Şimdi Ara

Samsung Pişmanlıktır - 'Kullanıcı Hatasız Olmaz' - Samsung'un Memnuniyeti Öncelikleridir. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
2
Favori
11.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
114 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Samsung mu eve sokmam.. süslenmiş kalitesiz teknoloji hissi veriyor kullanırken.

  • Samsung garanti konusunda vasat eskiden kullandığım eski a serisinden telefon vardı.

    Antalya da yaşayanlar bilir bi yağmura tutulduk iç cebimde olmasına rağmen telefon sucuk gibi olduk sığınacak yerde bulamadık.

    Herneyse telefon ıslanmış falan filanı şarj vardı uyudum kalktım telefon kapanmış açılmıyor.

    Kuruttuk bilmem ne açtık telefonu wifi bluetoth cortlamış.

    Belirli süre geçti oturduğum yere döndüm aldığım yere verdim telefonu garantiye versinler diye gitti garanti arıyor.

    Dediği laf şu ;

    Telefonda darbelerden dolayı çizik cart curtlar mevcut bundan dolayı da kasa yamulması falan olmuş öyle olduğu içinde wifi bozulmuş dediler.

    Saçmalıktan başka birşey değil.

    Bu olay olmadan önce çalışıyordu telefonun herşeyi.

    Dedikleri tutarda 1500 tl lik telefondu o zamanlar 850 tl falan.


    Kaç yıllık firma garanti konusunda hiç ilerleme kaydetmediler bi apple ın garantisi gibi olamadılar böyle durumlarda hakkını veriyor.


    He şuanda da samsung telefon kullanıyorum 3 senede çöp falan olduğu da yok yani 2019 yılında çıkmış telefon kullanmaktayım A serisinden 2 senedir güncelleme kaynaklı sorunlar dışında herhangi bir sorunu yok.

    O sorunları da hallettiler zaten.

    Başkası nasıl hala S9 + ları S10+ ları taş gibi kullanıyor.

    Standart önyargılı insanlar kızıştırmış ortalığı.

    Konu sahibinin açtığı garanti konusunda hemfikirim ama kasma eskime konusunda dayanıklı olmaması konusunda hemfikir değilim.


    Telefona iyi bakarsan o da sana iyi bakar fantezi uygularsan ne çelik kasa telefon dayanır ne demir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GlowZone -- 25 Ekim 2021; 0:39:41 >




  • Türkiyede servis anlamında iyi bulduğum tek marka Dell. Laptop almıştım ips ekranda sızma vardı değiştirdiler, daha iyi işlemcili yolladılar. Wp grubu kurmuştuk orada problem yaşayan arkadaşlar değişimde daha iyi ekran kartlı ramli cihaz aldılar, servisleri ellerinden geldiğince ilgili vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stones kullanıcısına yanıt

    Tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış hesabı sizinkisi.Samsung’u savunmuyorum kalitesiz bir marka fakat cafeciler monitör almadı diye oturup ağladıklarını da düşünmüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hatalı ürettikleri malı millete kakalamanın yolunu iyi bulmuşlar. şaka gibi.

  • Stones kullanıcısına yanıt
    Mahkemeye versen garanti bitsede kazanırsın

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sucre Maricruz kullanıcısına yanıt

    Satış oranları zamanla yavaş yavaş düşer , en güzel örnek Pınar süt. Şu an pınar süt 6.90 tl altına satılıyor diğer marka sütler 8.45 tl. (Bilmeyen için internette pınar ürünlerine boykot var) Pınar bu boykotu yemese günümüz fiyatları en az 10 tl olurdu.


    Samsung'u crt monitor zamanlarından beri kullanıyorum o zamanlar iyi idi ama anlaşılan zamanla parayı bulan dükkanlar gibi müşteriyi elimi sallasam ellisi diye düşünmeye başlamışlar. 5 yıl sonra Pınar gibi ucuza satarlar (ki son aldığım samsung monitor'u ucuza aldım ve evet ondada ışık sızması var)

  • Laptop'umun bozulması sonrası, birkaç senedir kullanmadığım masaüstünü ,12-13 sene önce alınan Syncmaster monitörle beraber tekrar çıkarıp kurmak zorunda kaldım. Özellikle tn ve va panel laptop ekranlarını gördükten sonra ciddi manada iyi görünmeye başladı tekrar gözüme. Yeni monitörümü de tekrar Samsung olarak düşünüyordum fakat art arda gördüğüm olumsuz yorumlardan sonra fikrim değişti. Eski kalite kalmamış anlaşılan Samsung'da. Muhtemelen Lg veya Dell falan alırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz siz olun ithalatçı garantili ürünleri almayın. O ürünü getiren firmalar 1 yıl içinde kapanıp gidiyor bir daha kimseye ulaşamıyorsunuz adamlar yolunu öğrenmiş dünya kadar defolu malı ithal edip satıp şirketi kapatıyorlar sonra başka bir isimle bir şirket açıp yine bir sürü ürün getirip elden çıkarıyorlar sonra yine kapatıyorlar bu böyle devam edip gidiyor.

  • Birkaç sene önce samsung s8 plus almıştım cihazın ekranı bozuktu direk servise yolladım destek bilişime gitmiş telefon, bir hafta kadar sonra servisten aradılar bu cihazı hiç sökmeyelim direk yeni cihaz gönderelim dediler bende tamam dedim sıfır kapalı kutu cihaz yollamışlardı herhalde ben eşref saatlerine denk gelmişim.

  • samsung ne olm dalga mı geciyosunuz ya

    tr de paran varsa iphone yoksa xiaomi falan kullanırsın

    diğer markalarla işin yok

    sanırım unuttunuz ama tr de orta seviye marka yok artık.. ya iyi marka kullanırsın ya da kötü marka


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asertyu kullanıcısına yanıt

    dalga geçmişler resmen....

  • Sucre Maricruz kullanıcısına yanıt

    Olur hocam olur. KÖPEK gibi olur hem de. Bu kafayla batıp giden, küçülmeye giden nice firmalar oldu. Nokia, LG, Motorola, Toshiba, IBM, Dell, HTC hep bu kafayla gittiler. Azıcık mantıklı olsalardı dünya liderleri bu markalardı, şimdi kendi çaplarında takılıyorlar.


    Kim dünya lideri? Sattığı mallarla acayip bir müşteri memnuniyetine ulaşmış Apple ve Amazon.

  • imfatalty kullanıcısına yanıt
    Sırf bu yüzden birkaç arkadaş yurt içinden telefon almıyoruz artık, imkanımız var avrupa cihazı alıp kayıt ettiriyoruz. En son bir arkadaş iphone aldı, ölü piksel çıktı, iade etti yine çıktı, üçüncüde sağlam geldi. En kötü serleri buraya gönderiyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sucre Maricruz kullanıcısına yanıt

    öyle demeyin, damlaya damlaya göl olur....



    bugün internet cafe sahipleri, yarın başka bir meslek grubu, öbür gün ticari işletmeler vb. derken bir bakmışsınız artık marka tamamen kötü anılmaya başlamış...


    o yüzden müşteri memnuniyeti çok önemli, bugün böyle vurdumduymaz davranan markalar, yarın bir tane ürün satabilmek için kırk takla atar...



    hangi büyük bir marka türkiye gibi bir pazarı kaybetmek ister, genç nüfus tamamen tüketim odaklı günümüzde... (yaşım 44)

  • Yaklaşık 7 yıl öncesine kadar bende Samsung cep telefonu kullanıcısıydım.Mevcut telefonum arızalanınca tekrardan Samsung 'un üst modelini aldım,ancak telefonu alıp eve geldim kurulum vs yaparken sesle alakalı sorun olduğunu farkettim ,hemen servisi aradım,cihazı getirin bakalım dediler.1 hafta sonra aradım arıza tamir edildi telefonu alabilirsiniz dendi.Birkaç gün herşey normaldi,sonra tekrar aynı arıza oldu,bu sefer artık cihazı iade etmek istedim,cihazı bu arızdan ötürü iade alamadıklarını söylediler,değişim istedim onada hayır dediler,sonra tekrar servise göndermemi söylediler,bu süreçte 2 aya yakın zaman geçti ne telefon düzeldi ne değişim yapıldı,daha sonra araştırıp sormaya başladım,yakınlarımdan da aynı cihazla ilgili sıkıntılı durumlar yaşadıklarını öğrendim şikayetler gelince,aldığım yere gidip tüketici hakem heyetine başvuracağımı ilettim,bunun üzerine param iade oldu nihayet,ama 3 ay resmen rezillik yaşattılar bana,yaşadıklarımdan sonra o gün bugündür,değil telefon almak,hiçbir ürünlerini almıyorum.





  • N11’in de bu noktada eksikliği var. Aracı şirket sonuçta. Alıcı lehine Samsunga baskı yapabilirdi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Note 8 ve s8lerde kronik ekran yandığından milletin canını çok yaktılar. Samsungdan uzak durmak lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung boş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PSN_vs_XBOXLive P kullanıcısına yanıt

    panel kusurlu monte edilmiş... ürün kusurlu kullanıcıdan kaynaklı bir şey yok... servis resmen iftira atmış...

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.