Şimdi Ara

SAMSUNG ölü piksel hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni aldığım 2 yıl garantili Samsung 32" LED TV'de, samsung servisi kurulum yaparken 2 adet ölü piksel buldu ve cihazı servise götürdüler. Acilen yenisini mi talep etmeliyim yoksa servis düzeltince gerçekten düzeliyor mu?

    Bu tarz elektronik cihazlar baştan bir kere bozulunca devamında hep bozuluyor diye hatırlıyorum yanlış mıyım?

    Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar varsa izlemem gereken yol nedir? Yardım edin lütfen







  • aynı sorun benim aldığım Sony 46HX720 de de oldu. dün kurulumu yaptılar ben evde yokken, her şeye OK vermişler. Akşam ben eve gelip de dead pixel test yapınca bir tane ölü piksel buldum. sabah hemen yetkili servisi aradığımda fotoğrafları çekip göndermemi istedi, ben de gönderdim. bakalım cevap bekliyorum.

    daha önce bu tecrübeyi yaşamış arkadaşların yorumlarına ve taktiklerine ihtiyacımız var
  • İade edin hocam onca para veriyorsunuz ayıplı ürün almak zorunda değilsiniz. Haklı olduğunuz bir konu servise falan yumuşak davranmayın gerekirse tüketici haklarına başvurun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bediboy

    İade edin hocam onca para veriyorsunuz ayıplı ürün almak zorunda değilsiniz. Haklı olduğunuz bir konu servise falan yumuşak davranmayın gerekirse tüketici haklarına başvurun.

    servis, ekranda cansız ölü piksel olduğu için de hatadan bile saymıyorlar.. tv'yi aldığım yere götürmem çok zor ismi söylenmeyen siteden aldım ve 1 ay bekledim almak için.

    Servis dedi ki; 1 ay kullanın ve bekleyin ondan sonra garantisinden dolayı panel değiştirme hakkınız var isterseniz paneli komple değiştirebilirsiniz. Ama ilk 1 ay değiştiremiyoruz öyle bir şey var dedi. Ne kadar doğru bilemiyorum? Üstelik paneli değiştirince herşey düzeliyor mu?
  • Onu bilemiyorum ama sonuçta satılan ayıplı bir mal siz neden işlem görmüş bir cihaz alasınız ki. Tüketici derneklerine başvurun her ilçede var artık hakkınızı arayın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babeboi
    Servis dedi ki; 1 ay kullanın ve bekleyin ondan sonra garantisinden dolayı panel değiştirme hakkınız var isterseniz paneli komple değiştirebilirsiniz. Ama ilk 1 ay değiştiremiyoruz öyle bir şey var dedi. Ne kadar doğru bilemiyorum? Üstelik paneli değiştirince herşey düzeliyor mu?

    Size bunu söyleyen servise " servis " demek, karşısındakini bu şekilde kandırmaya çalışana da " insan " demek zor...
    Ne demek ilk 1 ay birşey yapamıyoruz, 1 ay kullanın sonra paneli garantiden değiştiririz?
    Panelde hata varsa ilk 1 ayda da var, 2. ayda da var, garanti 2. aydan sonra mı başlıyor?
    Tek yapmaya çalıştıkları; ayıplı mal için belirlenmiş kanuni süreyi bir şekilde geçirmek...

    http://www.alomaliye.com/4077_sayili_kanun.htm
    " Ayıplı mal
    Madde 4- Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir. "

    Eğer 2. ay panelinizde değişimine onay verilecek kadar bir hata varsa şu an işlem yapılmaması için geçerli sebep ne?
    Şu yazıları bir okuyun, umarım yardımcı olur;

    http://www.yusufayik.av.tr/tuketici.html
    http://www.facebook.com/notes/%C5%9Fikayet-var/t%C3%BCketiciye-se%C3%A7im-hakk%C4%B1-verilmiyor/10150184813439389?comment_id=16559070&offset=0&total_comments=8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 17 Mayıs 2012; 2:51:48 >




  • teşekkürler cevaplar için ama sorun şu ki, servis 1 tane ölü piksel olan cihazı ayıplı maldan saymıyor. bunun yasal sınırlar içerisinde olduğunu (%99,9'unun çalışır durumda olmasıymış yasal olan) bu yüzden cihazı değiştirip değiştirmemenin üretici firma insiyatifinde olduğunu söylüyor.
    bakalım sony eurasia ile yazışıyorlarmış, beklemedeyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spooky1905

    teşekkürler cevaplar için ama sorun şu ki, servis 1 tane ölü piksel olan cihazı ayıplı maldan saymıyor. bunun yasal sınırlar içerisinde olduğunu (%99,9'unun çalışır durumda olmasıymış yasal olan) bu yüzden cihazı değiştirip değiştirmemenin üretici firma insiyatifinde olduğunu söylüyor.
    bakalım sony eurasia ile yazışıyorlarmış, beklemedeyim

    bu 1 pikselin normal kabul edilmesi kesinlikle çok kötü bir durum ama ne yazıkki servis doğrusunu söylemiş. Yani böyle berbat bir politika söz konusu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spooky1905

    teşekkürler cevaplar için ama sorun şu ki, servis 1 tane ölü piksel olan cihazı ayıplı maldan saymıyor. bunun yasal sınırlar içerisinde olduğunu (%99,9'unun çalışır durumda olmasıymış yasal olan) bu yüzden cihazı değiştirip değiştirmemenin üretici firma insiyatifinde olduğunu söylüyor.
    bakalım sony eurasia ile yazışıyorlarmış, beklemedeyim

    Parayı alırken 10 kuruş eksik olsa geçemiyorsun kasadan ama ürün alırken yüzde bilmem kaçı sağlam ise sıkıntı yok.. Ya ney doğru ki bu doğru olsun şaşırmadım yazık cidden
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.