Şimdi Ara

Sahte 1TB Samsung 970 SSD Pro 'm gelmiş... (Amazon tecrübesi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.738
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selam,

    Dün akşam Amazon 'dan siparişini geçtiğim Samsung 970 Pro 1TB SSD 'nin kutusunu açtım ve karşıma aşağıdaki ürün çıktı. Ürünün açıkçası ne olduğunu anlayamadım. Kısa devreye sebep olabileceğini düşündüğümden bilgisayar takmadım. Belli ki kutunun içersindeki orjinal ürün paketleme sırasında çalınmış ve yerine böyle bir ürün konulmuş. Konuyla ilgili iade işlemlerini başlattım. Amazon ürünü satıştan kaldırdığını tarafıma bildirdi ve iadeyi kabul etti. Tecrübe olması açısından aşağıda resimleri paylaşıyorum.

    Sahte 1TB Samsung 970 SSD Pro 'm gelmiş... (Amazon tecrübesi)

    Sahte 1TB Samsung 970 SSD Pro 'm gelmiş... (Amazon tecrübesi)

    Sahte 1TB Samsung 970 SSD Pro 'm gelmiş... (Amazon tecrübesi)

    Sahte 1TB Samsung 970 SSD Pro 'm gelmiş... (Amazon tecrübesi)

    Sahte 1TB Samsung 970 SSD Pro 'm gelmiş... (Amazon tecrübesi)







  • Vay be

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangi ülkeden, kaça almıştınız? Bir de satıcı kimdi?

    Fazla uğraşmadan sırf kutu doldursun diye malzeme koymuşlar. Enteresan durum.
  • Amazon.co.uk üzerinden satın aldım. Ürün takibini yaptığımda İtalya 'daki "Amazon EU S.a.r.L." tarafından gönderildiğini görüyorum.

    Ürünü yarın kargoya vereceğim. Parası hesabıma geri yatacak. Alibaba vb sitelerde böyle sorunlar olduğunu duymuştum ama Amazon imkansız gibi geliyor. İade konusundan hiç sorun çıkarmadılar. Ürünü de listeden kaldırmışlar. Başka bir satıcı satıyor.
  • Basit bir hırsızlık gibi durmuyor. Profesyonelce davranılmış. Tek bir kişinin de işi değildir bu. Amazon hırsızları yakalarsa kaba etinden 1 litre kan alır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam,böyle bir olayın yaşanması çok garip.Hele hele ssd yi Amazon'dan almış olmanıza rağmen.
  • geçmiş olsun can sıkıcı bir durum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Daha geçen başka bir platformda malum internet satış sitemiz hakkında bir şikayet vardı, 3. parti bir satıcıdan alınan lensli kameranın lensi çıkmıyordu kargodan gelen pakette. Firma artan kurları bahane edip fahiş zam yapmayı unutmuş, müşteri siparişini iptal etsin de parasını iade edip ürünü yüksek fiyattan tekrar satışa koyalım derdinde ama müşteri de parasını ödeyip sipariş verdiği ürünü istiyor, firma buna yanaşmıyor. Siteye şikayet oluşturulunca da "biz bilmeyiz, satıcıyla aranızda çözün" tarzı bir cevap alıyordu eleman. Bir o örneğe bakıyorum bir de Amazon'a, sonra "yetiş ya Amazon" diyorum, yetiş de kurtar bizi bu çakallardan.
  • Father Torque kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun, daha önce de böyle bir amazon vakası olmuştu tam hatırlamıyorum içeriğini.

    @Father Torque
    Amazon Türkiye operasyonunu erteledi. Şu ortamda belki de hiç gelmez.
  • Merhaba, asıl satıcı Amazon mu yoksa Amazon altında satış yapan başka bir firma mıydı?
  • TorwaK kullanıcısına yanıt
    Amazon harici satıcı olması muhtemel. Yine de kendi ismi ile sattığı bir kaç taklit ürün duydum. Razer hammerhead pro kulaklık bunlardan biri. Neyse ki Amazon müşteri deneyimi olarak iyi, özellikle Amerika kolu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kırmızımercimek

    Merhaba, asıl satıcı Amazon mu yoksa Amazon altında satış yapan başka bir firma mıydı?
    Ürün tedarik eden Amazon 'un kendisiydi. Başka bir satıcı değil. Ürünü geri iade ettim ve parasını teslim aldım. Bu konuda hiç sorun çıkarmadılar.

    Çok yüksek adette satı yaptıkları için kutuları tek tek açıp kontrol etmeye vakitleri yok. Bu nedenle direkt müşteriye gönderiyorlar, sorun çıkarsa istisnasız geri teslim alıyorlar.
  • TorwaK kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle oyle, sahte degilde uretim etiket hatasida olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yabancı forumlarda sizinle aynı sorunu yaşayan kişilerin konularını okumuştum. Büyük ihtimalle iade ürün denk geldi, geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armag3d0N -- 24 Ağustos 2020; 9:58:56 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armag3d0N

    Yabancı forumlarda sizinle aynı sorunu yaşayan kişilerin konularını okumuştum. Büyük ihtimalle iade ürün denk geldi, geçmiş olsun.
    Bilgi için teşekkürler. Bunu yapan müşteriler mutlaka takip ediliyordur fakat, yasal olarak nasıl bir takibat yapılıyor merak ediyorum. En fazla 1-2 kere yapabilir, sonrasında fişlenecektir.
  • Arkadaşlar bir tandıgım Best Buy dan 9600k işlemci aldı.. Kutusunu ben açtım, içinden çıkan işlemci intel e5200 dü.. Ciddi bir piyasa oldugunu düşünüyorum bu işte. Mağazadan alındığı için, şu anda da Türkiye de oldugu için, hiç bir şey yapamadık..
  • Bu güvenlik etiketlerinin kitaplardaki bandroller gibi iz bırakmadan sökülemeyecek şekilde yapılması lazım.

    En azından Amazon bu tarz bir çözüme gidebilir mesela. Amazon'da bu tarz olaylar çok olmaya başladı. Amazon müşterisini yarı yolda bırakmasa da, olayı baştan çözmesi lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.