Garanti süreci sonuçlanınca buraya yazacağım. Cevabınız için teşekkür ederim . |
Sapphire Radeon RX590 Nitro+ bozuldu mu? (2. sayfa)
-
-
Düşünsene senin karta para iadesi yapıyorlar, kartıda tamir edip 3000den okutuyorlar 😄😄 piyasa gerçekten çok kötü kurumsal değilse bu firma bu marjı değerlendirebilir. -
Beklendiği gibi İade kararı çıktı arkadaşlar. Gelişmeleri yazmaya devam edeceğim.
-
Kartı garantiye yollamakta sıkıntı oldu arkadaş bu zamanda inş bozulmaz kimsenin kartı -
iade sıkıntı şuan 1700 tlye gt 1030 bile alamazsın. bence değişim iste yada güncel piyasa bedeli
-
Yasal olarak fatura tutarını iade etmek, Üretici/Satıcı'nın en doğal hakkı.
Mağduriyet burada başlıyor, aynı kart piyasada yok. Diyelim ki buldunuz, sıfır fiyatı dudak uçuklatıyor. 2. elleri 3.500 TL. İade ile gelecek parayla, bu kartın sadece fanlarını verirler.
Sanırım bu tür mağduriyetlerin giderilmesi için emsal bir karar, ya da yasa'nın kur sirkülasyonu'nu içeren bir ekleme ile genişletilmesi gerekir. Belki de vardır? benim bilgim yok o konuda.
Satın aldığım firma ile görüştüm. Çok yardımcı oldu arkadaş sağolsun. Konuyu takip edip, üst modeli'ni temin edebilecek mi? ya da mağduriyeti minimum düzeye indirebilecek mi? benim için çabalayacak. Şimdi ki gelişmeler böyle.
Devamı gelecek...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mmurat3551 -- 9 Şubat 2021; 11:56:6 > -
Maalesef Ekran Kartı'nın şu anki değeriyle sadece fanları alabileceğim fatura tutarını tarafıma ödeyecekleri haberini verdiler. Sanırım yapabileceğim hiçbir şey de yok.
-
sapphire ise doğaldır. hayatımda gördüğüm en dandirik kartlar. elimde 1 tane bozuk r9 290x tri-x var. kuzenimin bilgisayar dükkanına getirmişler. 1 tame de elinde durıyor arızalı. dediğin gibi bir anda görüntü kesmiş ikiside. bu konuda benim de tecrübem var. 2014 ya da 2015 yılında aldığım r9 290 tri-x de aynen dediğin gibi bir anda görüntü kesti. garantisi olduğundan servise vermiştim ve değişim yaptılar. bende direk satmıştım. asla da almam bu saatten sonra.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ekran Kartı markası'nın duruma birinci elden müdahil olmadığı gibi, benimle iletişim halinde olan, süreci işleten kişi ve kurumlar, tüketici'nin faydalanması gereken yasadan deyim yerindeyse koklatıp geri çekilen sıcak ekmek muammelesi yapıyorlar. Tüketici kanununa acilen içinde doğasını yaşadığımız bu durum karşısında, malın bu günki değerine müteakiben karşılık gelen maddi karşılığını belirleyip, o na göre aksiyon almalıdır. Bu mağduriyet değil mi? Fatura karşılığı aynı kartın şuan 2. elini bile karşılamıyor ki. Bu mesajı okuyan yetkili bir kişiden duruma el atmasını rica ediyorum.
-
Değişim veya güncel para iadesi'nin mümkün olmadığını söylediler. Fatura tutarı hesabıma yattı. Bu durumdan sonra Tüketici Hakem Heyetine başvura bilir miyim? Ekran kartı'nın güncel fiyatı'nın belirlenip hesabıma ek ödeme yapılması için acaba? Şuan dediğiniz gibi yanına bile yaklaşamıyorum bu fiyatlarla.
-
quote:
Orijinalden alıntı: mmurat3551Değişim veya güncel para iadesi'nin mümkün olmadığını söylediler. Fatura tutarı hesabıma yattı. Bu durumdan sonra Tüketici Hakem Heyetine başvura bilir miyim? Ekran kartı'nın güncel fiyatı'nın belirlenip hesabıma ek ödeme yapılması için acaba? Şuan dediğiniz gibi yanına bile yaklaşamıyorum bu fiyatlarla.
Benim bildiğim misliyle ödenmesi gerekiyor. Bence bi danışın derim
-
Teşekkür ederim. Başvurup sonucu buradan sizinle paylaşırım o zaman.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mmurat3551 -- 18 Şubat 2021; 21:7:16 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X