İlanı koyalı saatler oldu 1210 msj var ( fotoğrafta görülüyor ) . İlanı kaç kişinin gördüğünü ve Açıklamada yazan samsung rezaletini kaç kişinin okuduğunu az çok tahmin edebilirsin . Bunların hepsi Samsung almak üzere olan insanlar . Samsung servisi ve yetkililerinin bu ilandan haberi var . Üzülürler mi sevinirler mi kendileri bilir . İş yerimdeki 20 bin TL değerinde Samsung ürünleri de yarın ekleyeceğim 100 TL den . Alıcısına hayırlı olsun ;)
daytone1
kullanıcısına yanıt
Sizi alıntılamak istedim ama olmamış . yukarda verdim cevabı . Teşekkür ederim
İlanı koyalı saatler oldu 1210 msj var ( fotoğrafta görülüyor ) . İlanı kaç kişinin gördüğünü ve Açıklamada yazan samsung rezaletini kaç kişinin okuduğunu az çok tahmin edebilirsin . Bunların hepsi Samsung almak üzere olan insanlar . Samsung servisi ve yetkililerinin bu ilandan haberi var . Üzülürler mi sevinirler mi kendileri bilir . İş yerimdeki 20 bin TL değerinde Samsung ürünleri de yarın ekleyeceğim 100 TL den . Alıcısına hayırlı olsun ;)
Üstadım çok geçmiş olsun.... Paranla rezil olmak bu işte..
Bende evde Samsung kullanıyorum ( Çamaşır, Buzdolabı ve Mikrodalga fırın) Samsungu çok seviyorum :) Sevmemim tek nedeni Genel müdürlüğü Eyüpte,,sıkıntı olduğunda oraya gidiyorum,hallediyorum.....seve seve olmasada hallediyorlar. ama şu bir gerçek müşteri hizmetleri bir halta yaramıyor....
Bulaşık makinasını Kliksa dan almıştım, Bakırköyde beş para etmez MTA var şimdi sadece telefona bakım,millete güzel hesaplar geçiren dandirik bir yer.... Bulaşık makinası geldi 2 gün bunlara ulaşamadım, dünya dakikalarım gitti, bende özür dileyerek Kliksa ya iade ettim, bu MTA 4 gün beni arıyor müsaitmisin kuruluma gelecek diyen birileri...:)
Ama asıl j7 prime aldım, 10 günlük iken denize girdim....içi bir güzel tuzlu su ile tuş yaptı.. önce değişim çıktı a5 ile kabul etmedim paramı geri aldım....
Çamaşır makinasının hortumunun ucunu servis evde kesmiş, bir ay sonra yerini değiştirdiğimde fark ettim, derhal değişim istedim, değiştirdiler, milleti aptal yerine koyduklarını gördüğümde çıldırıyorum...
Servis hizmeti Samsungta çok kötü galiba ama İstanbulda kendi MERKEZ SERVİSLERİ gidiyor...
Sana çok geçmiş olsun..Keşke tüketici hakem heyetine gitseydin, 3 ayda değişim yada ücret iadesi alırdın. Ben 23 ayda s4 mini nin fatura bedelini geri aldım....ama uğraştırıyorlar..
quote:
Orijinalden alıntı: Mojaverok
Sizi alıntılamak istedim ama olmamış . yukarda verdim cevabı . Teşekkür ederim
Üstad kötü tecrübeyi anlatmak kadar firmaları sarsan başka olay olamaz....
daytone1
kullanıcısına yanıt
çok teşekkür ederim . Samsung merkezi ve servisiyle yaşadıklarımı anlatsam yarısına inanmazsınız emin olun . Bazen şaka mı yapıyorlar acaba diye düşünmedik değil . Evimde ve işyerimde Samsung görmek istemiyorum artık . Cihazlar bozulmazsa sorun yok ama bozulursa samsungla uğraşmak eziyet.
daytone1
kullanıcısına yanıt
şuan mesaj sayısı 2000 i geçti . kötü tecrubeyi duymayan kalmaz yakında ))
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme