Şimdi Ara

Şarj adaptörü garanti kapsamına giriyormu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
20.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Elimde bulunan orjinal şarj aleti cihazı yarıya kadar doldurup şarjı kesiyor.
    Adaptör garanti kapsamına girermi?
    Giriyorsa eğer nereye göndermem gerekir? (Sivastayım)

    Teşekkür ederim.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Şarj Adaptörü Garanti Kapsamına Girer mi?

    Bir şarj adaptörünün garanti kapsamına girip girmediği, çeşitli faktörlere bağlı olabilir.

    Ürün Türü

    • Orijinal Şarj Adaptörleri: Apple, Samsung ve diğer büyük markaların orijinal şarj adaptörleri genellikle garanti kapsamındadır.
    • Üçüncü Taraf Şarj Adaptörleri: Üçüncü taraf şarj adaptörleri, üretici tarafından belirlenen garanti koşullarına tabidir.

    Satın Alma Tarihi

    • Çoğu marka, şarj adaptörleri için bir yıl garanti süresi sunar.

    Hasar Türü

    • Üretim Hataları: Üretim hataları nedeniyle oluşan arızalar genellikle garanti kapsamındadır.
    • Kullanıcı Hataları: Kullanıcı hatası veya yanlış kullanım nedeniyle oluşan arızalar garanti kapsamına girmez.

    Özel Durumlar

    • Apple Şarj Adaptörleri: Apple, iPhone ve diğer cihazlar için şarj kabloları ve adaptörleri için iki yıllık sınırlı garanti sunar.
    • Samsung Şarj Adaptörleri: Samsung, şarj adaptörleri için genellikle bir yıllık garanti sunar.

    Nasıl Garantiye Gönderilir?

    Garanti kapsamında olan bir şarj adaptörünü garantiye göndermek için aşağıdaki adımları izleyebilirsin:

    • Cihazın satın alındığı mağazaya başvur.
    • Satın alma belgesini veya makbuzunu ibraz et.
    • Adaptördeki hasarı açıkla.

    Önemli Not: Garanti kapsamı, ülkeden ülkeye ve satın alınan ürüne göre değişebilir. En doğru bilgi için üreticinin web sitesini kontrol etmen önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Sorun telefonda olmasın
  • Tüm orijinal faturalı Apple yan ürünler garanti kapsamına giriyor.

    Zorlu veya Akasya'ya götürmeniz gerekir. Zira kargo ile alım kabul edilmiyor. Bunun için randevuya ihtiyaç duyulacağını sanmıyorum.
  • Adaptör, kablo ile ilgili işlemlerde garantisi devam eden cihazınızla gitmeniz yeterli biraz bekleterek apple store da yardımcı oluyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanitlar icin tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece Apple ürünleri için geçerli değil bu. Herhangi bir ürünü aldığınızda kutu içerisinde neler varsa, ana ürün aksesuar v.s. hepsi garanti kapsamındadır. Şarj cihazınızında bir seri numarası var ve aynı kutuda teslim aldığınız iPhonenun imeisi ile çoktan eşlenmiş durumda. İster telefonla ister telefonsuz değiştireceklerdir. Ancak telefonda da bir problem olma ihtimaline karşı servise birlikte götürmenizi tavsiye ederim. Bir diğer hususta başka bir iPhone şarj aleti ile denemeniz. En azından sıkıntının nerde olduğunu önceden tespit etmiş olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bambogie

    Sadece Apple ürünleri için geçerli değil bu. Herhangi bir ürünü aldığınızda kutu içerisinde neler varsa, ana ürün aksesuar v.s. hepsi garanti kapsamındadır. Şarj cihazınızında bir seri numarası var ve aynı kutuda teslim aldığınız iPhonenun imeisi ile çoktan eşlenmiş durumda. İster telefonla ister telefonsuz değiştireceklerdir. Ancak telefonda da bir problem olma ihtimaline karşı servise birlikte götürmenizi tavsiye ederim. Bir diğer hususta başka bir iPhone şarj aleti ile denemeniz. En azından sıkıntının nerde olduğunu önceden tespit etmiş olursunuz.

    Başka bir adaptör ile denedim, sorunsuz şarj oluyor.
    Servis bana çok uzak, o yüzden sineye çekip yeni bir adaptör edineceğiz artık.

    Teşekkürler.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Akü garantiye girermi?
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Müşteri hizmetlerini aramanızı ve en azından yakındaki Onaylı servis noktasından halletmenizi tavsiye ederim. Bursadayım bazen iş için İstanbul'a gittiğimde Zorlu'da hallediyorum sıkıntıların ancak MacBook Pro adaptörüm bozuldu. Bursa'daki servise yönlendirdiler 3 gün içinde yenisini teslim etti. Sistemden değişim Girdiği anda servise aynı gün kargosuna çıkıyorlarmış. Bir küçük tüyo olur belki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bambogie

    Müşteri hizmetlerini aramanızı ve en azından yakındaki Onaylı servis noktasından halletmenizi tavsiye ederim. Bursadayım bazen iş için İstanbul'a gittiğimde Zorlu'da hallediyorum sıkıntıların ancak MacBook Pro adaptörüm bozuldu. Bursa'daki servise yönlendirdiler 3 gün içinde yenisini teslim etti. Sistemden değişim Girdiği anda servise aynı gün kargosuna çıkıyorlarmış. Bir küçük tüyo olur belki.

    Çok teşekkür ederim.
  • 2 kez eski şarj kablomu degistirmistim. Adaptörde garantiye girer. Bulundugun ilde Apple Premium Reseller varsa ordan basvur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.