Şimdi Ara

Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
202
Cevap
2
Favori
15.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 32 bin tl symbol alan insankari gorunce icim parcalaniyor valla ama birdaha tovbe reno binekmi
  • @janjan

    Dostum teşekkür ederim. Ne gördüm ve ne hissettimse onu yazdım cidden. Ne eksik ne de fazla.
  • Peugeot 3008 1.6 HDI 112 bg auto6r sedefli beyaz

    + sürüş keyfi çok güzel
    + performansı süper 200 yaptım zorlanmadan
    + yakıt tüketimi çok iyi şehir dışı 100-110 ort. ile 1200 km menzil şehiriçi ise 850-900 civarı
    + içeriye ses almıyor 160 tan sonra cam tavandan biraz rüzgar sesi alınır ama az
    + yerden yüksek ve hafif arazi şartlarında yolda bırakmıyor
    + ne ön ne arka yolcuları ve beni yormaz
    + vites yarı otomatik fakat sorunsuz vites geçişleri güzel

    - bir kaç küçük tıkırtı çözümü var fakat yeni arabada olmaması gerekir hallodu bendede zaten
    - ses sistemi basit yeterli ama daha fazlası olabilirdi

    daha fazla eksisini bulamıyorum



     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)




  • quote:

    y.g.t: hocam daha çok yakıyor derken ne kadar çok yakıyor, arka diz mesafesi çok sıkıntı oluyor mu?


    şehir içinde 7 litreden aşağı yakmıyor. uzun yolda 90 la gidersem 4.5 yakıyor 120 ile giderken 5.5-6 arası değişiyor.ben biraz zorluyorum aracı performansı az geldiği için, dizel partikül filtresi değişcek birkaç güne belki yeni parça takıldıktan sonra aracın performansı artar benimde pedala fazla basmama gerek kalmaz yakıt azalır.

    arka koltukta çok az seyahat ettim abartılacak kadar dar değil fakat kesinlikle rahat sırt veya boyunda boşluk kalmıyor kahvede oturur gibi oturayım diyemiyorsunuz, genişlik olarak fena değil 3 yetişkin rahatça sığabiliyor. aracın seleflerine göre dar olmasını kapıların kolonların kalınlığına bağlıyorum buda bende güvenlik hissi veriyor.

    benim aracımın içi siyah kolonlar kapılarda kalın olunca içi çokta ferah olmuyor kutunun içindeymiş gibi hissedebiliyorsunuz kendinizi.

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


    herkes resim koymuş bende koyayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi y.g.t -- 3 Temmuz 2011; 18:14:11 >




  • Aracın yakıt tüketimi ve konsolu. Dıştan çekemedim, aklıma gelmişken içinden çekeyim dedim.

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shift41 -- 3 Temmuz 2011; 21:02:32 >




  • Arkadaşlar çok güzel ilerlemiş konu, ağzım kulaklarımda okudum hepsini. bugün denize gittik, 160 yaptım astrayla gayet stabildi.güven verdi ve bassam giderdi. her ne ise, denizde fazlaca yandığımdan dolayı listeyi yarın güncelleyeceğim, yorumlara devam, resimler çok iyi olmuş, çok yararlı bir konu oluyor.
  • Kullandığı aracı değerlendirebilecek insan sayısı bu kadar az değildir herhalde. Hadi arkadaşlar, biraz objektif değerlendirme ile konuya canlılık katın.
  • değerlendirmeler harika olmuş, symbol testi için bende teşekkür ederim hocam, senin olmamasına rağmen çok iyi gözlemlemişsin. shift41: hocam o aracın içi ne güzel öyle, özlelikle yol bilgisayarı ben çeok beğendim.

    arkadaşlar daha fazla resim istiyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan
    değerlendirmeler harika olmuş, symbol testi için bende teşekkür ederim hocam, senin olmamasına rağmen çok iyi gözlemlemişsin. shift41: hocam o aracın içi ne güzel öyle, özlelikle yol bilgisayarı ben çeok beğendim.

    arkadaşlar daha fazla resim istiyoruz

    Tesekkurler hocam. Japonlar yapıyorlar işte.

    Arabayi yikama firsati bulamadim bir turlu. Disaridan da fotograf eklemeyi dusunuyorum. :)
  • Ben bugün aracımı TurtleWax zip wax şampuan kullanarak çift kova ile yıkadım. Pırıl pırıl oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    tek sevmedigim yanı ve en nefret ettgim yanı sulu yolda arka lastiklerin sürekli pati cekmesi ve orda bir saat ugrasmam :( baska kusuru yok ben ona AŞIGIMM



    Amcamda da vardı aynı araç, arkaya bagaj kapağının dibine aracın enlemesine 150 kg'lık kum torbası koydurttu. Pati sorunu ortadan kalktı :)
  • Bu gece yazmayı planlıyordum aslında incelemeleri ama geç oldu uykum geldi, yarına kaldı=) 2010 Insignia 1.6T, 2000 Renault Clio RXT yazıcam yarın işallah. 2000 km'den fazla ön koltuğunda seyahat ettiğim, ama hiç kullanmadığım 2005 Toyota Prius hakkında da yazsam mı bilemedim. Çünkü çok km yapmadım ve kullanmadım aracı. Ama genel izlenimlerimi yazarım belki, değişiklik olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tsipura -- 4 Temmuz 2011; 1:59:49 >
  • Bende katılayım Güzel konu olmuş....

    2006 Fiat Albea 1.2 16V Dynamic;
    2006 yılından 2010 ekimine kadar kullandım; yaklaşık 45000 km yol yaptım..

    Konfor/Donanım : Öncelikle aracın süspansiyonları sertti. Yol tutuşun iyi olması için yapılmış bir uygulama olsa da bazen rahatsız edebiliyordu. Yine de aracın konforu bana yeterli geldi. Gayet ergonomik ve kullanışlı bir kokpiti vardı. İç hacmi sınıfına oranla fazlasıyla yeterliydi. 500 lt bagaj vardı ve çok kullanışlıydı. Kalitesi sınıf ortalamasının üstündeydi bana göre.. Sürücü airbag, klima, ot. ön camlar, kolçak, sis farları, yol bilgisayarı, mp3 çalar, uk merkezi kilit, elektrikli ayna gibi standart donanımları mevcuttu...

    Motor / Tüketim : Motorunu çok seviyordum açıkçası. 1.2 olmasına karşın bana yetiyordu. Düşük devirlerde biraz cansız olmasına karşın yüksek devirlerde iyiydi. (yakıyodu tabi o zaman). Yakıt tüketimine gelince 7,5 lt/100 km ortalama üzerine hiç çıkmamıştım. Hatta uzun yolda 5.4 lt ye kadar düşmüşlüğü vardır.

    Dayanıklılık/Yol Tutuş/Güvenlik : Araç dayanıklıydı. Kullandığım 4 sene boyunca iki olay hariç hiç arıza yapmadı.
    1. sinde sürücü koltuğu yükseklik ayarının bozulmasından dolayı garantiden değişti.(Fiat işte, sadece mekanizma yokmuş, komple koltuk değişmişti)
    2. sinde akü değişti. Başka bakımlar hariç tek bir kere servise gitmedim. Yol tutuşu sert süspansiyon ve sert lastiklerle (impatus evo vardı sıfırken) sınıfına göre yeterli olsada yüksek süratlerde kesinlikle güvenli değil. Rüzgardan da etkileniyordu ayrıca.. Güvenlik olarak çarpışma testlerinden 3 yıldız almış. Sınıfına ve geliştirilme yılına göre yeterli bir sonuç. Aracımda ABS yoktu. Ancak mutlaka olmalı B sınıfı bile olsa.. Bu da donanım eksiği işte..

    İkinci El : Ben ilanı verdikten sonra 7. günde sattım arabayı. aşağı yukarı da istediğim fiyata.. Bana göre ikinci eli fena değil..

    Kişisel yorum : 4 sene boyunca kullandığım zevk aldığım, güzel bir araçtı. Donanımı fiyatına göre yeterli olup, düşük bütçeli aileler için kesinlikle iyi bir tercih olacağını düşünüyorum.

    2009 Fiat Linea 1.3 Multijet Dynamic
    2010 ekiminden bugüne kadar kullanıyorum. Şu an 9000 km oldu.

    Konfor/Donanım : Süspansiyonu bana göre mükemmel. Konforu ve yol tutuşu en iyi bir şekilde sentezleyebilmiş bu sefer fiat. Yoldaki durumu pek hissetmiyorsunuz. Koltukları oldukça rahat ve geniş. Arka bölüm diz mesafesi oldukça iyi olmasına karşın, 3 kişi oturunca bir sıkışma sözkonusu. Bunda da dar arka kısımın etkisi var. Ergonomik ve kullanışlı bir kokpiti var. Ancak kalitesi oldukça yetersiz. Zira araç kapılardan rüzgar sesi alıyor ki, bu albeada bile yoktu. İşçiliği özensiz. C sınıfı diye lanse edilen linea C sınıfının gerisinde olmasına rağmen B sınıfının da üzerinde. Donanım olarak fazlasıyla yeterli. Aracımda ABS, klima, 2 airbag, 4 ot cam, uk merkezi kilit, çift parça arka koltuk, sis farı, park sensörü, alaşım jant, kolçak, blue me, usb, blautooth, gibi standart donanımlar mevcut. Fiyatına göre çok iyi bir araç gözüküyor. 500 lt lik bagaj kullanışlı ve geniş....

    Motor / Tüketim : Motor ünlü multijet 1.3 90 beygir motor işte. Birinci viteste ağır, sonrasında yeterli, az yakan, dayanıklı, sağlam, az vergi ödeten, bildiğimiz multijet. Ortalama 6-6,5 gibi, uzun yolda 3,5-5 arası yaktım ben... Yalıtım çok zayıf. Motor sesi içeriye çok giriyor. Özellikle benim gibi benzinliden direk buna geçenler traktör kullanmış gibi oluyor :)

    Dayanıklılık/Yol tutuş/Güvenlik : Aracın arızasından çok çektim ilk aldığım zamanlar. Şimdi birşey yok çok şükür.
    2 kere amortisör takozları
    1 kere bazı ön takım parçaları ve amortisörler
    1 kere akü değişti ve yeni yazılım atıldı.
    1 kere konsoldaki birkaç tirim parçaları
    ayrıca kapıdan rüzgar sesi alıyor diye servise gittiğimde, servis kapılarla öyle bir oynamışki, araba şimdi 7 takla atıpta toplanmış gibi gözüküyor. Rüzgar sesi hala alıyor... Bence Albea çok çok daha sorunsuz ve kaliteliydi bu araca göre..
    Yol tutuş bir fokus olmasada yeterli. Güven veriyor insana. Ancak 140-150 den sonra kesinlikle güven duygusu kayboluyor. Rüzgarlardan az etkileniyor.
    Araç oldukça güvenli, ncap testlerinde hb olan versiyonu gp 5 yıldız almıştı. Standart donanımda ise ABS ve 2 havayastığı mevcutken, 1000 TL gibi bir fiyata yan ve perde havayastıklarını ekletebiliyorsunuz.(Sıfır alırken tabii)

    İkinci El : İkinci eli güzel. Şirket çıkması bir araç olmadığını ispatlar ispatlamaz hemen satılıyor.

    Kronik sorunlar : Amartisör takozları, arka cam otomatikleri

    Kişisel yorum : Aldığım ama çıkan sorunlar yüzünden soğuduğum bir araç. Ancak belki benim araç böyledir. Derin bir mantık süzgeçinden geçirip, donanımlı, dizel, büyük, az yakan, az vergi ödeten, az bakım masrafı olan, güvenli ve ucuz bir araç isteyenler için maalesef tek seçenek...Zira satılan fiyatlara rakiplerinin benzinlilerini bile alamıyorsunuz. Kalitesi rakiplerinden çok geride olsa da Linea tamamen bir mantık aracı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kocatepe -- 4 Temmuz 2011; 2:06:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HCalifornia
    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper
    @9997
    Aracını bize biraz daha ayrıntılı tanıtır mısın? Bu şekilde sadece "bizde Starex var" demiş gibi olmuşsun. Bu aracın artıları, eksileri nelerdir? Biraz daha ayrıntılı olursa daha iyi olur yazdıklarımız.

    pcye geçince bütün eksi artılarını yazacağım bizdede 2007 140 starex crdi var arkadaşlar tarafsız bakmamışlar pek.


    Değerlendirmeni hala bekliyoruz dostum. Bir an önce konu ile ilgili olarak objektif bir şekilde bizi ve Starex düşünenleri aydınlatmanı rica ediyorum




  • @Banchi_doğan dostum birşey rica edeceğim ben yukarıda ''1999 Corolla hakkında yorum yapmıştım...İlk başta vvt-i yazmışım ama yanlış yazmışım sonra düzelttim..sen listeyi güncellerken vvt-i olarak yazma
  • BlackElantra : hocam sildim vvt-i yazısını tamamdır.

    Liste güncellenmiştir arkadaşlar elinize sağlık 46 model oldu
  • Emeği geçen herkese tşk ederiz.
    Çok faydalı olacaktır bu araçları merak edenler için.
    İyi günler herkese..
  • BU MESAJ ARAÇ İLK MESAJA YAZILMADIĞI İÇİN DEĞİŞTİRİLMİŞTİR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yirthan -- 25 Temmuz 2011; 14:48:59 >
  • 1991 lada samara 1500 karbüratörlü

    öncelikle fiyatından başlamak gerekir. şu zamanda 4bin tl ye alabileceğiniz en iyi araç şüphesiz ki samara dır.
    sağlamlığı broadway ve kuş serisine fark atar. her türlü arazi ve sıcaklık koşulunda sorunsuz çalışsa da kış günlerini daha çok sever.
    hala Türkiye'de en çok satılmış ithal araç rekoru kendisindedir.

    performans
    1.5 litre hacimli motoru şanzımanında porsche işbirliği olduğundan dolayı kendisinden beklenmeyecek kadar seridir. özellikle 2. ve 3 . vitesleri aşırı derecede tatmikardır.
    en fazla hız olarak nette 180 leri falan görsek de ben kendi aracımla en çok 160 yaptım ve emin olun ki dayımın 2010 renault symbol ünden daha çok güven veriyordu.
    yolda gezme falan söz konusu bile değil.

    yakıt tüketimi
    şehir dışı 5.5 litreye kadar düşse de şehir içi 9 litre gibi. ancak tüp taktırmadan 10 sene kullandık. yakıt konusunda problem yaratmadı.

    konfor
    aracın en kötü özelliği konforsuz oluşu. ses yalıtımı ve benzeri çalışmalar yapmazsak sanki tüm ses içerde gibi oluyor. koskoca torpido sadece 3 vidayla bağlanmış ve bu da torpido seslerini en üst seviyeye getiriyor. araç hatchback olduğundan arka taraftan da yüklü miktarda ses geliyor. ancak araç 4 bin tl olduğundan bunu düşünmemeye çalışıyoruz. koltuk olarak önler iyi olsa da arka koltuk biraz kanepe gibi kalıyor. kaldı ki diz mesafesi de az..

    ara sıra ufak tefek arızalar çıkarsa da genelde masrafsız bir araç.zaten parçaları da oldukça ucuz. seri oluşu sayesinde birkoç son model arabayla kafa kafaya kalkabilir, diğerlerini şaşırtabilirsiniz. bu paraya alınacak en iyi araç.

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi olek1988 -- 4 Temmuz 2011; 16:41:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    BlackElantra : hocam sildim vvt-i yazısını tamamdır.

    Liste güncellenmiştir arkadaşlar elinize sağlık 46 model oldu

    buda bizim emektar 2001 vvt-i 1.6terra lpg 0km alındı 11 yıldır kullanımda 85000km. bianchi-doğanın tabiriyle mr.sorunsuz

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kendikendine -- 4 Temmuz 2011; 19:42:32 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.