N11'deki dubaicenter isimli satıcı üzerinden 07.10.2021 tarihinde sıfır olarak 1099,99 TL'ye sipariş ettiğim Samsung TAB A7 Lite marka model tableti kutusundan çıkardığımız ekranın dört tarafından da ışık sızdırdığını fark ettim. Hemen ürünü kullanmaya başlamadan Samsung yetkili servisine götürüp teslim ettim. Destek Bilişim isimli bu 3. Parti Samsung teknik destek servisi 14.10.2021 tarihinde R9PR80EPSLZ seri numaralı bu ürünün kullanıcı hatasından dolayı hasarlı olduğunu söyledi ve 740 TL tamir ücreti istedi. 1 haftalık ürünü kullanmadan kullanıcı hatasına sokan Samsung markası belli ki hatalı olarak ürettiği ürünü kabul etmek yerine danışıklı olarak yönlendirdiği bu teknik servis ile yükü tüketiciye yıkmaya çalışıyor. Samsung pişmanlıktır, bir kez daha yaşamış olduk. Monitör aldık 2.5 yılda bozuldu, televizyon aldık 3 yılda gölge indi ekrana, çocuğumuza bir tablet alalım dedik, sevinci kursağında kaldı. Bir de sıfır aldığımız üründe kullanıcı hatalı olduk. 10 gün boyunca bizi oyalayan müşteri hizmetleri, sözde yaptığı araştırmalar sonucunda servis ile iş birliği içerisinde tüketiciyi kullanıcı hatalı buldu. Bundan sonra hukuki süreç başlamıştır. Kusurlu ürün satıp veya sattırıp arkasında durmamanın bedelini ödetmek için ne hakkımız var ise kullanacağız. Ekte servis formunu da paylaşıyorum, ürünü teslim alan servis piksel hatalı olduğunu not düşmüş, herhangi bir eziklik vs darbeden bahsetmez iken, sözde mühendislerinin araştırmaları sonrasında darbeye bağlı kullanıcı hatası olduğunu sonuç olarak 2 hafta sonra tarafımıza telefon ile iletti. Kutusu sıfır olarak açılan bir ürünün darbeli aldığını iddaa ediyorlar ve bu sebepten bozuk olduğunu söylüyorlar. Kaldı ki kutuda tablete bir hasar verebilecek darbe izi de yok. Peki madem bu cihaz bu kadar hassas, neden kutusunu darbeye dayanıklı yapmıyorlar? Samsung'dan veya samsung satıcısından aldığınız kapalı kutu sıfır bir üründe, kutudan arızalı olarak çıkan bir cihaz var ise elinizde, suçlu direkt olarak tüketicidir. Samsung hiçbir sorumluluk kabul etmiyor. Ne Samsung'un kendisinden ne de Samsung satan yerlerden ürün alınırken çok dikkatli olmalısınız. Ürünü yanlarında açmadan kesinlik ile teslim almayın. Kısaca Samsung'dan hiçbir ürün alınmaz, pişmanlıktır. Kalite ve müşteri memnuniyeti denilen şey bu firmada yok. Bir ürün alacaksanız bin defa düşünün, alternatiflerine bakın. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PSN_vs_XBOXLive -- 23 Ekim 2021; 10:34:16 > |
Samsung Pişmanlıktır - 'Kullanıcı Hatasız Olmaz' - Samsung'un Memnuniyeti Öncelikleridir.
-
-
Bunlarda hiç utanma kalmadı artık, zaten kendilerine gününü gösterecek ne kanun var ne de uygulayıcı. Allah yardımcınız olsun ne diyeyim. -
s8 plus telefonumda ekran yanığı olmuştu.samsung türkiye whatsapp(3.parti uygulamaymış) falan yüklediyseniz garanti dışı kalıyor demişti.whatsapp bile yüklemeyeceksem niye alayım senin telefonunu ben.
-
İade etmeyi deneseydiniz keşke n11e.Hepsiburadadan geçen sene babama Samsung M31 telefonu aldım,babam 10 gün kullandı ve telefonda şebeke sorunu yaşadığını söyledi.Hemen ertesi gün iade ettim ve kabul edildi.
Teknolojik alet de olsa internetten alınan ürünün memnun kalmama durumunda iade hakkı vardır.Bazı çakal siteler açıldıysa almam gibi şeyler zırvalayabilir.Tek yapmanız gereken tüketici heyetine başvurmak. -
Ülkede tüketici hakkı, yaptırımı mı kaldı?
Hal böyleyken bu firmalarda istediği gibi at koşturuyor.
-
Devletin en sevdiği şey ceza vermek e kardeşim 60 lira eksik vergi borcuna takip açıp ödeme emri gönderen devlet bu şirketlere niye ceza yazdırmaz.
-
Tam tersi bir olay benim başıma geldi.
2017 sonunda aldığım Samsung J7 Prime telefonumda 2019 sonunda yani garantinin bitmek üzere olduğu zamanda ekranın sol üst köşesine yakın yerde led yanığı benzeri sarımsı bir leke ve o bölgeden ışık sızması oluştu.
Samsung Türkiye'yi arayıp telefonumu servise göndermek istediğimi söyledim. Bana verdikleri kargo kodu ile ücretsiz olarak servise gönderdim. Yanına sorunun ne olduğunu, nerede olduğunu belirten metni a4 kağıda yazıp hatta görsel olarak da gösterir şekilde ekledim.
Telefonumun ekranı komple garantiden değişti. Geldiğinde sıfır telefonmuş gibi ekran jelatinini söktüm ve 2 sene daha kullandım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 23 Ekim 2021; 14:57:17 > -
S7 Edge telefonumun ahizesinden ses az geliyor diye yetkili servise telefonumu vermiştim. Telefonu geri aldığımda ahize sorunu düzeldi ve telefona yazılım güncellenmesi yapıldı dediler. Yazılım güncellemesi dedikleri şey meğersem rom atılmasıymış. Yetkili servis sen yapmışsındır dedi bana şaka gibi. Samsung müşteri hizmetlerini aradım ve tabii ki tahmin edeceğiniz üzere suçlu ben oldum. Aradan geçen bir süre sonunda yetkili servis kapatılmıştı :( olan benim telefona oldu.
-
14 günlük iade hakkınızı neden kullanmadınız? -
Utanmadan bunu söylediler demek. Gerçekten inanılmaz.
-
Çünkü N11'deki satıcı iadeyi kabul etmedi, sıfır ürün sattığını söyledi. -
1 haftalık ve 1100 TL'lik ürünü servise yollayıp, üzerine 740 TL tamir ücreti ödeyip onarım görmüş telefon kullanmayı müştersine teklif eden bu şeref sahibi firmaya önce kallavi bi küfür etmek lazım.
-
Hocam yanlış anlamazsanız pahalı veya önemli birşeyi internet üzerinden aldığım zaman kutuya hiç dokunmadan telefonu açar video yu başlatırım herhangi bir sıkıntı için ne olur ne olmaz demeyiniz bizim ülkede herkes birbirini parmaklama peşinde çok geçmiş olsun umarım en az zararla çözersiniz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokkatto -- 23 Ekim 2021; 22:13:30 > -
Hocam bunlar öyle bir ilişki kurmuşlar ki ettiğin küfürden dava açar birde kazanır daha fazla paranı alır
-
quote:
Orijinalden alıntı: lokkattoHocam bunlar öyle bir ilişki kurmuşlar ki ettiğin küfürden dava açar birde kazanır daha fazla paranı alır
Enayi yerine koyup kazık atmaya çalışan ......... şeklinde başına şart belirtince bişey yapamıyolar. Eğer üzerine alınıp küfür etti derlerse kazık atmaya çalıştıklarını kabul ediyolar demektir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UML -- 23 Ekim 2021; 22:26:51 > -
hocam beğenmedim diyecektiniz. kusurlu derseniz huylanıyorlar.
-
her şey kullanıcı hatası zaten servisler hiçbir işe yaramıyor tüketici hakları yok sen thhye versen adamlar başta yapması gerekeni yapacak aylar sürecek birde üzerine adamlar ceza almayacak böyle sahte garanti servislerinin kapanması lazım birdaha servis sektöründe çalışamaması lazım
1200 liralık şeye 740 liralık ödeme çıkartmak nedir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 24 Ekim 2021; 1:47:15 > -
Türkiye'de olan denetimsizlik ve başıboşluk bürokrasiden, firmalara, üreticilerden, küçük esnafa kadar her sektöre sirayet etti. Avrupa, uzak doğu, asya tüm defolu mallarını bize gönderip satıyor. Bunlardan gelen vergilerin ve kazançların kesilmesini istemeyen rüşvet mafyası ise hiçbir firmaya ve kurum, kuruluşa gerekli ceza ve ihtarı vermiyor. Sadece konu özelinde açılan firma değil hemen hemen tüm firmalardan ve sektörlerden bu tarz şikayetler görmek mümkün. Yetkili servisler ise "KULLANICI HATASI" raporu vermekten başka hiç bir halt yapmıyor.....
-
ne bekliyorsun. en adi firma samsung.
müşteriyi kazıklamak üzerine kurulu.
s7 tel aldım 2. gün bozuldu servis değişim dedi 3 ayda değiştirdi yedek tel bile vermedi.
a50 telefon aldım ekran pembe oldu sonra siyah oldu bana darbe almış dedi 2000 tl para istedi
buz dolabı bozuldu kullanıco hatası devamlı açık tutulmuş dedi. şaka gibi. davalık olduk.
galaxy watch active 2 saatin ekranı kapandı servis sıvı teması diyor. işin komiği saat kolumdayken elimi bile yıkamıyordum ama 5atm su geçirmez saat ne hikmetse kullanıcı hatası su geçirmiş.buda thh de bakalım ne çıkacak
bundan sonra artık samsung gibi rezil firmadan hiç bir şey almam. samsung rezillik ve pişmanlıktır.
avrupada yiyorsa yap bakalım bunu adam senden ürünün 1000 katını söke söke alıyor. ama bize gelince her şey kullanıcı hatası. oh ne ala.
-
Geçmiş olsun hocam, bu vesileyle bende başımdan geçen samsung pişmanlığımı paylaşayım:
Alıntı
metni:22 Haziran'da amazon.com.tr üzerinden Samsung Odyssey G7 LC27G75TQSMXUF 27" 2K 240Hz model monitörü aldım 08.08.2021 tarihinde piksel sıkışması (stuck piksel) diye tabir edilen bir sorun yaşadım ekranın bir noktasında sabit kırmızı bir nokta kaldı durumu Samsung'a bildirdim ve monitör 27inc olduğu için yerinde hizmet sağlayamadıklarını ve gönderdikleri adreste bulunan (gönderdikleri adres yanlış, doğru adres internet sitelerinde mevcut orada da gösterdikleri konum yanlış) yetkili servise bırakmamı istediler onlara göre küçük bir bireye göre gayet büyük olan monitörü servise götürdüm. Akşam üzeri yetkili servis tarafından arandım ve monitörü HDMI kablosu ile bağlayıp denediklerini ve bir sorun bulamadıklarını söylediler kendilerine telefonum ile çektiğim görüntüleri attım, display port ile deneme yapmalarını söyledim çünkü hem kendi orijinal DP kablosu ile hem de kendim satın aldığım kablo ile deneme yaptım sonuç değişmedi. Ancak servis yetkilisi monitörü sadece HDMI kablosu ile deneyebileceğini ellerinde display portlu bir bilgisayar bulunmadığını belirttiler ve bir sorun olmadığı için ertesi gün arayıp ürünü gelip alabileceğimi söylediler. Koskoca bir marka olan Samsung, monitörü hem display port kablosu ile deneyemiyor hem de bana monitörü HDMI ile kullanırsam piksel sorununu yaşamayacağımı söylüyor. Neyseki sorunumu Amazon.com.tr iade kabul ederek çözdü ama Samsung'dan monitör alacak olan varsa servis hizmetinin nasıl olduğunu görmeleri için başımdan geçen deneyimi burada da paylaşmak istedim. Adamlar resmen 240 hz monitörü hdmi ile kullanmamı söylüyor şaka gibiler. Monitör alacaksanızda bence kesinlikle Amazon'u tercih edin adamlar ilk önce servise yönlendiriyor ancak çözüm sunulmazsa kendileri durumu çözüyor.
s8 plus telefonumda ekran yanığı olmuştu.samsung türkiye whatsapp(3.parti uygulamaymış) falan yüklediyseniz garanti dışı kalıyor demişti.whatsapp bile yüklemeyeceksem niye alayım senin telefonunu ben. |
Ben internet cafe işletiyorum. Ve cafeme 20-30 adet 27 inc curved 144hz Samsung monitör aldım. 1 sene geçtikten sonra patır patır bozulmaya başladılar. Neyseki servis ilgili, yerinde gelip paneli değiştirip gidiyordu. En az 7-8 monitör bu şekilde garantiden yapıldı derken 2 yıl bitti garanti bitti. Tabi diğer ürünler de bozulmaya başladı. Servisi aradım Samsung müşteri hizmetlerini. Dedim ki, bakın ben cafeme şu kadar monitör aldım. 2 yıl geçti panelden bozulmalar devam ediyor. Ürününüz kronik arızalı. Yazık değil mi bana garantisi bitmiş diye yardımcı da olmuyorsunuz ne yapacağım ben bunları dedim? Dedikleri laf: garanti bitmiş. El mi yaman bey mi yaman peki o halde dedim. Sanıyorlar ki, 1 kişiyi kaybetsek ne yazar binlerce, yüzbinlerce Samsung kullanıcımız var. Facebook'ta 10 bin kişilik internet cafeciler grubunda konuyu yazdım, açıkladım. Bu sorunu bir çok cafeci de yaşamış. Böyle adı çıka çıka kimse almıyor şimdi Samsung'u. Ne oldu paşinyan? Onların bu kayıplardan haberi olmasa da ben rahatım. Belki de binlerce Samsung monitör alınmasını engelledim cafeciler grubundan. Bugün çıkıın bakın İnternet cafelere, e-spor cafelere pek Samsung kullanan görmezsiniz. Asus, Noc, Monster ağırlıklıdır. Bu ürünlerde öyle 3-5 senedir bozulmuyor. Monster için bu erken yorumlamak ama Asus'ta senelerdir kullanmadığım monitörlerde tık yok. |
Bunlarda hiç utanma kalmadı artık, zaten kendilerine gününü gösterecek ne kanun var ne de uygulayıcı. Allah yardımcınız olsun ne diyeyim.
|
İade etmeyi deneseydiniz keşke n11e.Hepsiburadadan geçen sene babama Samsung M31 telefonu aldım,babam 10 gün kullandı ve telefonda şebeke sorunu yaşadığını söyledi.Hemen ertesi gün iade ettim ve kabul edildi.
Teknolojik alet de olsa internetten alınan ürünün memnun kalmama durumunda iade hakkı vardır.Bazı çakal siteler açıldıysa almam gibi şeyler zırvalayabilir.Tek yapmanız gereken tüketici heyetine başvurmak. |
Ülkede tüketici hakkı, yaptırımı mı kaldı? Hal böyleyken bu firmalarda istediği gibi at koşturuyor. |
Devletin en sevdiği şey ceza vermek e kardeşim 60 lira eksik vergi borcuna takip açıp ödeme emri gönderen devlet bu şirketlere niye ceza yazdırmaz. |
Utanmadan bunu söylediler demek. Gerçekten inanılmaz. |
Hocam yanlış anlamazsanız pahalı veya önemli birşeyi internet üzerinden aldığım zaman kutuya hiç dokunmadan telefonu açar video yu başlatırım herhangi bir sıkıntı için ne olur ne olmaz demeyiniz bizim ülkede herkes birbirini parmaklama peşinde çok geçmiş olsun umarım en az zararla çözersiniz |
Ben de kendi yaşadığım samsung maceramı anlatayım; Çok nadiren samsung-lg grubundan ürün alırım, yaklaşık 3-4 yıl önce kampanya var diye teknosadan 2 tane samsung j7pro telefon almıştım, bir tanesi kutusundan çıkarıp dış jelatinini çıkarmadan kontrol ederken iç ekranının likit sıvısının aktığını farkettim, teknosanın kutıusu zarar görmemişti, teelfonun kutusu da öyle ve daha önce açılmamıştı. Teknosayı hemen aradım, telefonu kargo ile kendilerine göndermemi ya da mağazaya teslim etmem gerektiğini söylediler. hem telefonun durumunu göstermek hem de belge alabilmek için kendim mağazada teslim ettim. birkaç hafta sonra servis aardı 7008--tl civarında ücret talep etti, ben de şaşırdım, ne ücreti bu diye sordum, iç ekranın kırılmış olduğu ve değişim ücreti olduğu söylendi, dedim ki siz beni yanlış anlamışsınız, ben telefonu tamire yollamadım, ürünün kutudan bu şekilde çıktığı ben iadeye verdiğimi belirttim, kullanıcı hatası olduğu iade olmayacağı söylendi, dedim kullanıcı hatasını neye dayanarak söylüyorsunuz flan biz bilemeyiz raporun bu şekilde olduğu ezber cümleler şekilnde devam etti, samsung müşteri hizmetleri ile devam eden süreç çözümsüz kalınca hakem heyetine götürdüm, bilirkişi telefonu incelemeye bile gerek görmedi, zaten telefonu elinize alınca sıfır hiç kullanılmadığı hemen belli oluyordu. 6 aya yakın sürdü sanırım, paramı geri almıştım. Samsung markası ile son alışverişim olmuştu. |
Benzer içerikler
- s24 ultra imei atılıyor mu
- s24 yorumlar
- telefonun sıfır olduğunu nasıl anlarız
- samsung a35 yorumlar
- telefon sadece acil aramalar diyor ne yapmalıyım
- en iyi fotoğraf çeken telefon 2024
- oyun telefonu
- samsung a73 ne zaman çıktı
- s25 plus
- good lock
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X