Merhaba Bugün başıma Samsug yetkili servislerinden Başarı elektronikte traji komik bir olay geldi Samsung ve Başarı elektroniğe durumu anlatır bir mail attım. Tabi telefonumu Şu an başka bir yetkili servise teslim ettim. Sizinde başınıza gelebilir. Attığım mail aşağıdaki gibidir Sakın kanmayalım.
26/12/2018 saat 18:00 sularında Ankara / Kızılay / sakaryadaki Başarı Elektronik yetkili servisinde Samsung S7 marka telefonumun bataryasını ücret dahilinde değişimi için geldim. Telefonumum garantisinin bittiğini ve bataryası çabuk tükendiği için ücret dahilinde değişimi talep ettim Telefonun kabulunü yapacak olan bayan personeliniz bana; bu telefonların batarya değişimlerinin riskli olduğunu Batarya değişimi sırasında ekranda sorun olduğunu ekranında soyulmalar olabileceği gibi tuhaf bahanelerde bulundu Ben nasıl olur batarya değişecek ekran ile ne ilgisi var desemde telefonu alıp birde teknik serviste çalışan ekibe sorayım dedi 3 dakika sonra telefon ile birlikte tekrar geri geldiğinde tuhaf cevap ve yorumlar devam etti Telefonumun ekranı yan sanayi olabilirmiş teknik ekip böyle demiş Bende yan sanayi olmadığını telefonun %100 orjinal olduğunu iletmiş olduğumda ekranın normalden sarı olduğunu söyledi. Bende artık bu garip ve tecrübesiz yorumları dinlemeye devam etmemek adına Telefonun ekranı üzerinde 1 senedir koruma jelatini olduğunu ilettim daha bunu tespit edemeyen bir Yetkili servise nasıl güvenip heleki ücretli parça değişimi yaptırayım.
Diğer Samsung modellerini bilmesem de Samsun S7 telefonlarının batarya değişimlerinde ekran ile bir ilgisi yoktur Videoda izleyeceğiniz gibi ekran ile hiç bir ilgisi olmamasına rağmen yetkili servisin bu şekilde tecrübesiz yorumlarla müşterilerinizle konuşması beni üzdü Bahsi geçen video anlattıklarımı desteklemektedir.
Bu tip tecrübesiz cevap ve yorumlar ile karşılaşmamak adına garantisi biten cihazı Yetkili Servise vermekten yana olan tüketicilerinizi madur etmemek adına Lütfen ilgili personellerinizi bu konuda bilgilendirmenizi rica ederim