Şimdi Ara

Samsung Pişmanlıktır - 'Kullanıcı Hatasız Olmaz' - Samsung'un Memnuniyeti Öncelikleridir. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
2
Favori
11.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
114 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 2004'ten bu yana Samsung kullanmıyorum. Samsung ram kullanan ekran kartlarını dahi almadım. Samsung marka priz bile satın almam. Ne aldıysam bozuldu 17 senedir Samsung ürünü kullanmıyorum.

  • Ben de kendi yaşadığım samsung maceramı anlatayım; Çok nadiren samsung-lg grubundan ürün alırım, yaklaşık 3-4 yıl önce kampanya var diye teknosadan 2 tane samsung j7pro telefon almıştım, bir tanesi kutusundan çıkarıp dış jelatinini çıkarmadan kontrol ederken iç ekranının likit sıvısının aktığını farkettim, teknosanın kutıusu zarar görmemişti, teelfonun kutusu da öyle ve daha önce açılmamıştı. Teknosayı hemen aradım, telefonu kargo ile kendilerine göndermemi ya da mağazaya teslim etmem gerektiğini söylediler. hem telefonun durumunu göstermek hem de belge alabilmek için kendim mağazada teslim ettim. birkaç hafta sonra servis aardı 7008--tl civarında ücret talep etti, ben de şaşırdım, ne ücreti bu diye sordum, iç ekranın kırılmış olduğu ve değişim ücreti olduğu söylendi, dedim ki siz beni yanlış anlamışsınız, ben telefonu tamire yollamadım, ürünün kutudan bu şekilde çıktığı ben iadeye verdiğimi belirttim, kullanıcı hatası olduğu iade olmayacağı söylendi, dedim kullanıcı hatasını neye dayanarak söylüyorsunuz flan biz bilemeyiz raporun bu şekilde olduğu ezber cümleler şekilnde devam etti, samsung müşteri hizmetleri ile devam eden süreç çözümsüz kalınca hakem heyetine götürdüm, bilirkişi telefonu incelemeye bile gerek görmedi, zaten telefonu elinize alınca sıfır hiç kullanılmadığı hemen belli oluyordu. 6 aya yakın sürdü sanırım, paramı geri almıştım. Samsung markası ile son alışverişim olmuştu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oceanx35 -- 26 Ekim 2021; 8:30:25 >




  • Geçmiş olsun çok can sıkıcı bi durum. Bende telefonunu almayı düşünüyordum ama an itibariyle soğudum. Başka markaları araştırıcam.

  • WesterLandX kullanıcısına yanıt
    Peki marka modelinide yazında bizde bilgilenelim hocam :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 4k 43' tv aldım 2 yıldı galiba garantisi, 2 yıl geçti 10 gün olmadı tv panel gitti :D

  • sonuna kadar samsung'cuyum

  • Dogecoin kullanıcısına yanıt

    maalesef öyle bir durum yok. keşke olsa.her ürünü iade edemezsiniz. vatan bilgisayarda 6. maddeydi sanırsam. telefon aldınız kurulumu yaptınız. arızalı çıksada iade edemezsiniz. 14 günlük koşulşuz şartsız diyorlar ama belirli bir grup ürün haricinde yapamazsınız. bunları belirten maddeyi koymak zorunda satıcı firma. yoksa devlet ceza kesiyor. madde şöyle:


    a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

    b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

    c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan, bu sebeple iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlara ilişkin sözleşmeler.

    d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

    e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

    f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

    ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

    h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

    ı) Cayma süresi içinde malın işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun şekilde kullanılmaması sebebiyle değişiklik ve bozulmanın meydana gelmiş olması halinde,

    i) Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler,

    j) Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, Wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantlarının çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde,

    k) Ürünün (ayıplı olması haricinde) açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler. Örneğin; kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler (kulak içi veya kulak üstü kulaklık, epilasyon cihazları, kişisel bakım ürünleri ve benzeri ürünlerle bu ürünlerin sarf malzemeleri, gıda, kişisel eşyalar ve benzeri maddelerle beraber kullanılan ya da bu tip maddelere temas eden ev aletleri gibi ürünlerde cayma hakkının kullanılması mümkün değildir.

    l) Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.





  • Master Willem kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aynen öyle kardeşim,aynısı benim başıma geldi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bu servise garantisi dolan A50 telefonumu batarya değişimi için verecektim. Gelde emanet et şimdi bu zihniyete... Ayne yerden bahsediyoruz değil mi? Değişmedi sanırım Necatibey'de hala yerleri?

  • Bende bu servise garantisi dolan A50 telefonumu batarya değişimi için verecektim. Gelde emanet et şimdi bu zihniyete... Aynı yerden bahsediyoruz değil mi? Değişmedi sanırım Necatibey'de hala yerleri?


    Sizin durumunuz biraz destek noktası işgüzarlığına gelmiş. Daha kurulumu yapılmamış bir cihazı hangi incelemeye ve teste tabi tuttun da kullanıcı hatası dedin? Muhtemelen ya konteynerda ya da firmada taşıma esnasında darbe aldı. Veyahut da kargoda zarar gördü. Bu yüzden zaten online alışveriş ile elektronik cihaz alımına karşıyım ya... Kargo firmaları ayrı mevzu...


    Ayrıca size Samsung firmasının müşteri politikası konusunda katılmıyorum. Bence sadece ülkemizde durum böyle... Hem ülkemizdeki tüketici kanunlarının tüketiciden ziyade üreticiyi üstü kapalı koruması, hem de çanak tutan online alışveriş ve 3.parti dediğimiz firma onaylı destek hizmetini üstelenen firmaların olması durumu körüklüyor. Maalesef teknik destek hizmetleri de ülkemizde profesyonel manada verilemiyor. Ülkenin durumu, ucuz yollu ve uzman olmayan personel çalıştırılması vesilesiyle durum vahim bir hale geliyor. Bu sebeplerle de ülkemizde elektronik maalesef şans işine dönüşüyor. Tabii bunda insanların kötü niyetleri pay sahibi... Firmalar da iyi niyetli kullanıcıdan emin olamıyor tabii ki...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnderTak3R -- 26 Ekim 2021; 20:24:40 >




  • Master Willem kullanıcısına yanıt

    Vatan istediği kadar yok desin, forumda onlarca kişi var iade eden. Almıyorsa en kötü thh ye verirsin alırsın geri paranı.


    https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm

    Madde 13, 2

     "Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir"


    Sadece kutusu açılmış oyun falan iade edilmiyor oda yazıyor zaten kanunda.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dogecoin -- 26 Ekim 2021; 21:26:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Brazcks kullanıcısına yanıt

    GD245HQ hocam. Eskilerin efsanesi. OC ile 140+ hz verebildiğinden hiç değiştirme ihtiyacı duymadım.

  • WesterLandX kullanıcısına yanıt
    Güzelmiş hocam. Banada 27" monitör lazım ama döviz kuru uçtu 500-600 tl arttı fiyatlar. Nasıl alacağım bilmiyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dogecoin kullanıcısına yanıt

    konu vatanla ilgili değil hocam. bu maddeyi her firma koymak zorunda. demek istediğim şu maddelerdede yazdığı gibi ayıplı olma durumu yok ise iade edemezsiniz. ki bu ürünlerin ayıplı olmasındada servis raporu esas tutulur. teknosada medimarkta ne bileyim abuzittinoğlu firmasıda bu yukarıdaki maddeleri koymak zorunda. 14 gün koşulsuz iade edemezsiniz. telefon alıp ben beğenmedim diyip deneyin bakalım iadeyi:) yukarıdaki satış sözleşmesini onay vermiş oluyorsunuz, vermeden ürünü alamıyorsunuz zaten. thh de bu konuda tüketiciden yana olamaz zaten. ayıplı ise anca firma sorun çıkartırsa iadede ozaman thh işe yarar.

  • Master Willem kullanıcısına yanıt

    Alakası yok, forumda kaç kere hepsiburadaya, turkcelle telefon iade edildi beğenmedim diyerek. Almayan olursa da thh ye verilip para iadesi alındı. Amazon, apple, samsung shop direkt iade alıyor zaten bunları saymıyorum bile.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba PSN_vs_XBOXLive,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.