Şimdi Ara

Şarj edilebilir hibrit otomobillere ÖTV indirimi geliyor: TBMM'ye sunuldu! (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
1
Favori
10.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    Elektrik menzili en az 70 km olacak
    Co salınımı 25g geçmeyecek
    Baz fiyat 1350’yi aşmazsa yüzde 30 aşarsa yüzde 60 ÖTV

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mbkaynar M kullanıcısına yanıt

    motor hacmi 1.6'yı geçebiliyormu?

  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    Hayır 1,6 motoru geçemez

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Elefue kullanıcısına yanıt

    İşin sonunda ne olduğu belli oldu. BYD için bu tasarı geldi. BYD 2.5 litre araba yaparsa herhalde ona da ÖTV ayarı çekerler.

  • Yasa meclisten geçti mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firma BYD sanırım Manisaya montaj fabrikası kuracak

  • Bu kriterlerde plug in hybrid araç var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sanırım şu an buna uygun sadece BYD seal-u var. Türkiyede'ki mevcut markalardan buna uygun modeli bulunan ve burda satmadığı modeller varsa onlar da getirebilir.


    Şarj edilebilir hibrit araçlar gerçekten güzel bir geçiş aracı. İnsanların çoğu aracını %90 şehir içi kullanıyor zaten. 80-100km çoğu insanın günlük ihtiyacı için yeterli. Evinden şarj imkanı olanlar yakıtın çeyreği fiyatına günlük ulaşımını sağlayabilir.


    Ama çok çok önemli ve çoğunun gözden kaçırdığı bir nokta var. 500km menzilli bir full elektirikli araç ile günde 80-100km yaptığınızda bataryanın küçük bir yüzdesini kullanırsınız. Çoğu kişiyi tek şarj bir iki hafta götürür. Li-ion bataryalar için önerilen günlük kullanımda %80 e kadar şarj etmek menzil problemi yaratmaz.


    Ama 80-100km elektirk menzili olan bir aracı hergün doldur boşalt yapıldığında batarya 3-4 yıl içinde hatta kullanıma göre daha kısa sürede eskiyecektir. Menzili az olduğu için de genelde %100 e kadar şarj etmek gerekecek.


    LFP piller ise bunun önüne geçebilir. Hem bu araçlar 3000 döngüden fazla şarj edilebiliyor. Hem de %100 e kadar şarj etmek daha güvenli. O yüzden bu tip araçlar kesinlikle LFP bararyaya sahip olmalı. BYD nin mevcut modeli ne tür batarya kullanıyor açıkçası bilmiyorum. Bilen varsa alıntılasın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hobar -- 18 Temmuz 2024; 20:18:4 >




  • Hobar kullanıcısına yanıt

    BYD nin tüm araçlarında Blade LFP batarya mevcut.

  • BYD için hazırlanan yasa Resmi gazetede yayınlandı


    Şarj edilebilir hibrit otomobillere ÖTV indirimi geliyor: TBMM'ye sunuldu!


    Şarj edilebilir hibrit otomobillere ÖTV indirimi geliyor: TBMM'ye sunuldu!




  • seal u 1.320.000 lira mı olacak diyor? izin vermezler o kadar düşmesine, bayi karı, distribütor kafası derken 1.8 milyona inse yine iyi.


    inşallah düşer de ülkede artık kalite ucuz araba da var deriz, bazıları bunu çeri için dese de çevremden aman sakın ha alma alan bin pişman diyenler var. byd çeriden kalitelidir en azından.

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.