Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S22 VE S22 + [ANA KONU] (645. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
12.961
Cevap
166
Favori
876.024
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 643644645646647
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hkubilayk H kullanıcısına yanıt
    teşekkürler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün akşam S22+ geçtikten sonra, Samsung cloud'da ki bütün yedekleri geri yükledim. Watch6 sıfırlamama rağmen bir türlü telefona bağlanamıyor, bluetooth'da önceden eşleşen cihaz olarak görüyor. Üzerine tıkladığın zaman wearable uygulamasında bu hatayı alıyorum, bir diğer sorun ise evde ki wifi bağlanmıyor eşimin telefonundan hotspot açınca bağlanıyor ama evdeki wifi bağlanamadı. Telefonu sıfırladım baştan kurdum değişen bişey yok SAMSUNG GALAXY S22 VE S22 + [ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 2022 Temmuz ayında aldım cihazı düz s22, şarj konusunda son güncellemelerle daha iyi gibi oldu, güç tasarrufu modunda kullanıyorum 6 saate yakın ekran süresi veriyor.

    SAMSUNG GALAXY S22 VE S22 + [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stargazerr -- 1 Ekim 2024; 0:1:20 >
  • stargazerr S kullanıcısına yanıt

    ey maşallah. 20 saatte 5.5 saat ekran süresi. ben neredeyse aldığımdan beri pil koruyup %80-85 - %15 arası kullanıyorum. az önce şarja takmadan önce baktım 12 saatte %80'den %15'e inmiş, 3 saat ekran süresi var.


    aynı telefon, saçma sapan pil ömrü. anlamak mümkün değil.


    kafamda S25'e geçmek vardı o da yattı gibi görünüyor, S24'lerde kullandıkları panellerden kullanacaklarmış. onlarda da bolca sorun vardı.

  • Merhabalar
    Bir cihaz alma arefesindeyim. Limit 20.
    Bu cihaz uygun ama ısınma ve pil problemleri var.
    Snapdragon ile exinos fark ediyor mu?
    Seçeneklerde
    Honor 200
    A55
    Realme 12 plus var.

    Az oyun oynarım Clash of clans gibi birkaç supercell oyunu
    Çoğunluğu evde oluyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Recepali55 R kullanıcısına yanıt

    elinizde ne var bilmiyorum ama onu satıp S23'e yükselemiyorsanız, A55'ten devam edin. kamera performansı S serisine göre bir tık daha kötü olacaktır tabii.

  • Son güncellemeden sonra s22 telefonumda anlamsız donma başladı. Uygulama farketmezsizin dokunmatik birden tepki vermiyor 2-3 saniye sonra düzeliyor. Bunu arada yapıyor. Fabrika ayarlarına geri yükledim düzelmedi. Yaklaşık 3 gündür böyle.

     

    Örnek uygulama simgesine basıyorum o an 2-3 saniye donuyor. Veya klavyede yazmaya başlıyorum birden tepki vermiyor donuyor sonra düzeliyor. Yardımcı olabilirseniz donanımsal mı yazılımsal mı? Benzer sorun yaşayan var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Cyberbrkk kullanıcısına yanıt
    Tam tersi ben hızlanmış hissediyorum, animasyonlar daha soft hale gelmiş olarak görüyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Samsung Good Guardians - Galaxy Labs'ın yeni adı. Yalnızca ABD, Avrupa, Vietnam, Güney Kore ve Çin'de mevcut. Ama apkmirror'dan indirip kurulabiliyor.

    https://www.apkmirror.com/apk/samsung-electronics-co-ltd/galaxy-labs/ (Good Guardians kurmazsanız thermal guardian uygulamalarda gözükmüyor)

    https://www.apkmirror.com/apk/samsung-electronics-co-ltd/samsung-thermal-guardian/samsung-thermal-guardian-5-1-02-release/

    Ben sadece Thermal Guardian kurdum.


    SAMSUNG GALAXY S22 VE S22 + [ANA KONU]
    SAMSUNG GALAXY S22 VE S22 + [ANA KONU]
    SAMSUNG GALAXY S22 VE S22 + [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahferer -- 11 Ekim 2024; 18:14:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mahferer kullanıcısına yanıt

    bu uygulamalar bir işe yarıyor mu pek emin değilim. ben de thermal guardian kullanıyorum, yine aynı şekilde işlemciye yüklenip ısınıyor telefon.

  • anilkoc A kullanıcısına yanıt

    Samsung 'a yeni geçtiğim için yeni keşfettim, redditde ve membersde olumlu/olumsuz bir çok yorum var, sonuçta bir Samsung projesi, deniyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahferer -- 12 Ekim 2024; 9:45:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahferer kullanıcısına yanıt

    deneyin tabi. güzeldir samsung'un deneysel uygulamaları. ben en çok keys cafe'yi seviyorum. samsung klavyesinin içe doğru toplanan harflerini sevmiyordum, doğru harfe basmak zor oluyordu. bu uygulama sayesinde sağa sola genişlettim harfleri, dümdüz bir görüntü oldu, çok da güzel oldu.

    SAMSUNG GALAXY S22 VE S22 + [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anilkoc -- 12 Ekim 2024; 10:40:41 >
  • Şu anda satılan s22'ler snapdragon işlemciyle mi yoksa exynos işlemciyle mi satılıyorlar acaba? Pil tüketimi performans olarak hangisi iyidir?

  • sasa_iliç kullanıcısına yanıt
    s22 ler ultra ve plus modelleri avrupada exynoslu çip kullanıldı,turkiyede kullanıcıların yogun istegi üzerine snapdragon verildi ama bu işlemci snapdragonun en sorunlu işlecisi oldu onu samsung üretti,benim cihaz s22 avrupa yani exynos ve ben çok memnunum ne donma ne tutuklama,ama sırf wifi ile kullanıyorum %80 dolduruyorum 1 gün rahat yetiyor tabiki telefonda hiç oyun ve agır uygulamalar kullanmıyorum. bu arada bana 1 ekim guvenlik güncellemesi geldi prrformans iyileştirmeler içeriyormuş
    SAMSUNG GALAXY S22 VE S22 + [ANA KONU]

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • bircancan B kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu ay güncelleme falan varmı andoide s23 için glecek deniliyorda s22 için varmıdır

  • Bir ara alıp iade etmiştim ancak bütçe kısıtı nedeniyle tekrar Carrefour üzerinden 16400 tl ye sipariş ettim bakalım ilk seferkinden ne kadar farklı tecrübe olacak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cyberbrkk kullanıcısına yanıt

    Aynı durumdayım donduğunu hissediyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garanti ile ilgili 1 aydır sorun yaşıyorum. Yaşadığım sorunları atacağım biraz uzun olacak, okuyup yol yordam gösterebilecek var mı? Cihazdan büyük soğudum.


    17 Eylül 2024'te Yurtiçi Kargo Rodosto Şubesinden (Tekirdağ/Süleymanpaşa) 172074343785 gönderi kodlu bireysel gönderimim ile süreç başladı.

    18 Eylül'de ürünüm BDH Bilişim İstanbul'a ulaştı.

    20 Eylül'de Ürün kaydım 4279927253 onarım numarası ile yapıldı.

    23 Eylül'de tarafıma onarım faturam ve onarımın tamamlandığı SMS'i geldi, yoğun olduğumdan inceleyemedim.

    24 Eylül'de onarım faturasını incelediğimde faturada cihazımı servise göndermemin asıl sebebi olan ekran bulunmadığından BDH Bilişim ile iletişime geçtim. Bana amoled yanığı durumunda hiçbirşey yapamadıklarını söylediler. Ben de bu durum garanti kapsamında değerlendirilmiyorsa dahi ücretli ekran değişimi yaptırmak istediğimi söyledim yardımcı olamayacaklarını belirttiler ve cihazı tarafıma kargolayacaklarını söylediler.
    Bunun üzerine BDH Bilişim ile iletişimi kesip 444 77 11 numarası üzerinden Samsung Müşteri Hizmetleri ile görüşmeye başladım.
    Çözüm ekibinden Serdar bey bana yardımcı oldu ve süreç boyunca aramalarımda hep Serdar bey ile görüştüm. Serdar bey durumu benim gibi garipsedi ve cihazımı tekrar BDH Bilişim'e ulaştırmam durumunda ekranının değiştirileceğini söyledi.

    25 Eylül'de bir cep telefonu tarafından arandım. Arayan kişi kendini Serkan bey olarak tanıttı, Kütahya ilinde bir Türktelekom bayisiymiş. BDH Bilişim cihazımı yanlış yere kargolamış. Ben de Serkan beyden ekranımın da değiştirileceğini umarak cihazımı geri BDH Bilişim'e kargolamasını rica ettim ve ardından Samsung Çözüm Merkezi'nden Serdar bey ile görüştüm ve Serdar bey cihazımın BDH Bilişim'e ulaştığında ekranının yenilenerek tarafıma gönderilmesi için elinden geleni yapacağını söyledi.
    Bu aşamadan sonra tarafımda online takip edebileceğim herhangi bir numara iletilmediğinden birkaç günde bir Serdar bey ile görüştüm süreç ile ilgili.

    2 Ekim'de cihazım Yurtiçi Kargo 908483903111 gönderi kodu ile tarafıma ekranı onarılmamış şekilde teslim edildi. Serdar bey ile tekrar görüştüm, cihazı kullanmamamı tekrar BDH Bilişim'e göndererek ekran tamirimin yapılacağını (Bana haber vereceğini belirtti bugün geri göndermedim cihazımı) söyledi.


    4 Ekim tarihinde Samsung Çözüm Ekibi'nden Serdar beyin söylemi üzerine cihazımı galerisinde sorun fotoğrafları ve videosu ile BDH Bilişim'e tekrar kargoladım.

    8 Ekim'de ürün kaydım 4280385327 numarası ile yapıldı.

    16 Ekim'de BDH Bilişim cihazımın ekranını değiştirdi.

    18 Ekim'de cihazım elime ulaştı ekranı değişmiş ancak ön kamerası çalışmıyor şuanda. Ben bu sorunu farketmeden cihazımın tekrar kurulumunu yaptım, ekran koruyucu film uyguladım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi General Boozer -- 19 Ekim 2024; 8:36:32 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • General Boozer kullanıcısına yanıt

    Garantiniz devam ediyor ise; bu yaşadığınız servis sürecinin dökümanlarını (mail, sms v.s) delil olarak gösterip Tüketici Hakem heyetine başvurmanızı öneririm, başvuruda değişim ya da iade (Garantinin ilk altı ayında iseniz) talebinizi açıkça belirtmelisiniz.

  • 
Sayfa: önceki 643644645646647
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.