Bellek kartı hakkında Sgh-d900 sahibiyim. telefonumda kullanmak amacı ile 2gb riadata marka kart aldım. telefona tanıtmayı başaramadım. telefon kartı görüyor fakat içine girilemiyor. kart seçildiğinde biçimlendirme soruyor ve tmm denilidğinde 'hata!' uyarısı veriyor. Kablosu ile takıp kartı ayarlar kısmından 'depolama birimi' seçilerek tanıtılması gerektiği söylenmişti. aynı şekilde gerçekleştirdim. bilgisayarda H sürücüsü olarak bir birim gözükmesine rağmen karta girilmiyor. Bellek kartımı telefonda nasıl tanıtabilirim. Ayrıca aynı kartım etraftaki diğer d900lerde sorun olmadan çalışmakta. içinde döküman olsalarda. konu hakkında acil yardımınızı rica ederim.
Şu şekilde cevaplamışlar:
Merhaba ****- Bey;
Samsung Electronics Türkiye'ye Hoş Geldiniz! Değerli görüşleriniz ve ilginiz için teşekkür ederiz. E-postanızda belirtmiş olduğunuz konuyla ilgili cevabımızı aşağıda bulabilirsiniz. İşlem numaranız *****.'dır. Konuyla ilgili bundan sonraki iletişimlerinizde bu numarayı da belirtmenizi rica ederiz.
------------------------------------------------------------------------ Bellek kartınızda arıza olup olmadığını anlayabilmeniz için aşağıda yer alan adımları izleyebilirsiniz.
1-Bellek kartınız yuvasına tam yerleşmemiş olabilir. Bellek kartınızı çıkarıp tekrar takın. Bu işlemi yaptıktan sonra telefonunuzu bir defa açıp kapatınız.
2-Bellek kartınızın biçiminde (format) bir sorun oluşmuş olabilir.Bellek Kartınızı SD kart okuyucu girişi bulunan bir bilgisayara takınız.
Bilgisayarım'dan takılan bellek kartı sürücüsü üzerine gelerek sağ tıklayın ve biçimlendir sekmesini seçin. Buradan FAT32 dosya biçimini seçerek işlemi başlatın. Bu işlemlerden sonra bellek kartınızı tekrar telefonunuza yerleştirerek deneyiniz.
3-Bellek kartı çalışmıyor olabilir. Bellek kartınızı, çalıştığından emin olduğunuz bir kart okuyucuda deneyin. Bellek kartınızın içine dosya atma-alma işlevlerini deneyerek kartın çalıştığından emin olunuz. Eğer bu işlemlerden sonra bellek kartınızın çalıştığından eminseniz ,telefonunuzun kart okuyucusunda bir sorun olabilir bu noktada cihazınızla birlikte hafıza kartınızı yetkili teknik servislerimizden birine göndermeniz gerekmektedir.
Teknik servis iletişim bilgilerine aşağıda yer alan link üzerinden ulaşabilirsiniz.
Bu e-posta, Samsung Electronics Türkiye web sayfası aracılığıyla yapmış olduğunuz bilgi talebinize cevap olarak gönderilmiştir. Lütfen bu e-postaya cevap göndermeyiniz. Bizimle kontak kurmak için yeni bir e-posta gönderebilir veya aşağıda yazılı numaramızdan bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Degerli musterimiz, mesajimizdaki Turkce karakterleri goremiyorsaniz, mesajinizin Unicode (UTF-8) kodlamasi ile goruntuleyiniz. Bukod degisimini, mesaj metnini goruntulediginiz ekranda genelde 'Gorunum' veya 'View' secenekleri altinda bulabilirsiniz.
Samsung Electronics Türkiye Samsung Çağrı Merkezi 444 77 11
Saygılarımızla.
Adı Soyadı : Fulya Yalcin Home Page : HTTP://www.samsung.com/tr
T
Sorunun ayrıntılarını içderikte belirtmeme rağmen belli ki kopi-pest bir cevap atmışlar. Maile tekrar döneceğim ama bu bellek kartı sorununu daha önce yaşayalar nasıl çözdü acaba sizden de fikir alalım. Forumların firma destek kannallarından çok daha etkin oldukları bu örnekte de belli ^^ Bu bellek sorununu nasıl çözebilirim?
kişiye özel cevap yazmazlar ki. standart şeyleri yapıştır gitsin. kim uğraşacak
uğraşıyolar yaz gör
sana cwp atmışlar ben mail attım cwp falan atmadılar
karasan kardeş ne kadar zamanda geldi mail sana bende mail attımda
Başka bi kart bul bi yerden bi de onu dene kardeş.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme