Şimdi Ara

Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
202
Cevap
2
Favori
15.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    shift41: hocam çok iyi olur, çok bilinen bir arabada değil,iyice görelim alıcı gözüyle bakanlar olur.. yarında hava güzel olacak gibi değil ya , hadi bakalım, benim arabada 'pis' kaldı.


    Umarım iyi olur hava. Ne zamandır yıkamıyorum arabayı. :)
  •  Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)


    Seat Toledo 1.9 TDI 110 HP Signo 2000 VW Belçika üretimi



    Yakıt değerleriyle başlayalım;


    Şehir Dışı Testi:


    220 KM lik yolda farklı hızlarda ve sürelerde test ettim.
    Sıcaklık 25 derece.
    Hafif rüzgarlı
    Aracın toplam ağırlığı 1300+150 = 1450 KG
    klima açık (auto)
    yakıt 3.5 TL
    Testler yol bilgisayarındaki değerle bulundu.

    90 km sabit hızda (klima açık) 4.0 LT ==> 14 KRŞ
    110 km sabit hızda (klima açık) 4.5 LT ==> 15.75 KRŞ
    140-160 km arası değişken hızda 5,6 LT ==> 19,6 KRŞ


    Şehir İçi Testi:

    Yer: Ankara
    %30 trafikli %70 açık yolda test edildi. Genelde sakin kullanırım.

    Ortalama 6,5 LT olarak bulundu. 22,75 KRŞ


    Konfor:
    Orta-Sert süspansiyonlar yeterli konforu sağlıyor. Ses yalıtımı gayet başarılı. 1.9 TDI motorun gürültüsü kapı kapandığı anda kesiliyor. yüksek hızlara çıkıldıkça artma söz konusu. Kol dayamasının orijinal olması büyük artı.

    Performans:

    Gaza biraz yüklendiğinizde bariz bir şekilde koltuğa yapıştırıyor. tatmin edici bir performansı var. bu konuda şu ana kadar bir sorun yaşatmadı.

    Masraf:
    Rutin bakımları 200 lira civarında. onun dışında flaşör anahtarı ömrünü doldurduğu için değiştirmek zorunda kaldım. (Passat ile birebir uyumlu olduğu için passat flaşörü taktım 20 TL) bunun dışında eskiyen hava hortumlarını değiştirdim 15TL bunların dışında ekstra masraf çıkarmadı maşallah.

    İkinci eli iç anadolu bölgesinde hareketli. satmak istediğinizde zorlanmazsınız. ben de bir ilan bulunsun dedim ve geçen günlerde sahibindene açtım.

    Kaputu kaldırdığınızda su haznesinde motorun en ufak parçalarına kadar audi vw logolarını görmek mümkün. iç malzeme kalitesi gayet iyi.

    Bu güne kadar kullandığım en etkili klima bu araçta. sıcaklığı istediğiniz dereceye getiriyorsunuz ve kısa bir sürede içeri buz gibi oluyor.

    4 Fren disk. frenler yeterli mesafede aracı durduyor. fakat diskler eskimiş olmalıki biraz ses çıkarıyor.

    Sonuç olarak:
    Geniş, EKONOMİK, güvenli bir araç. Uzun ömürlü ve kendini kanıtlamış bir motora sahip. bu fiyat aralığında kesinlikle tercih edilecek bir otomobil. c segmentinin karşılığını tam olarak veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bycapslock -- 2 Temmuz 2011; 0:48:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shift41


    quote:

    Orijinalden alıntı: kendikendine

    shift 41 nissan primerayla yaşadığınız sorunlar tek sizemi hastı yoksa diğer araçlarda da varmıydı sorun. veya bilinen kronik sorunu varmı???. eğer toyotayı değiştirecek olursak incelediğim modeller arasında bir araç. o yüzden soruyorum.ve bildiğm kadarı ile nissanlarda triger zincirli idi.
    NOT: inşallah aracın fotolarını yarın koyacağım.
    konu güzel ve faydalı gidiyor. takipteyim. yazan ve okuyan herkese teşekkürler.


    Bize has olduğunu bilmiyorum diğer tanıdıklarda böyle bir soruna rastlamadık. Bilinen bir kronik sorunu da yok bildiğim kadarıyla. Size tavsiyem teknalara yönelin. Hem arka görüş kamerası da bulunuyor.

    teşekkür ederim. bende teknalara bakıyordum. ilginç tasrımı ve farklı iç dizaynı çok hoşuma gidiyor.




  • Korea Style
  • bycapslock: ön tarafta öyle vahşi bakacak tek araç 159 dur sanırım, tasarım güzel marka güzel iretüm güzel motor güzel e daha ne resim içinde ayrıca teşekkürler bu arada, hemen listeye ekliyorum aracı. maaşallah.

    kendikendine: tek bir cümle: Japoncu Seni.
  • toledo gerçekten golf yerine tercih edilebilecek bir otomobil ona göre fiyat avantajından ve genişlğnden dolayı. bu arada 1.9 a göre harika tüketimler.
    time- keeper mareayı cidden uygun almışınız. 1 ay kadar önce br akrabam 2004 ünü 15 e almıştı. aracın gerçekten fiyatına göre sundukları çok fazla.
    mangona bir ara 1.6 corollayla 2.5 jaguarla kapışma ya yeltendm. 2 arkadaşta yanımdaydı. sanıyorum adam sport moda bile almadı şanzımanı. arkadaşlar gülmekten yarılıyordu. ben habire vites atıyordum. adam beni geçerken ben o esnada vites 2 ye atmakla meşguldum :D adam sigarasını tüttürüyodu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    bycapslock: ön tarafta öyle vahşi bakacak tek araç 159 dur sanırım, tasarım güzel marka güzel iretüm güzel motor güzel e daha ne resim içinde ayrıca teşekkürler bu arada, hemen listeye ekliyorum aracı. maaşallah.

    kendikendine: tek bir cümle: Japoncu Seni.

    hosssssss ((((( bunuda eller önde birleştirilmiş eğiliyorum kabul et)))))




  • hocam bilmukabele o zaman hossss (((
  • @banchi_doğan

    Marea C segmentinin hasıdır Araç nereden tanıdık geliyor ki hocam
  • yazsam kimse inanmicak neyse yazin haluk abiyle denk gelirse detayli bi inceleme yapar yazariz foruma ...

    iyi forumlar...
  • kendi başlığımdan alıntı yapıyorum

    değerli forum üyeleri, sevgili arkadaşlarım;

    herkese günaydın diyerek konuya başlamak istiyorum. birkaç başlıkta bahsetmiştim, kasım ayının sonunda 2011 model Çakıl Gri(füme) Polo 1.4 litre 16v, 85hp, 132nm, 7-ileri DSG Comfortline araç sahibi olduk( araç sigorta dahil 36.200 e mal oldu, opsiyonel donanımları arka park sensörü ve metalik boya). son zamanlarda pek çok kişinin özel mesajla sorması üzerine izlenimlerimi genel bir başlıkta açıklamak istedim.
    belirtmeden önce kendimle ilgili biraz bilgi vermek istiyorum ki, yorumlarımı ona göre değerlendirin, analizlerimi bu ön-bilgi çerçevesinde irdeleyin. 22 yaşımdayım, 4.5 yıllık bir ehliyet ve dolayısıyla 4.5 yıllık araç kullanma tecrübem var. Grafik tasarım mezunuyum (2010) , Ankara doğumluyum ve halen burada ikamet ediyorum yaklaşık 1 senedir dışarıya iş yapıyorum, herhangi bir firmayla veya kurumla bağlantım yok. neyse bu kadar özgeçmiş yeter.

    Aracı almaya nasıl karar verdik? 1999 ekim ayı çıkışlı 2000 model Renault Clio 1.6 8v 90hp RTE 4-ileri otomatik (BVA) aracımızın sürekli sorun çıkarmasından ve yüksek yakıt tüketiminden bunaldık, değiştirmeye karar verdik. bunun üzerine ailede sağolsun annemle babam beni yetkili mercii olarak atayıp model*motor*şanzıman ı tamamen benim belirlememe kanaat getirdiler, aracı annemle ortak kullanıyoruz bu arada, benim kendi üzerime olan aracım VW Polo 1.4 16v 101hp 126nm 5-ileri manuel Sportline, 1998 model (1998 ocak çıkışlı, 2008 yılında 2. el aldım). Bunun üzerine Konya Yolu'nu baştan aşağı taradım. Test ettiğim araçlar:

    Opel Corsa
    Renault Clio
    Skoda Fabia
    Ford Fiesta
    Fiat Punto
    Peugeot 207
    Citroen C3

    Bu araçlarla ilgili izlenimlerimi, paylaşımlarımı "bu" konuda belirtmeyeceğim çünkü başlıktaki tek amacım 2011 Polo almayı düşünenlere yol göstermek, herhangi bir X veya Y aracıyla mümkün olduğunca karşılaştırmak istemiyorum.

    Aracı Konya Yolu Doğuş Otomotivden teslim aldım, Şanser Hocaoğlu (şu an Audi'ye geçti) sağolsun benimle başından sonuna kadar son derece ilgiliydi, kendisine bir kez daha buradan teşekkürlerimi sunuyorum. Diğer çalışanlar, belkide yaşımdan ve tek başıma olmamdan dolayı yüzüme bile bakmadılar. Hele o 2 tane bayan çalışanları var, maşallah sanki Podyum Mankeni. Böyle bir burun kıvırmalar, soğuk münasebetsiz cevaplar. Haa
    ama kapora yatırmak istiyorum deyince de sevgilinizden daha bile yakın olabiliyorlar(!) neyse gelelim izlenimlerime;

    Kapısını açtığınız andan itibaren B segmentine göre oldukça kaliteli bir kabin sizi karşılıyor, ön göğüsün üst kısmı tamamen yumuşak plastikten, vites konsolunun olduğu kısım ve kapı içleri ise sert. Zaten Audi A1 ve Mini dışında
    bu segmentte daha üst düzey kalite sunan yok, onlar da D segmenti parasına satılıyor zaten.. Boyum 1.86 ve 94kiloyum, ön taraf için son derece rahat diyebilirim, neden? çünkü aracın makul bir yüksekliği var, direksiyonda hem derinlik hemde yükseklik ayarı var, sürücü koltuğunda da yükseklik ayarı olunca ve bunların mekanizmaları da başarılı olunda ideal pozisyonunuza rahatlıkla kavuşuyorsunuz. Kontağı çevirdiğinzde, motor ilk başlarda dizel gibi enteresan bir ses çıkarıyor, sonra sessizleşiyor, yalıtımı mükemmel diyemem ama B segmenti için başarılı. Direksiyon sertliği muhteşem, hem annem hemde ben çok rahat ediyoruz, tek elle dilediğiniz gibi kullanabiliyorsunuz, üstelik yüksek hızlarda da sertleşiyor, ben bu araçla 170km/s hız yaptım, en ufak bir titreme, sarsıntı yoktu. Kadranlar muhteşem, alman ekolünü hissettiriyor, silecek, sinyal kolları alıştığımız VW grubu tarzında, farı açmak içinse kokpitin solundaki "şalter"i kullanıyorsunuz.

    PERFORMANS; 85hp 132nm torklu 1100kg bir HB ne kadar gidebilirse işte bu da o kadar gidiyor, şehir içi için kesinlikle yeterli, uzun yolda ise sollamalarda dikkatli olmayı gerektiriyor. zaten 11.9sn 0-100km/s verisi ve 180km/s maksimum hız, 1400cc benzinli B segmenti bir HB için "olağan" değerler. Ha gönül isterdi ki 105hp TSI a binelim ancak doğuş, getirtmiyor(en azından şimdilik)

    ŞANZIMAN: Buraya ayrı bir paragraf açmak istiyorum, arkadaşlar istediğiniz kadar fanatik diyebilirsiniz ancak DSG şanzıman MÜKEMMEL çalışıyor, "D" konumunda, son derece ekonomik, "S" konumunda ise deviri sürekli yüksek tutuyor, aynı zamanda manuel de kullanabiliyorsunuz ancak direksiyondan F1 tarzı dediğimiz olay yok. Vites değişimleri yıldırım gibi, sessiz, sarsıntısız gerçekleşiyor, özellikle DSG li araç test eden birisinin ben ömründe
    Dualogic-MCP-Easytronic-Multimode-auto6R gibi şanzımanları tercih edeceğini hiç sanmıyorum, üzülerek söylemeliyim ki aralarında dağlar kadar fark var. Ancak DSG şanzımana istenen fiyat farkı çok. Bu da bir gerçek. Olumsuz yanı yokmu? Elbette var. 2 tane

    1. YOKUŞLARDA GERİ KAÇIRMA YAPIYOR. bana en çok sorulan soru bu. ama yarı-otomatik şanzımanlar gibi "otomatik" modda sabit kalmıyor, kavraması ve aracı toparlaması biraz zaman alıyor, bu nedenle de yokuşlarda geri kaçırabiliyor, bunu önlemenin benim keşfettiğim kadarıyla 2 yolu var.

    a) gaz-fren tepkisini çok iyi ayarlamak. ayağınızı frenden hemen çekip anında gaza dokunup sonra yavaşca çekerseniz çok dik yokuşlarda bile GRAM kaçırmadan, patinajsız kalkabilirsiniz. ama bu alışkanlık istiyor.
    b) araç yokuştayken "N" ye alın, el frenini çekin bekleyin, sonra ayağınızı frene basın, vitesi "D" konumuna getirin, gaza kibarca dokunun, devir göstergesi yavaşca yükselmeye başladıktan sonra el frenini indirin, kaymak gibi
    kalkarsınız. Bayanlara bu metodu daha çok öneriyorum, gerçekten 5 seferden sonra alışıyorsunuz. ancak bu yine de OTOMATİK ŞANZIMANLI BİR ARACIN YOKUŞTA GERİ KAÇIRDIĞI gerçeğini değiştirmiyor..

    YOL TUTUŞ ve GÜVENLİK: Bu konuda çok kapsamlı yorum yapamayacağım, çünkü aracın limitlerini zorlamayı sevmem, ancak süspansiyonun sert yapısından, 15' jantlardan yola çıkarak "son derece yeterli" diyebilirim. ama,
    şunu belirtmeliyim ki Ford Fiesta bu konuda sınıf lideri, frenleri pek çok test etmek zorunda kaldım ama;) dozlaması çok iyi, hafifçe dokunun biraz yavaşlıyor, abandığınız zaman çizgisini bozmadan zınk diye duruyor. Güvenlik
    donanımı epey zayıf, ABS, 2 havayastığı, 4 tekerlekte disk frenden ibaret sanırım. ESP ve yan airbagler için çok uğraştım ama doğuş opsiyonel bile getirmiyor bunları. Euroncap ten 5 yıldızı var. aynı zamanda göreceli olarak
    belirtmeliyim ki sürüşü son derece güven veriyor. ama ESP keşke olsaymış o ayrı konu.. bu arada uzun yolda 130-140 la giderken yanımdan otobüs kamyon geçtiğinde hafif de olsa sarsılma yaşadım.ama bunu C segmenti araçlarda da yaşadım.

    KONFOR: Peugeot ve Citroen modellerinin süspansiyonu daha yumuşak olmasına rağmen, Genel bakışta Polo daha konforlu, çünkü koltukları daha başarılı, sürücüyü kavrıyor, sürüş pozisyonu daha rahat bulunuyor, gaz-fren yerleşimi muazzam (peugeot nunki felaketti mesela) aynı zamanda kokpitten hiçbir ses gelmiyor, vites geçişleri şahane, rakiplerinde olmayan 7. vites sayesinde yüksek hızlarda bile sessiz, bu da aracı toplamda daha konforlu hale getiriyor. Yol sesini neredeyse hiç almıyor, motor sesi ise ancak 3.000 devir sonrasında duyulur hale geliyor, yalıtım dediğim gibi başarılı ama sınıfının en iyisi midir bilemem. bunun dışında araç içinde pek çok eşya gözü mevcut, sakız olsun güneşgözlüğü olsun, sigara olsun, cep telefonu olsun illa bir yerlere koyuyorsunuz, yüksekliği ayarlanabilir ön kol dayama mevcut ve içerisi yalıtım malzemesiyle kaplı. Ancak aynı malzeme torpido gözünde yok, torpido gözünde de SOĞUTMA mevcut ancak AYDINLATMA yok. araçta bu arada yol bilgisayarı da yok, ancak Yol bilgisayarı-cruise control-lastik basıç sensörünü içeren pakedi sipariş edebiliyorsunuz (ailece gerek duymadık fazladan 650tl vermeye). yani forumda iddia edildiği gibi YOK diye birşey YOK. Opsiyonel. kapalı bir bardaklık(küllük olarakda kullanılabilir) mevcut aynı zamanda. arka yolcular için bardaklık, kapı içi cepler, 3 tane kafalık gibi temel ihtiyaçlar unutulmamış. 4 cam birden elektrikli, tuşları aydınlatmalı ve tek seferde açılıp kapanabiliyor. özellikle uzakdoğuluların örnek alması gerekiyor..

    MALZEME-İŞÇİLİK: aradan geçen 5 ay ve 5.600km boyunca hiçbir şikayetim olmadı, tek bir tıkırtı-gıcırtı yok(şimdilik), umarım ileride de olmaz. Kokpitteki malzemelerle ilgili genel konuşursak, bir far kumandası bile VW farkını
    belli ediyor, ben böyle şeylere takan bir insanım, o yüzden saçma gelebilir. Ancak Toyota yarisin maşallah beton gibi ön konsolundan sonra Polonun içinde oturup, kokpiti seyretmek, materyallere dokunmak bile keyif veriyor. Direksiyon, vites topuzu ve el freni Comfortline donanımında deri ve krom kaplı, koltuk döşemeleri de çok kaliteli ve kir tutmuyor. bu arada araç lazer kaynakla üretilmiş, galvanize gövdeli, tavanda siyah çıtalar yok(beni fitil eder o görüntü mesela pantolon askısı gibi)

    GENİŞLİK: 4 kişi için yeterli, ama ben öne oturduğumda arka taraf ister istemez daralıyor.. Bagaj çift bölmeli bu arada çok işlevsel, laptop umu direk oraya koyuyorum, bagaj kapağı bayağı ağır bu arada belirtmeden geçemeyeceğin. son olarak genişliğe öncelik ayıran insanlar HONDA JAZZ veya benzeri modellere yönelmeliler. Polo tam bir şehiriçi aracı, ben uzun yola da çıktım ama tek başımaydım

    MÜZİK SİSTEMİ VE KLİMA: Kliması yarı otomatik ve gerçekten belirlenen dereceye sabitliyor. alışık olduğum manuel klima kumandasına sahip olsa bile çalışma şekli farklı. uzun yol tecrübem sayesinde bunu farkettim, köklerseniz araç çekişten düşüyor tabi... ama çalışma performansı ve sesi çok başarılı, bir Passat gibi değil ama beklentilerimi karşıladı. müzik sistemi, yine vw grubunun klasik RCD-310'u. direksiyondan kumandası yok,
    ancak çok gerek duymuyorum çünkü tuşları ergonomik ve kocaman. zaten araç içerisinde genelde sabit bir radyo veya cd dinleyen bir insanım. Bu yorumu okurken bunu da dikkate alın. sistem 6 hoparlörlü, mp3 okuyabiliyor
    aynı zamanda da vites konsolunun önünde AUX girişi var, ipodla çok güzel performans veriyor, defalarca denedim. bu arada aracımızda fabrikasyon park sensörü mevcut, radyo ekranına görsel olarak veriyor bu sensör aynı zamanda.

    AYDINLATMA: araçta çift halojen far var, MERCEKSİZ. H4 mü H7 mi emin değilim, geceleri bayağı iyi. Arka farların gece görünümü çok hoş, iç aydınlatma olaraksa önde ve arkada harita okuma lambası (4 kişi için ayrı), sürücü v yolcu için ışıklı makyaj aynaları var. Golftekiyle aynı. Önde sis farları yok, ileride serviste taktırmayı düşünüyorum, fiyatı hakkında fikrim yok.

    YAKIT TÜKETİMİ: aracın deposu 45litre. şehir içi kullanımda ortalama 560-600km yol gidiyor, ki ben oldukça devirli kullanıyorum, benzinli bir araç için bence makul değerler. bunda DSG nin katkısı çok büyük.

    Bakımlar 15.000km veya senede 1 yapılıyor, garantisi normalde 2 sene, ben onu DSGden de çekindiğim için 4'e çıkarttım. aracı 3.000km civarı yağ-su bakımına götürdüm bir sorun çıkmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    yazsam kimse inanmicak neyse yazin haluk abiyle denk gelirse detayli bi inceleme yapar yazariz foruma ...

    iyi forumlar...


    Neden inanmayalım ki? Her fikrine, sözüne vs. saygımız sonsuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper
    @9997

    Aracını bize biraz daha ayrıntılı tanıtır mısın? Bu şekilde sadece "bizde Starex var" demiş gibi olmuşsun. Bu aracın artıları, eksileri nelerdir? Biraz daha ayrıntılı olursa daha iyi olur yazdıklarımız.

    pcye geçince bütün eksi artılarını yazacağım bizdede 2007 140 starex crdi var arkadaşlar tarafsız bakmamışlar pek.
  • 2001 1,9 JTD Fiat Marea -İtalyan- (şuan kullanmakta olduğum araç)

    **konfor: konforu gerçekten yaşıtı olan çoğu aynı segmentteki araca ciddi derecede taş çıkartacak seviyede arka diz mesafesi yeterli derecede, iç mekan geniş uzun boylu olanlar rahatsız olmuyor 4 kişilik bir aile için ideal uzun yolda çok rahat

    **performans: 1,9 lt 105 hp turbo destekli motoru ile tatmin edici bir performansa sahip 0-100'ü arabam.com'un incelemesine göre 11 sn.

    **yakıt: 64 litre depoya sahip olan araç 100 km'de ortalama 6-6,5 lt yakmakta (full depo ile 1000-1100 km yol gittim)

    **bakım masrafları: pek fazla masraf çıkarttığı söylenemez yağ ve filtre değişimlerini yaptırıp devam ediyorsunuz fakat aracın elektronik aksamlarından biri arıza çıkarttığı zaman italyan yapımı olduğu için parçaları bir hayli pahalı ( gaz kelebeği sensör arızası ile karşılaştım parça fiyatı 1500TL idi 2010 yılında)

    **ikinci eli: ikinci elinin pek hızlı olduğu söylenemez ama yinede fena değil...

     Sahip Olduğumuz Araçlar Hakkında Objektif Değerlendirmeler (56 oldu!destek bekleniyor)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendikendine
    +1 inanılmaz çevik bir motara sahip. 0-100 10.2 sn. usta ellerde ve daha iyi lastik seçimi ile daha iyi değerler yakalayablir. boş ağırlığı 1055 kg çünkü auto show testinde 0-130 16.6 sn c segmenti bu değerde bir araç varmı o yılda üretilen bilmiyorum. belki eski kasa 120 hp civicler geçebilir.


    1.6 16v Megane 1'in 0-100 ü 9.8, 0-130'u ise 16.3 sn. O dönemdeki en hızlı araç Megane 1'di. 120 hp Civic'in 0-100 verisi tıpkı Corolla gibi 10.2 sn.




  • bilgileriniz için teşekkürler. megane 1 için dediğinize daha önce okumuştum biyerde fakat o an unutmuşum siz yazınca hatırladım. megane-1 o dönemdeki en atak araç denebilir. 9.8 sn dediğiniz doğru.
  • 2010 model reno symbol 1,5 dci 85 beygir en full olandan aldim 0 km araci suanda 60,000 km yakit haric 5 urfa dinari etmez konfor sifir 100 km hizi gecince aracin basi biyere kici biyere gidiyor saglam degil tam sirket arabasi diyebilirim

    2006 model skoda octavia 1,9 tdi manuel super arabaydi ya yol tutusu guvenligi sahibi oldugum en kral arabaydi biraz fazla yakiyordu bide vergisi cokdu sattim hala icimde bir acisi var

    2011 model audi q5 2000 tdi quatro abimin suanda bende genelde hafta sonlari bende oluyor fazla soze gerek yok birdaha bundan daha iyi bir araca sahip olamayiz herhalde

    7 tane minibus var 4 ford transit 2 tane trAfic reno birde reno master onlari yazmiyim hic :::)))
  • Ya şu yorumları 2 cümle olarak yazmayın. Biraz ayrıntı. Bu şekilde insanlara yardımcı olamazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Ya şu yorumları 2 cümle olarak yazmayın. Biraz ayrıntı. Bu şekilde insanlara yardımcı olamazsınız.

    +1907. bende öyle rica ediyorum arkadaşlardan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Ya şu yorumları 2 cümle olarak yazmayın. Biraz ayrıntı. Bu şekilde insanlara yardımcı olamazsınız.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.