse, yol bilgisayarı, 4 hava yastığı, far, yağmur ve park sensörü, yokuşta kalkış desteği, Esp, ısıtmalı ön cam gibi pek çok C sınıfına kafa tutabilecek özelliğe sahip olunabilir.

    Şimdiye kadar herhangi bir problem yaşamadık(3yıl/35bin km) Sadece yol tutuş performansı ve sağlamlığı nedeniyle alınır diğer konularda daha üstün modeller mevcut.


    Fotoğraf koymuyorum. Otomobil Genel'in lanetinden korkanlardanım.

    Düzeltme: Gözümü karattım umarım bir şey olmaz. Fotoğraf vasıtasıyla daha fikir verici olacak sanırım.

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Yalçın -- 2 Temmuz 2011; 20:38:13 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.