Şimdi Ara

Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU] (661. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13.282
Cevap
166
Favori
894.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 659660661662663
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt
    Merhaba ben de 2019dan beri orijinal pili ve yazılımı ile yola devam ettim fakat geçtiğimiz ay hem pil sağlığı uyarısı aldım hem de şarjım son 1 2 yıldır günde sayısız defa şarja takmakla geçiyordu ben diyim 3 sen de 4 defa. Telefon hala aşırı hızlı ve çok memnunum. Geçen ay sıfır deji marka pil alıp pilini değiştirdim format attım hafızayı rahatlattım fakat beklediğim pil performansını maalesef alamadım öğlene kadar şarjım 40lara iniyor günü 2 bazen 3 şarj ile ancak tamamlayabiliyorum bu da beni çok rahatsız ediyor. Orijinal pil alarak kurtulabilirsem alacağım fakat üretim tarihi telefonun modelinin 2019 olmasından dolayı eski ise bayatlamış olabilir üretilmiyor olabilir diye bi ton para vermek de istemiyorum. Yakın zamanda orijinal ya da x bir marka pil alıp da memnun olan varsa nerden aldığını yazabilir mi telefonu kullanmaya devam edip etmemem buna bağlı ve hiç değiştirmek istemiyorum çok seviyorum note 10 plus ımı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ilk çıktığında şu telefonu almak çok istedim pahalı gelmişti ben de Samsung Galaxy Note FE almıştım o zamanlar. FE'yi de 6 yıl kadar kullandım. Şu an S23 Ultraya geçtim. Bu telefonu da bozulana dek kullanacağım en az 8 yıl kullanmam gerek. Yok öyle her yıl telefon değiştirmek

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • digital90 kullanıcısına yanıt
    Ben bir buçuk sene önce note 10 plus, abimde bir kaç ay önce note 10 için değişimi orjinal pil olacak şekilde destek bilişim den yaptık ve herhangi bir sorun yaşamadık. İstanbul da iseniz güvenerek yaptırabilirsiniz.

    www.destekbilisim.com
    DESTEK BİLİŞİM
    https://www.destekbilisim.com/servis-merkezleri

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Buda geldi başımıza sonunda 😀
    Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar temiz yurtiçi galaxy note 10 5g 12gb lık model arıyorum. Satmak isteyen olursa pm atabilir.

  • o_delibas kullanıcısına yanıt
    Yurtiçi, Exynos chipsetli cihazların ürün kodu SM-N975F'dir ve 5G'si yoktur. Ülkemizde 5G diye satılan ürünler yurtdışıdır ve mobil bağlantılarında genelde sorun oluyor. Burda bayağı paylaşımlar yapıldı. Ürün araştırırken lütfen bunu göz önünde bulundurunuz.

    m.gsmarena.com
    Samsung Galaxy Note10+ - Full phone specifications
    https://m.gsmarena.com/samsung_galaxy_note10+-9732.php#sm-n975f

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • tayaydin kullanıcısına yanıt

    Bilgilendirme için teşekkür ederim.


    Küçük ebatlı ve kalemli olmasından dolayı galaxy note 10 almayı düşünüyorum. Hangi model kodlu olanı tercih etmeliyim. S20 fe den geçiş yapacağım.



    Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]www.gsmarena.com
    Compare Samsung Galaxy Note10 vs. Samsung Galaxy Note10 5G - GSMArena.com
    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9788&idPhone2=9789
  • o_delibas kullanıcısına yanıt
    Aslında verdiğiniz linkte ipuçları var:
    Samsung Notec10 5G'li olanlar: SM-N971U (USA); SM-N971N (South Korea)
    5G'siz olanlar: SM-N970F (Europe); SM-N970F/DS (Global)
    Türkiye'de resmi ithalat ile satılanlar SM-N970F kodlu olanlardır.

    İkinci el ürün alırken kaleminin pilini kontrol edin. Üst mesajlarda bunu neden yazdığım ile ilgili bilgiler bulabilirsiniz...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • digital90 kullanıcısına yanıt
    Samsung servisinde pil değişimini gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz . Bende telefonun camı kırılmıştı .değişimi yaptırdım. Bu sefer arka kapağı sökerken pul atmış. Direkt arka camı da değiştirdiler. Başka yerde yaptırsanız, sızdırmazlık bantları sorunlu olabilir. Pil orijinal olmayabilir. Sökme işleminde cihaz zarar görebilir. Samsung servisinden şaşmayın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Note 10 un ebatları çok ideal, 3.5 mm jacklı bir de güncel donanımlı yapsalar şu cihazı yok satarlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • o_delibas kullanıcısına yanıt

    +1

    aynı düşüncedeyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, note 10 plus telefonumu s23 ultra aldıktan sonra bir kenara koydum. geçen gün açtım. ekran şifresi var. kaldıramadım. her türlü şifreyi girdim açılmadı. bu şifreyi formatla kaldırmaya çalıştım o ekrana beni yönlendirmiyor. Buna çare bilen var mı? servis yok yere 200 tl istiyor format atmam için. kafayı yiyeceğim gerçekten.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • oceandark O kullanıcısına yanıt
    Recovery moda girip wipe data factory reset yapmayı denediniz mi?

    (Recovery moda videodaki gibi tuş kombinasyonu ile gireceksiniz. Yalnız, sonraları bu tuş kombinasyonuna ilaveten kablo takma şartıda geldi diye hatırlıyorum. İşlemi yaparken kablo ile ya bilgisayara ya da şarja takılı olması gerekiyordu. Type-c kulaklıkta oluyordu)

    WorldofTechyoutube
    Galaxy Note 10 / 10+: How to Boot Into "Android Recovery Menu"
    https://www.youtube.com/watch?feature=shared&v=UewF9VqjSIw

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Selam arkadaşlar, benimde kenara atılmış 1 seneden fazla kullanılmamış note 10+ um vardı. 2 ay önce tekrar kullanmaya başladım. Orjinal pili ile 2,5 saat ekran süresi alıyordum toplam şarj 1,5 gün gidiyordu. Pili sorunlu galiba dedim samsung servisinden orjinal taktırdım, şarj soketi de sorunluymuş onu da değiştirdiler ve ekran süresi 3,5 saat oldu.


    Oyun, sosyal medya kullanmam Konum, wifi (rutine bağlı), mobil ağ, nfc sürekli açık. Ekran parlaklığı otomatikte, karanlık tema açık, cihaz tarama kapalı. Saat telefona bağlı. Başkada bir şey yok.


    3,5 saat normalmidir, yoksa donanımda filan sorun olabilir mi?


    Cihaz Tr cihazı android 12 ve one ui 4.1 var sanırım.

  • krtkartal K kullanıcısına yanıt
    Hocam anormal bir kullanımınız yoksa yeni bir pile göre bu süre az

    Bu arada pil ve soket için ne kadar ücret verdiniz

    Hani Eğer vaktiniz varsa yedeklerinizi alıp cihazı sıfırlayın temiz kurulum yapın
    Tabii eğer servis sıfırlamadıysa

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt
    Evet kablo ile bağlaması gerekiyor

    Şarj cihazı ile işlemiyor bilgisayar USB çıkışı veya televizyon falan lazım da

    Cihazı kapatmak gerekiyor kapatırken de cihaz şifre ister bir şekilde pil bitip kapandıktan sonra pili doldurup cihazı açmadan Mümkünse tek seferde girmek lazım

    Yalnız bir ihtimal cihaz sıfırlansa bile açılışta desen isteyebilir bir şekilde kaydediyor yeni nesil cihazlar birkaç defa başıma geldi veya onu istemese bile Samsung account isteyebilir

    Cihazın kapanması beklenemez ise Hani Zaten dediğim gibi desen istiyor kapatırken bir şekilde güç ve ses kısma tuşuna uzun basılı tutup cihaz resetlenirken aynı anda menüye girilebiliyorsa girilmeli

    Sıfırlama sonrası şifreyi kaydettiyse ve yeni şifre isterse mecbur serviste açtırılır ya da birkaç farklı yolu yöntemi vardı bakılması lazım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt

    2100 lira verdim. Cihazı zaten sıfırlamıştım. Servisle görüştüm bir hafta kullanın, süre artmazsa getirin dediler.

  • krtkartal K kullanıcısına yanıt
    Pil değişimi sonrasında kalibrasyon yaptı mı servis? Members dan bakınca pil durumu nasıl görünüyor? Benimkini paylaşıyorum örnek olarak altta. Yaşam kısmında iyi yazmalı sizde.

    Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Antabi78 A kullanıcısına yanıt

    Zar zor buldum o bölümü, aynı sizinki gibi normal yazıyor. Kalibrasyonu biz yapabiliyormuyuz?

  • krtkartal K kullanıcısına yanıt
    Acu bateri uygulamasını yükleyip birkaç gün kullanıp tahmini verecek olan pil sağlığına bakar mısınız



    Ya da Samsung Müşteri hizmetlerini arayıp cihazımın pil sağlığına uzaktan bağlanılıp bakılmasını istiyorum Dediğiniz zaman teknisyen müsait bir zamanda gün içerisinde arıyor sizi uzaktan cihaza bağlanıp pil kaç döngüde ve sağlık durumu yüzde kaç bakıp paylaşıyor sizinle

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 659660661662663
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.