Şimdi Ara

sente ayarı sonrası mavi duman

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Peugeot Partner 1.9 Dizel 2001 klimasız hidrolik direksiyonlu 150 bin km ikinci el aracım var.

    Aracımın alternatör kayışı Ekim sonu gibi (hava sıcaklığı açısından yazdım) koptu. Koptuğu anda stop etti. Bir kaç gün sonra kayışı yerinde değiştirdik fakat ne yaptıysak motor çalışmadı. Tam çalışır gibi oluyor ve duruyordu. Bu arada, marş motorundan biraz duman çıktığı için daha fazla zorlamadık.

    Yaklaşık bir ay yattı ve Kasım sonu (hava sck açısından) gibi çekici ile tamirciye gitti. Tamirci, marş motoruna orjinal kömür aldığını, iki kutu balata spreyi harcadığını ve sente ayarını yaptığını söyledi.

    Şu anda araç ilk çalıştırmada, ısınıncaya kadar sürekli iğrenç kokulu yoğun mavi renkli duman atıyor ve sürekli tekliyor, stop etmeye uğraşıyor. Stop etmemesi için sürekli gaz vermem gerekiyor. Ancak hararet göstergesi ortaya yaklaştığında çalışması normale dönüyor.

    Aracı teslim alırken, tamirci, bu durum için "bir pompacıya göster" dedi.

    Arkadaşlar, tanıdığım tamirci vs güvenebileceğim kimse olmadığı için, pompacı ile başlayan ve sonunun nerelere varacağını bilmediğim bir pompa! macerasına girmekten korkuyorum. O yüzden, bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim. Tamirci vs önerecekler için Bursa 'da ikâmet ediyorum.

    Şimdiden teşekkürler.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.