Şimdi Ara

Samsung Galaxy R(Z) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.530
Cevap
8
Favori
63.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar neden ben bu telefonu kısa bir sürede 1000 TL civarı alabileceğimizi düşünüyorum? Yoksa canım mı öyle istiyor.

    quote:

    %25 indirime denk getirsek demiştim zira piyasaya giriş fiyatı, (LİSTE FİYATI) hem de teknosa da 1400 TL. Aynı şekilde MediaMarkt'lara da gelmiş gözüküyor, yine fiyat 1399 TL.

    Vatan Bilgisayara gelse, %25 indirim yapsa, şöyle kabaca fiyatı 1050 TL olsa bunu almak daha mantıklı olmaz mı?
    Tamam arada 200 TL fark var ama aralarında dağlar kadar fark var telefonların.

    Hatta galaxy S II'ciler bana kızacaklar belki ama her iki telefonu yanyana kullandık, ufak tefek testler yaptık, Tegra 2'li model aynı live wallpaper'ı S II'den çok daha hızlı işleme alıyordu. Zaten benchmarklarda çok yakın birbirine...(S II daha iyi gözüküyordu o testlerde.)

    Samsung R'yi elinize bir alın ne demek istediğimi anlayacaksınız. Cihazın kasası bile S II'den çok daha güzel. Öndeki tuşun boyutu filan bile daha kibar olmuş.


    Yanlış mı düşünüyorum? Zira Teknosa'da her daim fiyat maksimumdur ve Teknosa'da bile bu kadar hediye ile birlikte fiyatının çok uygun olduğunu düşünüyorum.

    Vatan Bilgisayar'a geldiğinde daha uygun bir fiyata alabiliriz sanırım. (Hediyeler olmadan tabii ki.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SUAVI

    Arkadaşlar neden ben bu telefonu kısa bir sürede 1000 TL civarı alabileceğimizi düşünüyorum? Yoksa canım mı öyle istiyor.

    quote:

    %25 indirime denk getirsek demiştim zira piyasaya giriş fiyatı, (LİSTE FİYATI) hem de teknosa da 1400 TL. Aynı şekilde MediaMarkt'lara da gelmiş gözüküyor, yine fiyat 1399 TL.

    Vatan Bilgisayara gelse, %25 indirim yapsa, şöyle kabaca fiyatı 1050 TL olsa bunu almak daha mantıklı olmaz mı?
    Tamam arada 200 TL fark var ama aralarında dağlar kadar fark var telefonların.

    Hatta galaxy S II'ciler bana kızacaklar belki ama her iki telefonu yanyana kullandık, ufak tefek testler yaptık, Tegra 2'li model aynı live wallpaper'ı S II'den çok daha hızlı işleme alıyordu. Zaten benchmarklarda çok yakın birbirine...(S II daha iyi gözüküyordu o testlerde.)

    Samsung R'yi elinize bir alın ne demek istediğimi anlayacaksınız. Cihazın kasası bile S II'den çok daha güzel. Öndeki tuşun boyutu filan bile daha kibar olmuş.


    Yanlış mı düşünüyorum? Zira Teknosa'da her daim fiyat maksimumdur ve Teknosa'da bile bu kadar hediye ile birlikte fiyatının çok uygun olduğunu düşünüyorum.

    Vatan Bilgisayar'a geldiğinde daha uygun bir fiyata alabiliriz sanırım. (Hediyeler olmadan tabii ki.)

    Şu an piyasa da tek çekirdekli ve düşük ram li telefonların fiyatını düşününce galaxy r'nin fiyatının pek düşeceğini düşünmeyin bence siz dua edin artmasın bu ötv zammından sonra




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    quote:

    Orijinalden alıntı: SUAVI

    Arkadaşlar neden ben bu telefonu kısa bir sürede 1000 TL civarı alabileceğimizi düşünüyorum? Yoksa canım mı öyle istiyor.

    quote:

    %25 indirime denk getirsek demiştim zira piyasaya giriş fiyatı, (LİSTE FİYATI) hem de teknosa da 1400 TL. Aynı şekilde MediaMarkt'lara da gelmiş gözüküyor, yine fiyat 1399 TL.

    Vatan Bilgisayara gelse, %25 indirim yapsa, şöyle kabaca fiyatı 1050 TL olsa bunu almak daha mantıklı olmaz mı?
    Tamam arada 200 TL fark var ama aralarında dağlar kadar fark var telefonların.

    Hatta galaxy S II'ciler bana kızacaklar belki ama her iki telefonu yanyana kullandık, ufak tefek testler yaptık, Tegra 2'li model aynı live wallpaper'ı S II'den çok daha hızlı işleme alıyordu. Zaten benchmarklarda çok yakın birbirine...(S II daha iyi gözüküyordu o testlerde.)

    Samsung R'yi elinize bir alın ne demek istediğimi anlayacaksınız. Cihazın kasası bile S II'den çok daha güzel. Öndeki tuşun boyutu filan bile daha kibar olmuş.


    Yanlış mı düşünüyorum? Zira Teknosa'da her daim fiyat maksimumdur ve Teknosa'da bile bu kadar hediye ile birlikte fiyatının çok uygun olduğunu düşünüyorum.

    Vatan Bilgisayar'a geldiğinde daha uygun bir fiyata alabiliriz sanırım. (Hediyeler olmadan tabii ki.)

    Şu an piyasa da tek çekirdekli ve düşük ram li telefonların fiyatını düşününce galaxy r'nin fiyatının pek düşeceğini düşünmeyin bence siz dua edin artmasın bu ötv zammından sonra

    Samsung Galaxy S'de ciddi bir indirim oldu kısa bir süre önce. Genpa 850 TL'ye sattı sıfırlarını.
    İnsanlar 2. elini bu fiyata satmaya çalışırken...




  • yok mu yeni haberler
  • ara model olarak düşünüyorum, alan-satan-inceleyen yok
  • Yeni haber vermek isterdim de telefon hala daha gelmedi. Ölü piksel çıktığı için değişime gönderdim telefonu beklemedeyim bende.
  • alan var satan yok :)inceleme yapacak kadar tecrübem yok, vakit desen o da ayrı mesele. he derseniz ki her soruya cevap var öğle arasında akşam işten geldikten sonra ne var ne yok bakıyorum. merak ettiğiniz herhangi bir şey varsa yardımcı olurum.
    1 aydır kullanıyorum herhangi bir problem yaşamadım, yaşamam da umarım.
    330 mb lık oyun yükledim aynı anda 100 mblık oyun yükledim bir sorun yaşamadım ( takılma, donma ) herhangi bir takılma yaşamadım.http://www.youtube.com/watch?v=dWEmLZTGs04&feature=related
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    Yeni haber vermek isterdim de telefon hala daha gelmedi. Ölü piksel çıktığı için değişime gönderdim telefonu beklemedeyim bende.

    şu işe bak tesadüfen bu sayfaya girdim ve senin sorununu gördüm. bunda tuhaf olan ne diyeceksin. ramazan bayramından iki hafta önce galsxy s plus teknosanın sitesinden aldım. ups kargo ile elime ulaştı. paketi hevesle açtım kullanmamdan yarım saat sonra ekranın sağ ortasında ölü piksel vardı. hemen paketine aynen koydum ve bende ürün iadesi isteyerek ups kargoyu aradım tam 1 saat içinde ups kargoya teslim ettim. ertesin günden itibaren teknosayı aramaya başladım. tam bir hafta aralıksız aradım aramalarıın yanında maillerde attım. her aradığımda ilgili departmana iletiyoruz diyorlar. fakat ben bunları aradığımda yeni yeni şeyler öğrenmeye başladım. onlardanda bahsedicem. mesela ilk öğrendiğim şey teknosa mağzalarıyla teknosa sitesi farklı olması.birbirlerinden bağımsız çalışıyor bunların sistemi. ben onlara mağzınızdan gidip tel alayım dediğimde onlar böyle birşeyin olamıyacağını söylediler. çünkü farklıymışlar. mesela teknosa internet sitesinden aldığın telefonu garanti için herhangi bir teknosa mağzası kabul etmiyor. neyse dedim telimi gönderin dedim artık. ve sonunda tamam göndericez filan derken oyaladılar beni yine ben iyice sıkıldım. bu seferde stoklarda ürün yok dediler. eyvallah dedim ve hemen ertesi gün stoklara girince bu seferde bana gönderilecek ürün stoklardakinden gönderilmiyormuş. eee nasıl olacak dedim herhangi teknosa mağzasından istekde bulunuyormuşlarda mağzadanda onlara gönderiliyormuşta ve meğzadada yokmuş. iyide siz bir değilsiniz dedim. onlarda sistem böyle dedi. tabi benim aklıma kurt düştü ben iade ediyorum diye bana teşhirdeki ve onların memnuniyetsizlikten iade aldığı bir ürünmü gönderecekler diye düşünmeye başladım. ve aradım bunu dile getirdim onlarda hayır bizde kesinlikle teşhir ürünü gönderilmez diye savunma yaptılar. bu sefer içime kurt düştü ya para iadesi talebinde bulundum. aman allahım ben sanıyorumki hemen bir iki gün içinde para iadesi yapacaklar. bak abartmıyorum para iadesi için bir ay aradım. bunuda abartmıyorum her aradığımda ilgili departmana bazende muhasebeye ilettik biz sadece ekranda onların bize ilettiklerini görebiliyoruz dediler. muhasebenin telini verin diyorum veremiyoruz diyorlar. muhatap aradığımı söylüyorum yine yok. en sonunda şikayetvar.com a şikayetimi yazdım. keşke daha erken yazsaydım. şikayetimi yazdıktan sonra 10 gün içinde hallettiler.
    bunları niyemi yazdım? ben teknosadan şüpheleniyorum kullanılmış ve ölü pikselli telefonları internetteki satışlarda gönderiyorlar diye. çünkü internetten alınan tel bir hafta içinde iade edilme hakkı var. benden demesi. ha belki bana böyle rast geldi seninki bir haftada hallolur ama sana demek istediğim sen yinede işini sıkı takip et. hergün ara. ben günde iki defa arıyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    Yeni haber vermek isterdim de telefon hala daha gelmedi. Ölü piksel çıktığı için değişime gönderdim telefonu beklemedeyim bende.

    şu işe bak tesadüfen bu sayfaya girdim ve senin sorununu gördüm. bunda tuhaf olan ne diyeceksin. ramazan bayramından iki hafta önce galsxy s plus teknosanın sitesinden aldım. ups kargo ile elime ulaştı. paketi hevesle açtım kullanmamdan yarım saat sonra ekranın sağ ortasında ölü piksel vardı. hemen paketine aynen koydum ve bende ürün iadesi isteyerek ups kargoyu aradım tam 1 saat içinde ups kargoya teslim ettim. ertesin günden itibaren teknosayı aramaya başladım. tam bir hafta aralıksız aradım aramalarıın yanında maillerde attım. her aradığımda ilgili departmana iletiyoruz diyorlar. fakat ben bunları aradığımda yeni yeni şeyler öğrenmeye başladım. onlardanda bahsedicem. mesela ilk öğrendiğim şey teknosa mağzalarıyla teknosa sitesi farklı olması.birbirlerinden bağımsız çalışıyor bunların sistemi. ben onlara mağzınızdan gidip tel alayım dediğimde onlar böyle birşeyin olamıyacağını söylediler. çünkü farklıymışlar. mesela teknosa internet sitesinden aldığın telefonu garanti için herhangi bir teknosa mağzası kabul etmiyor. neyse dedim telimi gönderin dedim artık. ve sonunda tamam göndericez filan derken oyaladılar beni yine ben iyice sıkıldım. bu seferde stoklarda ürün yok dediler. eyvallah dedim ve hemen ertesi gün stoklara girince bu seferde bana gönderilecek ürün stoklardakinden gönderilmiyormuş. eee nasıl olacak dedim herhangi teknosa mağzasından istekde bulunuyormuşlarda mağzadanda onlara gönderiliyormuşta ve meğzadada yokmuş. iyide siz bir değilsiniz dedim. onlarda sistem böyle dedi. tabi benim aklıma kurt düştü ben iade ediyorum diye bana teşhirdeki ve onların memnuniyetsizlikten iade aldığı bir ürünmü gönderecekler diye düşünmeye başladım. ve aradım bunu dile getirdim onlarda hayır bizde kesinlikle teşhir ürünü gönderilmez diye savunma yaptılar. bu sefer içime kurt düştü ya para iadesi talebinde bulundum. aman allahım ben sanıyorumki hemen bir iki gün içinde para iadesi yapacaklar. bak abartmıyorum para iadesi için bir ay aradım. bunuda abartmıyorum her aradığımda ilgili departmana bazende muhasebeye ilettik biz sadece ekranda onların bize ilettiklerini görebiliyoruz dediler. muhasebenin telini verin diyorum veremiyoruz diyorlar. muhatap aradığımı söylüyorum yine yok. en sonunda şikayetvar.com a şikayetimi yazdım. keşke daha erken yazsaydım. şikayetimi yazdıktan sonra 10 gün içinde hallettiler.
    bunları niyemi yazdım? ben teknosadan şüpheleniyorum kullanılmış ve ölü pikselli telefonları internetteki satışlarda gönderiyorlar diye. çünkü internetten alınan tel bir hafta içinde iade edilme hakkı var. benden demesi. ha belki bana böyle rast geldi seninki bir haftada hallolur ama sana demek istediğim sen yinede işini sıkı takip et. hergün ara. ben günde iki defa arıyordum.

    Hocam senin yaşadıklarının yarısını şu an yaşadım 1 haftadır arıyorum ve o departmandan bu departmana gidip geliyor telefon. O departmanla görüşeyim dediğim zaman ise görüşemezsiniz diyorlar. Telefonun yanında hediye olarak araç tutacağı olması gerekirken o da yoktu. sikayetvar'a yazdım bugün bende. yarın yayınlanır sanırım. Yarın da arayacağım telefon kargolandı kargolandı kargolanmazsa para iadesi isteyeceğim. Başka bi telefon alırım daha iyi. Fakat bi sorum olacak onları korkutmak için kullanabileceğimiz teknik bilgiler var mı şunu yaparım bunu yaparım gibisin. Dava açarım tarzında . Başına gelmiş hocam bir aydınlat beni.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    Yeni haber vermek isterdim de telefon hala daha gelmedi. Ölü piksel çıktığı için değişime gönderdim telefonu beklemedeyim bende.

    şu işe bak tesadüfen bu sayfaya girdim ve senin sorununu gördüm. bunda tuhaf olan ne diyeceksin. ramazan bayramından iki hafta önce galsxy s plus teknosanın sitesinden aldım. ups kargo ile elime ulaştı. paketi hevesle açtım kullanmamdan yarım saat sonra ekranın sağ ortasında ölü piksel vardı. hemen paketine aynen koydum ve bende ürün iadesi isteyerek ups kargoyu aradım tam 1 saat içinde ups kargoya teslim ettim. ertesin günden itibaren teknosayı aramaya başladım. tam bir hafta aralıksız aradım aramalarıın yanında maillerde attım. her aradığımda ilgili departmana iletiyoruz diyorlar. fakat ben bunları aradığımda yeni yeni şeyler öğrenmeye başladım. onlardanda bahsedicem. mesela ilk öğrendiğim şey teknosa mağzalarıyla teknosa sitesi farklı olması.birbirlerinden bağımsız çalışıyor bunların sistemi. ben onlara mağzınızdan gidip tel alayım dediğimde onlar böyle birşeyin olamıyacağını söylediler. çünkü farklıymışlar. mesela teknosa internet sitesinden aldığın telefonu garanti için herhangi bir teknosa mağzası kabul etmiyor. neyse dedim telimi gönderin dedim artık. ve sonunda tamam göndericez filan derken oyaladılar beni yine ben iyice sıkıldım. bu seferde stoklarda ürün yok dediler. eyvallah dedim ve hemen ertesi gün stoklara girince bu seferde bana gönderilecek ürün stoklardakinden gönderilmiyormuş. eee nasıl olacak dedim herhangi teknosa mağzasından istekde bulunuyormuşlarda mağzadanda onlara gönderiliyormuşta ve meğzadada yokmuş. iyide siz bir değilsiniz dedim. onlarda sistem böyle dedi. tabi benim aklıma kurt düştü ben iade ediyorum diye bana teşhirdeki ve onların memnuniyetsizlikten iade aldığı bir ürünmü gönderecekler diye düşünmeye başladım. ve aradım bunu dile getirdim onlarda hayır bizde kesinlikle teşhir ürünü gönderilmez diye savunma yaptılar. bu sefer içime kurt düştü ya para iadesi talebinde bulundum. aman allahım ben sanıyorumki hemen bir iki gün içinde para iadesi yapacaklar. bak abartmıyorum para iadesi için bir ay aradım. bunuda abartmıyorum her aradığımda ilgili departmana bazende muhasebeye ilettik biz sadece ekranda onların bize ilettiklerini görebiliyoruz dediler. muhasebenin telini verin diyorum veremiyoruz diyorlar. muhatap aradığımı söylüyorum yine yok. en sonunda şikayetvar.com a şikayetimi yazdım. keşke daha erken yazsaydım. şikayetimi yazdıktan sonra 10 gün içinde hallettiler.
    bunları niyemi yazdım? ben teknosadan şüpheleniyorum kullanılmış ve ölü pikselli telefonları internetteki satışlarda gönderiyorlar diye. çünkü internetten alınan tel bir hafta içinde iade edilme hakkı var. benden demesi. ha belki bana böyle rast geldi seninki bir haftada hallolur ama sana demek istediğim sen yinede işini sıkı takip et. hergün ara. ben günde iki defa arıyordum.

    Hocam senin yaşadıklarının yarısını şu an yaşadım 1 haftadır arıyorum ve o departmandan bu departmana gidip geliyor telefon. O departmanla görüşeyim dediğim zaman ise görüşemezsiniz diyorlar. Telefonun yanında hediye olarak araç tutacağı olması gerekirken o da yoktu. sikayetvar'a yazdım bugün bende. yarın yayınlanır sanırım. Yarın da arayacağım telefon kargolandı kargolandı kargolanmazsa para iadesi isteyeceğim. Başka bi telefon alırım daha iyi. Fakat bi sorum olacak onları korkutmak için kullanabileceğimiz teknik bilgiler var mı şunu yaparım bunu yaparım gibisin. Dava açarım tarzında . Başına gelmiş hocam bir aydınlat beni.

    şikayetvar.com adresine şikayetini yazdıktan sonra onlar hemen zıplayacaklar zaten. ama yine sallayacaklar. bunun üzerine şikayetvar daki yazına çözülmedi ibareseni hemen işaretle ve hemen mesajına teknosa sorunumu çözmedi diye mesaj at. onlar hemen yine zıplayacaklar ve seni arayacaklar. şikayetvardan çok çekiniyorlar çünkü o sitenin üyesidir. yani oraya yazdığın şikayet direk teknosayada gidiyor. ha yazdın diye hemen iki günde hallolmayacak sorunun ama hiç olmazsa benim gibi bir aydan fazla beklemezsin. sen hiç beklemeden önce para iadesi talebinde bulun. bunu geç yaparsan dahada oyalarlar. ben keşke ilk günden direk para talebinde bulunsaydım. şikayetvara yazdığım şikayeti buraya kopyalayayım.

    TEKNOSA İade Ettiğim Telefonun Ücretini Ödemeyi Geciktiriyorlar!
    Teknosa'nın internet sitesinden aldığım S*** galaxy s plus cep telefonumda ölü piksel çıktı, hiç vakit kaybetmeden paketiyle 2 saat içinde aynı gün memnuniyetsizlikten dolayı geri gönderdim. Ürünün değişimini istedim 1 hafta boyunca beni oyalayıp telefonun stoklarda olmadığını ve olunca göndereceklerini söylediler. Halbuki internet sitelerinde stoklarda mevcut gözüküyor ve forumlarda telefonu o tarihte alan insanlar mevcuttur.

    Ben de bunun üzerine acilen para iadesini istedim. Bu seferde para iade isteğinizi bildirdik deyip beni oyalıyorlar. Kredi kartının hesap kesim tarihine çok az zaman kaldı. İade ettiğim ürünün parasını yatırmazlarsa ödemek zorunda kalacağım ve para iadesini geciktirmeleri durumunda bayramın araya girmesiyle bu zaman uzayacak. Telefonu iadeye gönderdiğim tarih 12 Temmuz 2011. Teknosa'nın eline ulaşma tarihi 13 Temmuz 2011. Her gün Teknosa'yı aramaktan usandım artık.

    tabiki önemli olan bu şikayeti yazdıktan sonra teknosa size döndükten sonra hemen ardından tekrar sorunum çözülmedi diye mesaj yazın şikayetinize. beni oyalamayın gibisinden yazılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    Yeni haber vermek isterdim de telefon hala daha gelmedi. Ölü piksel çıktığı için değişime gönderdim telefonu beklemedeyim bende.

    şu işe bak tesadüfen bu sayfaya girdim ve senin sorununu gördüm. bunda tuhaf olan ne diyeceksin. ramazan bayramından iki hafta önce galsxy s plus teknosanın sitesinden aldım. ups kargo ile elime ulaştı. paketi hevesle açtım kullanmamdan yarım saat sonra ekranın sağ ortasında ölü piksel vardı. hemen paketine aynen koydum ve bende ürün iadesi isteyerek ups kargoyu aradım tam 1 saat içinde ups kargoya teslim ettim. ertesin günden itibaren teknosayı aramaya başladım. tam bir hafta aralıksız aradım aramalarıın yanında maillerde attım. her aradığımda ilgili departmana iletiyoruz diyorlar. fakat ben bunları aradığımda yeni yeni şeyler öğrenmeye başladım. onlardanda bahsedicem. mesela ilk öğrendiğim şey teknosa mağzalarıyla teknosa sitesi farklı olması.birbirlerinden bağımsız çalışıyor bunların sistemi. ben onlara mağzınızdan gidip tel alayım dediğimde onlar böyle birşeyin olamıyacağını söylediler. çünkü farklıymışlar. mesela teknosa internet sitesinden aldığın telefonu garanti için herhangi bir teknosa mağzası kabul etmiyor. neyse dedim telimi gönderin dedim artık. ve sonunda tamam göndericez filan derken oyaladılar beni yine ben iyice sıkıldım. bu seferde stoklarda ürün yok dediler. eyvallah dedim ve hemen ertesi gün stoklara girince bu seferde bana gönderilecek ürün stoklardakinden gönderilmiyormuş. eee nasıl olacak dedim herhangi teknosa mağzasından istekde bulunuyormuşlarda mağzadanda onlara gönderiliyormuşta ve meğzadada yokmuş. iyide siz bir değilsiniz dedim. onlarda sistem böyle dedi. tabi benim aklıma kurt düştü ben iade ediyorum diye bana teşhirdeki ve onların memnuniyetsizlikten iade aldığı bir ürünmü gönderecekler diye düşünmeye başladım. ve aradım bunu dile getirdim onlarda hayır bizde kesinlikle teşhir ürünü gönderilmez diye savunma yaptılar. bu sefer içime kurt düştü ya para iadesi talebinde bulundum. aman allahım ben sanıyorumki hemen bir iki gün içinde para iadesi yapacaklar. bak abartmıyorum para iadesi için bir ay aradım. bunuda abartmıyorum her aradığımda ilgili departmana bazende muhasebeye ilettik biz sadece ekranda onların bize ilettiklerini görebiliyoruz dediler. muhasebenin telini verin diyorum veremiyoruz diyorlar. muhatap aradığımı söylüyorum yine yok. en sonunda şikayetvar.com a şikayetimi yazdım. keşke daha erken yazsaydım. şikayetimi yazdıktan sonra 10 gün içinde hallettiler.
    bunları niyemi yazdım? ben teknosadan şüpheleniyorum kullanılmış ve ölü pikselli telefonları internetteki satışlarda gönderiyorlar diye. çünkü internetten alınan tel bir hafta içinde iade edilme hakkı var. benden demesi. ha belki bana böyle rast geldi seninki bir haftada hallolur ama sana demek istediğim sen yinede işini sıkı takip et. hergün ara. ben günde iki defa arıyordum.

    Hocam senin yaşadıklarının yarısını şu an yaşadım 1 haftadır arıyorum ve o departmandan bu departmana gidip geliyor telefon. O departmanla görüşeyim dediğim zaman ise görüşemezsiniz diyorlar. Telefonun yanında hediye olarak araç tutacağı olması gerekirken o da yoktu. sikayetvar'a yazdım bugün bende. yarın yayınlanır sanırım. Yarın da arayacağım telefon kargolandı kargolandı kargolanmazsa para iadesi isteyeceğim. Başka bi telefon alırım daha iyi. Fakat bi sorum olacak onları korkutmak için kullanabileceğimiz teknik bilgiler var mı şunu yaparım bunu yaparım gibisin. Dava açarım tarzında . Başına gelmiş hocam bir aydınlat beni.

    şikayetvar.com adresine şikayetini yazdıktan sonra onlar hemen zıplayacaklar zaten. ama yine sallayacaklar. bunun üzerine şikayetvar daki yazına çözülmedi ibareseni hemen işaretle ve hemen mesajına teknosa sorunumu çözmedi diye mesaj at. onlar hemen yine zıplayacaklar ve seni arayacaklar. şikayetvardan çok çekiniyorlar çünkü o sitenin üyesidir. yani oraya yazdığın şikayet direk teknosayada gidiyor. ha yazdın diye hemen iki günde hallolmayacak sorunun ama hiç olmazsa benim gibi bir aydan fazla beklemezsin. sen hiç beklemeden önce para iadesi talebinde bulun. bunu geç yaparsan dahada oyalarlar. ben keşke ilk günden direk para talebinde bulunsaydım. şikayetvara yazdığım şikayeti buraya kopyalayayım.

    TEKNOSA İade Ettiğim Telefonun Ücretini Ödemeyi Geciktiriyorlar!
    Teknosa'nın internet sitesinden aldığım S*** galaxy s plus cep telefonumda ölü piksel çıktı, hiç vakit kaybetmeden paketiyle 2 saat içinde aynı gün memnuniyetsizlikten dolayı geri gönderdim. Ürünün değişimini istedim 1 hafta boyunca beni oyalayıp telefonun stoklarda olmadığını ve olunca göndereceklerini söylediler. Halbuki internet sitelerinde stoklarda mevcut gözüküyor ve forumlarda telefonu o tarihte alan insanlar mevcuttur.

    Ben de bunun üzerine acilen para iadesini istedim. Bu seferde para iade isteğinizi bildirdik deyip beni oyalıyorlar. Kredi kartının hesap kesim tarihine çok az zaman kaldı. İade ettiğim ürünün parasını yatırmazlarsa ödemek zorunda kalacağım ve para iadesini geciktirmeleri durumunda bayramın araya girmesiyle bu zaman uzayacak. Telefonu iadeye gönderdiğim tarih 12 Temmuz 2011. Teknosa'nın eline ulaşma tarihi 13 Temmuz 2011. Her gün Teknosa'yı aramaktan usandım artık.

    tabiki önemli olan bu şikayeti yazdıktan sonra teknosa size döndükten sonra hemen ardından tekrar sorunum çözülmedi diye mesaj yazın şikayetinize. beni oyalamayın gibisinden yazılar.





    Aynen para iadesi istedim hocam. Tekrar aradım demin ve gerekli yerlere ürünle ilgili bilgi aktarılmış depodan haber bekleniyor dediler ve bende para iadesi istediğimi belirttim. Sikayetvar.com 'a da yazdım zaten beklemedeyim. Bir daha teknosa 'ya düşürmesin kimse beni.




  • al paranı yine aynı teli alacaksanda git mağzadan görerek al. ben sırf sabırsızlığımdan netten aldım. birde 100 tl indiriminde etkisi vardı. ama bana olan oyalama sanada olursa senin macera daha yeni başlıyor. ama sen hemen şikayevara yazdığın için çabuk çözüebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    al paranı yine aynı teli alacaksanda git mağzadan görerek al. ben sırf sabırsızlığımdan netten aldım. birde 100 tl indiriminde etkisi vardı. ama bana olan oyalama sanada olursa senin macera daha yeni başlıyor. ama sen hemen şikayevara yazdığın için çabuk çözüebilir

    Sabancının kendi sitesinden bile şikayet ettim. Vallahi 1400 lira gidip veremem o cihaza. Para iadesini de seve seve yapacaklar. yeni ürün göndermeden iade istediğim için hemen yapmaları lazım oraya da yazdık bakalım hergün de arayacağım. Yarın tekrar arayacağım olmazsa genel merkezini de arayacağım. Bakalım peşlerindeyim o aradan da yeni telefon bakıyorum . Teknosa'dan daha da almam hocam gidip görsem de gene almam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    al paranı yine aynı teli alacaksanda git mağzadan görerek al. ben sırf sabırsızlığımdan netten aldım. birde 100 tl indiriminde etkisi vardı. ama bana olan oyalama sanada olursa senin macera daha yeni başlıyor. ama sen hemen şikayevara yazdığın için çabuk çözüebilir

    Sabancının kendi sitesinden bile şikayet ettim. Vallahi 1400 lira gidip veremem o cihaza. Para iadesini de seve seve yapacaklar. yeni ürün göndermeden iade istediğim için hemen yapmaları lazım oraya da yazdık bakalım hergün de arayacağım. Yarın tekrar arayacağım olmazsa genel merkezini de arayacağım. Bakalım peşlerindeyim o aradan da yeni telefon bakıyorum . Teknosa'dan daha da almam hocam gidip görsem de gene almam.

    neticeyi birebir paylaşırsanız bende merak ettim şimdi. aynı olaylar başımdan geçince aynı senaryoyumu oynayacaklar acaba diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    al paranı yine aynı teli alacaksanda git mağzadan görerek al. ben sırf sabırsızlığımdan netten aldım. birde 100 tl indiriminde etkisi vardı. ama bana olan oyalama sanada olursa senin macera daha yeni başlıyor. ama sen hemen şikayevara yazdığın için çabuk çözüebilir

    Sabancının kendi sitesinden bile şikayet ettim. Vallahi 1400 lira gidip veremem o cihaza. Para iadesini de seve seve yapacaklar. yeni ürün göndermeden iade istediğim için hemen yapmaları lazım oraya da yazdık bakalım hergün de arayacağım. Yarın tekrar arayacağım olmazsa genel merkezini de arayacağım. Bakalım peşlerindeyim o aradan da yeni telefon bakıyorum . Teknosa'dan daha da almam hocam gidip görsem de gene almam.

    neticeyi birebir paylaşırsanız bende merak ettim şimdi. aynı olaylar başımdan geçince aynı senaryoyumu oynayacaklar acaba diyorum.

    Tabi ki haberdar ederim sizi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    al paranı yine aynı teli alacaksanda git mağzadan görerek al. ben sırf sabırsızlığımdan netten aldım. birde 100 tl indiriminde etkisi vardı. ama bana olan oyalama sanada olursa senin macera daha yeni başlıyor. ama sen hemen şikayevara yazdığın için çabuk çözüebilir

    Sabancının kendi sitesinden bile şikayet ettim. Vallahi 1400 lira gidip veremem o cihaza. Para iadesini de seve seve yapacaklar. yeni ürün göndermeden iade istediğim için hemen yapmaları lazım oraya da yazdık bakalım hergün de arayacağım. Yarın tekrar arayacağım olmazsa genel merkezini de arayacağım. Bakalım peşlerindeyim o aradan da yeni telefon bakıyorum . Teknosa'dan daha da almam hocam gidip görsem de gene almam.

    neticeyi birebir paylaşırsanız bende merak ettim şimdi. aynı olaylar başımdan geçince aynı senaryoyumu oynayacaklar acaba diyorum.

    Tabi ki haberdar ederim sizi

    Hocam 10 dk önce aradım ve bana bir kod verdiler para iadesinin olduğuna dair. Bende anlamadım bu kadar hızlı nasıl yaptılar diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    al paranı yine aynı teli alacaksanda git mağzadan görerek al. ben sırf sabırsızlığımdan netten aldım. birde 100 tl indiriminde etkisi vardı. ama bana olan oyalama sanada olursa senin macera daha yeni başlıyor. ama sen hemen şikayevara yazdığın için çabuk çözüebilir

    Sabancının kendi sitesinden bile şikayet ettim. Vallahi 1400 lira gidip veremem o cihaza. Para iadesini de seve seve yapacaklar. yeni ürün göndermeden iade istediğim için hemen yapmaları lazım oraya da yazdık bakalım hergün de arayacağım. Yarın tekrar arayacağım olmazsa genel merkezini de arayacağım. Bakalım peşlerindeyim o aradan da yeni telefon bakıyorum . Teknosa'dan daha da almam hocam gidip görsem de gene almam.

    neticeyi birebir paylaşırsanız bende merak ettim şimdi. aynı olaylar başımdan geçince aynı senaryoyumu oynayacaklar acaba diyorum.

    Tabi ki haberdar ederim sizi

    Hocam 10 dk önce aradım ve bana bir kod verdiler para iadesinin olduğuna dair. Bende anlamadım bu kadar hızlı nasıl yaptılar diye.

    şikayetvardan çok çekiniyor bu teknosa. hadi geçmiş olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    quote:

    Orijinalden alıntı: parsan

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord987

    al paranı yine aynı teli alacaksanda git mağzadan görerek al. ben sırf sabırsızlığımdan netten aldım. birde 100 tl indiriminde etkisi vardı. ama bana olan oyalama sanada olursa senin macera daha yeni başlıyor. ama sen hemen şikayevara yazdığın için çabuk çözüebilir

    Sabancının kendi sitesinden bile şikayet ettim. Vallahi 1400 lira gidip veremem o cihaza. Para iadesini de seve seve yapacaklar. yeni ürün göndermeden iade istediğim için hemen yapmaları lazım oraya da yazdık bakalım hergün de arayacağım. Yarın tekrar arayacağım olmazsa genel merkezini de arayacağım. Bakalım peşlerindeyim o aradan da yeni telefon bakıyorum . Teknosa'dan daha da almam hocam gidip görsem de gene almam.

    neticeyi birebir paylaşırsanız bende merak ettim şimdi. aynı olaylar başımdan geçince aynı senaryoyumu oynayacaklar acaba diyorum.

    Tabi ki haberdar ederim sizi

    Hocam 10 dk önce aradım ve bana bir kod verdiler para iadesinin olduğuna dair. Bende anlamadım bu kadar hızlı nasıl yaptılar diye.

    şikayetvardan çok çekiniyor bu teknosa. hadi geçmiş olsun

    Sağolasın hocam yeni telefon arıyorum şimdi mecburen bitmeyecek bu çile




  • wave 1 wave 2
    galaxy s ve i9003
    gibi buda sadece amoled superclear lcd farkı ile satılan galaxy s 2 modeli değil mi yanlış anlamadım ?
  • günaydın arkadaşlar,
    telefon 1178 tl den sanalreyonum.com da satılmaya başlamış, site hakkında herhangi bir bilgim yok. eğer ürünü alacaksanız önce siteyi bir araştırın.

    http://www.sanalreyonum.com/urun/samsung-i9103-galaxy-r-cep-telefonu_912923.aspx?CatId=27177
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.