Şimdi Ara

Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
202
Cevap
2
Favori
15.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Topaz42 arkadşımızın Pm 'den Yazdıklar
    araçlar: 1.1970 model Ford 26M V6 motor. 2600 cc. 3 sene kullandık. Gerçekten güçlü bir boğa gibiydi.
    2.2006 Model Dacia Logan 1.5 DCI.

    izlenimler, kopyala yapıştır yapıyorum;

    Merhaba.

    Ford 26M ailemizin ilk arabasıydı. 1991 yılında 18 veya 19 milyon lira gibi bir paraya Cennet otopazarından satın almıştık. 1970 model idi ve yaklaşık 18 sene gümrükte yatmış bir araba idi. yani 1970 model ama trafiğe çıkış 1988 idi. Galericiden 100.000 km'de biz aldık.

    Araba müthiş genişti. V6 motor vardı. Hidrolik direksiyonlu ve sunrooflu idi. Kadran 220 gösteriyordu ama gerçeğini söylemek gerekirse bomboş bir yolda babam sadece bir kere deneme yaptı. ibre 220 yi de geçti. Sıfırın üzerine geldi. 4 vitesli araba için gerçekten müthiş bir şey.

    Önler amortisörlü, arkalar makaslı idi. Arkalar makaslı olunca kamyonet niyetine de kullandığımız çok oldu. 60 litrelik benzin deposu vardı. İlk aldığımızda çekişi düşüktü. Motor ustası baktı. Solex marka karbüratörü Weber marka ile değiştirince araba canavar gibi oldu. Doğan, şahin ve torosları onun yanında arabadan saymazdık. Mercedes ve BMW ile kapışırdık. Ufak tefek masraflar çıkardığı oluyordu.

    1994 yılında bir adama 50 milyon liraya sattık.

    Dacia Logan benim 2. arabam. Bu arabayı anlatırken tamamen objektif olmam pek mümkün değil. Çünkü forumdaki çeşitli konularda belirttim. Ben arabanın performansına, konforuna, sunduğu özelliklere pek itibar etmiyorum. Kasa görüntüsüne bakıyorum. Köşe hatlarının yuvarlatılmamış, keskin olmasına bakıyorum. Fakat bunun dışında benim için önemli olan bir kriter daha var. İç mekanın geniş olması. Dacia Logan bu anlamda evladiyelik araba. Çünkü biz uzun yola sürekli 6 kişi gideriz.

    Araba diesel ve gerçekten ekonomik. Gerçekten az yakıyor. Çekişi, torku iyi. Kliması da olsaydı tadından yenmezdi benim için. Yol tutuşu zayıf diyorlar. İkinci el aldım arabayı. 110 km hıza çıkınca araba yolda gezerdi. Haklıymışlar demiştim. Bağdatlılar yetkili servisinde genel bakıma soktum. Bayağı para harcadım. Şimdi deneme için 150 km hıza çıktım. Kesinlikle gezme yok. Abartıyorlar bence.




  • yazları 3 ay köydeydik ve dayımın 92 model kambur transiti vardı. kapıdan çıkarken aynasını kırdım plastiğni kardeşimle dayım görmeden bağladıkzaten hep milim kurtarıyordum anarya çıkarken. daha 15-16 yaşlarındayım. birazda zayıfım ayakta kullanıyordum nerdeyse :D zaten yarım tur boşluk var direksiyonda ama o yarım turdan sonra dönmüyordu. dayımın bir lafı vardı bunun direksiyonunu kırana(çevirmek) kadar ormanda meşe odunu kırarım daha iyi.ama araç kullanmayı onda öğrendim unutamam o günleri .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kendikendine -- 2 Temmuz 2011; 12:32:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendikendine

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shift41


    quote:

    Orijinalden alıntı: kendikendine

    shift 41 nissan primerayla yaşadığınız sorunlar tek sizemi hastı yoksa diğer araçlarda da varmıydı sorun. veya bilinen kronik sorunu varmı???. eğer toyotayı değiştirecek olursak incelediğim modeller arasında bir araç. o yüzden soruyorum.ve bildiğm kadarı ile nissanlarda triger zincirli idi.
    NOT: inşallah aracın fotolarını yarın koyacağım.
    konu güzel ve faydalı gidiyor. takipteyim. yazan ve okuyan herkese teşekkürler.


    Bize has olduğunu bilmiyorum diğer tanıdıklarda böyle bir soruna rastlamadık. Bilinen bir kronik sorunu da yok bildiğim kadarıyla. Size tavsiyem teknalara yönelin. Hem arka görüş kamerası da bulunuyor.

    teşekkür ederim. bende teknalara bakıyordum. ilginç tasrımı ve farklı iç dizaynı çok hoşuma gidiyor.


    Gercekten ic tasarimi çok hoş ama koltuklari cok kir tutuyor. Bunun onlemini alamadik bir turlu. Onca malzeme aldik ama hala lekeler var.




  • evet bej renk döşemelerde oluyor hep o. gri renklileride var onlarda çok sorun olmaz belki fakat hem bej daha güzel görünüyorama .leke işinede çok takmam diye düşünüyordum. uyarınız için teşekkürler.

    tabi bunlar şimdi değilde belki elimiz bollaşırsa arabayı değiştirmeye niyetlenebiliriz. ve amacım o araç toyota bile olsa markasına veya tutuluyor olmasına para ödememek. nissanda bu kriterimi fazlasıyla karşılıyor.
  • shift41: hava nasıl hocam burda kapalı baya yağmur yapcak gibi, ben yıkayamıcam gene :(
  • 1998 model VOLKSWAGEN POLO otomatik vites 1.6 HB

    KONFOR: B sınıfı 1998 model bir otmobile göre oldukça konforlu bir araç. Şehiriçi kullanımda konfordan şikayetçi olmazsınız ama uzun yolda sürücüyü ve yolcuları yorar. Genel olarak şehiriçi için oldukça ideal bir araç.

    PERFORMANS: 1.6 motor ve otomatik vites etkeniyle birlikte oldukça performansı bir araçtır. (Kalkışları oldukça seri, yanlış hatırlamıyorsam 0-100 12.5 saniye olması gerekiyor.) Performans tutkunlarını üzmez ama bu performans yakıt tüketimi konusunu ciddi anlamda etkiliyor.

    YAKIT TÜKETİMİ: Aracın en sevmediğim yanı kuşkusuz yakıt tüketimi. Şehiriçi sakin kullanımda 10 litrenin altında göremezsiniz. Uzun yolda benzin tüketimi bir nebze düşsede genel açıdan benzini su gibi içen bir araç. LPG'ye uyumlu bir motora sahip.

    BAKIM MASRAFLARI: Genel olarak şehiriçinde ve son 2 yıldır istisnalar haricinide yalnızca haftasonları kullandığım için bana fazla bir masraf çıkartmadı. 2000 model öncesi POLO'larda boğaz kelebeği sorunu mevcut. Dörtlülerin olduğu kısımdaki tuşlar bozulmaya meyillidir, bildiğim kadarıyla bu modeldeki POLO'larda ki kronik bir problemmiş.

    MÜZİK SİSTEMİ ve KLİMA: Müzik sistemi tek kelimeyle vasat. Aracı satmasaydım CD çalar ve yeni hoparlör alıcaktım ama kısmet değilmiş. (Aracın hoparlörleri ve kaset çaları 1998 yılında Blaupunkt tarafından VOLKSWAGEN POLO için üretilmiş orjinal teyp, sorunsuz bir şekilde çalıştı.(Teyp 13 yaşında.))

    ŞANZIMAN: Bendeki POLO otomatik bir şanzımana sahipti, ALLAH'a çok şükür aldığım zamandan sattığım zamana kadar bir problem yaratmadı, zira araçta bu araçta olup olabilecek en pahalı sorun motordan ya da şanzımandan çıkabilirdi ama böyle bir sorun yaşamadım. Vites geçişlerinde araba biraz karasızlık yaşıyormuş gibi tepkiler veriyordu. Yokuşlarda geri kaydırma durumunu yaşamadım.

    İŞÇİLİK: Kaliteli bir işçiliğe sahip. Ön konsüldeki dörtlülerin bulunduğu kısımdaki tuşların bozulmaya meyilli olduğunu söylemiştim, internette yaptığım arama sonucunda 1998 model POLO'larda dörtlülerin olduğu kısımdaki tuşların bir çok POLO'da bozuk olduğunu gördüm. Bir gün aracı temizlerken sürücü kısmındaki günşeliğin aynasının koruma kapağını kırdım. (Nasıl olduğunu hala anlayabilmiş değilim.) Sağ ön taraftaki elektirkli cam soldakine göre daha yavaş açılıp kapanıyordu.

    DONANIM: Fazla donanıma sahip olan bir araç değil, mesela günümüzde olmazsa olmaz dediğimiz ve bir çok araçta standat sunulan ABS ve hava yastığı gibi özellikleri yoktu. Kliması vardı (oldukça iyi çalışıyordu) ve elektrikli camlara sahipti.

    İKİNCİ EL: Araç 13 yaşında olmasına rağmen ikinci eli oldukça kuvvetli. Sahibinden.com'a ilan vermeme gerek kalmadan 112.000 km'de 11.000 TL'ye satıldı. Galerici bir arkadaşımla aracın satışı ve 2007 model otomatik POLO alma fikrimi paylaşımım esnasında, yarım saat içerisinde 3 kişi araca talip oldu.

    Bu başlığı açan banchi_doğan arkadaşımıza teşekkür ederim, araçlar hakkında oldukça güzel bilgiler verilmiş ve veiliyor. Umarım objektif bir inceleme olmuştur.

    Aracın temsili resmi :

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)




  • 1999 Corolla TERRA (Fazla tutulmayan yuvarlak farlı model)
    Akrabamın arabası idi fazla kullanmadığım için fazla detaylara giremeyeceğim ama bildiklerimi söylemek istiyorum

    - İç mekan
    Kalitesi zamanına göre iyi sayılır,ayrıca bej renk döşemeler iç mekana ferahlık katmış,arka diz ve baş mesafesi eh işte güzel sayılır

    -Yakıt
    Araba tüplü ve yakıtı gayet ekonomikti..Benim elantrayla kıyas kabul etmez yakıtta rahat 15 krş fark var

    -Konfor
    Konfor donanımları biraz eksik...Kol dayaması olsun(Sanırım SOL modelinde kol dayama var) saklama gözü fazla yok...

    -Donanım
    2 hava yastığı,klima,abs gibi zamanına göre iyi olna donanımları var

    -Performans(Burayı dikkatle okuyun)
    ''Capon'' teknolojisi bu olsa gerek araç çok perfomanslı kalkışlarda olsun ara hızlanmada olsun insan korkuyor 120 ye falan gelince...Sanırım şuana kadar kullandığım en iyi 0 100 e sahip araç..Benim elantramla 120 e geldiğim hiç hissetmiyorum bunda sanki 120 de uçuyorsun...Işıklarda falan dikkat edin toz duman eder ortalığı

    *Sonuç olarak
    Güzel bir araç,bu kasa corolladan almak isteyenleri gerçekten mutlu eder,araç sorunsuz...Ama alcaklara tavsiyem sol donanım ve ''YAPRAK'' far diye tabir edilen makyajlı kasadan alsınlar daha yakışıklı bir araç

    NOT:Araç hakkında fazla bilgi veremedim..Fazla kullanmadığım için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackElantra -- 3 Temmuz 2011; 12:49:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    shift41: hava nasıl hocam burda kapalı baya yağmur yapcak gibi, ben yıkayamıcam gene :(


    Hava güzelleşmeye başladı. Biraz turladıktan sonra fotoğrafları çekeceğim.

    @kendikendine

    Bizim döşemeler koyu renkte ama beyaz beyaz lekeler var. Hani böyle terlersiniz de tişörtte beyaz tuz lekesi olur ya aynı öyle lekeler var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shift41 -- 2 Temmuz 2011; 12:58:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackElantra

    1999 corolla vvt-i LİNEA TERRA (Fazla tutulmayan yuvarlak farlı model)
    Akrabamın arabası idi fazla kullanmadığım için fazla detaylara giremeyeceğim ama bildiklerimi söylemek istiyorum



    kardeş malesef üzülerek söylüyorum 99corolla motor vvt-i değildi :DDD 4A-fe gli xei corollalardaki motorun aynısı. sadece onlarda speciallerde 114 hp düzlerde 105 hp idi.ama yuvarlak farlılarda 110 hp. vvtilerde ancak sanırım şanzıman oranı ve daha yüksek torku sebebiyle vvt-i motorlarda çok değişik bir motor sesi var 4a-fe motorlara göre. ama performansları aynı denilebilir. ve zamanında 11 yıl önce 1 milyar fark verip kırmızı sol specialini almadığımıza hala içerlerim. sol specaillerini tavsiye ederim kesinlikle.
  • @kendikendine
    Dostum karıştırmış olabilirim...Dediğim gibi fazla bilgim yoktu,aklımda kalanlar bunlardı ama ciden çok performanslı idi bu motor Şimdi bu motorun tam olarak adıne yazdığımı düzelteyim hemen??
  • tamam ayrıntılı yazalım ozaman

    2010 model reno symbol 1.5 dcı 85 beygir exspresion en full olanı hani
    Araçta konfor namına hiçbirşey yok uzun yola çıkınca senmi onu sürüyorsun omu seni belli değil diyebilirim size koltukları çok rahatsız arkada oturan varsa hele birde 3 kişi ise allah yardım etsin diyebilirim
    2 yaşında yiğenim var o bile binmiyor

    en büyük sıkıntıları camlardan kapılardan çok ses geliyor cam krikosu çabuk bozuluyor benimki 5 kez değişti direksiyon sert sebep araba hafif olduğu için

    adamlar torpidoya bir lamba koymankatan acizler

    artıları sadece yakıtı az bir seferinde istanbul ç.kale ç.kale istanbul yaptım dönüşte şarköye uğradım tam 1150 km yol yaptım 120 tl mazot almıştım

    parçası ucuz falanda değil bir cam sileceği 50 tl birde çabuk bitiyor ve ses yapıyor

    bakımıda ucuz değil 375.00 tl her bakımı

    işin özü reno symbol aile arabası değil memur arabasıda değil sadece şirket arabası

    2006 model skoda octavia 1.9 tdı 105 beygir manuel vites

    arabayı bir polisten aldım ben çok temiz kullanmıştı boya yok değişen yoktu 110.000 km idi yol tutuşu mükemmeldi hiç savurmazdı 180 200 km hız yapardım banamısın demezdi ön sürücü için ayrılan alan ön yolcu alanı süperdi hiç yorulmazdım arabayı sürerken ben arkada oturan kendini evde sanardı o kadar genişti araba
    100 tl mazotla şehir içi en fazla 400 km yapardım sonra baktım yakıt çok birde vergi sattım ama azcık ucuz olsa sıfırını alırım 1.6 tdı olanı

    2011 model audi q5 quatro

    abim aldı bu arabayı daha önce sıfır aldıüı kia sportage vardı ondaa çok heveslendi aslında audi a5 alcaktı ama son anda vazgeçti ve q5 aldı

    yaşam alnı sürüş zevki dört tekerden çekiş mükemmel diyebilirm size o kadar büyük araba viraşlarda hiç savrulmazdı iç dizayn olsun diz mesefesi olsun gerçekten şahane bir araç 200 yapıyorum banamısın demiyor o derece yani arkası zaten yayla gibi tek eksik bence sanruf oda paraya kıymadı abim adamlar 7000 tl diyince al kalsın dedi birde 7 ay araç için sıra bekledi iyiki beklemiş diyorum herseferinde

    ford transit 2009 model 100 beygir 12+1 minibüs 5 tane var bundan bizde

    valla konfor 0000 odun gibi araba diyebilirim size tam kamyon yani arkada oturan yayık ayranı gibi sallanır yakıtı fazla 50 kuruş yakıyor şehir içi km de
    parçaları çok pahalı 4 balata 4 disk bakıma 1500 tl verdiğimi biliyorum ve çok sık disk değişir araçta en büyük sorunu odur balatası çabuk biter
    tek artısı sağlam olması bir seferinde jetta pert ettim ford la

    reno trafic 9+1 minibüs 100 beygir 1.9 dcı

    deneyelim hep fordmu olcak dedim geçen sene aldım çok memnun kaldım
    araç forda göre çok konforlu parçası ucuz %30 daha az yakıyor forlara göre yani transite göre yolcılar memnun kliması var hafif araba hızlanması zayıf ama hızlandımıda kimse tutamaz valla masrafsız araç kısacası

    ÖZETLE ŞUNU ANLADIM VW TRANSPORTER HARİÇ TİCARİ YOLCU TAŞIMASI İÇİN RENO TRAFİC YADA MASTER ALCAN
    BİNCEKSENDE EĞER ORTA GELİRLİ İSEN VW GRUBU ÜST İSE KESİNLİKLE AUDİ GERİSİ TEFARÜAT BENCE




  • altta eskiden kasetleri koyduğum teybin altında kapaklı bir göz var.artık mp3 kullanıyorum. Kalkışlarda 1. viteste veya 2.de gazı köklediğim zaman o kasetlerin hepsi kapak kapalıyken bile kapağı açar aracın içine dökülürdü. bu durum bana o an hızlı ve öfkeli filminin ilk filminde yeşil eclipseye nitroyu verdiğinde arabanın civatarının söküldüğü anı hatırlatıyordu. işte onu tarif edemem :)))) ama artık kaset kullanmıyorum burdan tahmin edin artık ne derce bir ivmelenmeye sahip olduğunu




  • Bir arkadaşımın sahip olduğu 1.2 2010 model Symbol ile ilgili düşüncelerimi yazacağım en yakın zamanda. Araç Cihanair'ın yazdığı gibi bir araç değil. İyi yönleri de var, kötü yönleri de. Her şeyini yazacağım.
  • listeyi güncelliyorum arkadaşlar, değerli yorumlarınızı , resimlerinizi esirgemediğiniz için çok teşekkürler.
  • Merhaba bu konuyu internette araştırıken buldum. 2000 yılından bu yana 5. otomobilime biniyorum. Bunlar sırasıyla 92 şahin, Fiat Siena 1,2S. Fiesta (2005 ) TDCİ Corolla (2007 ) D4D ve şaun kullandığım Partner Tepee Outdoor modeli.

    Siena'dan itibaren başlayalım.

    Siena 1.2S modelini 2000 yılında sıfır aldım. şahinden sonra çok güzel bir araç olarak gelmişti. En uzun yolculuklarımı da onunla yaptım. araç baz versiyondu otomotik cam, kilma içerden açılır bagaj, devir saati gibi donanımlar bulunmuyordu. Direksiyon, vitesler genel anlamda sorunsuzdu. bagaj çok büyüktü ama bagajı açmak için kontak anahtarı gerekiyordu. Klima olmadığı için Batman'dan yazın memlekete gelirken urfa ve antep civarlarında kebap olmaya yüz tutuyorduk Araç 4 yıl boyunca 3 arıza çıkardı
    1. Merkezi kilit mekanızmasının motoru/rolesi/otomatiği her neyse 2 defa değişti. ( Kilitlemiyordu. )
    2. Sürücü tarafı dış kilit kırıldı.
    3. Akü birden bire bitti.
    fiesta alacağım için 4. yılda bir elemana sattım eleman hala kullanıyor.

    Fiesta 1,4TDCI 2005'de jazz almaya tasarlarken ucuz binelim diye Fiesta'da karar kıldık. En öneli sorunum bir müddet euro dizel bulamama oldu. Ispartaya yakıt almaya giderdim. Aracın kliması vietsleri gösterge tablosu radyo teybi koltukları gayet iyidi. far grubu ve kapıların açılıp kapanması da sorunsuzdu. Ama motor devrini kaybetti mi gitmek bilmiyordu. Bazı zamanlarda inip arkadan itesim gelirdi. 2 yıl 35 bin km boyunca problem çıkarmadı. Ama arka bagaj çok şanssızdı. Bir defa ben basket poatsına vurdum, bi defa da buzlu yolda arkadan çarptılar. Araç dar geldiği için aldığım bayiye verdim.

    2007 Corolla D4D MMT Fiesta dar gelince fiyatına kanarak Corolla dizel aldım. İlk 15 bin km'de gayet kusursuz olan hatta çok da iyi giden aracımız 20 bin km den sonra arızalara başladı. Ömür boyu değişmez dediğimiz triger zincirimiz ses yapmaya başlayınca değiştirldi. direksiyon kolonu tıkırtı yaptıuğı için 2 defa değişti sorun çözülmedi. Gösterge tablosunun plastiği ve CD çalar ekranı en yumşak bezle silmeme rağmen anlaşılmaz biçimde çizik doldu. MMT ( OtomaTİK vites )sorun yaratmadı ama 70 bin km'den sonra garantiden baskı balata ve bazı parçalar değşince daha iyi oldu. Sürücü tarafı emniyet kemerinin bel kısmı tel tel oldu. 120 bin km her türlü yol koşulunda kullandığım aracın yakıt tüketiminde motor performansında en ufak bir değişim ( olumsuz anlamda ) değişim olmadı. focus'a kıyasla sesiz olsa da yol tutuşu rüzgardan etkilenmesi ve fren performansı iyi değildi.

    Partner Tepee Outdoor. Sedan tipi araçlardan sıklıdığım için daha fonksiyonel bir araç arıyordum. hafif arazide altını sürtmeden ilerleyebilecek koltukları çok fonksiyonlu olacak bir araç düşünürken ( SUV'lara gücüm yetmeyecekti ) Outdoor reklamlarını gördüm. bayide incelemek için gittim. Bizim colrllaya da iyi fiyat verince bu aracı aldım.

    araç 1.6 HDI 90 hp 22 bin km ye geldi.
    + Ön ve arka koltuklar ve iç mekan genişliği çok iyi.
    + Gösterge tablosu kolay okunuyor
    + Motor performansı deli bigi kullanılmadı sürece tamin edici rampalarda 4'ten aşağı düşmüyor pek.
    + Hafif arazide binek araçlara göre daha kolay ileliyor.
    + Koltuk fonksiyonellikleri ve saklama gözlerinin fazlalığı tam puan
    + bagaj yeterince geniş
    + Yol tutuş ve viraj performansı abartılmadığı sürece gayet iyi

    - Lastiklerinde etkisi ile yol sesi ve bozuk yolda tıkırtı fazla
    - ön konsol biraz basit düşünülmüş
    - sürücü ve yolcu koltuğu arasında çok fazla boşluk var. ( premium pack paketinde o boşlukta sürgülübir dolap var )
    - sert amartisöler nedeniye bozuk yolda sarsıntılı
    - Vites yolları Connect ve Caddy'e kısayla uzun
    Şuanan kadar bir arıza çıkarmadı.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Bir arkadaşımın sahip olduğu 1.2 2010 model Symbol ile ilgili düşüncelerimi yazacağım en yakın zamanda. Araç Cihanair'ın yazdığı gibi bir araç değil. İyi yönleri de var, kötü yönleri de. Her şeyini yazacağım.

    hiç iyi yönü yok yakıt hariç güzel kardeşim neymiş o güzel yönleri yazada bende bilim denerim belki
  • yazınca görürsün.
  • 1.2 ise araç hb dir muhtemelen ve symbollarden oldukça üstün olabilir. bu bir tahmindi 1.2 clio için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendikendine
    1.2 ise araç hb dir muhtemelen ve symbollarden oldukça üstün olabilir. bu bir tahmindi 1.2 clio için.


    Araç 1.2 benzinli Symbol. Clio değil ama yerden yere vurulacak bir araç değil. Ne aldığını, ne kadara aldığını bilirsen tabii ki. Cihanairdaki araç, Renault'un en kötü ve en ucuz aracı olmasına rağmen Bütün bir markayı bu model üzerinden değerlendirir. Sağlıklı yorum yapmasını beklemek bu sebeple güç. Başlıkta objektif tabiri pek işe yaramıyor yani.
  • --------------------------------------------------------------------------------

    evet tüketici toplumu olduk bir arabaya ne kadar çok para verirsek gururlanıyoruz 3 sene bindikten sonra yarı fiyatına verip gidiyoruz.
    bende arabam sağlam konforlu veucuz olsun diye, 1 ay önce 25 bine alabileceğim araç araştırması yaptım 1 arkadaşımın önerdiği 20 arkadaşımın uzak dur dediğiaracı aldım
    iyikide almışım bu araç mercedes veya wvogenin markası vuruk olsa 50 bin civarı en az onlar kadar konfor sağlamlık ve rahatlık var. iyiki almışımverdiğim para 23 bin civarı
    aldığı parayı son kuruşuna kadar hak ediyor
    haa bu arada aracımın markasdını yazmamışım ROVER75 V6 2000 motor araba linklerinden incelerseniz farkı göreceksiniz.


    Sürücü,yolcu ve yan havayastıkları, ABS, EBD, çekiş kontrol sistemi,xenon farlar, çift bölgeli otomatik klima, polen filtresi, deridöşeme, elektrik kumandalı ve ısıtmalı ön koltuklar, park desteksistemi, hız sabitleme sistemi, yağmur sensörü, yol bilgisayarı,ahşap kaplamalar, elektrik kumandalı, katlamalı ve ısıtmalıaynalar, açılır tavan, elektrik kumandalı camlar, ısıtmalı sileceksuyu, akü zayıf uyarısı, deri/ahşap kaplı direksiyon simidi,deri kaplı vites ve el freni kolu, elektrikli arka perde, HarmanKardon müzik sistemi, elektrikli yükseklik ayarlı ön koltuklar,krom kaplı yan aynalar, far yıkama sistemi, alarm,uzaktan kumandalı merkezi kilit ve immobilizer




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.