Selam Arkadaşlar 2 yıl önce Samsung Gear1(SM-V700) saat aldım.2 ay önce saatimin kordonu önce kameranın üstünden daha sonrada birçok yerden çatlayıp kırıldı.Kordonu aramadığım yer kalmadı Sonuç nafile. Samsung firmasıyla görüştüğüm zaman saatin aksesuara girdiğini garantiye ve yedek parça garantisine girmediğini soyledi. Tüketici kanununu okuduğumda saatlerin 5 Yıl yedek parça zorunluluğu var.Ama firma nasıl görüyorsa saati aksesuar kategorisine koyuyor yedek parça ve saat sıfır dahi olsa garantisi yok diyor. Ben ve benim gibiler Samsung u güvenilir büyük firma bilirdik adamlar boşuna garanti kağıdı veriyorlar.verdiğiniz garantinin arkasında durun ve sattığınız ürünlerinin yedek parçalarını müşterilere temin edin. Gear S3 alsam (Sıfır) onun bile garantisi olmadığını firma yetkilisi beyan ediyor.Tüketici hakem heyetine gidip Samsung TR yi şikayet edeceğim ve heryerdede SAMSUNG Firmasının yaptığı AYIBI yazacağım. Tüm Arkadaşların bilgisine Saygılar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme