Şimdi Ara

Saturn ve Asus İle yaşadığım saçma sorun ! Önerisi olan var mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar .. Konuyu açacak direkbir konu başlığı bulamayınca buraya açarak sizden fikir alıyım istedim. İlk olarak garanti kapsamındaki asus n53sv notebookumu 27 aralıkta saturne götürdüm . Şarj soketindeki temassızlık ve mouse sol klikte sorun oldugunu ileterek .Ayrıca sadece kontrol edilmesi amaclı menteselerinde kontrolü diye not aldırdım . 4-5 gün sonra beni arayarak menteselerin catlak oldugu ve garanti dısında oldugu bu sebepten 170 tl ücret cıktıgı bilgisi verildi. Bende garanti kapsamındaki diger islemlerin yapılmasını istedim ok dediler . 2 gün sonrada cihaz geldi gelip alabilirsiniz dediler .Cihazı almaya gittim bir de ne göriyim .Hiç bir işlem yapılmadan gelmis cihaz. Neymis efendim garanti dısındaki ücretli onarımı kabul etmeden garanti kapsamındaki islemler yapılmazmıs. Acelem oldugu icin doldurdukları forma not tutturarak (ücreti kabul ettiğime dair) cihazı tekar gönderttim . Sonrasında beni 2-3 gün sonra yine aradılar telefondada 3-4 defa kabul ettiğimi ses kayıdı altına alınması icin ilettim .Aradan yaklasık 9-10 gün sonra telefon geldi cihazı gelin alın diye. Tekrar magzaya gittim ve gördümki gene hiç bir işlem yapılmamıs. Servis acıklama kagıdına ücret onayı alınmadıgından islem yapılmamıstır yazıyor .Magaza müdürünü cagırdım . Baya tartıstıktan magaza müdürü cihazı elden bir arkadasları ile götürerek 2-3 gün icerisinde onarımın saglanacagını ve benim aranacagımı iletti . İnanarak peki dedim. Ve sordum bakın ücreti sizemi ödeyeceğim diye. Tabi biz asus'a ödiycez sizde bize dedi .Bu son teslim tarihim 27ocak . 6 subatta adamları aradım bana dedikleri bir yalnıs anlasılma olmus size bir mail attık simdi IBAN numarası olan asusa ödemeyi siz yapacaksınız diye . Bilgisayara ihtiyacım var diye sinir icerisinde hemen yatırdım parayı . Sonuc olarak dün ( 25inde ) magazaya gittim . Cihaz ile ilgili hiç bir gelişme yok . 27 ocak tan sayılırsa 20 iş gününü geçti. Cihaz ile ilgili tüketici hakları mahkemesine gidecegimi değişim yada iadesini isteyecegimi ilettim . Onlarda garanti kapsam dısı onarım süresinin 90 gün oldugunu söyleyerek sıyrılmaya calıstılar bu isten ama arastırdım böyle bir bildirim yok .Her halukarda 20 iş günü seklinde gecmekte. Ve burdaki sorun saturn ün sürecleri dogru yerine getirememesinde . Bana siz cagrı merkezine onay vermissiniz ama biz magazadan sizi arayıp onay almak istediğimizde size ulasamamısız diyolar .saka gibiler . Ben yarın cagrı merkezi ses kayıtları icin dilekce yazacagım. Cihaz gelsede kabul etmiycem ve iadesini istiycem .Bu konuda bu tarz bir sorun yasamıs olan arkadaslar varsa yardımlarını bekliyorum .Direk avukatla görüserek bir sey yapmalımıyım yoksa tüketici hakları mahkemesi icin kaymakamlıktan basvurmalımıyım ?Ben arastırdım bulamadım am abu 90 gün olayı nedir? Farkındayım cok uzunca yazdım .Zaman ayırıp okudugunuz icin tesekkür ederim...







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.