Şimdi Ara

Samsung Pişmanlıktır - 'Kullanıcı Hatasız Olmaz' - Samsung'un Memnuniyeti Öncelikleridir. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
2
Favori
11.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
114 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • asertyu kullanıcısına yanıt

    Ne? Samsung Pişmanlıktır - "Kullanıcı Hatasız Olmaz" - Samsung'un Memnuniyeti Öncelikleridir. 

  • Stones kullanıcısına yanıt

    İyi yapmışsınız, adam.. Samsung Pişmanlıktır - "Kullanıcı Hatasız Olmaz" - Samsung'un Memnuniyeti Öncelikleridir. 


    Bilen bilir eskiden mekanik diskleri vardı, sürekli 3 sene dolunca bozulurdu, karaktersizler resmen programlayıp üretmişler diskleri.

  • Geçmiş olsun hocam. Ürünü hiç kullanmadan paketleyip servise göndermek yerine, n11'den direk iade oluşturup satıcıya geri gönderseydiniz keşke.


    @asertyu'nun S8 ile olan anısını okuyunca, benim de aklıma Dell ile olan anım geldi. 2013'te kardeşime Dell laptop almıştık. Fakat geldiğinde laptop'un kulaklık jaklarının çalışmadığını fark ettim. Belli ki sorun donanımsaldı. Dell yetkili servisini arayıp durumu anlattım. Bana dedikleri; "Bu cihaz Windows 7 Home ile geliyor. Siz Windows 7 Ultimate yüklemişsiniz ondandır" olduSamsung Pişmanlıktır - "Kullanıcı Hatasız Olmaz" - Samsung'un Memnuniyeti Öncelikleridir.  Dedim ne alaka böyle saçma şey mi olur. Birkaç kere aradım yine. Sonunda aklı başında biri telefona çıkıp derdimi anladı ve sorunun donanımsal olduğunu söyleyip hak verdi.


    Sonuç olarak eve servis elemanı gelip, garanti kapsamında cihazın anakart değişimini yaptı ve jak problemi çözüldü.


    Bizim insanımızla uğraşmak, laf anlatmak zordur. Özellikle çalıştığı yerin ilgilendiği sektörle gram alakası yoksa o zaman yandınız işte. Türkiye'deki teknoloji firmalarında çalışan sözde "teknik" kişilerin çoğunun teknik teknolojik hiçbir şeyden anladığı yok. Doner kesemeyecek tipler, buralarda teknik servis elemanı gibi takılıyor işte.





  • asertyu kullanıcısına yanıt

    Note 8 telefonum garantisinin bitmesine 15 gün kala pil ve ekran ücretsiz değiştirilmişti bende...


    ilginç verilen hizmette tutarlılık yok anlaşılan...

  • Aynı şekilde 1 hafta önce A30s telefonum elimde kullanırken bir anda ekran kafayı yemeye başladı, herhangi bir düşme de olmadı. Telefonun ekranında çizik bile yok.

    Ekranda hayalet ekran olduğundan dolayı servise göndermiştim 2 ay önce ve ekran değişmişti garanti kapsamında.
    Samsung Pişmanlıktır - "Kullanıcı Hatasız Olmaz" - Samsung'un Memnuniyeti Öncelikleridir.

    Ve bana ürün darbe almış diyerek garanti kapsamından çıkarttılar. Kullanıcı hatası olduğunu söylediler.

    Aynı olayı A30 cihazımda da yaşadım ve ondada darbe almadan ekran böyle oldu. Ama onda ekranda mürekkep aktı durup dururken.

    Gece şarja taktım, sabah ekran mora dönmüş.

    SAMSUNG PİŞMANLIKTIR ALMAYIN

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Vakti zamanında s3 mini cep telefonu için aynı sorunu yaşadım.


    ekranda bir yanık vardı.


    o dönemde grey market garantili 650 tl iken 950 tl vererek Samsung türkiye garantili almıştım. ( amacım garantide sorun yaşamamak idi )


    1 sene sonra o yanık için gittim, telefonu teslim alırken kuyumcunun pırlantayı incelediği gibi bakarak şurada çizik var, burasında şu var diye kağıda yazdılar.


    s3 lerdeki kronik çerçeve boya atması bu cihazda da başlamıştı bu arada, garanti kapsamında yapmaları gerekirken oradaki boya döküntülerini bahane ederek "kullanıcı hatası" dediler ve cihazı iade ettiler.


    hala samsung kullanıyorum ama servisten bir beklentim yok ve hiç bir mecrada da önermem... kendim uygun aldım kullanıyorum.


    geçmiş olsun size de...

  • tamyak kullanıcısına yanıt

    Tutarlılık yok sorun da o zaten.Samsung Türkiye ekran yanığına bakmıyoruz dedi.Sonra faturanız da kayıpmış bakamayız dedi.Telefonun alındığı Turkcell bayisi de kapandığı için faturaya erişemedim.Telefonu gözden çıkarmıştım.Kızılay Genpa servisin önünden geçerken oraya bıraktım.Genpa da samsung yetkili servisiymiş.Seri numarasından garantiyi buldu.Onlar telefonu tamir etti ücretsiz.Tabi ben şikayetvara falan bir sürü şikayet bırakmıştım.Ekran değişiminden sonra teslim aldım.Tam o sıra samsung türkiyeden aradılar.Ücretiyle tamir ederiz dışarıdan uygulama yüklenmiş fatura yok gibi şeyler zırvalıyordu hala.Facebook yüklü mü diye soruyor.Facebook telefonda kendinden yüklü haberi yok.Sonra da almadım bir daha samsung cihaz.

  • Benzer bir olayı ben de farklı bir sektörde yaşadım. Hummel spor ayakkabı aldım. 20 günde patladı. Yürümekten başka bir şey de yapmadım. Tabi ki kullanıcı hatası dediler. O gün bugün hummel almıyor aldırmıyorum..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Belki de ürün sıfır bile değildir.
    Netten hayatta bu tarz ürünler alınmaz. Hele n11.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 senelik s7 edge telefonda dikey çizgi çıktı sonra tüm ekrana yayıldı rengarenk oldu. Ekranda hasar yok ama darbe almış içten kırılmış dedi bakırköydeki servis. Müşteri hizmetleri ilgilenicez dediler. Servis dedi ki onlar karışamaz ki biz ne dersek o. Dedim dalga mı geçiyorsunuz benimle git gel buraya. Yapmıyoruz deyin ben de hakem heyetine başvurayım. Diyor ki oradaki ukala, işte anlıyoruz mağdursunuz ama. Ya dedim ben ne mağdur olacam mağdur olan sensin. Ekranı değiştirecektin şimdi komple iade alıp fatura bedelini ödeyeceksin.

    Hakem heyetine başvurdum, bilirkişi gördü onayladı haklı olduğumu. Birkaç ay sürdü ama fatura bedelini iade aldım. Bırakmayın kardeşim bunların yaptıklarını yanlarına.

  • Yanlış anlaşılma var siz bu ürünü amerika, avrupada veya asyada alsaydınız magdur olmazdınız. Türkiye'de hakem heyetine başvurursunuz aylarca beklersiniz. Türkiye'deki servislerdede büyük sıkıntılar var. Türkiye'de ürün aldığınız zaman sıkıntı çıkmasın diye bol bol dua etmeniz lazım. Burası Türkiye ne bekliyorsunuzki...

  • Samsung servisine birkaç defa telefonlarla ilgili isim düştü hiç bir sorun yaşamadım ekran da değiştirdim pil de değiştirdim garanti kapsamında ücretsiz sıkıntı olmadı..
    Xaiomi yi methedenler olmuş servislik işleri olmamış anlaşılan çocuğun Note8 telefonunda sensör problemi vardı Karaköy servisine gittim depo gibi bir yerdi dediler 3-4 gün ile 1 hatfa kadar kalacak cihazı aldım geri hemen tabi telefoncuda 2 saate 100 TL vererek sensörünü degistirdim..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bu koreliler lg ve samsung, kronik sorunlar ve garanti problemleriyle mimlenmesine rağmen özellikle samsung neden hala bu kadar satış başarısı gösteriyor ülkemizde anlamış değilim

  • Böyle durumlarda en iyisi kusur bildirmeden cayma hakkını kullanmak. Zamnında aldığım mu9009 tvde pixel hatası çıktı, servisi çağırdım onlar rapor tutup merkeze gönderdi ve değişim kararı çıktı. Biraz da teknik servistekilerin tutumuna bağlı bu tarz şeyler; her markada böyle durumlar olabiliyor ama bu harbiden sağlam rezaletmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mademki bu cihaz bukadar hassas kutusunu niye ona göre yapmıyorlar dedikten sornasını okumadım genelde bir haltlar çeviren müşteri profili lafı eveler geveler bu tarz böyle



    not: samsunguda sevmem kullanmayı bırakalı yıllar oldu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 25 Ekim 2021; 18:0:34 >
  • Stones kullanıcısına yanıt
    Hocam acer markası nasıldır, önerir misiniz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • WarSaw kullanıcısına yanıt
    Aynen cihazı bozup servise götürmüş de olabilir konu sahibi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • abuabuabu A kullanıcısına yanıt
    Savunması alındı yazıyor hocam. Başka bir değişiklik yok sanırım 6 ay brkleyecekler. Anlamadığım firma mı geç veriyor savunmayı yoksa Thh mi geç inceliyor ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 5 senede tv bozuldu. hiçbir darbe v.s bile almadı kendi kendine ekranın yarısı bulanıklaştı.


    46es6140 model 3d smart tv


    smart çok gereksiz bir olay. 3d desen daha da gereksiz bir olay.


    gittim 32 inç axen aldım 1080p mis gibi izliyorum. gerek yok böyle markalara servet harcamaya

  • tv satan yerlerin çoğu size mağazada kullanılmış tv leri satıyor ve çoğu kişi bunu anlamıyor bile


    bu işte çalıştım. 20.000 e teşhirde aylarca çalışmış malı adama satıyorlar ruhu duymuyor.

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.