Şimdi Ara

Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
202
Cevap
2
Favori
15.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper
    quote:

    Orijinalden alıntı: kendikendine
    1.2 ise araç hb dir muhtemelen ve symbollarden oldukça üstün olabilir. bu bir tahmindi 1.2 clio için.


    Araç 1.2 benzinli Symbol. Clio değil ama yerden yere vurulacak bir araç değil. Ne aldığını, ne kadara aldığını bilirsen tabii ki. Cihanairdaki araç, Renault'un en kötü ve en ucuz aracı olmasına rağmen Bütün bir markayı bu model üzerinden değerlendirir. Sağlıklı yorum yapmasını beklemek bu sebeple güç. Başlıkta objektif tabiri pek işe yaramıyor yani.

    Benim aracim reno symbol yeni kasa clio degil bu bir ikincisi renoda iyi arabami varki iyi yorim yapim 2010 1,5 dci fluanca var bir dostumda arabanin ses gelmeyen yeri yok sen su symbolun iyi yonlerini yazarmisin sana zahmet olmazsa ben cok merak ettimde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper
    quote:

    Orijinalden alıntı: kendikendine
    1.2 ise araç hb dir muhtemelen ve symbollarden oldukça üstün olabilir. bu bir tahmindi 1.2 clio için.


    Araç 1.2 benzinli Symbol. Clio değil ama yerden yere vurulacak bir araç değil. Ne aldığını, ne kadara aldığını bilirsen tabii ki. Cihanairdaki araç, Renault'un en kötü ve en ucuz aracı olmasına rağmen Bütün bir markayı bu model üzerinden değerlendirir. Sağlıklı yorum yapmasını beklemek bu sebeple güç. Başlıkta objektif tabiri pek işe yaramıyor yani.

    Benim aracim reno symbol yeni kasa clio degil bu bir ikincisi renoda iyi arabami varki iyi yorim yapim 2010 1,5 dci fluanca var bir dostumda arabanin ses gelmeyen yeri yok sen su symbolun iyi yonlerini yazarmisin sana zahmet olmazsa ben cok merak ettimde



    Bu dedikleriniz adete forumda herkesin bir şey söyleme hakkına sahip olduğunu ama her söylenileni kaale almamamız gerektiğinin kanıtı gibi olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tsipura -- 2 Temmuz 2011; 20:59:42 >




  • Ben adim gibi eminim ticari araclari haric kangoo trafic master renonun diger araclari binilcek araclar degil diyorun konu hakkinda birdaha yorum yapmiycem sadece su symbolun iyi yonlerini merak editoyorum
  • o zaman şöyle acıklayım. aracım 2007 model suan 94 bin km de. allaha sükür bakımları hariç baska bir masraf cıkartmadı sorunsuz bir şekilde biniyorum zaten aracıma asla yük koymam şimdiye kadar 10 kg yük bile koymadık. aracın bence kötü yönü arkasının makaslı olması bu aracın arkası torsiyonlu yada helezonlu olsaymıs gercekten tadından yenmezmiş. ön tarafında çift bagımsız salıncak mc pherson amortisor var o yüzden ön tarafı yayla gibi esnemesi harikaydı ama ben 35 yanak lastikle bu durumu berbat ettim suan cok sert. birde orjinal teypleri güzel degil cd okumuyor sadece orjinal cdleri okuyordu o yüzden onu pioneer ile degiştirdik. baskada allaha sükür aracım kötü bir yanı yok. birde orjinal alarm sistemi mevcut kapılar izinsiz acılırsa alarm kornaya baglı, kumanda dan kapıları ac konumuna getirdigimizde 15 saniye içinde acmazsan kendini kilitliyor acık bir cam varsa camları kapatıyor. en cok sevdigim yanı ise arkada çift sis farı olması güzel bir görüntü veriyor. aklıma gelen bunlar arkdaslar birde piyasada cok yakıyor diyenler var bunlar kesinle crdi motoru bilmiyorlar bu aracın yakıtı cogu binek arabadan daha az km de 28-30 kurus yakmaktadır. 2 tonluk ve 2.5 motora sahip için cok iyi bir degerdir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    @9997

    Aracını bize biraz daha ayrıntılı tanıtır mısın? Bu şekilde sadece "bizde Starex var" demiş gibi olmuşsun. Bu aracın artıları, eksileri nelerdir? Biraz daha ayrıntılı olursa daha iyi olur yazdıklarımız.




  • @cihanair ben senin gibi milyonlarca dolar yatırımla kurulan tesislerde üretilen bir otomobili 2 cümle ile tanımlayacak kadar az bilgi sahibi değilim bu konuda. O yüzden biraz uzun yazacağım. Bu sebeple geniş bir zamana ihtiycım var. En kısa zamanda gerçek bir değerlendirme yapacağım. Senınki gibi 2 cümle olmayacak.a
  • Birçok aracımız var ve bunların dışındada birçok araç kullandım.Hepsini yazmaya kalkarsam roman olur onu için en keyifli olandan bahsedeceğim.

    Volkswagen Transporter 2006 2.5 TDI 130 Hp, bu araç kadar keyifli bir araç daha kullanmadım 2.5 TDİ motorun homurtuları bambaşka, sürat deseniz kilosuna göre oldukça hızlı ve atak bir araba konfor olarak bir D sınıfı kadar olmasada ona yakın bir konfora sahip.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackElantra

    @kendikendine
    Dostum karıştırmış olabilirim...Dediğim gibi fazla bilgim yoktu,aklımda kalanlar bunlardı ama ciden çok performanslı idi bu motor Şimdi bu motorun tam olarak adıne yazdığımı düzelteyim hemen??

    motorun ismi efsane kasa corollalarda da kullanılan 1.6 4A-FE efi motor. fakat başlıkta hala vvt-i görünüyor yanlış bilgi olmasın. ama sadece 99 1.6 corolla terra olarak düzeltilmesi yetreli olacaktır.
  • 2011 Opel Insignia Edition Elegance

    Yaklaşık 6 aydır kullandığım aracım bugüne kadar hiç beni üzmedi. Astra G'den sonra geçtiğim bu araca ilk başta yakıt yetiştirme konusunda zorlandım. Alırken biraz da tedirgindim Insignia'larda yaşanan problemlerden dolayı. Uygun bir fiyatı yakaladığımda kaçırmak istemediğim aracımın ilk sahibiyim. Cosmo donanımdaki AFL far, Bluetooth ve Navigasyon sistemlerinin olmaması dışında eksikliğini hissettiğim bir şey yok. Navigasyon sistemi ve Bluetooth sonradan taktırılabilirken, AFL'yi alabilmem mümkün değil.

    Dediğim gibi ilk başlarda benzin yetiştirmekte zorladım. Araç 25 30 litreleri görüyordu anlık tüketimde. Eski araçlarım da Opel olduğundan Opel'i kullanmak konusuna biraz aşinayım. Sakin ve sıkıştırmadan kullandığım aracımın ortalama yakıt göstergesini bir süre sonra sıfırladım ve üzerine 1000km'ye yakın yol gittim. En son ortalama 8.9 yaktığını gösteriyordu. Eğer araç sıkıştırılmazsa, sakin kullanılırsa rahatlıkla yakıt tüketimi kontrol altına alınabiliyor. Konforundan ise çok memnunum. Özellikle süspansiyon sistemi çok hoşuma gidiyor. Döşemelerinden yana sıkıntılıyım. Bej döşeme çok çabuk lekeleniyor. Katalogtaki Nano Teknolojik Koltuk zımbırtısının artısını göremedim. Artık sadece göz boyama mıdır nedir. Pek klima sistemini de sevdiğim söylenemez aracın. Soğutması biraz usun sürüyor. Ne kadar beygiri yüksek olsa da motor hacminin düşüklüğü, klima açıkken kendini hissettiriyor. Bu aracın alınması düşünülüyorsa minimum 2.0 motor alınmalı ya da 2012'de geleceği öne sürülen 1.6 dizel motor alınmalı ( gerçekliği doğrulanmadı).

    Kronik sorunlar konusunda ise, söylenenlerden sadece birini yaşadım/yaşıyorum. Ön fren disklerinden gelen sesi bir türlü servisler gideremiyor. Dışarıda özel servislerde taşlanması gibi bir işlemden geçiyormuş galiba onun için. Pek fazla yedek parçası ile işim olmadı ama çok da ucuz değil galiba. Aracım için yazabileceklerim bunlar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cridor -- 2 Temmuz 2011; 23:20:48 >




  • 2006 focus, tdci,109 bg
    yıllardır kullanıyorum, aracımdan çok memnunun, beni hiç üzmedi.
    -en ön planda, performans ve yol tutuşu geliyor. ışıklarda kalkışta, diğer arabalara dikiz aynasından baktırıyor.
    -sağlam ve güvenli
    -en negatif yönü, beni pek rahatsız etmese de motor ve yol sesini içeriye fazla alıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper
    @cihanair ben senin gibi milyonlarca dolar yatırımla kurulan tesislerde üretilen bir otomobili 2 cümle ile tanımlayacak kadar az bilgi sahibi değilim bu konuda. O yüzden biraz uzun yazacağım. Bu sebeple geniş bir zamana ihtiycım var. En kısa zamanda gerçek bir değerlendirme yapacağım. Senınki gibi 2 cümle olmayacak.a

    İstersen bir yil zaman verin sana renonun binek arabasi helede symbol icin yakit haric tek kelime iyi laf soyleyemezsin bana tek kelime topidoya bir tane ampul koyamayan bir firmadan bahsediyoruz bu arada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper
    @cihanair ben senin gibi milyonlarca dolar yatırımla kurulan tesislerde üretilen bir otomobili 2 cümle ile tanımlayacak kadar az bilgi sahibi değilim bu konuda. O yüzden biraz uzun yazacağım. Bu sebeple geniş bir zamana ihtiycım var. En kısa zamanda gerçek bir değerlendirme yapacağım. Senınki gibi 2 cümle olmayacak.a

    İstersen bir yil zaman verin sana renonun binek arabasi helede symbol icin yakit haric tek kelime iyi laf soyleyemezsin bana tek kelime topidoya bir tane ampul koyamayan bir firmadan bahsediyoruz bu arada


    Neyse konuyu fazla kirletme. Yazdığım zaman okursun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper
    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper
    @cihanair ben senin gibi milyonlarca dolar yatırımla kurulan tesislerde üretilen bir otomobili 2 cümle ile tanımlayacak kadar az bilgi sahibi değilim bu konuda. O yüzden biraz uzun yazacağım. Bu sebeple geniş bir zamana ihtiycım var. En kısa zamanda gerçek bir değerlendirme yapacağım. Senınki gibi 2 cümle olmayacak.a

    İstersen bir yil zaman verin sana renonun binek arabasi helede symbol icin yakit haric tek kelime iyi laf soyleyemezsin bana tek kelime topidoya bir tane ampul koyamayan bir firmadan bahsediyoruz bu arada


    Neyse konuyu fazla kirletme. Yazdığım zaman okursun.

    Sanami sorcam ne yazcagimi ben istersem yazini okurum bu arada sen degil ne yazcaksin cokda merak ediyorum ama




  • 2010 ya da 2011 Renault Symbol Expression 1.2 16V 75 hp

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)

    (Fotoğraf temsilidir)

    Bir arkadaşımın aracı olan bu aracı şu anda kadar çeşitli periyotlarda olmak üzere yaklaşık 500 km kullanmışımdır. İnsanların yanlış bilgilendirilmemesi adına bu araç ile ilgili objektif görüşlerimi de sizlerle paylaşmak istedim. Olumlu ya da olumsuz her türlü özelliğini yazacağım.

    Değerlendirmeme başlamadan önce belirtmek istediğim önemli bir husus da her otomobilin benzer fiyat aralığındaki otomobiller temel alınarak değerlendirilmesi gerekliliğidir. İnceleyeceğim aracın liste fiyatı 27.150 lira olsa da baz donanımlı 1.2 motorlu bir Symbol'ün liste fiyatı 25.400 TL. Yani bu araç Renault markasının en ucuz modeli.

    Aracınıza binmek üzere uzaktan kumandanın tuşuna bastığınızda şiddetli bir şlak sesiyle açılıyor kilit. Bu ses cidden o kdar bariz belli oluyor ki 10 metre uzaktaki adam dönüp ne oluyor gibisinden arabaya bakıyor. Kapıyı açtığınız zaman tüy gibi hafif bir kapı, çoğu kişinin araca olan güven duygusunu sarsacak cinsten. Biz millet olarak ağır şeyleri severiz. Ağırsa iyidir ya. Ama daha oturmadan ferah sayılabilecek bir iç mekana doğru ilerlediğinizi anlıyorsunuz. Ben hiç sevmesem de yüksek konumlandırılmış sürücü koltuğunun da bunda payı büyük. Açık renklerin hakim olduğu iç mekan boğmuyor sizi. "B segmentinden istenilebilecek düzeyde konforu sunuyor" diyebileceğimiz ön koltuklar biraz dar olsa da b segmenti standartlarında normal sayılabilir herhalde. Yumuşak yapılı koltuklar şehir içinde yeterli konforu sunsa da uzun yolda muhtemelen biraz yoracaktır sizi. Koltuğa yerleşme işlemini bitirip kapıyı kapattığınızda ise "teneke sesi" diye tabir ettiğimiz bir ses ile birlikte kapanıyor kapı.

    Aracın kokpiti ve genel olarak iç mekanında kullanılan malzemelerin kalitesinden bahsedelim biraz da. Clio 3 ile benzerdir gibi bir düşünceniz varsa eğer size tavsiyem bunu direk aklınızdan çıkarın. Çünkü Clio'ya göre oldukça kalitesiz malzeme kullanılmış aracın her yerinde. Yumuşak dokulu malzeme bulmanın imkansız olduğu kokpitte kalite hissi 0 diyebiliriz. Ama belirgin bir işçilik hatası bulmak da oldukça zor. Benim hiç gözüme çarpmadı en azından. Kullanılan malzeme kalitesiz olsa da aracın ne kapı içlerinden ne de göğsünden belirgin bir çıtırtı ya da tıkırtı duymadım. Kulaklarım bu konuda çok hassastır. Aracın hor kullanılıp kullanılmamasıyla ilgili bir durum da olabilir tabii ki bu. Tek bir şey anladım ki; özenle binilir ise fazla ses yapmayacak bir iç mekana sahip bu araç.

    Önde benim gibi uzun bir insan rahat oturma pozisyonunu alırsa arkada boyu 1.70'i geçen kişiler rahat edemeyecektir. Diz mesafesi sıkıntılı olsa da baş mesafesi yeterli. Marea'nın arka koltuklarıyla ilgili yazdığım şeyler ile Symbol için yazacağım şeyler birbirine çok yakın. Arkada yaşam alanları birbirine çok benzer bu iki aracında. Marea değerlendirmemi okuyanlar durumu rahatça anlayabileceklerdir. Marea'nın arka koltukları daha rahat tabii ki.

    Araç ile ilgili size en çok şaşırtacak husus bagaj hacmi olacaktır muhtemelen. B segmenti bir araç ve 506 litre bagaj hacmi. Cidden C segmentinin bırakın sınırlarını zorlamayı, C segmenti ortalamalarını geride bırakmış bir bagaj hacmi sunuyor Symbol kullanıcısına. Yükleme eşiği, yükleme yapmayı biraz zorlaştırıyor olsa da bagajın kullanışlı ve büyük olduğu gerçeği değişmiyor.

    Yola çıkmak üzere marşa bastığınız zaman ise fazla ses çıkarmadan ve sarsıntısız bir şekilde çalışıyor aracın motoru. Motor sesi yalıtımı pek iyi olmasa da motor sessiz denebilecek bir motor. Park ve çıkış manevralarını son derece rahat yapabilmenize olanak sağlayan bir direksiyonu var Symbol'ün. Çok yumuşak olması aracı park ederken benim beğenimi kazandı. "Kuş gibi" derler ya, aynen öyle.

    Vites yolları rahat bulunan şanzımanı harekete geçmek üzere 1'e takıyoruz ve yola çıkıyoruz. Debriyajı benim aracıma göre biraz yukarıdan kavrıyordu ve gaz pedalına da biraz daha fazla basmam gerekiyordu sanki. Bu nedenle aracı ilk kullandığım zaman biraz sarsıntılı kaldırdım ama sonradan alışmamla beraber bu durum ortadan kalktı. Yumuşak debriyaj ve yine rahat geçen vites ile kendinizi falza yormadan şehir içi yolculuklar yapmanız mümkün. Araç süratlendikçe araçtaki en büyük eksiklik olan yalıtım eksikliği git gide belli ediyor kendini. Şehir içi kullanımda ciddi bir rahatsızlık vermese de uzun yolculuklarda 120 kilometrenin üzerindeki süratlerde başınızı ağrıtacaktır. İşte aracı bu esnada 25.000'e aldığımızı hatırlayarak kendimizi rahatlatabiliriz. 100 kilometre süratin üstüne çıkmamak kaydıyla uzun yolculuklarınızda da herhangi bir sorun yaşamadan konforlu bir şekilde seyahat edebilirsiniz. Ara sıra dinlenmekte fayda var ama. Koltuklar biraz poponuzu ağrıtabilir.

    Yumuşak yapılı ve sessiz çalışan süspansiyonlar kullanıcısına ortalama bir konfor sunsa da bu durum yol tutuşuna ciddi oranda kötü etki etmiş. Araç yüksek süratlerde yoldan çıkmaya fazlasıyla meyilli. Virajlarda fazlaca yana yatan bu araçla kesinlikle macera aramamak gerekir. Şehir içi düşük süratlerde kullanıcısının yüzünü güldürüyor ama bu süspansiyonlar. "Ben zaten macera aramam, benzin de pahalı neden hız yapayım ki" diyorsanız ve maddi durumunuz da daha iyisini almanıza müsade etmiyorsa gönül rahatlığı ile bu arabayı alabilirsiniz. Eğer ki "yolda basmadan duramam, sürat iyidir" diyorsanız kusura bakmayın ama çok yanlış gelmişsiniz.

    İşte en can alıcı noktalardan bir tanesine geldik. Belki de bu arabanın en iddialı olduğu konulardan birisi. 75 hp lik benzinli aracımıza düzenli ve sakin kullanımda 7 litreyi geçirtmek çok zor. Araç beklendiği üzere performanslı olmasa da cebinize dost olma özelliğiyle performans eksiğini size pek düşündürtmüyor. Sadece yokuşları çıkarken klimayı kapatmanızı tavsiye ederim Dar yollarda sollama yaparken dikkatli olmakta da fayda var.

    Fren pedalına da alışmam tıpkı debriyaj pedalı gibi 3-4 kullanımlık zamanımı aldı. Biraz fazla hassas olan freni düşük hızlarda kullanırken ilk zamanlarda dikkatli kullanmakta fayda var. Sonrasında bir sıkıntı kalmıyor zaten. O hassasiyete de sağ ayak bileğiniz kendiliğinden alışıveriyor. Aracın fren performansını pek beğendiğim söylenemez. Tıpkı yol tutuş gibi frenlerde yüksek hızda güven vermiyor.

    Kısacası ne aldığını ve ne kadara aldığını bilen bilinçli bir tüketici için son derece ideal ve ekonomik bir araç.

    Şimdi bu aracı satın alan ve yerden yere vuran bilinçsiz Türk tüketicisine soruyorum: Sen cidden bu aracı alırken ne hayal ediyordun?

    Alıntı yaparken mesajın bütününü alıntı yapmamanız dileğiyle. Bir sonraki yani Megane I 1.6 16v testimizde görüşmek üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 3 Temmuz 2011; 2:43:12 >




  • 97 model Opel vectra 2.0 gls

    Şuanki aracımız.

    2.0 136 bg motor performans olarak gayet yeterli. Yakıt ise şehir içinde fazla maalesef. Uzun yolda ise gayet az 5. vites uzun oranlı . Lpg de bile 160 km hıza çıkınca hala gazlamanızı istiyor gibi. Lpg uyumu gayet güzel. Kalkışta kolaylıkla patinaja düşüyor tc devreye giriyor. Frenleri tatminkar ve kolay dozlanıyor. Süspansiyonları nispeten sert darbe emmede pek başarılı değil. Yol tutuşu buna rağmen bence iyi değil zorlarsanız kafadan kayıyor. Ayrıca çok zıplıyor. Uzun yolda gidişi çok güzel ve sessiz 5. vites oranı uzun olduğundan devir düşük seyrediyor. Elektronik arıza çıkardı bize maalesef motor uyarı ışığı ve hava yastığı ışığı yandı sık sık,arkadaki kablolar yandı elektrik aksamı felç oldu bazı ünitelerde, ayrıca eskiyen radyatör boruları çatlayarak hararete sebeb oldu bir kaç kez, 2. vitese geçerken zorlanıyor bazen.Cam suyu haznesi çok küçük birde. Aracın iç mekanda malzeme kalitesi tatminkar. Soyulma,solma yok. Bagajı geniş. Kliması yeterli. İçi çok ferah değil ama yeterli. Gls yerine cd alınmalı daha çok aksesuar var.


    2005 Vw Touareg 2.5 tdi

    5 silindir 174 bg 400 nm. Düz vites

    Aracı geçen yaz biraz kullandım amcamın aracı almanyadan gelmişti.
    Aldığı şahıs 20 inç jant, üst çıtalar, yan çıtalar, egzost çıkışları eklemiş. Çok dikkat çekiciydi.

    http://imageshack.us/photo/my-images/52/dsc01092if.jpg/

    Aracın performansı 2.4 ton ağırlığında bir araca göre gayet iyiydi. Turbo devreye girene kadar biraz isteksizdi fakat sonra biraz canlanıyordu. Düz vites bir araçtı, Tr de galiba hiç yok. Vites geçişleri pürüzsüz ve toktu.Ben yinede otomatik tercih ederim. Genel olarak kullanımı kolay ve zevkli boyutlarına rağmen, yalnız dev boyutları nedeniyle dar sokaklarda biraz sıkıntılı oluyor. Aynaları ise çok büyük ve kullanışlı rahatlıkla görebiliyorsunuz arkaları. Araçta ki park sistemi sesli ve kademeli olarak göstergeli geri viteste olmasada sistem çalışıyor dar yerlerden geçerken de ışıklar yanıyor. Uzun yolda ise araç sıkıcı bir hal alıyor ve zevk vermiyordu bana, ayrıca viraja giremeyecekmiş gibi bir his veriyordu muhtemelen yüksek olduğundan kaynaklıydı, tabi herhangi bir sıkıntı yaşamadım gayet stabil geldi bana pürüzsüz bir gidişi var aracın, başka suv araçlarda da böyle bir his olabilir bilmiyorum.Yakıt tüketimi şehir içi 13-14 litre civarıymış uzun yolu bilmiyorum. Motor sesi kıyma makinesine benziyor Tabi camlar kapanınca fazla ses yoktu. Konfor olarak iyi bir araç 20 inç jantı olmasına rağmen çukurlarda sarsıntısızdı ayrıca aracın içinde sağından solundan ses gelmiyordu. Aracın içindeki atmosfer hoşuma gitti.İşçilik üst düzey. Her şey elinizin altında. Kalabalık gibi görünüyor ama değil. Direksiyon phaetonla aynı. Üstündeki tuşlar kullanışlı. Biraz büyük fakat ben sevdim.Göstergeler de çok şık.Göstergelerin ortasında bilgi ekranı mevcut. Yalnız bu ekranda sürekli yokuş destek lambası yanıyordu vw buna çözüm bulamamış. Beyaz ışıklandırma kullanılmış iç mekanda. Anahtar ile motor çalıştırılıyor, anahtarı sağa bir kez çevirip bırakıyorsunuz kendi ateşliyor. Koltukları rahat iç mekanı ferah ve geniş. Arka koltuklarda hakeza. Kokpit çok şık. Araçta büyük ekran ve navigasyon vardı. Tv ve dvd özelliği yoktu maalesef. Sistem kullanışlı bazı araç bilgileride görüntülenebiliyor.Müzik performansı orta seviyede. Mp3 ve bluetooth desteği yoktu. Klima düğmeleride oldukça gösterişli ve kullanışlı soğutma çok iyi ve sessiz. Kol dayama yeri 2 hazneli, önünde bardaklık var yalnız kol dayama yeri biraz kısa gibi. Vitesin arkasında soldaki şalter ise arazi vitesi. Sağda ise normalde aracın süspansiyon yüksekliğini ve galiba sertliğinide ayarlayan bir şalter daha var ama opsiyon listesinde ve araçta yoktu ve o kısım boştu. Kokpitin üstünde ise basılarak açılan bir göz var yalnız bazen kapattığınızda biraz yamuk duruyordu bu gördüğüm aksiliklerden biriydi.Malzeme kalitesi olarak ise iç mekan üst düzey. Üst kısım yumuşakça ve alt kısım sert plastik. Vites çevresinde hafif soyulmalar vardı. Araç diğer vw ler gibi değil kendi özgü bir içi mekanı var kısaca. Bagaj ise geniş ve kolay yüklenebilir.Arka camda bağımsız olarak açılıyordu. Ayrıca arka koltuk hizasından bagaj kapağına kadar perde çekilebiliyor. Almanyada bir çok donanım kombinasyonları mevcut. Mesela bu araçta navigasyon, düz vites vardı, xenon, ahşap kaplama,sis farları, tavan penceresi, ayarlanabilir süspansiyon gibi özellikler yoktu. Tr de ki bir çok touareg navigasyonsuz, ahşap kaplamalı, otomatik vitesli ve ayarlanabilir süspansiyonlu.

    Eğer suv alacaksanız bu aracada bakmalısınız özellikle benzinlileri ucuz 2 elde. Yeni kasasıda güzel aynen onada bakılmalı binmedim ama iyi gibi. Touareg konusunda bazı yanlışlıklarım ve unuttuklarım olabilir, 1 sene önce biraz kullanmıştım. Hatam varsa maruz görün. Bilgi olsun araç almanyada 19000 euroya satılmış, darbe yok, tahminim 85000 km civarında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fss1403 -- 25 Temmuz 2011; 13:18:31 >




  • 2011 Honda Cıvıc düz vites 1 yıldır kullanıyorum.

    -Dış görünümü bilindiği gibi akıcı ve sportif çizgilere sahip. Görünümü ile dikkate çeken ve beğenilen bir model. İç dizaynı ise göreceli olarak herkes tarafından beğenilmeyebilir. Ama bence gayet modern, özgün ve ergonomik.

    -İç malzeme kalitesi sınıfına göre iyi denilebilir göğüs kısmı sert plastik olmasına rağmen kaliteli bir malzeme. Kapı üst kısımları yumuşak malzemeli, kapılar koltuklarla aynı malzeden kumaş (kadife) kaplı.

    -Araç içinde yeterli göz var bardak koymak için veya bozuk para v.b için. Detay işçiliği iç kısımlarda iyi denilebilir. Dışta özellikle tampon kaporta birleşimleri sıkıntılı olabiliyor. Aracı alırken bayide dikkatimi çekmişti, 6 cıvıcten 4 'ünde birleşim yerleri iyi oturmamıştı.

    -Boya konusu da sık dile getirilen olumsuzlıklardan biridir cıvıcte. Benim gözlemim de boyanın hassas olduğu yönünde. Nitekim taş değmelerinden dolayı ön kaputta pek çok yerine rötüş yaptırmak zorunda kaldım. Bunda kaportanın sacının ince olmasının da etkisi olabilir.

    -Cıvıc te diğer segmenti modellere göre beğendiğim bir yönü iç mekanın önde ve arkada yeterli genişliğe sahip olması. Ferah bir araç. Sürücü oturma pozisyonu rahat, bir kısım modelde olduğu gibi sandalyede oturur hissi vermiyor tersine alçakta ve sportif. Bu tarzı herkes sevmeyebilir o ayrı konu.

    -Aracın teknik yönlerine gelince; perfomans anlamında sıkıntı yok. Ancak geçmiş cıvıcler (vtec) gibi performans canavarı değil bence. Devri seven bir araç basarsan iyi gider. Bunun dışında düşük devirde iyi sayılmaz.

    -Tüketim konusunda da bence bir sıkıntı yok. Çok yakıyor olayı cıvıc otm. için geçerli olabilir o da ş.içinde. Benimki manuel yazın Ş.içi 7.5-8 civarı kışın 9-10 arası ben daha 10 görmedim kısa mesafe ş.içi olmasına rağmen. ş.dışı 5. viteste en düşük hızda giderseniz bilgi ekenında 4 civarı tüketim görülebilir ama sakin kullanımda 5-5.5 arası diyebilirim.

    -Yol tutuş; bu konuda focus övülür o na 10 verirsek cıvıc te 9 denilebilir. Cıvıcte yana yatma biraz daha fazla olabiliyor ama yoldan kopmuyor. sadece iyi yol tutuyor hissi focusta daha çok. Benim araçta vsa (esp) var. Bu iyi bir özellik.

    -Cıvıcın diresiyon tepkileri iyi ama bu konuda da focustan bir numara düşük.

    -Konfor anlamında cc-hız kontrol sistemi var. Çok sık kullandığım, harika bi olay. Bunun dışında araçta sensörler yok. Bi karartmalı dikiz aynası olsun isterdim. Diğer sensörler bence çok gerekli değil.

    -Bagaj küçük deniyor ama benim ihtiyacımı karşılıyor. Bence yeterli. Bagaj kumandadan açılıyor. Faydalı bir özellik.

    -Cıvıc te eleştirilen bir diğer konu yalıtım. Bence yalıtımı yeterli. Örneğin bir focustan iyi ama astradan daha kötü. Pütürlü asfaltta ses yapıyor ama öndeki ile arkadakinin birbirini zor duyduğu şekilde değil. Bi alman gibi değil ama.

    -Eleştirilen bir diğer konu frenlerin zamanla ses yapması. Bunu şükür daha yaşamadım Ama başlıca kronik yönü bildiğim kadarıyla. Şu ana kadar mekanik bir sorun yaşamadım. Sadece bir kez farları açık bırakmaktan akü bitti şükür başka bir sorun olmadı. Bu arada akü çabuk bitiyor. Dikkat etmek lazım.

    -Cıvıcte gözlemlediğim bazı noktalar şunlar; Öncelikle büyük bir araç manevra yapmak, park ederken, sokak aralarında falan ilk zamanlar sıkıntı olabiliyor. Direksiyonun dönüş çapı iyi değil veya uzun bir araç olması nedeniyle olabilir bence. Normalden daha fazla manevra yapmak gerekiyor.

    -Bir diğer konu müzik sistemi yeterli olmakla birlikte bence radyonun çekimi çok iyi değil. Hatta şehir içinde dahi. Bunda antenin cama entegre olmasının etkisi olabilir.

    -Bir diğer konu farlar xenon otomatik yükseklik ayarı var ama bence seviyesi biraz alçak normalden daha önü aydınlatıyor. Bu sıkıntı çok az dile getiriliyor ama bazı forumlarda rastladım, bende yaşıyorum.

    -Arka yayların çukur ve kasislerde ses yapması olayını da henüz hiç yaşamadım.

    Sonuç olarak; diyebilirimki cıvıc genel anlamda sorunsuz bir araç, belirttiğim sorunlarda her cıvıcte yaşanmayan keyfe keder sorunlar. Cıvıc aynı zamanda bir asfalt arabası. Daha çok büyük şehirlerde görmemiz de bunu gösteriyor. Bakım maliyetini henüz tecrübe etmedim. Ancak ortalama bir maliyet olacağını düşünüyorum. Benzinli c segmentinde, konfor ve sorunsuzluk isteyen, ferah bir araç arayana tavsiye ederim. Tabiki 2011 çıkışlı bazı araçlardaki teknolojik oyuncaklar cıvıcte yok. Oyuncaklı araç isteyenler başka alternatiflere bakmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hkngzr -- 26 Ağustos 2011; 0:37:37 >




  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hkngzr -- 3 Temmuz 2011; 3:23:01 >
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hkngzr -- 3 Temmuz 2011; 3:20:10 >
  • Eski aracım 2004 kedi gözlü Polo.

    İyi yönleri: Keçi gibi kaçar, benzin tüketimi normal düzeyde idi. Zevkle kullandım 4-5 sene civarında. Nadirende olsa uzun yolda 150-160 km/h yaptım. Yol tutuşu iyi. Virajlarda kesinlikle güven veren bir araç. Abs, Esp olmamasına rağmen viraj dönme kabiliyeti çok iyidir. Hani olur da hızlı girdiniz viraja eyvah dedirtmez bana göre. Kışın motoru çabuk ısınır.


    Kötü yönleri: Yazın araçta iki kişi hafif rampa çıkarken, klimada açıksa araç bağırır, çok zorlanır. Uzun yol dahi olsa, hafif rampalı yollarda klima açıkken iki şeritli (gidiş geliş) olan yollarda kesinlikle araç sollarken dikkat edilmeli. Sandığınız gibi hızlanmaz. Ancak düz yollardaki hızlanışı gayet iyidir.

    Bakımları yaptırılırken kesinlikle üzerindeki parça ne ise aynısından taktırın derim, yağını kaliteli yağdan koymak gerekir. Mesela buji konusunda kimi 4 senelik bujiler önerebilir size. Üzerindeki ne ise aynısını takmalarını isteyin. Hava filtresini 6 ayda bir değiştirmek daha sağlıklı olur. Zira 70 bg araçta performans düşüklüğünü hissedersiniz.

    Orjinal teybi son derece kötüdür, yüksek seslerde parazit yapar. Uzun yolda sert rüzgar eserken hız yapılmaması tavsiye olunur. Aracın lastikleri yerden kesilip uçacak sanıyorsunuz İç genişliği vasat. Ön koltukta yanınıza biri oturmuşsa dizleri vitese kadar geliyor. Paylaştığım bilgiler bana göredir..


    Artık büyük bagaj araca geçmek lazım diyerek Jetta almıştım. O'nunla ilgili de başka bir gün paylaşırım umarım.




  • @timekeeper: hayatımda daha başarılı bir clio symbol izlenimi okumadım desem yeridir, muhtemelen 10.000km sürmüşde olsanız büyük ihtimal birebir aynı şeyleri söyleyecektiniz. Gerçekten çok objektif ve son derece doğru yazmışsınız, okurken bir kelimesine bile itiraz etmeyi geçtim, benim incelemelerim sonucunda da direk aynı kanılara varmışız.. Ne kadar ekmek, o kadar köfte hesabı.

    Dipnot olarak, bu aracın Albea'ya göre çok daha kaliteli olduğunu belirtmek istiyorum.. Accent Era ise bir kademe daha iyi izlenimi bırakmıştı bende. Honda City ve Accent-Blue ile kıyaslamıyorum çünkü aynı segmentte olsalar bile hedef kitleleri çok farklı
  • Sen symbol degil bence jetta kullanmissin 1.2 tsiarabaya iyi bak yada kesinrenoda calisiyorsun
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.