Şimdi Ara

Sanayi ustaları adamı çıldırtır........ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
1
Favori
8.346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    sonata007dr arkadaşın da dediği gibi. Belki rutin yağ, yağ filtresi değişimi, hava filtresi işleri belki sıradan bir tamircide yaptırılabilir. Sorun olmayabilir. Fakat ben bunları da yetkili serviste yaptırma taraftarıyım. Herkesin kendi bileceği iş. Amaaaaa iş hayati organlara gelince mutlaka yetkili serviste yaptırmanızı tavsiye ederim. Yukarıdaki Triger seti örneğinde olduğu gibi. En yakın tamirci arkadaşınız bile bir anda düşmanınız olur. para bu. Az para değil.

    Ben Triger setini yetkili serviste yaptırdım. 4 sene veya 60.000 km (hangisi önce dolarsa) garantilidir diye yazıyor faturada. Kafam rahat. İsterse kopsun. Götürürüm servise. Ücretsiz yaptırırım motoru. Triger kayışı insan hatası ile kopacak bir şey değil. Ya takan usta hatalı takar. Ya da parça kalitesizdir. O yüzden kafam rahat.


    Sevgili topaz42 , keşke bende senin gibi yetkili servislere bu denli güvenebilseydim. Ama yaşadığım tecrübelerle anladımki eğer senin triger kayışın kopsa yetkili servis bu bizim değiştirdiğimiz değil , daha sonra tekrar değişmiş , sanayide açtırmışsınız bunu vs. gibi yalanları kurumsal kimlik altında çok daha kolay söyleyebiliyor. Elbette herkesin hayatı kendi süzgecinden geçtiği için fikirlerimizde ayrılıklar olması normal burda da niyetimiz birbirimizi ikna etmek değil. Yine de yetkili servisin bu yönlerini gördükten sonra gitmekten vazgeçtiğimi seninle ve bütün forumla paylaşmak istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    Ya arkadaslar kiziyorsunuz da peki bizim gibi kullanicilad ne yapacak? Ben hayatimda sanayinin ucundan bile gecmemis adamim, babam dedem de ayni sekilde. Ne dedelerim ne de babam ne de ben arabayi hic bir zaman ozel servise ya da sanayiye goturmedik. İlk basta nereye gotururur onu bile bilmiyoruz. Serviste sunlar sunlar degisecek dendiginde he he he diye kabul ediyoruz, degismese olmaz mi diyoruz olur diyenleri de degistirtmiyoruz genelde. Simdi arabanin a sindan anlamayan bizim gibi adamlar yetkili servisler disinda ne yapsin? Bazilari parayi sokaga atmak diyor iyi de arabadan anlamayiz arabaya biner kontagi cevirir ve gideriz. Ozel servislerde daha cok korkarim cunku arabadan anlamam ve alakasiz seyler yaparim diye korkarim ama yetkili serviste en azidan belli bir duzenekleri ve sistemleri var diye dusunuyorum.


    Sevgili dostum burası paylaşım için var. Bizlerden yardım isteyebilirsin. Tahmin ediyorum her şehirde herkesin referans olabileceği sanayi ustaları vardır. Ben kendi adıma Ankara'da güvenilir bulduğum ustaları paylaşırım mesela. Bunun gibi sende kendi şehrinde usta bulabilirsin.




  • En çok dikkat etmeniz gereken şey sanayiye bıraktığınız arabanızdan birşeylerin eksilip eksilmediğidir..Çünkü sanayi ustalarının çoğu eksik bir malzemeyi hemen yakındaki benzer diğer bir arabadan temin ederler..Örneğin bir vatandaş arabasını teslim almaya geldi ve farketti ki jant kapağı yok.Muhtemelen test esnasında düşmüştür yahut biri yürütmüştür her neyse..o anda arabanın sahibi ortalığı velveleye verir.herkes başlar jant aramaya ve o anda gördükleri benzer bir jant kapağını orada bulunan aynı marka diğer bir arabadan söküp hemen sizin arabanıza takarlar..Onlar için öteki arabadan eksilen kapak hiç önemli değildir..An için çözüm önemlidir..Mümkün olan en kısa çözüm önemlidir.Sonrası diğer araç sahibi farkederse başlar..Bu böyle devam eder..Bu jant kapağı olur yağ kapağı olur fıskıye olur düğme olur tutturabildikleri herşey aklınıza ne gelirse sökebilecekleri herşeyi sökerler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: offday


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    Ya arkadaslar kiziyorsunuz da peki bizim gibi kullanicilad ne yapacak? Ben hayatimda sanayinin ucundan bile gecmemis adamim, babam dedem de ayni sekilde. Ne dedelerim ne de babam ne de ben arabayi hic bir zaman ozel servise ya da sanayiye goturmedik. İlk basta nereye gotururur onu bile bilmiyoruz. Serviste sunlar sunlar degisecek dendiginde he he he diye kabul ediyoruz, degismese olmaz mi diyoruz olur diyenleri de degistirtmiyoruz genelde. Simdi arabanin a sindan anlamayan bizim gibi adamlar yetkili servisler disinda ne yapsin? Bazilari parayi sokaga atmak diyor iyi de arabadan anlamayiz arabaya biner kontagi cevirir ve gideriz. Ozel servislerde daha cok korkarim cunku arabadan anlamam ve alakasiz seyler yaparim diye korkarim ama yetkili serviste en azidan belli bir duzenekleri ve sistemleri var diye dusunuyorum.


    Sevgili dostum burası paylaşım için var. Bizlerden yardım isteyebilirsin. Tahmin ediyorum her şehirde herkesin referans olabileceği sanayi ustaları vardır. Ben kendi adıma Ankara'da güvenilir bulduğum ustaları paylaşırım mesela. Bunun gibi sende kendi şehrinde usta bulabilirsin.

    Hocam zaten yeni yeni otomobil forumunda takilmaya basladim sirf ondan. Mesaj gecmisime bakarsan geyik konularina yorum yaptigimi ama trknik konulara yapmadigimi gorursun. Ve de sadece kullandigim arabalara yorum yaparim onun disinda da fikir yurutmem de. 2 hafta once akusu biten arabama serviste aku taktirmayarak ve komsunun ustasindan aku isteyerek zincirleri kirdim denebilir. Yavas yavas denemeye baslayacagim ama etrafimdan destek de gelmiyor yani mesela dedem abuk abuk servislere parani verecegine ben tamamlayim gerisini diyor, babam da tup takdiracagina ayda bir depo ya da yarim depo hediyem olsun diyor. Ben de boyle ikilemde kaliyorum iste. Arabanin bakimini 1 hafta once yaptirdim bana tir vurdu sag olsun tir surucusu hatasini bildi arabanin onarimini da bakimlarini da karsiladi yetkili serviste. Ama 10 bin km daha gecene kadar servis bakinmaya baslayacagim.

    Mesela yukarida yazmis olan arkadasin mesaji korkutuyor beni arabamdan parca alma ihtimalleri... Ha yetkili servis yapar mi yapar bence de ama yapma ihtimalleri cok cok daha az bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jvcjvc -- 15 Eylül 2011; 20:55:26 >




  • yetkili servislerdeki sahtekarlıklar daha fazla.

    genelde oradaki elemanlar salla başını al maaşını sistemiyle çalıştığı için değişmeyen parçayı bile değişmiş gibi göstererek hem müşterileri kazıklıyorlar, hem de işlerini daha kolay bitiriyorlar.
  • Yetkili servisler mi yaptıkları işin arkasında duruyormuş?

    2010 Mahindra'nın garantiden değişmesi gereken 250TL'lik parçasının parasını bizden aldılar. Garantiden onay gelirse size geri ödenecek dendi ama 5 aydır ses seda yok. Gidip sorduğumuzda serviste herkes topu başkasına atıyor. Yine bu herifler aracı teslim etmeden önce yıkarken kaputunda 2 tane göçük oluşturup yedikleri haltı inkar etmişlerdir. Antalya Kırmızıtaş'ta oldu bu olay. (Kendileri aynı zamanda Nissan ve Kia yetkili servisi)

    2000 E200 Kompressor'un 300TL'lik hava akışmetresinin değiştirilmesiyle giderilebilecek bir problemi bizden 1500TL para alıp da alakasız parçalar değiştirdikleri için çözemeyen Antalya yetkili Mercedes servisi (Hastalya)

    2010 E200 CGI'nin lastiğini sökmeye 107TL isteyen yine aynı servis. (Edit: 107TL + KDV yazıyordu faturada)

    2000 E200 Kompressor'e Ankara Koluman'da servis görevlisi başka aracı servise sokarken arkadan çarpıyor. Yedikleri haltı hemen düzeltmek yerine aracı Konya yolunda kaza yapmış olarak gösterip (çakma bir tutanakla) arabayı o şekilde onarmışlar ve benim bundan haberim olmuyor. İnternette tesadüf aracımın geçmişine bakarken ulaşıyorum bu bilgiye. 3 gün sonra satacak olsam yalancı durumuna düşecektim. Bir de servis müdürü telefonda size zahmet vermemek için öyle yaptık diyor pişkin pişkin.

    2001 Renault Clio 1.4 16v BVA RXT aracımız 7 yılda 10'larca kez yolda kaldı ama nedense yetkili servis bir türlü buna çözüm bulamadı.

    2011 Ford F350'yi Ford yetkili servise götürdük. Ustalar kaputu açıp kafalarını kaşıyarak 10dk. falan araca baktı ve abi bu bizi aşar biz bundan anlamayız dediler. Daha sonra ne mi oldu? Sanayide tüm parçaları Amerika'dan getirtildi ve aracın bakımı anında yapıldı.

    Yağ değiştirmeyi bilmeyen, yaptıkları işin arkasında sadece lafta durabilen yetkili servislere kesinlikle aracınızı götürmeyin. Bir hatalarından dolayı araca zarar geldiklerinde asıl yetkili servisler işi çirkefliğe vuruyor. Adam gibi bir usta sizin demenize gerek kalmadan zaten hatasını telafi eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canozpinar -- 15 Eylül 2011; 21:05:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: offday


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    Ya arkadaslar kiziyorsunuz da peki bizim gibi kullanicilad ne yapacak? Ben hayatimda sanayinin ucundan bile gecmemis adamim, babam dedem de ayni sekilde. Ne dedelerim ne de babam ne de ben arabayi hic bir zaman ozel servise ya da sanayiye goturmedik. İlk basta nereye gotururur onu bile bilmiyoruz. Serviste sunlar sunlar degisecek dendiginde he he he diye kabul ediyoruz, degismese olmaz mi diyoruz olur diyenleri de degistirtmiyoruz genelde. Simdi arabanin a sindan anlamayan bizim gibi adamlar yetkili servisler disinda ne yapsin? Bazilari parayi sokaga atmak diyor iyi de arabadan anlamayiz arabaya biner kontagi cevirir ve gideriz. Ozel servislerde daha cok korkarim cunku arabadan anlamam ve alakasiz seyler yaparim diye korkarim ama yetkili serviste en azidan belli bir duzenekleri ve sistemleri var diye dusunuyorum.


    Sevgili dostum burası paylaşım için var. Bizlerden yardım isteyebilirsin. Tahmin ediyorum her şehirde herkesin referans olabileceği sanayi ustaları vardır. Ben kendi adıma Ankara'da güvenilir bulduğum ustaları paylaşırım mesela. Bunun gibi sende kendi şehrinde usta bulabilirsin.

    Hocam zaten yeni yeni otomobil forumunda takilmaya basladim sirf ondan. Mesaj gecmisime bakarsan geyik konularina yorum yaptigimi ama trknik konulara yapmadigimi gorursun. Ve de sadece kullandigim arabalara yorum yaparim onun disinda da fikir yurutmem de. 2 hafta once akusu biten arabama serviste aku taktirmayarak ve komsunun ustasindan aku isteyerek zincirleri kirdim denebilir. Yavas yavas denemeye baslayacagim ama etrafimdan destek de gelmiyor yani mesela dedem abuk abuk servislere parani verecegine ben tamamlayim gerisini diyor, babam da tup takdiracagina ayda bir depo ya da yarim depo hediyem olsun diyor. Ben de boyle ikilemde kaliyorum iste. Arabanin bakimini 1 hafta once yaptirdim bana tir vurdu sag olsun tir surucusu hatasini bildi arabanin onarimini da bakimlarini da karsiladi yetkili serviste. Ama 10 bin km daha gecene kadar servis bakinmaya baslayacagim.

    Mesela yukarida yazmis olan arkadasin mesaji korkutuyor beni arabamdan parca alma ihtimalleri... Ha yetkili servis yapar mi yapar bence de ama yapma ihtimalleri cok cok daha az bence.


    Ben kesinlikle böyle bir olay yaşamadım ve sadece kendi gittiğim ustaların böyle bir şey yapmayacağına dair garanti verebilirim. Ancak insan faktörünün olduğu her yerde bu tip riskler vardır dediğim gibi sanayide herhangi bir dükkana asla girmem referansla giderim. Dediğiniz gibi bu olay yetkili servistede olabilir belki yüzdesi daha düşüktür kamera falan olduğu için ama emin olun sanayide gittiğiniz ustanızla yüzyüzesiniz böyle birşey ortaya çıkarsa adamın yerin dibine geçtiğini göreceksinizdir. Kaldıki başımdan geçen olayı anlattım yeni takmış gibi parasını alıp hava tutup geri taktıkları polen filtresi hırsızlıktır bana göre ve bu da yetkili serviste yapıldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU


    quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    1 hafta serviste parça bekledi aracım bulunamayan 950 tl olan parça yurtdışından gelicek dediler

    amortisör bu parça

    gittim sanayiye aldım geldim

    serviste taktılar


    hangi markanın servisi bu?


    bir daha gitmem fiat birmot alfa romeoya bakıyor internette 130 tl ye satılan amortisör ü italyadan getirteceklerini söylediler faturaya baktım 650 tl amortisör sadece arka tek parça işçilik toplam 1000 tl ye yakın ve 1 hafta bekledim en sonunda parça gelmiyorsa ben alım geliyim dediö kabul etttiler sanayiye gittim taksi ile aldım geldim sadece işçilik aldılar taktılar aslında aracı alıcaktım ama zoraki olarak orda yaptırdım

    alfa romeo lara fiat bakıyor aynı şekilde lancia lara aklı olan fiat birmota gitmez 4 5 kat fazla fiytat çekiyorlar sıfır parçalarda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unixslax -- 16 Eylül 2011; 14:15:36 >




  • seninkisi usta değil takozmuş. usta var usta var.ama bende yetkili servis taraftarıyım.
    ilerde iyi bir usta bulursam arabamı emanet ederim.ama referans lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Sanayi ustasına araba götürmem. İki fazla veririm. Yetkili servise götürürüm. Garantisi bitmiş olsa bile. Zaten öyle de yapıyorum. Yetkili servis insan yerine maymun çalıştırsa yine yetkili servise götürürüm. Adı üzerinde. Yetkili servis. Her şey kayıt altında.


    insan yerine maymun güzel benzetme....
  • işin sanayi ustasıyla alakası yok ustalıkla alakası var. çok odun var servislerde de yani. tanınmış tecrübeli eller de araca en iyi şekilde bakar sanayide.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Energetic -- 15 Eylül 2011; 21:10:01 >
  • bazıları da: "yetkili servistekiler harbi usta olsalar, burada üç otuz paraya neden çalışsınlar. gidip kendi yerlerini açarlar" diyor.
  • 2008de 2003 model bora aldım 45bin km'de adam herseyi ile orjinal dedi.1hafta sonra
    Erzuruma tayinımız cıkınca kıslık lastik alalım dedik lastiği değiştiren pejonun erz.yetkili servisi
    abi bunun fren balatası da lastikleri de bitmiş gidin balataları değiştirin yoksa disckleri çizersiniz dediler.

    yetkili servisleri bildiğim için önce servisin müdürü ile tanıstırılıp öyle servise gittim.
    sağolsunlar fren balatalarından,sileceklere,triger setinden aklınıza ne geliyorsa değiştirrdiler.aracı alırken
    servis müdürü 6yıllık bakım yaptık dedibana satan adam 10binden sonra özel servise bile götürmemiş.
    faturada da hatırı sayılır bir indirim oldugunu tahmin ediyorum ki 2yıl önce sileceklerin fiyatı serviste 55tl deniyordu

    aradan 1yıl geçti o kdar soguk havada tık demeden calışan araç satmadan 2gün önce 2marşta çalıştı.
    servise gittim bilgisayara taktılar''yok bişey abi olsun o kdar''deyip yolladılar.
    Satacagım gün yolda kaldım tamirciye cektik benzin pompası arızalanmış servis 400 civarı değiştiririz hocam senden dedi telefonda.
    tamirciye döndüm sen kaça yaparsın dedim pompaya iki çekiç atıp bişeyler yaptı araç çalısıyordu.
    ''Siftah senden hocam ne kadar verirsen dedi''




  • yeri gelmişken İstanbul Anadolu yakasında referans verebileceğiniz ustaları pm'den atabilir misiniz...
    teşekkürler...
  • Filtreyi kendiniz satın alıp öyle gitmeniz ve iş yapılırken de ustanın başında durmanız gerekirdi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djoz -- 15 Eylül 2011; 22:56:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Filtreyi kendiniz satın alıp öyle gitmeniz ve iş yapılırken de ustanın başında durmanız gerekirdi..


    babamın tamircisi bu gibi sebeblerden sanırım sana ihtiyaç duyacagı listeyi yazar
    (artık işine nasıl geliyorsa orjinal,yan sanayi,çin malı)parçaları aldırır sonra
    işini görür.

    Çıragı gönderelim dedğimiz de abicim git parçaların fiyatını gör orj.olursa en iyisi..
    aklında soru işareti kalmaz en son şu dükkana uğra aykut usta gönderdi deyip fiyatları karsılaştır der.
  • sanayi ustaları candır..
    her mesleğin ,ustası-acemisi ,iyi niyetlisi- art niyetlisi vardır..direkt asmamak lazım..sanayiler olmasa yetkili servislerde hizmetlerin bu fiyatlarda kalacağını hiç sanmam. zaten gördüğüm kadarıyla araçlar giderek kapalı kutu haline gelmekte,karmaşıklaşarak kıytırık bir stop ampulünü bile servis haricinde değiştirmememiz için gayret sarf edilmekte. hal bu iken sanayiler yaşasın ki rekabet olan yerde bizlerde malı mülkü Hans'a ipotek etmeyelim..
    bu arada bazı ustalar tanıdım ki bazı püf noktalarını göstermesi karşılığında yetkili servisin haracını yemişlerdi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Yetkili servisler mi yaptıkları işin arkasında duruyormuş?

    2010 Mahindra'nın garantiden değişmesi gereken 250TL'lik parçasının parasını bizden aldılar. Garantiden onay gelirse size geri ödenecek dendi ama 5 aydır ses seda yok. Gidip sorduğumuzda serviste herkes topu başkasına atıyor. Yine bu herifler aracı teslim etmeden önce yıkarken kaputunda 2 tane göçük oluşturup yedikleri haltı inkar etmişlerdir. Antalya Kırmızıtaş'ta oldu bu olay. (Kendileri aynı zamanda Nissan ve Kia yetkili servisi)

    2000 E200 Kompressor'un 300TL'lik hava akışmetresinin değiştirilmesiyle giderilebilecek bir problemi bizden 1500TL para alıp da alakasız parçalar değiştirdikleri için çözemeyen Antalya yetkili Mercedes servisi (Hastalya)

    2010 E200 CGI'nin lastiğini sökmeye 107TL isteyen yine aynı servis. (Edit: 107TL + KDV yazıyordu faturada)

    2000 E200 Kompressor'e Ankara Koluman'da servis görevlisi başka aracı servise sokarken arkadan çarpıyor. Yedikleri haltı hemen düzeltmek yerine aracı Konya yolunda kaza yapmış olarak gösterip (çakma bir tutanakla) arabayı o şekilde onarmışlar ve benim bundan haberim olmuyor. İnternette tesadüf aracımın geçmişine bakarken ulaşıyorum bu bilgiye. 3 gün sonra satacak olsam yalancı durumuna düşecektim. Bir de servis müdürü telefonda size zahmet vermemek için öyle yaptık diyor pişkin pişkin.

    2001 Renault Clio 1.4 16v BVA RXT aracımız 7 yılda 10'larca kez yolda kaldı ama nedense yetkili servis bir türlü buna çözüm bulamadı.

    2011 Ford F350'yi Ford yetkili servise götürdük. Ustalar kaputu açıp kafalarını kaşıyarak 10dk. falan araca baktı ve abi bu bizi aşar biz bundan anlamayız dediler. Daha sonra ne mi oldu? Sanayide tüm parçaları Amerika'dan getirtildi ve aracın bakımı anında yapıldı.

    Yağ değiştirmeyi bilmeyen, yaptıkları işin arkasında sadece lafta durabilen yetkili servislere kesinlikle aracınızı götürmeyin. Bir hatalarından dolayı araca zarar geldiklerinde asıl yetkili servisler işi çirkefliğe vuruyor. Adam gibi bir usta sizin demenize gerek kalmadan zaten hatasını telafi eder.


    +1
    arabamı ilk aldığımda yetkili servisten başka yere gitmem diyordum. ulaşılmaz yüce ustalar var sanıyordum.
    2 el aldığım peugeot 307 yi ilk defa yağ bakımına götürdüm.
    adana pejo yetkili servisi , yağ değişiminden sonra yağ karter tıpasını yalama yapmış araba karterden yağ kaçırıyordu.

    arkadan arabama çarptılar levent efe pejo yetkili servise götürdüm. sigortadan tampon değişti.arabamı aldıktan sonra her yağmur yağışında bagaj yedek lastik bölümüne su dolmaya başladı.

    arabam arıza yaptı götürdüm. yarım gün baktılar arıza sebebini bulamadılar.

    bu olaylar dan sonra siz olsanız yetkili servise gidermisiniz.

    4 yıldır sanayide özel servise gidiyorum. bazen ufak şeylerden para bile almıyor. yaptıkları iş de 10 numara.

    sanayide de hepsi iyi değildir. kasaplarda vardır. ama iyileride var en azından




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60


    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Filtreyi kendiniz satın alıp öyle gitmeniz ve iş yapılırken de ustanın başında durmanız gerekirdi..


    babamın tamircisi bu gibi sebeblerden sanırım sana ihtiyaç duyacagı listeyi yazar
    (artık işine nasıl geliyorsa orjinal,yan sanayi,çin malı)parçaları aldırır sonra
    işini görür.

    Çıragı gönderelim dedğimiz de abicim git parçaların fiyatını gör orj.olursa en iyisi..
    aklında soru işareti kalmaz en son şu dükkana uğra aykut usta gönderdi deyip fiyatları karsılaştır der.


    Benim rahmetli babam da parçaları almaya giderken küçük oğluna "sen dükkanda kal, depodan benzin falan çekmesinler" derdi.. Eski taksici, kurt olmuş tabi..




  • Eğer ki gerçekten çok iyi işinin ehli, bir usta bulunmuş ve aracın da garantisi bitmiş ise tabii ki sanayii.....
    Ancak elektronik ve bazı karışık arızaları bunun dışında tutuyorum. Günümüz araçlarında karmaşık elektronik sistemler en ufak bir hatayı bile kaldırmıyorlar. Sonrasını da düşünmek lazım. Çünkü servis yaptığı işin garantisini yazılı olarak verir. En kötü ihtimal hukuken zararınız tazmin edilir. Ancak özel servislerde bu yoktur maalesef... (tecrübe ile sabit her iki olayda).

    Yetkili servis ustaları; maalesef çoğu zaman usta değildir. Sök takcıdır...

    Örnek 1 : Lineamın kapılarında az rüzgar sesi geliyor şikayetime istinaden kapılarım serviste ayarlandı. Artık arabamın kapıları araç 7 takla atıp toplanmış gibi çarpık gözüküyor; Camların açılıp kapanması esnasında çok ses geliyor, en iyiside artık kapılardan çok daha fazla rüzgar sesi giriyor. Servise gidemiyorum bu yüzden; zira daha beter etmelerinden korkuyorum. Sanayide iyi bir usta bulunca ona gideceğim.

    Örnek 2 : Lineamın ön takımından gelen lık lık sesinin kaynağını bulamayıp bütün ön takımı değiştirdiler. (Garantiden ,)

    Örnek 3 : Sienamın kaza sonucu tamir edilip boyanması gereken arka çamurluğu tam 3 kere boyandı. Sebep, becerememeleri....

    Örnek 4 : En kötüsü zamanında 1-2 dk da bir stop etme problemi yaşayan Tempramızın serviste Beyni nin bozulması olmuştu. Aslında sorun buji yağlanması olmasına karşın, bize beyin geçirmişlerdi.. Haram zıkkım olsun...

    vs.vs.vs.vs.vs


    Eğer aracın garantisi bitikse, iyi bir ustan var ise, ve aracın bilindik bir araç ise Sanayii abi... Ne gerek var 1 e 5 ödemeye..




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.