< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
SAMSUNG QN90D KULLANICILAR KULÜBÜ (13. sayfa)
-
-
Kesin emin olabilmek için başka bir Bt cihazı bağlamanız gerek. Belki Soundbarda birşey oldu bilemeyiz
-
Soundbarı manual sıfırlamayı deneyin.
-
Suanda telefonu bagladim muzik ve ses icin baglaniyor ayni menuyu actigimda bir problem yok kasmiyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hepsini denedim hocam tv yede factory reset attim nafile. Kuzende bir soundbar var teyit icin onu alip bt ile bagliycam ozaman net birsey elde ederim sorun nerede olduguna acaba bt de birsey parazitmi yapiyor onuda cozemedim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dün bende steelseries kulaklığımı bluetooth ile bağlayıp film izledim menülerde felan gezdim donma kasma herhangi bir sorun yaşamadım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hicbir menude kasma yapmiyor sadece ayarlardan goruntu ayarlarina girince oradan uzman ayarlar icerisinde yukari asagi yapinca donarak iniyor cok fazla basarsakta kitleniyor bildigin home tusuna basip bt devre disi birakinca duzeliyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şimdi bende o kısma BT ile soundbar bağlıyken deneyeyim. Enteresan ama, yazılım kaynaklı bir hata görünüyor anlattığınız durum!.
-
1120.6 dan 1201 e guncelleme geldi ayrica soundbarada guncelleme geldi yaptim ama duzelmedi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şimdi sizin dediklerinizi yaptım yine donma kasma yok birde blutv den film açarak denedim yine donma kasma yok hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Servis menüsünden factor reset yapıyorsunuz güzel ama bir not düşeyim.
History bölümü var ve her yaptığınız işlem kaydediliyor artık!.
Yani siz factor reset yaptığınızda yada başka birşey, servis bunları tarihine kadar görebilir bilginiz olsun.
Versiyon ile yeni modellere bir zorlama olacağını düşünmüyorum. Yeni gelen Tv fabrikadan daha güncel olarak çıkmış o kadar.
Eğer Bt çipi değişmiş ise o zaman yazılımsal uyumsuzluk olur olabilir.
-
Factory reseti servis gelip kendisi yapti . Ben extradan yapmadim servis sokup incelenmesi gerektigini soyledi bende yeni aldigim tv yi neden parcalara ayirtayim degisim istiyorum tekrar dedim reddedildi. Bekliyorum biraz daha tuketiciye veririm en kotu farkli soundbar ile dogrulamasini yapmam lazim once ve tik role sesinide suan duymuyorum aksamlari genelde daha cok duyuluyor 3 5 kere denedim ama gelmedi role sesi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironwrist34 -- 24 Kasım 2024; 15:14:13 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Röle sesine takılmayın o bir sorun değil. Bekleme modundan ne zaman çıktığını bilmediğimiz için zırt pırt test için kapatıp açmayın.
Ama Bt bağlıyken menüde donma olması yazılımsal bir hata gibi görünüyor bu bir gerçek.
Bende ilk defa Soundbarı Bt ile bağladım
Bende donma kasma yok.
Siz kuzeninizin Soundbarını Bt ile bağlayıp bir test edin sonuca göre bir yol izlersiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pocemonmutlu -- 24 Kasım 2024; 16:43:48 > -
Videoda gizli yaziyor attiginiz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dikkat etmedim varsayılan ayar gizli seçiliymiş.
-
Gordum hocam simdi evet sizde yok benim eski tvdede yoktu . Bunda bt ye gecince sapitiyor hatta ses acma kapamaya basinca ekranda ses seviyesi bile cikmiyor bazen bt modunda bakalim 1 , 2 update daha bekleyip tekrar servis cagirrim yada garanti suresi bitmeye yakin cagirirm artik
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Samsung'u iyi kötü severiz tamamda her üretimde donanımsal yada yazılımsal revizyon yapmaları işte bize böyle problemleri karşı karşıya getiriyor
Bu hatayı videonuz ile Soundbar ve Tv modeliniz ile global samsung iletişime yollarsanız ilk güncellemede bile düzeltilebilir.
Samsung yazılım mühendislerine Allah kolaylık versin, gerçekten işleri zor valla
-
Ilk tv de ekranin sag altinda kararma oluyordu 2. Ayinda degişti yenisini direk getirdiler eskisini goturduler. Şuanda ise 3. Ayi gectigi icin degisim yok onarim var dendi dedim ver kagidi kalsin ben seve seve hukuki yoldan alirim yenisini kendiside biliyor alirsiniz zaten dedi :) ben insanlik olsun diye update bekliyorum şuan
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Servise verirseniz Tv'yi soundbarıda verirsiniz yanında, ordada bu sorunu göreceklerdir ve ilk yapacakları hamle anakartı değiştirmek olacaktır ve sorun çözülecektir.
Bu bir seçenek tabiki. Siz el değmesin toz gelmesin yenisi gelsin derseniz THH tek seçenek.
Bende Tv parası verdim bulaşık makinesi aldım Samsung'un, nakliyede hafif yan kapak altı yamulmuş.
Bende kabul etmem tabiki böyle kullanmak, iade ve tekrar satın alma işleri çıktı banada.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pocemonmutlu -- 24 Kasım 2024; 16:20:3 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X