Şimdi Ara

Samsung Pişmanlıktır - 'Kullanıcı Hatasız Olmaz' - Samsung'un Memnuniyeti Öncelikleridir. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
2
Favori
11.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
114 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiye Muz Cumhuriyeti hak hukuk olmadığı için herkes kafasına göre davranıyor. Geçmiş olsun
    Lg'de aynı sorunu yaşadım. Tüketici mahkemesi kararıyla tüm masraflar dahil paramı aldım.

    Samsung, Sony, LG farketmez hepsi aynı. Türkiye 'yi sallayan yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 yıl önce boşadım samsungu. Aynı şekilde ayfonuda.

    al satını yaparım, güzel para kazandırır. ama kullanmam pek :)

  • Bin liralık tablet alıp da böyle bir sonuca varmak bana komik geldi. Evimde herşey samsung tv klima buzdolabı telefonlarımız hiçbir sorun yaşamadık. Yalan olmasın 1 keresınde note 8 aldım n11 den sabah teslim edildi hat taktım kullandım sorun yok gece evde mesajlasırken farkettim ki ışık sızması var ertesi gün iade ettim param hemen hesabıma yatmıştı.Aynı satıcan s9+ almıştım bir kaç gün sonra.

  • Samsung mu goy g……

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bu ismi beyninize mıh gibi kazıyın : Aysima Aysima Aysima Aysima Aysima Aysima Aysima Aysima Aysima Aysima Aysima Aysima Aysima Aysima


    bu kim mi ? uydusu olduğumuz Tiamat-66 gezegenini yönetenlerden biri


    bu ismi beynine kazımayanlar.... mutlaka ezberleyin = Aysima




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jerryyyy -- 26 Ekim 2021; 0:17:48 >
  • Note 8 telefonumun garantisi bitmek üzereyken pil değişimi talebiyle servise verdim. Ücret çıkarsa da çıksın, yeterki orjinal olarak pili değiştirin dedim, telefon servisteyken yapılan testlerde herhangi bir sorunla karşılaşılmamış. Gittim, cihazı teslim aldım, 1-2 gün pil yarım günü çıkarır gibiydi, sonra yeniden 2 saatte şarjını bitirdi. Yeniden verdim telefonu, bu sefer ekren görüntüsü falan da almışım. Sabah 6 da %100 olarak güne başlayan telefon saat 10 olmadan pilini bitiriyordu. Dedikleri şey şu, uygulama yüklemişsinizdir, ından bitiyordur.
    Hadi oradan dedim, ilk fırsatta iphone aldım. Zaten note serisi için samsunga katlanıyordum, madem note serisi bitti, bende samsungun kapısından geçmem.

    Samsungun çamaşır makinesi de 4 defa servise gitti, sorunu tespit edemediler. Pamuklu programda hei hatası verip kapanıyor alet. Dediğim gibi servis sorunu tespit edemedi. Biz de başka programlarda kullanıyoruz.

    Beğenmediğimiz vestelin buzdolabı,aspiratörü,bulaşık makinesini kullanıyor annemler, 4 yıldır tık bile demediler, bir kere servis gelip kurdu, o kadar.

    Keza bende siemensin buzdolabı,çamaşır,bulaşık,ocak, çay makinesi,filtre kahve makinesini kullanıyorum, çok memnunum.

    Sonuç olarak, samsung pişmanlıktır. Samsunga vereceğiniz parayı sobada yakın daha iyi…

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • A51 vardı bende de şu kaçmış dediler. Islak elle dokunmayacakmisim anakartta silikon mu ne yokmuş kullanıcı hatasiymis. Sattım tamirciye Xiaomi aldım candır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yavru vatandan dönmeme 6 ay yada 1sene kala telefonumu düşürüp ekranını kirmistim. Dönüş zamanına kadar BlackBerry 9900 ve iPad kullanıp Türkiye'ye döndüm . Bir bayi aracılığıyla note 2 telefonumu servise gonderttik. Geldiğinde ekranı yapmışlar (göndermeden Samsung servisi arayıp çerçevede değişiyor mu dediğimde de ekranla birlikte değişiyor dediler ) ama kulaklık soketinin içindeki silikon parçayı oturtmadan yollamışlar, tabi çerçevede değişmemiş ama çok takilmamistim o konuya. Öncesinde resimlerini cekip Silikon parçayı oturtmalari için tekrar servise gönderdik. Telefon geldi ve incelerken plastik çerçeveyi kırdıkları i gördük ilahi adalet bu ya (:. Servisi aradım biz yapmadık resimleri var dediler, bende banada resimleri gönderin bende de resimler var dediğimde gonderemeyiz dediklerinden sonra telefonu kapatıp Samsung genel merkezi aradım. Bir kaç gün içinde servis telefonu alıp çerçeveyi yenileyip göndermişti .(karakter ve yazım hataları için kusura bakmayın)
    Not: ekmek alsam sorun çıkar, beni bulmasa şaşarım .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chile_Mix -- 25 Ekim 2021; 23:35:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Master Willem kullanıcısına yanıt

    14 gün içinde her türlü iade hakkın var kanunen, internetten alınan ürünler için geçerli


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben son 10 yıldır Samsung kullanmıyorum. Evet, Samsung pişmanlıktır.

  • Master Willem kullanıcısına yanıt

    Bugün değişim olarak işlem yapıldı. Büyük ihtimalle değişim olacak

  • Chile_Mix kullanıcısına yanıt

    Malesef servis çalışanları çok ahlaksız ya(işini hakkıyla yapanları ayrı tutuyorum tabiki). Bilmiyorum kırdıkları ufak parça ceplerinden mi çıkıyor fakat bana sağlam bir kazık attılar. Kamera değişimi için gönderdiğim laptop un ekranını öyle bir çizmişlerdi ki çizilen yerde görüntü yoktu o derece.

    Servis Hp. 1ay kavga ettik. Zor bela ekranı değişirler. Hatalarını kabul falan etmediler yanlış anlaşılmasın. Müşteri memnuniyeti amacı ile değişim yaptılar.  o günden beri Hp ye tövbeliyim.

    Şahsi görüşüm sıkıntının firmada değil bizim millette olduğu. Yurt dışında üst düzey müşteri memnuniyeti sağlayan firmalar TR ye gelince politika değişecek değil ya. Bizim sorunlu insanımız her yerde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Brazcks kullanıcısına yanıt

    Ben öneririm, şu an bu mesajı yazarken kullandığım canavar monitör 11 yaşında. 1080p 145hz :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WesterLandX -- 26 Ekim 2021; 8:3:25 >
  • samsung son yıllarda rezil bir firma haline geldi.

  • Her yıl politikaları değişiyor sanırım. 2019'da n11'deki mobifon mağazasından S8 almıştık. Ürünü açtık, kurduk ama sim kart takmadık. Güncellemeleri yaptık, 3-4 saatlik süreçte cihazda sağ tarafta pembe film şeridi çıktı. Mağaza ürünü istedi, sonra kutu açılmış diye ifadeyi kabul etmeyip servis raporu istedi. Servise götürdüm (Ümraniye Samsung) ; değişim mi , iade mi istiyorsunuz dediler, değişimi kabul edince aynı gün ürünün yenisini verdiler. Mobifon adlı mağazanın yorumlarına bakarsanız bahsettiğim olayı en faydalı yorumda görebilirsiniz. Tüketici mahkemeleri vsr, nasıl bu kadar rahatlar anlamış değilim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.