Şimdi Ara

[samsung 40c6000 led tv aldım ilk izlenimlerim (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
546
Cevap
2
Favori
80.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caddydsg


    quote:

    Orijinalden alıntı: odyomex


    quote:

    Orijinalden alıntı: a.unal06

    Merhaba arkadaşlar; bende 1 haftalık 40C6000 kullanıcısıyım. SD yayınlarda televizyonun performasından memnun değilim. her kanal için ayrı ayrı renk ayarı yapmak gerekiyor, bazen alt yazılarda görüntü hızlı olunca titreme oluyor alt yazı okunamıyor, televizyonda internet tv diye bir özellik yok, bilgisayar monitorü olarak kullanınca baya başarılı bu konuda, ayrıca Dvx uzantılı filmleri açmıyor yada benim tv açmadı diyim. motion plus ne işe yarıyo hala anlamadım motion plusu açınca görüntü kararıyor. HD yayınlar ehh idare eder ama SD yayınlar yaramaz yada ben düzgün bir ayar yapamadım. tvde HZ ayarı yok yada var ben bulamadım. 40C650 almadığıma çok pişman oldum, TV alacak arkadaşlar alacaksanız 40C650 LCD alın. led palavra tek güzelliği ldc den 50watt az elektrik yakması. hepsi bu. televizyonu çözdükçe deneyimlerimi burda paylaşacağım. sizlerde paylaşın..
    selamlar.
    Ahmet.


    abi hayırlı olsun, hz ayarının olmayışı üzdü bizide, maalesef ülkemizde vergi oranları çok yüksek olduğundan herşeyi servet sayılacak paralarla alıyoruz, dünyanın hiçbir ülkesi bu kadar fazla vergi ödemiyo yoksa bu tvler bu kadar pahalı olmaz...


    hz ayarı olsa ne işe yarayacak bu acaba?


    kardeşim 100Hz diye satılan bir tvnin ekranında gözüne sokarcasına 50Hz diye yazarsa insan üzülür tabi, mesele orda 50Hz yazması 100Hz yazsa tabi ayara gerek yok diyebiliriz...




  • öncelikle ilgilendiğin içi çok teşekkür ederim.

    benim asıl sıkıntım mesela bir kanada renk ayarlarını yaptım diyelim.. sonra kanalı değiştirince bambaşka bir görüntü oluyor, kanaldan kanala fark ediyor yani.
    bu beni üzüyor sd yayın dmbox500s kullanıyıyorum, artık scart kablosunu değiştirecem kablo kaliteli ama daha kalitelisi varsa onu alacam. oda olmadı dm500s satacam derinde hdsini alacam napim..
    her kanal için ayrı ayar yapmak ölüm valla, bide motion plus un ne işe yaradığını tam olarak anlayamadım..
    monitor olarak kullandığımda tvyı bunda çok memnunum internetten izlediğim hd videolar güzel lafım yok..
    neyse kullandıkca araştırdıkca elbet çok güzel çözümler bulacağız..

    selamlar.

    Ahmet
  • haklısın kardeşim..

    ama sevmeye başladım yaa artık televiztyonumu.. :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: odyomex


    quote:

    Orijinalden alıntı: caddydsg


    quote:

    Orijinalden alıntı: odyomex


    quote:

    Orijinalden alıntı: a.unal06

    Merhaba arkadaşlar; bende 1 haftalık 40C6000 kullanıcısıyım. SD yayınlarda televizyonun performasından memnun değilim. her kanal için ayrı ayrı renk ayarı yapmak gerekiyor, bazen alt yazılarda görüntü hızlı olunca titreme oluyor alt yazı okunamıyor, televizyonda internet tv diye bir özellik yok, bilgisayar monitorü olarak kullanınca baya başarılı bu konuda, ayrıca Dvx uzantılı filmleri açmıyor yada benim tv açmadı diyim. motion plus ne işe yarıyo hala anlamadım motion plusu açınca görüntü kararıyor. HD yayınlar ehh idare eder ama SD yayınlar yaramaz yada ben düzgün bir ayar yapamadım. tvde HZ ayarı yok yada var ben bulamadım. 40C650 almadığıma çok pişman oldum, TV alacak arkadaşlar alacaksanız 40C650 LCD alın. led palavra tek güzelliği ldc den 50watt az elektrik yakması. hepsi bu. televizyonu çözdükçe deneyimlerimi burda paylaşacağım. sizlerde paylaşın..
    selamlar.
    Ahmet.


    abi hayırlı olsun, hz ayarının olmayışı üzdü bizide, maalesef ülkemizde vergi oranları çok yüksek olduğundan herşeyi servet sayılacak paralarla alıyoruz, dünyanın hiçbir ülkesi bu kadar fazla vergi ödemiyo yoksa bu tvler bu kadar pahalı olmaz...


    hz ayarı olsa ne işe yarayacak bu acaba?


    kardeşim 100Hz diye satılan bir tvnin ekranında gözüne sokarcasına 50Hz diye yazarsa insan üzülür tabi, mesele orda 50Hz yazması 100Hz yazsa tabi ayara gerek yok diyebiliriz...

    şu yazınızdan pek bişey anlamadım. 100hz diye satılan bir tv ekranında neden 50hz yazsın ki?

    c6000R serisi 100hz bir tv zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.unal06

    öncelikle ilgilendiğin içi çok teşekkür ederim.

    benim asıl sıkıntım mesela bir kanada renk ayarlarını yaptım diyelim.. sonra kanalı değiştirince bambaşka bir görüntü oluyor, kanaldan kanala fark ediyor yani.
    bu beni üzüyor sd yayın dmbox500s kullanıyıyorum, artık scart kablosunu değiştirecem kablo kaliteli ama daha kalitelisi varsa onu alacam. oda olmadı dm500s satacam derinde hdsini alacam napim..
    her kanal için ayrı ayar yapmak ölüm valla, bide motion plus un ne işe yaradığını tam olarak anlayamadım..
    monitor olarak kullandığımda tvyı bunda çok memnunum internetten izlediğim hd videolar güzel lafım yok..
    neyse kullandıkca araştırdıkca elbet çok güzel çözümler bulacağız..

    selamlar.

    Ahmet

    motion plus görüntüyü daha iyi hala getirmek için düşünülmüş bir özellik. ama bazende tam tersi görev yapıyor

    zaten kitabındada yazıyor, eğer bazı anlarda görüntünün hızlı geçmesi gibi bir sorun yaşarsanız motion plus'ı devre dışı bırakınız diye.

    ben sürekli kapalı kullanıyorum o özelliği.

    birde alıcınızdan kaynaklı bence isizn bahsettiğiniz sorun. bir kanalda ayar yapıp diyğerine geçtiğinizde ayar nasıl değişir ki..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.unal06

    haklısın kardeşim..

    ama sevmeye başladım yaa artık televiztyonumu.. :)))

    ilk alışma süreciydi o sendeki

    zamanla daha çok seveceksin gör bak.
  • merhabalar

    dün ben de bir indirimden gaza gelerek (tabi forumları ve başka sitelerdeki yorumları da dikkate alıp, incelemekte olduğum) 40C6000 model televizyonu aldım. TV dış görünüş olarak gerçekten güzel. Diğer özellikleri konusunda da 1 saat bakabildim, kısa incelememde bir sorun olarak usb den film oynatımında 1080p bir görüntüde haraketli sahnelerde sorunlar çıktı ama başka 1080p görüntülerde sorun gözükmedi. Fakat asıl sorun benim ekranımda 1 tane ölü piksel çıkmasıydı. Servis de bunun garanti kapsamında olmadığını TSE ve ISO standartları dahilinde tek pikselin garanti dahilinde değişiminin yapılamayacağını söyledi.

    Samsungun 10 tane (lafın gelişi) ithalatçısı var sanırım. Her ithalatçı farklı garanti işletiyor. Bu garip. Bu ülkede normal de aslında... Her firmaya Ticaret bakanlığı aynı şartlar ile (garanti, teknik servis vs konularda) ithalat, dağıtım ve satış yapma yetkisini vermesi lazım fakat vermiyor. Firmalar da kendi istedikleri gibi bu işi, kendi menfaatleri çerçevesinde yürütmekte ve tüketici kurtların elinde mağdur olmakta. Mesela forumda okuduğuma göre İB ölü piksel çıktığında değişimi hemen yapıyormuş. Diğer ithalatçılar bunu yapmıyor sanırım. Elimdeki TV yi aldığım yere iade edebilirsem, saydığım nedenlerle bir daha samsung almam herhalde.

    TV yi alan ve kulanan arkadaşlar da da ölü piksel yok ise tv lerinde, diğer sorunlara fazla takılmamalarını öneririm. SD performansı, düşük çözünürlüklü film ve imajlarda 40 inch ve üzeri 1920x1080 panellerde, özellikle de CRT den LCD ye geçen insanlar için sorunlu gibi gözükmesi normaldır. Çünki standart yayın 625 satır gelir (bu da aslında interlaced olduğundan 313 tek, 312 çift satırlar şeklindedir). TV bu görüntüyü 1080 satıra yayar scale eder. E böyle olunca da görüntü hırplanır biraz. Önemli olan TV nin gerçek çözünürlüğünde verdiği görüntüdür. 1080p görüntüyü takılmadan akıcı oynatabiliyorsa bence sorun yok. Çünki adamın işi 1080p Full HD görüntüyü sunmak üzerine... Ama SD performansı seçimde rol oynayabilir o da kullanıcının bir kriteridir diye düşünüyorum. Bunun dışında bakılabiliecek ince ince birçok kriter var aslında seçim yaparken ama buraya uzun uzadıya yazmak lazım. Şu an için işe geri dönmeliyim. İsteyen olursa yazarım boş bir vakitte.

    şimdilik 40C6000 alan arkadaşlara iyi günlerde güle güle kullanmalarını dilerim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sysneer

    merhabalar

    dün ben de bir indirimden gaza gelerek (tabi forumları ve başka sitelerdeki yorumları da dikkate alıp, incelemekte olduğum) 40C6000 model televizyonu aldım. TV dış görünüş olarak gerçekten güzel. Diğer özellikleri konusunda da 1 saat bakabildim, kısa incelememde bir sorun olarak usb den film oynatımında 1080p bir görüntüde haraketli sahnelerde sorunlar çıktı ama başka 1080p görüntülerde sorun gözükmedi. Fakat asıl sorun benim ekranımda 1 tane ölü piksel çıkmasıydı. Servis de bunun garanti kapsamında olmadığını TSE ve ISO standartları dahilinde tek pikselin garanti dahilinde değişiminin yapılamayacağını söyledi.

    Samsungun 10 tane (lafın gelişi) ithalatçısı var sanırım. Her ithalatçı farklı garanti işletiyor. Bu garip. Bu ülkede normal de aslında... Her firmaya Ticaret bakanlığı aynı şartlar ile (garanti, teknik servis vs konularda) ithalat, dağıtım ve satış yapma yetkisini vermesi lazım fakat vermiyor. Firmalar da kendi istedikleri gibi bu işi, kendi menfaatleri çerçevesinde yürütmekte ve tüketici kurtların elinde mağdur olmakta. Mesela forumda okuduğuma göre İB ölü piksel çıktığında değişimi hemen yapıyormuş. Diğer ithalatçılar bunu yapmıyor sanırım. Elimdeki TV yi aldığım yere iade edebilirsem, saydığım nedenlerle bir daha samsung almam herhalde.

    TV yi alan ve kulanan arkadaşlar da da ölü piksel yok ise tv lerinde, diğer sorunlara fazla takılmamalarını öneririm. SD performansı, düşük çözünürlüklü film ve imajlarda 40 inch ve üzeri 1920x1080 panellerde, özellikle de CRT den LCD ye geçen insanlar için sorunlu gibi gözükmesi normaldır. Çünki standart yayın 625 satır gelir (bu da aslında interlaced olduğundan 313 tek, 312 çift satırlar şeklindedir). TV bu görüntüyü 1080 satıra yayar scale eder. E böyle olunca da görüntü hırplanır biraz. Önemli olan TV nin gerçek çözünürlüğünde verdiği görüntüdür. 1080p görüntüyü takılmadan akıcı oynatabiliyorsa bence sorun yok. Çünki adamın işi 1080p Full HD görüntüyü sunmak üzerine... Ama SD performansı seçimde rol oynayabilir o da kullanıcının bir kriteridir diye düşünüyorum. Bunun dışında bakılabiliecek ince ince birçok kriter var aslında seçim yaparken ama buraya uzun uzadıya yazmak lazım. Şu an için işe geri dönmeliyim. İsteyen olursa yazarım boş bir vakitte.

    şimdilik 40C6000 alan arkadaşlara iyi günlerde güle güle kullanmalarını dilerim...


    hayırlı olsun tv niz diyeceğimde ilk saniyeden ölü pixel sorunu çok kötü olmuş. Bu garanti kapsamında yer alan olaylarda ürünü aldığınız yerde aktif rol oynuyor. Sırf bunu düşünerek 100-200TL daha fazla ödemeyi göze aldık biz. alırkende ilgili kii söyledi tek ölü pixel bile çıksa, bundan 2 ay sonra bile haberiniz olsa biz onu alırız geriye dediler.

    bu ölü pixel sorununu başka bir firmanın malında yaşamayacağınızın garantisi yok ki. önemli olan satış sonrası destek. biraz uğraşın, ısrar edin, değişime zorlayın bakalım ne olacak.




  • haklısınız caddydsg; dediğiniz doğru. tabi bunu alırken bilemiyorsunuz. Kaldı ki ben de öyle az bir paraya aldığımı söyleyemem 2000TL verdim ve bu zaten piyasada normal bir fiyat. Aldığım yerinde güvenilir ve samsung türkiye kanalı ile satış yaptığını düşündüğümden sorma ihtiyacı bile hissetmemiştim.
    şimdi teknik servis tek ölü pikselin garanti kapsamında değişime girmeyeceğini bilgisini verdi. Ben de ürünü satın aldığım yere giderek iadesinin mümkün olup olmayacağını soracağım. İade alınırsa ne mutlu bana... olmaz ise geriye pek seçenek kalmamakla birlikte biraz araştırma yapacağım. Sonuç olarak bu görüntü verme üzerine üretilen bir ürün ve üretim hatalarından kaynaklanan problemler ile bu görevini yapamıyorsa (kast ettiğim SD performansının kötü olması ya da bazı MKV leri kusursuz oynatamaması değil); tek ölü piksel olması gibi (çözünürlük aynı kalmak şartıyla ekran boyutu büyüdükçe piksel boyutu da büyür, dolayısıyla 22 inch bir ekrandaki ölü piksel ile 40-46-55 inch ekrandaki ölü piksek boyutu bir değildir ve göze daha kolay gözükür) bu işini yapamıyor demektir ve garanti dahilinde onarılması/değişimi gerekir diye düşünüyorum. Elbette bu benim düşüncem ve eminim ne teknik servisler, üreticiler ne de ithalatcılar bu düşünceye katılmazlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sysneer

    haklısınız caddydsg; dediğiniz doğru. tabi bunu alırken bilemiyorsunuz. Kaldı ki ben de öyle az bir paraya aldığımı söyleyemem 2000TL verdim ve bu zaten piyasada normal bir fiyat. Aldığım yerinde güvenilir ve samsung türkiye kanalı ile satış yaptığını düşündüğümden sorma ihtiyacı bile hissetmemiştim.
    şimdi teknik servis tek ölü pikselin garanti kapsamında değişime girmeyeceğini bilgisini verdi. Ben de ürünü satın aldığım yere giderek iadesinin mümkün olup olmayacağını soracağım. İade alınırsa ne mutlu bana... olmaz ise geriye pek seçenek kalmamakla birlikte biraz araştırma yapacağım. Sonuç olarak bu görüntü verme üzerine üretilen bir ürün ve üretim hatalarından kaynaklanan problemler ile bu görevini yapamıyorsa (kast ettiğim SD performansının kötü olması ya da bazı MKV leri kusursuz oynatamaması değil); tek ölü piksel olması gibi (çözünürlük aynı kalmak şartıyla ekran boyutu büyüdükçe piksel boyutu da büyür, dolayısıyla 22 inch bir ekrandaki ölü piksel ile 40-46-55 inch ekrandaki ölü piksek boyutu bir değildir ve göze daha kolay gözükür) bu işini yapamıyor demektir ve garanti dahilinde onarılması/değişimi gerekir diye düşünüyorum. Elbette bu benim düşüncem ve eminim ne teknik servisler, üreticiler ne de ithalatcılar bu düşünceye katılmazlar...


    kesinlikle haklısınız. aldığımız ürün görüntü amaçlı ve ölü pixelde bu amaca hizmet etmesi için büyük bir engeldir. Arkasını bırakmayın bu işin, mutlak bir çözüm getireceklerdir.

    birde siz hangi firmadan almıştınız tv nizi?




  • bimeksten almıştım. ne yazık ki teknik servis tek piksel için değişim yapılamayacağı bildirdi. bimeks te ürün LCDTV olduğu için iade alınmayan ürün grubu içinde diyerek iade alınamayacağını bidirdi..

    sonuç hüsran. ama bir yol daha var Class1 panellerde ISO 13406-2 standardı 0 ölü piksel olmalı diyor. Aksi belirtilmediği sürece de Class 1 panel olarak kabul edilir demiş. Eğer böyle ise, servis buna rağmen değiştirmez ise hukuki yollardan değişim yapılabilir. Biraz zaman harcamak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sysneer

    bimeksten almıştım. ne yazık ki teknik servis tek piksel için değişim yapılamayacağı bildirdi. bimeks te ürün LCDTV olduğu için iade alınmayan ürün grubu içinde diyerek iade alınamayacağını bidirdi..

    sonuç hüsran. ama bir yol daha var Class1 panellerde ISO 13406-2 standardı 0 ölü piksel olmalı diyor. Aksi belirtilmediği sürece de Class 1 panel olarak kabul edilir demiş. Eğer böyle ise, servis buna rağmen değiştirmez ise hukuki yollardan değişim yapılabilir. Biraz zaman harcamak lazım.


    yine bimeks...

    burada bimeksten alan bir kaç arkadaş tv dili ile ilgili sorun yaşamışlardı. paralel ürün dağıtımı yapıyorlarmış malesef.

    eğer o tek ölü pixel rahatsız ediyorsa sizi uğraşın elbette ama farkedilmeyecek birşeyse canınızı daha fazla sıkmanıza hiç gerek yok




  • doğrudur!.. Çünki menü dilleri içinde Türkçe yok ne yazık ki... bunun da sebebi paralel ithalat olmasından kaynaklanabilir.

    Kutusundan Türkçe kullanma klavuzu da çıkmıyor. Bu da yine paralel ithalat olmasından kaynaklanıyor sanırım. Aslında bu nedenle bile ürünün iadesinin mümkün olabilieceğini düşünüyorum. Bu konuda tanıdğı bildiği avukat eş-dost ya da arkadaşa sahip olanlar varsa bilgilendirsin bizleri. Çünki Sanayi ve Ticaret Bakanlığı herkese ithalat izni verebilir; ithalat ile iligli kanunlara uymak koşulu ile. Mesela bunlardan biri de ithal ettiği ürünle beraber Türkçe kullanma klavuzu verme zorunluluğudur. Bu sadece ithalatçıyı değil aynı zamanda satıcıyı da bağlıyor.4077 numaralı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun un 14.Maddesi bunu açıklamaktadır. Kanuna şu linkten ulaşılabilirsiniz(http://www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/862.html) Ayrıca 15. maddedenin 3. paragrafında da bir ithatçının faliyetinin sona ermesi durumunda yeni ithalatçıyı ürününün servis hizmetlerinden sorumlu tutuyor. Kanunlara göre tüketici bu durumda haklı gözükmekte. Fakat menü dilinde böyle bir zorunluluk var mıdır bilmiyorum, ama televizyon gibi halkın kullanabilieceği ürünlerde olmalıdır diye düşünüyorum. Herkes İngilizce ya da Almanca bilmek zorunda değil sonuçta.

    Ben bimeks ile de görüştüm durumu anlattım. Ölü pikselin standartlar çerçevesinde garanti kapsamı dışında olduğunu söylediler.Ölü piksel konusunda IS0 134062-2 standartının 4 tip LCD panel de 3 tip piksel kusurunu açıkladığını. Class-1 panelin 0 ölü pksel olması gerektiğini ve elimdeki televizyonun paneli hakkında bir bilgi olmadığını böyle bir durumda da standartın panel tipini Class-1 olarak kabul ettiğini belirttim. İnceleyip döneceğiz dediler yarın dönmelerini bekliyorum

    Bu arada bimeks 3 gün iade konusunda televizyonları kabul etmiyor fakat bu bilgi herhangi bir yerde yazıyor mu bilmem, ben göremedim. İnternet sitesinde sadece 3gün iade diye belirtmiş koşulları yazmamış. Bu da bir tür hile aslında... Buna kanarak alışveriş yapıyorsanız dikkatli olun.




  • bu arada forumun reklam kısmında bimeks reklamı dönüyor. forum, mesajları silip beni de uzaklaştırmaz umarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sysneer

    bu arada forumun reklam kısmında bimeks reklamı dönüyor. forum, mesajları silip beni de uzaklaştırmaz umarım


    hiçbirşey olmaz

    şu sayfayı okuyup bimekse gidim bu tv yi kimse almaz eminim

    bende bimeksi tercih etmediğim için ziyadesi ile mutluyum ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sysneer
    .................
    Bu arada bimeks 3 gün iade konusunda televizyonları kabul etmiyor fakat bu bilgi herhangi bir yerde yazıyor mu bilmem, ben göremedim. İnternet sitesinde sadece 3gün iade diye belirtmiş koşulları yazmamış. Bu da bir tür hile aslında... Buna kanarak alışveriş yapıyorsanız dikkatli olun.

    Cayma hakkı tüketici kanununa göre verilmiş bir haktır, firmaların bizlere yaptığı kıyak değildir. 7 günü geçirmeden bir an önce işlemi başlatın

    İnternetten yapılan alışverişte Bimeks vaya başka bir firma ben şu kadar güne kadar kabul ederim sonra etmem diyemez. Ölü piksel varsa konuyu müşteri hizmetlerine ölü piksel diye açmayıp , "ben tüketici kanunundaki cayma hakkımı kullanmak istiyorum" demek daha kolay ve etkili sonuca götürecektir. Diğer durumda boş yere 3 piksel girer beş piksel çıkar gibi sonuçsuz tartışma olur.

    Tüketici kanunu linki :http://www.sanayi.gov.tr/Files/Mevzuat/tuketici_korunmasi-13042010210536.pdf

    Örnek dilekçe :

    http://www.tuketici.gov.tr/source.cms4/index.snet?wapp=BA0E817C-69B9-42C0-A2A1-AC28566FA7EC




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caddydsg

    hiçbirşey olmaz

    şu sayfayı okuyup bimekse gidim bu tv yi kimse almaz eminim

    bende bimeksi tercih etmediğim için ziyadesi ile mutluyum ...


    haklısın...

    sorunu çözüme kvuştururlar ise buradan yine yazarım.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ender123

    Cayma hakkı tüketici kanununa göre verilmiş bir haktır, firmaların bizlere yaptığı kıyak değildir. 7 günü geçirmeden bir an önce işlemi başlatın

    İnternetten yapılan alışverişte Bimeks vaya başka bir firma ben şu kadar güne kadar kabul ederim sonra etmem diyemez. Ölü piksel varsa konuyu müşteri hizmetlerine ölü piksel diye açmayıp , "ben tüketici kanunundaki cayma hakkımı kullanmak istiyorum" demek daha kolay ve etkili sonuca götürecektir. Diğer durumda boş yere 3 piksel girer beş piksel çıkar gibi sonuçsuz tartışma olur.

    Tüketici kanunu linki :http://www.sanayi.gov.tr/Files/Mevzuat/tuketici_korunmasi-13042010210536.pdf

    Örnek dilekçe :

    http://www.tuketici.gov.tr/source.cms4/index.snet?wapp=BA0E817C-69B9-42C0-A2A1-AC28566FA7EC


    ender123 doğru diyorsun 7 gün içinde cayma hakkı var kanunen. fakat ben internetten almadım, mağazadan almak zorunda kaldım ürünü. çünki sadece mağazada elimdeki karta taksitlendirme yapıyorlardı dün. Bunu da internetten almak istediğimde fiyat değişince farkedip müşteri hizmetlerini arayıp öğrendim. Bu durumda o 3 günlük iade sadece bimeks in bir lütfu oluyor ne yazık ki!... çok canım sıkkın açıkçası bu durumda.

    Bir de mağazaya gittiğimde yetkilinin sözleri daha da can sıkıcı idi. "siz ürünü burada görerek aldınız" hayır ben ürünü kutusunda aldım ben sana "ölü piksel kontrolü yapalım" dediğimde yaptırmadın... Bunuda dün alırken demiştim, başıma gelecekmiş demek ki...

    Burdan herkses tavsiye ALACAĞINIZ TELEVİZYON VS. NE İSE BÖYLE DURUMLAR İÇİN MUTLAKA AÇTIRIN VE KONTROLÜNÜ YAPTIRIN. En fazla 30 dakika alır bu. Benim TV yi standa kurmam bu kadar zaman almadı bile... Eğer mümkün değil vs derlerse de almayın bu bimeks de olsa vatan da olsa İB de olsa bir başka firma da olsa almayın. kampanya deyip ucuza satıldığını düşünerek almak ister herkes ama dün bimeks kampanya yaptı fiyatları düştü, bugün vatan yaptı, sonuçta birbaşka yerden mutlaka uygun da bir fiyata alabilirsiniz. sonra sorun oldu mu, size de beni üzen bu sözleri edebilirler... Ayrıca caddydsg da dediği gibi 100-200 lira (bunu demek zor tabi ama başın ağrımaması için değer inanın) verin güvenli bir ithalatcının ürününü satana mağazadan alın. Ben bimeksin İB den vatandan pahalı satması nedeniyle Samsung Türkiye ithalatı olduğunu düşünüyordum. Sormadığıma pişmanım şimdi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sysneer
    ender123 doğru diyorsun 7 gün içinde cayma hakkı var kanunen. fakat ben internetten almadım, mağazadan almak zorunda kaldım ürünü. çünki sadece mağazada elimdeki karta taksitlendirme yapıyorlardı dün. Bunu da internetten almak istediğimde fiyat değişince farkedip müşteri hizmetlerini arayıp öğrendim. Bu durumda o 3 günlük iade sadece bimeks in bir lütfu oluyor ne yazık ki!... çok canım sıkkın açıkçası bu durumda.

    Bir de mağazaya gittiğimde yetkilinin sözleri daha da can sıkıcı idi. "siz ürünü burada görerek aldınız" hayır ben ürünü kutusunda aldım ben sana "ölü piksel kontrolü yapalım" dediğimde yaptırmadın... Bunuda dün alırken demiştim, başıma gelecekmiş demek ki...

    Burdan herkses tavsiye ALACAĞINIZ TELEVİZYON VS. NE İSE BÖYLE DURUMLAR İÇİN MUTLAKA AÇTIRIN VE KONTROLÜNÜ YAPTIRIN. En fazla 30 dakika alır bu. Benim TV yi standa kurmam bu kadar zaman almadı bile... Eğer mümkün değil vs derlerse de almayın bu bimeks de olsa vatan da olsa İB de olsa bir başka firma da olsa almayın. kampanya deyip ucuza satıldığını düşünerek almak ister herkes ama dün bimeks kampanya yaptı fiyatları düştü, bugün vatan yaptı, sonuçta birbaşka yerden mutlaka uygun da bir fiyata alabilirsiniz. sonra sorun oldu mu, size de beni üzen bu sözleri edebilirler... Ayrıca caddydsg da dediği gibi 100-200 lira (bunu demek zor tabi ama başın ağrımaması için değer inanın) verin güvenli bir ithalatcının ürününü satana mağazadan alın. Ben bimeksin İB den vatandan pahalı satması nedeniyle Samsung Türkiye ithalatı olduğunu düşünüyordum. Sormadığıma pişmanım şimdi...


    kontrol konusunda kesinlikle haklısın.

    zamanında ben goldpc bursa bayisinden internet üzerinden asus m51sn250dv modeli laptop istedim. kapıda peşin ödeme şeklinde. Telefonda sordum sorunlu olursa ne olacak diye. Orada konustuğum beyfendi dedi ki, gelince kargo fişine imza atmadan ürünü açın inceleyin, bi 15dk bakın sorunsuzsa imzalayın, sorun varsa imzalamadan ürünü kapattrırıp geri iade isteyin ve beni arayın yenisini yollayalım demişlerdi. ürün eve geldiği zaman incelicem sonra imza dediğim zaman ups kargo bu şekilde olmaz dedi. bende ok kabul etmem buyrun geri yollayın dedim. firmadan öyle istediler dediğim zaman tamam abi açın bari firma haberdar ise dediler, tabi firmaya sormadan kabul etti...

    incelemeden ürün almamakta fayda var




  • Sayın Sysneer,

    O zaman tek yapabileceğiniz şey Sanayi bakanlığına Türkçe kılavuz olmadığı için şikayet edeceğinizi söyleyin bakalım ne diyecekler. Nasıl olsa kısa sürede kılavuz hazırlayıp veremezler. Tvde Türkçe menü olmadığı için servis çağırın , zaten paralel ithalatçıların servisleri göstermeliktir, bakar bakar giderler ve siz durumu tesbit ettirmiş olursunuz. Bu sebeplerden dolayı tvyi mahkeme kanalı ile iade etmeyi deneyin ama zaman alıcı şeyler.

    Postaneden e-devlet numarası aldıysanız Sanayi Bakanlığına şikayetinizi de internet üzerinden yapabilirsiniz. Hatta Türkçe menü olayını da sorun bakalım bir yaptırımı var mı? Cevap sizin için olumlu gelirse ona göre hareket edersiniz.
  • @ sysneer,

    ender123'ün dediklerinden sonrada bir sonuca varamazsanız bir avukat dostum var. bu işlerle yakından ilgilidir. sizin için bir danışırım. yardım alırız kendisinden. bir sonuca varırız büyük ihtimalle...
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.