Şimdi Ara

Samsung Türkiye servis ağı felaketi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung Türkiye firmasının servis ağı koskoca bir fiyasko. TV alırken Samsung Türkiye garantili diye cihaza %10 fazla para veriyorsanız bu yazdıklarımı okuduktan sonra bir kere daha düşüneceksiniz.

    Geçtiğimiz hafta Anka Mall Teknosa'dan 22 inç Led TV satın aldım. Garanti ve değişim koşulları nedeniyle cihazı servis gözetiminde kurulum yapılmasını istedim. Zaten Teknosa'da servise yönlendirdi. Simge adlı firmayı geçen Perşembe aradım. Cuma veya Cumartesi günü için geniş bir zaman seçeneği ile kurulum talep ettim. Tabii ki ne zaman gelecekleri sorusunu sorarak.. Cumartesi gününün uygun olduğunu, bizi önceden arayarak gelecekleri saati bildireceklerini söylediler. Cumartesi günü saat 11:00'e kadar sabırla bekleyip kendilerini aradığımda toplantı yaptıklarını halen zamanın belli olmadığını bildirdiler. Ben de bunun üzerine 4447711 nolu Samsung Türkiye hizmet hattını aradım. Buradaki yetkili Teknosa'nın kurulum talebini açtırması gerektiğini, eksik işlem yapıldığını iletti. Ben de kurulum talebi yaparak onların yönlendirmiş olduğu Sistem firmasını aradım. Bugün içerisinde mutlaka kurulum yapacaklarını ileterek aynı şekilde zaman konusunda beni arayacaklarını ilettiler. Saat 17:00 olduğunda halen aranmamakla beraber kendilerini aradığımda ellerinde askı aparatı olmadığı için geri döndüklerini (ki askı aparatımın olduğunu iletmiştim) Pazar günü öğleden önceye gün verdiler. Tüm bunları ben onları arayarak öğrenebildim. En ufacık bir geri dönüş olmadan..

    Sistem firmasının elemanı, diğer servis elemanını arayarak benim ismim için ADAM kelimesi kullanmakta, en ufacık görgü eğitimi almamış bir şekilde davranmaktadır. Samsung Türkiye hizmet hattını tekrar arayarak olanları anlattım. Şimdi geri dönüşlerini bekliyorum. Ama olan benim son derece değerli olan hafta sonuma maloldu.

    Bu akşam sorunumu çözmedikleri takdirde TV'yi Teknosa'ya iade etmeye gideceğim. Muhtemelen onlarla da kavga yapacağım.

    Konunun özeti, ben kurulumda bu kadar eziyet çekiyorsam bir arıza durumunda ne ile karşılaşırım bilemiyorum. SAMSUNG Türkiye firmasına yakışmayacak, son derece eğitimsiz-kalitesiz bir insan kaynağı olan bir servis ağı ile çalışmakta olup Samsung Türkiye ürünlerine daha fazla para verirken dikkatli olmanızı rica ediyorum. %10 daha az para ile yine aynı kalitesiz başka bir servis ağı ile çalışın bir kaybınız olmaz..

    Saygılarımla,







  • Arkadaşım biraz forumu okusan neler neler var
    inanılmaz gerçekten
    bakkalda çıraklık yapamayacak çocukları ucuz olsun diye teknik servis elemanı yapmışlar. Suç bu elemanlarda değil samsungun yöneticileri kimse onlarda.
    ben samsung dan çöp almam daha
    ki benim servis sorunum olmadı
  • Samsung alanlardan biri kendini yakmadan bu adamlar tepkiniz kalmaya devam edecek,ayıp artık ürün desen;sorun servis desen daha beter sorun,memnuniyet kavramından heryönü ile bukadar uzak olunurmu..
  • Arkadaş bu Samsung ta nedir böyle millet veryansın ediyor.Servis işinden ayrı bir veryansın,panelinden ayrı bir veryansın vs... bu marka bu halde yeni ürün çıkartıp yine bu memlekette satabiliyorsa gerçekten helal olsun.Sorun yaşayanlar çevrenizdekileri uyarıp gerekli bilgilendirmeleri mutlaka yapın.Bu adamlar bu cesareti panelleri hala kapış kapış sattıkları için bulabiliyorlar.Olurda satışları bıçak gibi kesilirse işte o zaman kendilerine çeki düzen vermek zorunda kalırlar.Yoksa bu işler umurlarında bile olmaz.Şikayet var sitesine her türlü foruma şikayetlerinizi açıkça yazın ki herkes okusun bilsin.Bir panele 5000 TL verilipte böyle şeylerle uğraşılır mı ???Memlekette 800 TL ye çalışan milyonlar var.Adam sizin panele verdiğiniz parayı alabilmek için tam 6 ay çalışıyor.Bilmem anlatabildimmi !!! Beni bilen bilir yıllardır yazıyorum,anlatıyorum ve yüzlerce hatta binlerce kişiye yardım ediyorum elimden geldiğince.Samsung 5 sene öncede böyleydi aradan tam 5 yıl geçti hala böyle.Kendini düzeltmediği gibi 2011 den itibaren samimi söylüyorum ipin ucunu iyice kaçırdı.Hiç bu kadar şikayet gelmiyordu.2011 den itibaren şikayetler resmen HORTLADI. Artık alenen söylüyorum tüm forumdaki arkadaşlara kim gücenip alınacaksa da alınsın.Yeter bu milltein parasını alıp canını yaktıkları. Bu adamların televizyonlarından Kesinlikle uzak durun ALMAYIN,ÇEVRENİZE ALDIRMAYIN !!!


    Saygılar

    Universteli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: universteli

    Arkadaş bu Samsung ta nedir böyle millet veryansın ediyor.Servis işinden ayrı bir veryansın,panelinden ayrı bir veryansın vs... bu marka bu halde yeni ürün çıkartıp yine bu memlekette satabiliyorsa gerçekten helal olsun.Sorun yaşayanlar çevrenizdekileri uyarıp gerekli bilgilendirmeleri mutlaka yapın.Bu adamlar bu cesareti panelleri hala kapış kapış sattıkları için bulabiliyorlar.Olurda satışları bıçak gibi kesilirse işte o zaman kendilerine çeki düzen vermek zorunda kalırlar.Yoksa bu işler umurlarında bile olmaz.Şikayet var sitesine her türlü foruma şikayetlerinizi açıkça yazın ki herkes okusun bilsin.Bir panele 5000 TL verilipte böyle şeylerle uğraşılır mı ???Memlekette 800 TL ye çalışan milyonlar var.Adam sizin panele verdiğiniz parayı alabilmek için tam 6 ay çalışıyor.Bilmem anlatabildimmi !!! Beni bilen bilir yıllardır yazıyorum,anlatıyorum ve yüzlerce hatta binlerce kişiye yardım ediyorum elimden geldiğince.Samsung 5 sene öncede böyleydi aradan tam 5 yıl geçti hala böyle.Kendini düzeltmediği gibi 2011 den itibaren samimi söylüyorum ipin ucunu iyice kaçırdı.Hiç bu kadar şikayet gelmiyordu.2011 den itibaren şikayetler resmen HORTLADI. Artık alenen söylüyorum tüm forumdaki arkadaşlara kim gücenip alınacaksa da alınsın.Yeter bu milltein parasını alıp canını yaktıkları. Bu adamların televizyonlarından Kesinlikle uzak durun ALMAYIN,ÇEVRENİZE ALDIRMAYIN !!!


    Saygılar

    Universteli

    Aslında bu yazdıkların satış kampanyaları gibi yayılmalı,adamlar kendine çeki düzen verene kadarda heryerde dile getirilmeli yoksa ipin ucu kopacak albani ustanın dediği gibi bu koreliler pazarlama yalanlarından sonra ayıplı mallarıda kakalayacaklar milette..




  • arkadaaşlar ben almanyadayim samsung lg philips bu üç marka avrupadada aynenn böyle
    en kötütüsü lg sonrada philips ve samsung inaniniz en çok şşikayet hep bunllarda bizde kaç tane lg vardi hepside sorunlu tvler
    neyseeki aldiğimiz mağazaşar ile işi hallettik servisler rezil lg de
    türkiyede ise yinen durjm bu 3 markada aynen böyle
  • Samsung servis açısından çok kötü tv num 4 aydır parça bekliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: runonur

    Samsung Türkiye firmasının servis ağı koskoca bir fiyasko. TV alırken Samsung Türkiye garantili diye cihaza %10 fazla para veriyorsanız bu yazdıklarımı okuduktan sonra bir kere daha düşüneceksiniz.

    Geçtiğimiz hafta Anka Mall Teknosa'dan 22 inç Led TV satın aldım. Garanti ve değişim koşulları nedeniyle cihazı servis gözetiminde kurulum yapılmasını istedim. Zaten Teknosa'da servise yönlendirdi. Simge adlı firmayı geçen Perşembe aradım. Cuma veya Cumartesi günü için geniş bir zaman seçeneği ile kurulum talep ettim. Tabii ki ne zaman gelecekleri sorusunu sorarak.. Cumartesi gününün uygun olduğunu, bizi önceden arayarak gelecekleri saati bildireceklerini söylediler. Cumartesi günü saat 11:00'e kadar sabırla bekleyip kendilerini aradığımda toplantı yaptıklarını halen zamanın belli olmadığını bildirdiler. Ben de bunun üzerine 4447711 nolu Samsung Türkiye hizmet hattını aradım. Buradaki yetkili Teknosa'nın kurulum talebini açtırması gerektiğini, eksik işlem yapıldığını iletti. Ben de kurulum talebi yaparak onların yönlendirmiş olduğu Sistem firmasını aradım. Bugün içerisinde mutlaka kurulum yapacaklarını ileterek aynı şekilde zaman konusunda beni arayacaklarını ilettiler. Saat 17:00 olduğunda halen aranmamakla beraber kendilerini aradığımda ellerinde askı aparatı olmadığı için geri döndüklerini (ki askı aparatımın olduğunu iletmiştim) Pazar günü öğleden önceye gün verdiler. Tüm bunları ben onları arayarak öğrenebildim. En ufacık bir geri dönüş olmadan..

    Sistem firmasının elemanı, diğer servis elemanını arayarak benim ismim için ADAM kelimesi kullanmakta, en ufacık görgü eğitimi almamış bir şekilde davranmaktadır. Samsung Türkiye hizmet hattını tekrar arayarak olanları anlattım. Şimdi geri dönüşlerini bekliyorum. Ama olan benim son derece değerli olan hafta sonuma maloldu.

    Bu akşam sorunumu çözmedikleri takdirde TV'yi Teknosa'ya iade etmeye gideceğim. Muhtemelen onlarla da kavga yapacağım.

    Konunun özeti, ben kurulumda bu kadar eziyet çekiyorsam bir arıza durumunda ne ile karşılaşırım bilemiyorum. SAMSUNG Türkiye firmasına yakışmayacak, son derece eğitimsiz-kalitesiz bir insan kaynağı olan bir servis ağı ile çalışmakta olup Samsung Türkiye ürünlerine daha fazla para verirken dikkatli olmanızı rica ediyorum. %10 daha az para ile yine aynı kalitesiz başka bir servis ağı ile çalışın bir kaybınız olmaz..

    Saygılarımla,

    Akşama doğru Samsung Türkiye Hizmet hattını aramamın etkisi ile Simge firmasının teknisyeni beni arayarak yarım saat sonra kurulumu yapacaklarını iletti ve gelerek kurulumunu gerçekleştirdi.

    Tabii akşam şöyle koltuğuma oturduğumda gün içinde yaptığım konuşma ve gerilimden dolayı ne kadar yorulmuş olduğumu gördüm.. Enteresan... Sanırım salonda kullandığım eski tv mi tamamen adamların servis ağı yönetimine/yorumlarına göre değiştireceğim. Evimdeki beyaz eşyalar Bosch ürünü ve herhangi bir servis işim olsa dakikasında evimde oluyorlar. Keşke Bosch LED işine girmiş olsa idi :))




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.