Şimdi Ara

Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
353
Cevap
7
Favori
12.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kocankoi kullanıcısına yanıt

    Şu mesajından ne kasar basit, seviyesiz biri olduğunu ele vermişsin. Aferin. Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe Bırak senin gibilerle gerçek hayatta karşılaşmayı, aynı oyunu beğenseydim dahi kötü hissederdim. Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trident02 -- 26 Mayıs 2024; 10:39:57 >
  • ilkankoc1903 kullanıcısına yanıt

    Son derece boş ve dandik bir oyun olduğuna katılıyorum hocam. Ben kendimi zorlayıp bitirdim, sislerle kaplı boş boş arazi gezmekten sıkıntıdan patladım. Hikaye zaten berbat. İlk oyundaki orijinallik yok. Basit bir konuıyu ele almış, anlatımı da yerin dibinde, anlatıma hiçbir zenginlik katmayan, sürekli iki yandan bık bık boş konuşmalar duymaktan dilden soğudum. Ben herkesin bayıldığı görsel sunumu da çok beğenmedim. Dayamışlar kocaman siyah barları alta ve üste, sırf optimizasyon konusundaki beceriksizliklerini kapatmak için, millete "sinematoğğrafi yegenimm" diye yedirmeye çalışıyorlarSenua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe  Post processing efektlerini de sonuna kadar basmışlar, max ayarlarda oynamama rağmen ekranda temiz buğsuz bir görüntü yok, yere tam ayaklarımın önüne ve önüme bakıyorum orada bile nefret ettiğim depth of field gibi bir efekt var, neyse ki katarakt olmadan oyun bitti 5 saatte.Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe  Normalde her oyundan bol bol screenshot alırım. Mesela bir oyunu bitirdiğimde yüzden fazla SC almış olurum, bu oyuna baktım, sadece 8 adet almışım.


    Ben ilk oyunu beğenmiştim aslında bayılmasam da. Bu oyun ise görsellik dışında her anlamda ilk oyunun çeyreği bile etmez.


    Dost Kayaoğlu'nu sevmem normalde ama bu oyunu hak ettiği gibi gömmüş, ağzına sağlık kendisinin. Henüz oynamayanlara ama merak edenlere önerim: Gamepass'iniz varsa yükleyip bir deneyin. Yoksa asla para verilip satın alınacak bir oyun değil. Şahsi puanım 4 / 10.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trident02 -- 26 Mayıs 2024; 10:52:18 >




  • trident02 kullanıcısına yanıt

    Evet sorma buralarda senin gibilere yarıyor ''gerçek hayat'' dediğin ''hayat''da zaten birileriyle konuşmayı beceremeyen tipler için çok işe yarıyor buralar. Hadi gülüm biraz daha ağla bakalım.


    Elden Ring'i, God of war'u, TLOU, Spiderman, RE, falan beğeniyorum bak bende. Hatta mesela Tsushima'ı PS de paket ettiğim yetmedi PC de de oynuyorum. Şimdi git bunları ağlayarak bir yerlere yaz. Ebeveynlerine şikayet et falan, ''gerçek hayat'' çok acımazsızmış de. Beni forumdan, odamdan çıkartmayın de. Zır cahilsin, oyunu beğenmemenden değil tutumundan dolayı diyorum bunu. Umarım eğitim alabilecek bir çevrede büyüyüp ne kadar cringe olduğunu anlayacak bir reenkarnasyona dahil olursun ileride Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kocankoi -- 26 Mayıs 2024; 15:28:20 >
  • çıkışından beri konuya ara ara bakıyorum toplasan aynı 5 kişi gelip gelip övüyor oyunu. Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe 

  • Çok çöp oyun gördük ama hellblade 2 kadar hem çöp hem de boş anlamsız oyun görmedik. Gerçi oyun diyoruz ağzımıza yapışmış oyun değil ki bu. Sadece w ye basıp karakteri yürüttüğün ucube bir yapım. Bir de arada mobil oyun seviyesinde dandik combat var. Oyunda zaten mekanik yok çünkü aslında oyun değil.


    Grafiklere güzel deniyor etrafta sıfır etkileşim, sıfır npc, sıfır uzak çizim ve sıfır combat var. Bende yaparım güzel görsellere sahip oyun bu şartlarda. Tekrar üzerine basa basa yazıyorum grafiklerin övüleceği en son oyun hellblade 2 dir. Çünkü gerçek bir oyunda olması gereken hiç bir mekaniğe sahip değildir.

  • Ben de şimdi bitirdim oyunu. Grafik ve seslerin (itiraf edeyim biraz da dövüş sahnelerinin) hatırına özellikle oyunun sonlarına doğru kendimi zorlayarak bitirenlerdenim. Bir ara günün yorgunluğu da üzerime çökünce elimde gamepad'le 3-5 saniye uyuyakalmışım. Kulağıma bir şeyler fısıldıyorlardı öyle uyandım :)


    Fotoğraf modunu kullanarak çektiğim birkaç yeni fotoğrafı aralara serpiştirerek düşüncelerimi yazmak istedim.



    Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe



    Ninja Theory bildiğimiz anlamda bir video oyunu yapmamış, bu çok net ve bu görüşe karşı gelmenin de hiçbir anlamı yok. Bırakalım sanatçı sanatını istediği gibi konuştursun. Bunu denemek kötü bir şey değil, birilerinin endüstriyel ürünlerden uzaklaşıp bunları yapması lazım. Adamlar böyle bir tercih yaptı diye yerden yere vurmak doğru değil. Video oyunu gözüyle baktığımızda iyi bir dayağı hakettiklerine katılıyorum ancak onların yapmak istediklerini anlamaya çalışıp o gözle bakarsanız işler biraz daha normalleşiyor ve kabul edilebilir seviyeye geliyor ancak sonuçta maalesef kendini ayakta alkışlatmıyor.



    Grafik ve ses kalitesi anlamında günümüzün en iyi örneğini ortaya koymuşlar. Tam bir görsel şölen olmuş. Ancak zannediyorum bölüm ve çevre tasarımlarının oyun boyunca neredeyse tamamen aynı olmasından dolayı (dağ tepe vb) bu kalite bir noktadan sonra etkisini kaybediyor ve normalleşiyor. Bu yüzden olsa gerek oyunun ilk 2 saatindeki 'vay arkadaş ne acayip iş olmuş' hissi oyun ilerledikçe hızla azalarak kayboluyor. Bunu dengeleyecek hiçbir oynanış elementi ya da oyunlaştırma da olmadığı için terazinin dengesi sonlara doğru ciddi anlamda bozuluyor ve oyun bittiğinde 'bu potansiyele yazık olmuş' dedirtiyor.


    Video oyunu gözüyle baktığımızda oyun boyunca ara ara dövüş ve bulmaca bileşenlerinin kullanıldığını görüyoruz.


    Dövüşlerin tamamı 'scripted' ve doğrusunu söylemek gerekirse oyuna iyi yedirilmiş. Oyunda karşıma çıkan ilk savaş sahnesinde burada farklı komboların, büyülerin, değişik vuruşların söz konusu olmadığını, oyun boyunca oldukça basit anlamda bir savaş oynanışı sunulacağını kabullendim ve bu beni rahatsız etmedi. Bu gözle baktığımda animasyonlar, kılıcın ağırlığı ve vuruş hissini çok beğendim. Vücudunun tüm ağırlığıyla son bir gayretle kılıcı karşıya indirmenin verdiği haz beni oyunda tutan en büyük etmenlerden birisi oldu. Arkada çalan müzikler ve fısıltılar da dövüş atmosferini yukarı taşımış. Aralara serpiştirilen bu dövüş sahneleri de olmasa başlayanların çok daha büyük bir kısmı oyunu anında terkederdi diye düşünüyorum.




    Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe



    Devlerin sahneye çıktığı andaki heybetleri 'hmm burada bir şeyler oluyor bir saniye' dedirtse de şöyle arkamıza yaslanıp tadını çıkartmamıza izin verilmiyor. En azından devleri öldürdüğümüz kısımları 15-20 dakikalık görkemli savaşlara çevirseydiniz be kardeşim. Yine kendi yorumunuzla yapsaydınız, yine kombolar büyüler olmasaydı, yine scripted olsaydı ama şöyle 15er dakikalık bir keyif yaşatsaydınız bize. Maalesef yapamamışsınız. Devler tam anlamıyla ziyan olup boşa harcanmışlar.


    Sunumda tempo zaten çok düşükken, oyun boyunca uyuz uyuz yürümek zaten baygınlık geçirtiyorken bir de gereksiz ve vasat bile sayılmayacak bulmacalarla bunu işkenceye çevirme isteklerine bir anlam veremedim. O bulmacaları yapmayın, eklemeyin, onun yerine aynı düşmanları 5 kere daha dövelim çok daha iyidir. Filanca topu bir köşeden bulup getirip yuvasına koyarak yolumuzu açmayla bu oyunun bize anlatmak istedikleri arasında ne gibi bir bağlantı olabilir?


    Ara ara Psikoz hastalıkları ve bu konuda çalıştıkları uzmanlarla beraber oyunun yapım sürecinin anlatıldığı videolar seyrettim. Oyun boyunca Ninja Theory'e kulak verip ne yapmak istediklerini anlamaya çalıştım. Bunun bir God of War olmadığını, bir Devil May Cry dövüşleri içermeyeceğini kabullendim ve bunu çok normal karşıladım, hatta farklı ve deneysel bir çalışma olduğu için de sevindim. Berbat bir yapım olmuş demek ya da hay sizin yapacağınız işe diye küfretmek kesinlikle haksızlık olur. Bu çerçevede kalıp hikaye, grafik ve ses odaklı bu yapımın beni en azından sadece bir kez etkisinden koltuğa zımbalamasını bekledim, bu hiç gerçekleşmedi.


    Şahane grafikler, muazzam sesler, harika devler, etkileyici karakter tasarımları... Ninja Theory'nin mutfağında belkide tekrar bir araya getiremeyeceği oldukça kaliteli malzemeler vardı ancak şefimiz bundan iyi bir yemek ve tarif çıkartamamış. Malzemeler ziyan olmuş. Etkileşimli film gözüyle de baksanız, deneysel ve öğretici bir eğlence ürünü gözüyle de baksanız arzu ettiğiniz vurucu etkiyi oyunun başından sonuna kadar hiç hissetmiyorsunuz.


    Kötü olmamış ama aradan yıllar geçince bile kendini hatırlatacak bir efsaneye de dönüşememiş. Potansiyel varmış ama maalesef bu anlamda yetersiz kalmış, sanıyorum üzücü olan kısmı da bu.


    Eh, illa bir puan vereceksek 70/100'dür gözümde.


    Herkese iyi oyunlar.




    Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hEro_ -- 26 Mayıs 2024; 18:6:14 >




  • Senelerdir next gen diye bilmem kaç oyun çıktı hepsi de kolpa çıkmıştı ama bu harbiden next gen olmuş. Atmosfer, animasyonlar, oynanış, hikaye derinliği vs.. oyunda kusur yok. Microsoft sony fancıklarını fena kudurttu.



    Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe


    Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe


    Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe


    Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe


    Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe


    Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe


    Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe




  • Gaara34 kullanıcısına yanıt

    Küçük dünyalı, kendini yüksek IQ'lu sanan aynı 4 kişide oyunu kötülemeye çalışıyor. Başka dünyaları yok çükünüm. Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe 

    Pardon bunlardan biri kendini yüksek IQ'lu sanıyor, bu da bir şeydir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi innorvous -- 26 Mayıs 2024; 18:17:35 >
  • Aslında hani Senua için değil genel anlamda diyorum, o oynanış mekaniği talebi var ya ilk bakışta haklı gibi görünen. tatlı ve gerçekçi olmayan bir hayalden ibaret belki de önemli ölçüde. Çünkü bu işin gerek malî gerek teknik olarak zorluklari düşünüldüğünde her unsurun aynı oranda bulunması ne derecede mümkün bu kategorideki oyunlar için?! (Senua için demiyorum.) Kimsenin bunu sorgulamak aklına geliyor mu? Detroit'in yapım aşamalarını ve ne kadar devasa bir senaryo ve muazzam bir işçilik ve maliyetle ve ne sürede yapıldığını bir izlesinler bakalım yapımcı videolarından. Bu tür yapımların bambaşka bir kategori olduğunu ve yapılmalarının ne kadar zor ve karmaşık olduğunu bir görsünler! İnsan onun üzerine utanır buna film demeye veya "daha fazla oynanış mekaniği eklemeliydiler! Böyle olmamış!" demeye! O iş o kadar kolayca mümkün olabilen bir iş olsaydı bu insanlar istemezler miydi her kesime hitap edecek ve çok daha fazla satacak bir yapım ortaya koymayı. Çocuk gibi istiyorlar ama ne kadar gerçekçi? Tiyatronun içinde aksiyon filmi de olsun gibi bir talep belki de bu. Onda sunulan içerik ve deneyimi başkasında bulamıyorsun ve tersi de doğru. İkisini bir arada sunmak ise ne kadar mümkün?!

    Halbuki detroit kadar hemen hemen hiçbir interaktif oyunda o kadar çok oynanış mekaniği yok. Birkaç mükemmel istisna hariç. Yine de film denilmesinde ısrar ediliyor. En mükemmel emsallerinden biri oynanış, sinematik ve etkileşimin harika bir birleşimi olan eşsiz bir deneyim olan Beyond Two Souls yapımıdır.

    Böyle olmasının bilmediklerinden, zihnin şartlanmasından, beklenti farklılığından doğru algılamamalarından ve keşfedememeleri nedeniyle olduğunu düşünüyorum. Yani hatırı sayılır kişi için böyledir şüphesiz. Çünkü kendi iç şartlanmışlıkları ve dış dünyadan yapılan propagandalarla oluşan olumsuz ön yargılar temiz bir zihinle deneyimlemeye manidir.

    Senuanin ilk oyunundaki degerlendirmedeki tespitler bu anlamda cok çarpıcı bir hakikati ifade ediyor:

    "Zihnin beklentileri ve ön şartlanmaları algıyı çok etkiler. Mesela sizin de başınıza gelmiştir belki. Bazen olur ki örneğin bir limonatayı kola diye zannederek içtiğinizde alışık olduğunuz limonata tadını alamazsınız. Bir değişik gelir tadı size ve aslında içtiğinizin kola değil limonata olduğunu anlayana kadar bir afallama yaşarsınız. İşte bu oyunu da mesela bir puzzle veya aksiyon oyunu diye zannederek ve o şartlanma ve beklentiyle oynarsanız yani zihniniz o beklentiyle dolu olarak oyunu karşılarsa, oyunun verdiği gerçek tadı alamayabilirsiniz ve alamazsınız muhtemelen. O nedenle neyle karşı karşıya olduğunuz hakkında doğru bir beklenti için ön hazırlık mahiyetindeki yapımcı ve inceleme videoları çok faydalı..."

    Şahsım adına üzerinde durdugum ve vurguladigim husus interaktif oyunlardaki oyun potansiyelini bildirmek. Zaten Senua'yı ortalama bulup eksik yanlarını belirttim ve önemli ölçüde ılımlı elestirenlerle aynı tarzda elestirdim. Fakat bu tarz oyunlarin yeterince ve dogru şekilde keşfedilmediğine inanıyorum. Ben sadece hikaye odaklı oyunların gerçekçilik hissini verme kabiliyetlerine yoğun vurgu yaptım. Senua hakkındaki izlenimlerim zaten ortalamaydı. Bu oyunun üzerine pek de fazla bir sey yazmayı bile düşünmedim ilk etapta. Çünkü Detroit'deki kıvamı tutturamamış hatta yer yer yorucu ve sıkıcı olmuş. Grafikler evet güzel ama hep belli mekanlarda ve çoğu karanlıkta olduğundan abartıya kaçıyor aşırı övmek. Bunu da belirtmiştik. Aslında bu tarz yapımlar eksik ve kusurları sebebiyle tutup aşağıya çekilmek yerine, daha iyisinin yapılması için takdir ve teşvik edilse çok daha iyi yapımlar önümüze gelebilir.

    Daha once de aktarmis oldugumuz bir paragrafi onemli oldugu icin asagiya aliyorum:

    "Aslında basitçe şunu demek istiyorum: Neden oyunları severiz? Film seyretmek yerine neden oyun oynarız?

    Daha zevkli diye... Kendimiz bir şeyler yapıyoruz diye... Birşeylere etki edebiliyoruz diye... Etkileşimde bulunuyoruz diye... Tüm bunların bağlandığı nokta bence hayalen bir gerçekçilik hissi yaşayıp bir haz almak, bir heyecan ve keyif duymaktır...

    Şimdi kanaatimce oyun oynamaya sebep olan en temel tetikleyici hissi, eğer bir hikâye odaklı, interaktif, FMV oyun verebiliyorsa hatta bunu kimi zaman diğer alışılagelmiş oyun türlerinden daha etkileyici, gerçekçi bir deneyim şeklinde sunabiliyorsa, elbette bu oyun türleri de oyun olarak görülmeli ve onlara da hatırı sayılır bir kıymet verilmelidir."

    The Making of Detroit Become Human (Behind the scenes)
    Phillip Chu Joyyoutube
    The Making of Detroit Become Human (Behind the scenes) PS4
    https://www.youtube.com/watch?si=FhLOMdQOgCA9MBIw&v=ZZBsWCJhkyk&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lostideas -- 27 Mayıs 2024; 1:31:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kötülemeye çalışmıyoruz. çıkışında oynadık yorumumuzu yaptık. sizin ki işsizlik. gelip gelip öven sizsiniz. benim çıkış günü beğenmediğimi söylediğim yorumlar dışında yorumum yok. özetle sorunlu tayfa sizsiniz. her beğenmediğini söyleyene gelip iki satır bir şey yazmadan duramıyorsunuz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gaara34 -- 26 Mayıs 2024; 18:14:5 >
  • kocankoi kullanıcısına yanıt

    Gerçek hayat Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe  Dostum bunları salmak lazım, çünkü bunlar için sosyal medya - forum donanım gibi yerlerde bir ''hayat'' dır. Dışarısı ise ''gerçek hayat''dır Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe  Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe  Bırak kendi ufacık hayatlarında, çevresindekilerle ''gerçek hayatta'' konuşup tartışamadıkları zoruna giden şeyleri burada kendi kendilerine de olsa konuşsunlar bari.

  • Gaara34 kullanıcısına yanıt

    Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe  İyi niyetini takdir ediyorum. Ne güzel meleklersiniz.

  • Gaara34 kullanıcısına yanıt

    Bak arkadaşım, sayfa sayfa geriye gittim bir kere oyunu aynı 5 kişi değil farklı farklı kişiler beğendiğini ifade ederken araya sadece sen ve yalan olmasın belki bir kişi daha girip oyunu kötülemiş.


    Şimdi bir senin sözde ''yorumunu'' birde diğer ''yorumları'' koyuyorum buraya. Önemli yerleri çizdim, SS de ki arkadaşlar rahatsız olursa kusura bakmayın, isterseniz SS i kaldırabilirim



    Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe


    Dikkat edersin ki kendi görüşünü mantıklı bir şekilde yazanların ''yorumuna'' gelen, hatta gelmeyen cevaplarla, senin ''çer, çöp, boş oyun'' yorumuna gelen cevap aynı değil? Dahata kötüsü, oyunu kötülemeye çalışanların hiç birisinde düzgün bir ifade biçimi yok. Diğer kötü yorumları buraya koymaya uğraşmadım ki çok yok bir - iki kişi var onlarda aynı tip. Dalga, hakaret, küçümseme ne ararsan var. Oyuna karşı bir nefret söyleminden öteye gidemiyor yazılarınız.


    Yani noir06 nın söylemiyle melek gibi davranıp üste çıkmayı bırak. Kendi akıllı zannediyorsun birde sonraki mesajların tam evlere şenlik. Kelime dağarcığınız popüler kültür kalıplarının dışında bir şeyleri yorumlamaktan uzakta. Hiç bir şeye dayanmayan gelişi güzel kötülemeler vs.


    Buraya koymadığım düzgün eleştirilerde var, kimse onlara gelip sivrilmemiş, sana ve burada bir kaç kişiye yaptıkları gibi. Sizin gibiler her konuyu iğrençleştiriyor sonrada pamuk prensesi oynuyorsunuz. Hadi oradan arkadaş... Bu da zaten son yazışım buraya. Ne kadar iğrenç insanlar varsa bir araya toplanıyor oyun konularında.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kocankoi -- 26 Mayıs 2024; 19:47:2 >




  • hEro_ kullanıcısına yanıt

    görüntüler çok güzel Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe  oyunu oynayamıyorum, şimdilik bir kaç sahnesini izledim. bu hafta ekran kartım geldiğinde kendim direkt dalacağm oyuna, ilk oyununu çok sevmiştim ama bahsettiğiniz gibi bulmacalar yerine düşmanlar olsaymış çok daha güzel olurmuş. veya mağara kısmı biraz daha kısa tutup dev sahneleri eklenebilirmiş evet. şu ana kadar okuyup izlediğim kadarıyla kendine özgü benzeri olmayan bir oyun gibi duruyor.

  • kocankoi kullanıcısına yanıt
    Ağır işsizsiniz.

    “Oyuna karşı bir nefret söyleminden öteye gidemiyor yazılarınız


    Yok kardeşim ya. Adam yaralama, gasp, halkı kin ve düşmanlığa yönlendirme bunlarda var yazımda iyi oku.


    Üstelik yalan da söylüyorsunuz. Benim hiç bir zaman çer,çöp gibi bir yorumum olmadı olmazda. Senden öğrenecek değilim oyun nasıl eleştirilir. Öyle uzun uzun oyunun eleştirilecek bir tarafı yok. Çünkü bu oyun değil.

    Siz beğenenler olarak birbirinizin şeyini sıvazlamaya devam edin. Sıkıntı yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gaara34 kullanıcısına yanıt

    Sen ne çeşit bir yıkıksın ya :DD Laflara gel biraz daha kudurtayım seni. Adamyaralama falan değilde, alçalık, yalancılık, iğrençlik tüm pislik sıfatlar var sende xD Gözüne gözüne sokuyorum, git oku diyorum hala aciz aciz hakaret peşinde. Hakaretlerin bile ilk okul seviyesinde.


    Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kocankoi -- 26 Mayıs 2024; 20:6:47 >
  • kocankoi kullanıcısına yanıt
    Sana daha önce de dedim okuduğunu anlama sorunun var. İlkinde gamepass kütüphanesi için çer çöp demişim. İkincisinde microsoft kanadından gelen başka bir kötü oyun anlamında söyledim. Uzatma.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gaara34 kullanıcısına yanıt

    ''Benim hiç bir zaman çer,çöp gibi bir yorumum olmadı olmazda.'' Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe 

    ''Türkün ömrü biter bahanesi bitmez''

  • Vallahi oyun bildiğin cgi teknoloji demosu hiçbir şeyin Hatırı Olmasa da sırf grafiklerin hatırına bile oynatıyor kendini vallahi. Birkaç saattir oynuyorum henüz sıkıldığımı da söyleyemeyeceğim herkese hitap etmeyebilir ama farklı bir oyun olduğu kesin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şu anda bu ödüllerin en büyük favorisi


    2024 Artistic Achievement

    Audio Achievement

    Game design

    Performer in a Leading Role

    Technical Achievement





  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.