< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
SAMSUNG GALAXY Z Fold Serisi [ANA KONU] (143. sayfa)
-
-
Arkadaşlar aorunu bir türlü çözemiyorum başına gelen oldu mu daha önce?Servisle görüştüm samsung müşteri hzmetleriyle görüştüm cihazımda wif bluetooth sorunu var.Ekranda çizk var kasasında deforme var cihazın onarjm için 22490₺ ödeme yapmanız lazım ekran batarya kasa değişecek diyorlar.Ekran çiziği sorun dedğil wifi bluetooth yapın yeterli diyorum ama nafile ücretli onarım olmadan wifi ve bluetooth arızasıı giderilmiyormuş.Servis bdh bilişim samsunglada görüştüm biz birşey yapamıyoruz diyorlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kağnıcıoğluteknoloji38 -- 26 Ocak 2025; 17:49:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Katlanabilir cihazlar saatli bomba gibi benim gordugum kadariyla. Hangi marka olursa olsun mutlaka belli bir noktadan sonra bazi sikintilar cikiyor. Benimde cok niyetim var ama bu tip durumlar beni korkutuyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Beni de korkutuyor. Bir dünya para vereceğiz ve telefon en ufak bir şeyde elimizde kalabilir.
-
Güvenli modda da çalışmıyor WiFi, denediniz değil mi? Güncelleme sonrası falan mı çalışmaz oldu? Çalışan bir yazılım sürümünü manüel yükleyerek denemek de işe yarayabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sis651 -- 26 Ocak 2025; 21:20:33 > -
Başıma gelen bir olaydan bahsetmek istiyorum, telefonu almayı düşünenleri etkiler belki:
Z fold 6 yı 2 buçuk aylık kullanımdan sonra sattığımı söylemiştim geçenlerde, hatırlayan vardır belki.
Telefon kapağı kapalıyken üst tarafta hafif bir açıklık görmüştüm ama taktığım kılıf ile alakalı olduğunu düşünüp önemsememiştim.
Cihazı da bi arkadaşıma sattım, fakat aldıktan sonra arkadaşım kılıf yokken de kapağın üstünde açıklık olduğunu belirtti (ben o durumun kullandığım kılıfla alakalı olarak sadece kılıf takılıyken olduğunu düşünüyordum, hiç böyle kalıcı bir etkisi olabileceği aklıma bile gelmemişti).
Neyse, arkadaşım da titiz olduğundan Samsung yetkili servise bizzat kendi giderek durumu göstermiş ve servis bu durumun garanti kapsamına girmeyeceğini kullanımdan kaynaklı olduğunu belirtmiş. Kılıfı takıp çıkarırken ya da kılıf yüzünden böyle bir şey yaşanmış olabileceğini söylemişler. Arkadaşım bu sırada servisin tavırlarından da biraz rahatsız olmuş.
Bu arada kullanılan kılıf Spigen air skin crystal clear, sert yapıda, takıp çıkarırken biraz uğraşmak gerekiyor.
Aklıma gelen ihtimaller şunlar: muhtemelen takıp çıkarma sırasındaki baskı sonucunda böyle bir şey yaşandı, ya da bu spigen kılıftan önce uygun fiyatlı idareten bir kılıf kullanmıştım, o kılıfta cihaz kapağı tam kapanmıyordu arada 1-2 mm boşluk kalıyordu, belki de o sırada cihazın kapağı kalıcı bir şekilde etkilendi tam emin olamıyorum.
Demem o ki ben telefonlarına oldukça iyi bakan, titiz bir kullanıcı olmama rağmen böyle bir durumla karşılaştım ve menteşesi bu kadar hassas yapıda olan bir cihazda günlük kullanıma bağlı sadece kılıf kaynaklı olarak yaşanan menteşe sorununda Samsung hemen müşteri hatası diyerek destek vermeyeceğini belirtiyor.
Cihazı korumak için kılıf kullanmaktan başka yaptığım bir hatam da yok üstelik.
Biz arkadaşımla bir şekilde aramızda durumu çözdük, parasının bir kısmını iade ettim ama sıfır ayarında hiçbir sorunu çiziği olmayan cihazda güzel zarar ettim 2 buçuk ayda.
Deneyimim bu şekilde. Umarım sorunsuz kullanırsınız cihazlarınızı. Ama ben kendi adıma Samsung dan bir daha fold filp tarzı bir cihaz kesinlikle almam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi east10 -- 29 Ocak 2025; 1:5:28 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: SANALKAPTANZor satılması ve değer kaybetmesi konusunda size katılıyorum. Ama yinede beklemeyi tercih ediyorum ben.
Telefon içi serviste 4 gün dediler ama 3. gün kapıma kadar getirdiler. İkame verdikleri S23 ü de kapıda aldılar. Eşimin flip4 ününde ekran koruyucusu ortadan biraz kalkmıştı 2 kere. Onuda 2 kere değiştirdiler.
Antalyada Markantalya AVM karşısındaki Samsung servisinden çok memnun kaldım.
Tam 6 ay geçti ve bu sefer Fold 4'ün ekran koruyucusu tam orta kısımdan çizik şekilde çatladı. Ayrıca daha 6 ay önce tüm menteşe, ekran, pil ve dış kapaklar yenisi ile değiştirildiği halde günde 1-2 kere iç ekranı açınca görüntü 2-3 saniye gecikmeli gelmeye başladı. Tabi yine servis yolu gözüktü.
Geçen cumartesi sabah verdim öğlen teslim aldım. Yine iç ekran, menteşe, pil ve tüm çerçeve yenisi ile değiştirilmiş. Garanti bitimine 6 ay kaldı. Garanti olmasaydı en az 20 bin masraf olurdu 6 ayda bir.
Yıllarca Apple kullanmış biri olarak Samsung'a geçmem kolay olmadı ama Fold'un imkanları hepsini unutturdu. Artık ne laptop ne de tablet taşıma ihtiyacım kalmamıştı.
Fold ya da Flip garanti süresince iyi ama benim gibi 5-6 yıl da bir telefon değiştiren birisi için uygun değil. Hiç istemesemde Hazirandan önce iPhone'a döneceğim. En son XS max'ı 5 sene sorunsuz kullanmıştım. Belki bu dayanıklılık olayı Fold 7 ya da 8 de çözülürse tekrar düşünürüm ama bu haliyle zor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SANALKAPTAN -- 29 Ocak 2025; 9:24:25 >
-
Hocam, sorunun bir fotoğrafı yok mu? Yani söylüyorsunuz ama bir şey anlaşılmıyor nerede ne olduğu. Tüm kullanıcılar merak ediyordur bunu. :)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: SANALKAPTANTam 6 ay geçti ve bu sefer Fold 4'ün ekran koruyucusu tam orta kısımdan çizik şekilde çatladı. Ayrıca daha 6 ay önce tüm menteşe, ekran, pil ve dış kapaklar yenisi ile değiştirildiği halde günde 1-2 kere iç ekranı açınca görüntü 2-3 saniye gecikmeli gelmeye başladı. Tabi yine servis yolu gözüktü.
Geçen cumartesi sabah verdim öğlen teslim aldım. Yine iç ekran, menteşe, pil ve tüm çerçeve yenisi ile değiştirilmiş. Garanti bitimine 6 ay kaldı. Garanti olmasaydı en az 20 bin masraf olurdu 6 ayda bir.
Yıllarca Apple kullanmış biri olarak Samsung'a geçmem kolay olmadı ama Fold'un imkanları hepsini unutturdu. Artık ne laptop ne de tablet taşıma ihtiyacım kalmamıştı.
Fold ya da Flip garanti süresince iyi ama benim gibi 5-6 yıl da bir telefon değiştiren birisi için uygun değil. Hiç istemesemde Hazirandan önce iPhone'a döneceğim. En son XS max'ı 5 sene sorunsuz kullanmıştım. Belki bu dayanıklılık olayı Fold 7 ya da 8 de çözülürse tekrar düşünürüm ama bu haliyle zor.
Çatlayan ekran koruyucu mu, ekranın kendi mi?
7 ile 8 ile olacak bir şey değil hocam bu. 7, 8 sene deseniz belki. :D Yoğun talep üzerine cihazları inceltmeye çalışıyorlar. Arge daha ince menteşeler vs. için yapılıyor hani. Ekranın katlanma noktasında uğradığı stresi ortadan kaldıracak bir şey yapılmadan ekranla ilgili sorun çözülmez. Menteşe de hareketli bir parça. Aç kapa sürekli kullanımda mutlaka zamanla yorulma ve bozukluklar olacaktır. İlk modellerde çarklar vardı, sonradan çarkı bırakıp direk sürtünmeli bir menteşeye geçti Samsung. Hani düz bir telefon kadar sağlam olması imkansız gibi.
Fold 4, 5 ve 6 kullandım ama yıllık değiştirdiğimden şimdiye kadar bir problemle karşılaşmadım. Fold 7'de çok bir şey çıkmazsa Fold 6'yla devam etmeyi düşünüyorum. Neler olacak göreceğiz bakalım. Ama evde iken vs. ekran açık şekilde duruyor çoğunlukla. Bu da orta alandaki stresi oldukça azaltıyor. Sadece cebime girecekken katlıyorum diyebilirim.
-
ek garanti gibi bir şey varmı 2 yıl garanti yeterli değil gibi duruyor bu telefonlara. en azından bir şekilde 3'e uzatmak lazım
-
Kağıtlar telefonun iki tarafının arasında değil mi? Ekranın altına falan girmiyor?
Kağıt olmadan da boşluk görülüyor mu orada? Bende de hafif bir boşluk var, itirince kağıt giriyor araya ama ittirecek bir nedenim yok tabi. Kenardaki lastikten de çok kolay gidiyor diyemem. Çok da ciddi bir problem değildir sanırım hani.
Keşke kılıftan bahsetmeseydiniz, daha ilerlerse kendileri değişirdi muhtemelen.
-
Kapak tam kapanmıyor üst tarafta hocam, birkaç mm boşluk kalıyor kısacası. Bu durumun da öznel bir tarafı yok, bir tarafı tam kapanıyorken bir tarafı 2 aylık cihazda tam kapanmamaya başladıysa menteşenin hassasiyetini, yetkili servisin de hemen kullanım kaynaklı diye sıyrılmaya çalışması bu konuda duruşunu göstermektedir.
Benim bugün yaşadığım, yarın öbür gün de diğer kullanıcıların belki cihazı değişim programına verirken belki de elden satışı sırasında olası yaşanacak problemlerde karşılaşabileceğiniz manzara budur, bu konuda uyarmak istedim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba kendim kullanmak için samsung s25 ultra alacağım fazladan Lansman ön kayıt kodu olan bana mümkünse özelden gönderirse çok çok mutlu olurum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Farklı bir servise götürüp kılıftan bahsetmeden sorunu söyleyip bir deneyin hocam. Servistekileri de anlıyorum aslında da düz telefon değil yani bu, kullanıcının gerçekten bir şey yapması gerekmiyor cihaza.
Bunların da raporlanması gerekli hani. Çünkü menteşeler ona göre geliştiriliyor. Öncelerde mesela menteşe etrafında tüylü bir doku vardı, tozu dışarıda tutmaya çalışan. Bu seride bu tüyleri kaldırdılar, hani araya bir nesne vs. girmişse incelenmesi, bilgi verilmesi falan gerekli hani. Böyle süreçleri yapamıyorlarsa düzelmez bu sıkıntılar.
-
Arkadaşlar fold 6 için ön ekran koruyucu tavsiyeniz varmıdır acaba internette olanlarda ya yorum yok, yorum olanlarda çok kotu yorumlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben Spigen kullanıyorum oldukça memnunum.Paketten iki adet çıkıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet ona genelde iyi demişler ama ne hitmetse hiç bir yerde bulamadım, siz nereden almıştınız acaba.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X