Hala S9'dan çıkan 3.5'luk ve S20'den çıkan type-c AKG kulaklıkları kullanıyorum. Güzel günlerdi... |
SAMSUNG GALAXY S24 / S24+ [ANA KONU] (889. sayfa)
-
-
Ben S7'den beri tüm telefonlarımda garanti bitimine 2-3 ay kala Samsung servisinde (Kadıköy Destek) garanti dahilinde pillerini ücretsiz değiştirdim şimdiye kadar.
Ekran ve pil fiyatları aşağıda var ama 444 0 490'dan da güncel fiyatları alabilirsiniz.
https://www.samsung.com/tr/support/ekran-degisimi-fiyat-bilgisi/
-
Zayıflayan pil garantiye giriyor mu sarf malzeme sonuçta
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Onu bende 3 kere yaptım. Hatta en sonuncuda sadece pil ve şarj soketi değişecektim çocuk abi bunun ekran da yanık dedi (ben göremedim yanığı) ekranı da değişti. Samsung'un en güzel yanı o zaten. Garanti bitmeye yakın telefonu sıfırla. Eski telefonları babama-eşime verirken sıfırlayıp verdim.
-
Ekran-pil-şarj soketi hepsi sarf malzeme, hepsi giriyor defalarca yenilettim. Hatta S7 Edge miydi S10 plus mıydı hatırlamıyorum ekran birinde kasayla değişiyordu kasayı da sıfırlatmıştım.
-
Katılıyorum bende S21 Plus ve S24 Plus'ta kullanıyorum. Gerçekten kaliteli, tek dezavantajı telefonu çok düşürüyorsanız çok çabuk kırılıyor kenarları, zedeleniyor. Ama çizilmeme konusunda çok başarılır ve telefonu iyi koruyor.
-
Kasım bitti güncelleme gelmedi. 7 yıl güncellemeyi nasıl verecek acaba.
-
Güncelleme Aralık başı gelecek dediler zaten. Kasım'da beklemek anlamsız.
"OneUI 7 beta for S24 series will start in December (first week)
S23 series is still atleast 2~3 weeks away
S22 series idk if it'll even get beta this year or not
S21 series definitely won't get any beta"
-
Bu olay çok iyiymiş, bilseydim önceki telefonumun bataryasını yeniletirdim. Siz hangi servise gitmiştiniz ve bu işlemleri yapıp telefonu ne kadar sürede teslim ediyorlar?
-
Herhangi bir Samsung Yetkili Servisi yapar. Muhtemelen gün içi. En son S21 Plus'ın ekran, pil ve şarj soketi değişti. İkame telefon A53 verdiler. Ben hattımı takıp açana kadar bitti diye mesaj gelmişti 1,5 saat mi 2 saatte mi ne bitirdiler. Şaşırmıştım hatta. Normalde sabah bırakıp akşam alıyordum.
-
Ben normal güvenlik güncellemesini söyledim. ONE UI 7 zaten Mart ayından önce gelmez.
-
Acelesi yok ki onun, genelde bir sonraki aya geçince geliyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Her servis aynı olmuyor maalesef. Öyle servisler var ki garanti dışı bırakmak için elinden geleni yapıyorlar. En sağlam bahaneleri ise sıvı teması var garanti dışı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bataryanın ömrünün bitmesi ya da amoled yanığının sıvı temasıyla alakası yok. Kaldı ki su geçirmiyor diye satıyorlar ve suya düşen telefonun bile pilini garantiden değiştirdiler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2 mi 3 yıl mi garanti satın alma tarihinden itibaren ben de değiştireyim zaten pil ölmüş oluyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2 yıl hocam. Ben 1-2 ay kala gidiyorum bunun pili öldü şarj soketide sallanıyor tam şarj almıyor diyorum ekranda da hata bulur değişirlerse sifirliyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Telefonu alali 7 ay filan oldu. Dün ilk defa kendi kendine kapandı. Power tuşuna basılı tuttum. Açıldı ve uygulamalar optimize ediliyor diyip bekletti
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dayanıklı diye satıyorlar geçirmez diye değil ayrıca sıvı teması her türlü garantiyi bozar.
-
Demek ki temas etmemiş. Havuza düşen S21 plusın her şeyini garantiden değiştiler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam her servis aynı şekilde yaklaşmıyor belirli bir standart yok. Servise göre değişen fiyat farkından da bunu anlayabilirsiniz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X