Aktardiklariniz icinde en çok dikkatimi çeken şu ifade oldu: Game Beyond Entertainment Oyun ötesi eğlence... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe (16. sayfa)
-
-
Yaklaşık 2-3 saat kadar oynadım, şu ana kadar oyun beni içine fazlasıyla çekti. Gerek hikaye anlatımı, gerek görselliği, gerekse sesleri ile son derece güzel bir iş çıkarmışlar.
Kesinlikle herkese uyacak bir oyun değil. Walking simulator denilebilir, ama sizi sıkmamak için araya birkaç ufak bulmaca ve aksiyon da sıkıştırılmış.
Birbirinin kopyası oyunlardan sonra bu tür yapımlar ilaç gibi geliyor bana. Mesela Death Stranding de beni çok etkilemişti ama yerden yere vuranı da çok olmuştu. Oyun zevklerini kendiminkine yakın gördüğüm kişilerden bile böyle yorumlar duydukça şahsen çok da aldırmamak gerektiğini anlıyorum.
Sonuç olarak:
Şu ana kadar sevdim mi? Evet gayet sevdim.
Başkasına önerir miyim? Hayır önermem. Gitsin denesin, izlesin, kendi karar versin.
-
Senua's Saga: Hellblade II'ye ve Detroit Become Human'a ait bazı yapım videoları:
Bu eserlerin yapım aşamalarını ve ne kadar devasa bir senaryo (Detroit senaryosunu kastediyorum: 2000 sayfa!) ve muazzam bir işçilik ve maliyetle ve ne türden teknolojiler kullanılarak, ne şekilde yapıldığını yapımcı videolarından izlemek ve ondan sonra bir kıymet takdir etmek ve oynanış yönündeki talepleri de buna göre yapmak gerek! Bu tür yapımların bambaşka bir kategori olduğu ve yapılmalarının ne kadar zor ve karmaşık olduğu bir görülsün! Onun üzerine bu yapımlara film olarak görenler veya "daha fazla oynanış mekaniği eklemeliydiler! Böyle olmamış!" diyenler, belki bir daha düşünürler. Ama şunu da iyi bilmek gerekir ki: O iş o kadar kolayca mümkün olabilen bir iş olsaydı bu insanlar istemezler miydi her kesime hitap edecek ve çok daha fazla satacak bir yapım ortaya koymayı. O talepler acaba ne kadar gerçekçi? Tiyatronun içinde aksiyon filmi de olsun gibi bir talep belki de bu. (Teşbih gereği, yoksa bu tür yapımları tiyatro olarak gördüğümüzden değil.) Onda sunulan içerik ve deneyimi başkasında bulamıyorsun ve tersi de doğru. İkisini bir arada sunmak ise ne kadar mümkün?! Halbuki detroit kadar hemen hemen hiçbir interaktif oyunda o kadar çok oynanış mekaniği yok. Birkaç mükemmel istisna hariç. Yine de film denilmesinde ısrar ediliyor. En mükemmel emsallerinden biri oynanış, sinematik ve etkileşimin harika bir birleşimi olan eşsiz bir deneyim olan Beyond Two Souls yapımıdır.
Aslında bu tarz yapımlar eksik ve kusurları sebebiyle tutup aşağıya çekilmek yerine, daha iyisinin yapılması için takdir ve teşvik edilse çok daha iyi yapımlar önümüze gelebilir.
How Ninja Theory fuses narrative and technology for Senua's Saga: Hellblade II | BAFTA
Ninja Theory Senua's Saga: Hellblade II için anlatı ve teknolojiyi nasıl birleştiriyor
Aşağıdaki videoları Youtube/Ayarlar/Altyazılar/Otomatik Çevir bölümünden Türkçeyi seçerek Türkçe altyazılı olarak izleyebilirsiniz.
BAFTAyoutubeIt's all about the narrative... Take a dive into the narrative rich world of Ninja Theory; go behind the scenes of the Cambridge based studio to see how it comes together to create the incredible journey of Senua's Saga: Hellblade II; how motion capture was used to enhance Melina Juergens performance; how the studio sensitively approached mental health and psychosis; and what the future holds for the storied studio from Dom Matthews and the rest of the dev team. BAFTA in The Studio with Ninja Theory Senua’s Saga: Hellblade II - behind the scenes with Ninja Theory and BAFTA Subscribe to BAFTA ⏩ https://youtube.com/user/BAFTAonline ⏬ Stay up to date ⏬ Twitter: @BAFTA: https://twitter.com/BAFTA @BAFTAGames: https://twitter.com/BAFTAGames Facebook: https://www.facebook.com/bafta Instagram: http://instagram.com/bafta TikTok: https://www.tiktok.com/@bafta Twitch: https://www.twitch.tv/bafta sign up for our newsletter: https://www.bafta.org/newsletter visit our websites to find out more: http://www.bafta.org #BAFTA #NinjaTheory #Hellblade #Hellblade2https://www.youtube.com/watch?si=IIrUT-M1yIzzBlMw&v=DxQOO5zTIPA&feature=youtu.beThe Making of Detroit Become Human (Behind the scenes)
Phillip Chu JoyyoutubeA look at what it took to make "Detroit: Become Human" that comes out May 25th exclusively on PS4.https://www.youtube.com/watch?si=nvElg7D0teF-Ifak&v=ZZBsWCJhkyk&feature=youtu.beBehind The Scenes - Detroit: Become Human [Making of]
NeoGamer - The Video Game ArchiveyoutubeThe making of Detroit: Become Human. Motion capture and development footage at Quantic Dream.https://www.youtube.com/watch?si=ZA_BU9fNkZeEJhSz&v=nd61kWiyvuE&feature=youtu.beDetroit: Become Human – An Interactive Drama
Quantic DreamyoutubeIn this video series, we want to take you behind the scenes of Detroit: Become Human. Watch now the first episode: An Interactive Drama Subscribe on YouTube: https://bit.ly/2kFt1FE Subscribe to our newsletter: https://bit.ly/2UW2hTr Facebook: https://www.facebook.com/officialquanticdream Twitter: https://twitter.com/quantic_dream Instagram: https://www.instagram.com/quanticdreamgames/https://www.youtube.com/watch?si=B9n-p3me7_aB7T94&v=Ssc6Is2N9vs&feature=youtu.beDetroit: Become Human – Behind the technology
Quantic DreamyoutubeIn this video series, we want to take you behind the scenes of Detroit: Become Human. Watch now the fourth episode: Behind the technology. Subscribe on YouTube: https://bit.ly/2kFt1FE Subscribe to our newsletter: https://bit.ly/2UW2hTr Facebook: https://www.facebook.com/officialquanticdream Twitter: https://twitter.com/quantic_dream Instagram: https://www.instagram.com/quanticdreamgames/https://www.youtube.com/watch?si=WGxHAu-w5I2bOH0V&v=rFgsDvqOIz4&feature=youtu.beNeoGamer - The Video Game ArchiveyoutubeThe making of Detroit: Become Human. Motion capture and development footage at Quantic Dream.https://www.youtube.com/watch?si=ZA_BU9fNkZeEJhSz&v=nd61kWiyvuE&feature=youtu.beQuantic DreamyoutubeIn this video series, we want to take you behind the scenes of Detroit: Become Human. Watch now the fourth episode: Behind the technology. Subscribe on YouTube: https://bit.ly/2kFt1FE Subscribe to our newsletter: https://bit.ly/2UW2hTr Facebook: https://www.facebook.com/officialquanticdream Twitter: https://twitter.com/quantic_dream Instagram: https://www.instagram.com/quanticdreamgames/https://www.youtube.com/watch?si=WGxHAu-w5I2bOH0V&v=rFgsDvqOIz4&feature=youtu.beQuantic DreamyoutubeIn this video series, we want to take you behind the scenes of Detroit: Become Human. Watch now the first episode: An Interactive Drama Subscribe on YouTube: https://bit.ly/2kFt1FE Subscribe to our newsletter: https://bit.ly/2UW2hTr Facebook: https://www.facebook.com/officialquanticdream Twitter: https://twitter.com/quantic_dream Instagram: https://www.instagram.com/quanticdreamgames/https://www.youtube.com/watch?si=B9n-p3me7_aB7T94&v=Ssc6Is2N9vs&feature=youtu.bePhillip Chu JoyyoutubeA look at what it took to make "Detroit: Become Human" that comes out May 25th exclusively on PS4.https://www.youtube.com/watch?si=nvElg7D0teF-Ifak&v=ZZBsWCJhkyk&feature=youtu.be
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lostideas -- 27 Mayıs 2024; 2:37:37 >
-
fotoğraf modu hoşuma gitti baya
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LastStand -- 27 Mayıs 2024; 6:27:46 > -
Elimizde meşale mağaraya girdiğimiz bölüm fazla uzun olmuş biraz sıkıldım o kısımda. Bulmacaların çoğunu beğenmedim. Birde oyunda herkes bilmece gibi konuşuyor çok fazla isim var filan hikayeden bir yerden sonra koptum açıkçası. Grafikler, sesler sunum vs çok güzel. Aksiyon kısmı basit ve herhangi bir derinlik olmasa da sinematik ve akıcı olması ile benim hoşuma gitti. 6-7 saattir oynuyorum denildiği gib 5 saatlik filan bir oyunda değil yani. Ama bazı noktalarda durup manzarayı seyrettiğimde oldu tabi belki ondandır. Teknoloji demosu gibi oyun yapmışlar. Muhtemelen sonlara yaklaşmışımdır artık. Biraz yavaş ilerleyen ve karanlık bir oyun herkesin seveceğini sanmıyorum. Senua dar yerlerden sürüne sürüne geçmeye çalışırken içime bir sıkıntı geldi. Bir tık daha fazla aksiyonu olsun isterdim, genel olarak güzel farklı bir deneyim olmuş.
-
Bazen bir yapımı tam olarak olduğu şekliyle algılayamıyabiliyoruz. Bazen sorun bizden kaynaklanabiliyor. Kişi ve olayları tam anlayamamamız yabancı dilde olup altyazıyla anlamaya çalışmamızdan ve zihnimizi tam odaklayamamamızdan kaynaklanabiliyor çoğu zaman. Kendi dilimiz değil neticede, aynısını ben The Expanse dizisinde yaşamıştım, alıştıktan sonra ve özellikle ilk bölümleri ikinci seyredişimde bunun tamamen benden kaynaklanan bir durum olduğunu çok iyi tecrübe ettim. Yani bazen aslında yapım vermek istediği şeyi doğru ve uygun bir şekilde veriyor da biz tam olarak alamayabiliyoruz muhtelif sebeplerden, bunu da göz önünde tutmak gerekiyor. Tabi bu yapım için onemli oranda haklılık payınızın olduğunu düşünüyorum, ben de kısmen öyle hissetmistim. Yine de farklı ve daha geniş bir perspektiften bakabilmek ve bizden kaynaklanan noktaları daha iyi anlayabilmek icin yapımcı videosunu izlememiz faydalı olacaktir. Otomatik çevirden altyazıları Türkçe yapabilirsiniz.
How Ninja Theory fuses narrative and technology for Senua's Saga: Hellblade II | BAFTA
Ninja Theory Senua's Saga: Hellblade II için anlatı ve teknolojiyi nasıl birleştiriyor
BAFTAyoutubeIt's all about the narrative... Take a dive into the narrative rich world of Ninja Theory; go behind the scenes of the Cambridge based studio to see how it comes together to create the incredible journey of Senua's Saga: Hellblade II; how motion capture was used to enhance Melina Juergens performance; how the studio sensitively approached mental health and psychosis; and what the future holds for the storied studio from Dom Matthews and the rest of the dev team. BAFTA in The Studio with Ninja Theory Senua’s Saga: Hellblade II - behind the scenes with Ninja Theory and BAFTA Subscribe to BAFTA ⏩ https://youtube.com/user/BAFTAonline ⏬ Stay up to date ⏬ Twitter: @BAFTA: https://twitter.com/BAFTA @BAFTAGames: https://twitter.com/BAFTAGames Facebook: https://www.facebook.com/bafta Instagram: http://instagram.com/bafta TikTok: https://www.tiktok.com/@bafta Twitch: https://www.twitch.tv/bafta sign up for our newsletter: https://www.bafta.org/newsletter visit our websites to find out more: http://www.bafta.org #BAFTA #NinjaTheory #Hellblade #Hellblade2https://www.youtube.com/watch?si=EiaTMjsoMxWCc038&v=DxQOO5zTIPA&feature=youtu.be
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lostideas -- 27 Mayıs 2024; 15:45:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Oyunla ilgili birkaç saatlik tecrübelerimi paylaşmıştım beğendiğimi söylemiştim şu anda 4-5 saati buldu sürem fikrimde bir değişiklik yok hala...sıkıldığım sekanslar oldu zaman zaman olmadı değil ama genel olarak kendini oynattığını söyleyebilirim 100 saat etrafta dolaşıp kıl tüy toplamaktansa bu tip oyunlar bana çok daha fazla zevk veriyor O yüzden herkese hitap etmeyebilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Zaten hikaye odaklı oyunlarda zordur bu işler. Ama bence bunun kusursuz olmasa da imkan nispetinde en iyi kıvamını Detroit Become Human oyununda gördüm. Birşeyler yapma (oynanış) ve hikaye ve akışa etki etme (interaktiflik, etkileşimde bulunma) öğelerini sinematik unsurlarla en iyi harmanlayan yapımdı deneyimlediğim. Detroit kadar hemen hemen hiçbir interaktif oyunda o kadar çok oynanış mekaniği yok. Birkaç mükemmel istisna hariç. Yine de film denilmesinde ısrar ediliyor. Çok haksızlık ediliyor. Şunu da ifade etmek isterim ki o kadar büyük bir oyun akışında zerre miktar tekrar eden, birbirinin aynı ve benzer olan, sıkan ve monoton olan, özgün olmayan içerik olmaması, o kadar önemli ve cevher niteliğinde bir kıymet ifade ediyor ki. Bu kategorideki bir oyun içinse olabildiğince kontrol, oynanış ve müthiş etkileşimli bir interaktiflik söz konusu.
Hikaye odaklı ve anlamlı, kayda değer, tekrar etmeyen, özgün, sürükleyici, eziyet etmeden oynanabilir ve akıcı olarak ilerlenebilir ve sizi heyecan ve merakla sürükleten bir içerik sunan ve zihninizde, kalbinizde, ruhunuzda iz bırakan ve içinize işleyen yapımları seviyorum. Bu nedenle bazılarının film diye geçtiği ve oyun yerine bile koymadığı Detroit Become Human, benim için en iyi oyun deneyimi olmuştur. Çünkü bir oyunda ne hissetmek istemişsem onu hissettirip yaşattırmayı başarabilmiştir. Tabi bir aksiyon fps gibi değil, o anlamda eksik kalıyor, yani tamamen serbest kontrol anlamında ama o kadar dolu ve tamamen interaktif bir deneyim sunuyor ki, tekrar eden ve anlamlı, kayda değer bir içerik sunmayan FPS oyunlarına bin kat daha tercih ederim. Detroit Become Human'ın en mükemmel emsallerinden biri de oynanış, sinematik ve etkileşimin harika bir birleşimi olan eşsiz bir deneyim olan Beyond Two Souls yapımıdır.
Bu iki harika yapımı herkese tavsiye ederim ve keşfetmelerini temenni ediyorum. Hayatımda hiçbir oyunu birden fazla oynamamıştım ama Detroit Become Human, farklı zamanlarda üç kez deneyimlememi başardı. İnanılmaz boyutta müthiş bir senaryosu var. Tam 2000 A4 sayfası. Zaten alternatif sahnelerin ve sonların olduğu gameplay videolarını da izleyince ne kadar muazzam bir seçin ağacı oluşturmuş olduklarını çok daha iyi görme fırsatı buldum. Seçimlerinize göre tamamen bambaşka sinematikler ve oyun akışları devreye giriyor ki, böyle bir şeyin bu düzeyse emsali mevcut değil. Ancak işte Heavy Rain ve Beyond Two Souls yaklaşabiliyor bu oyuna, ki onlar da aynı firmanın (Quantic Dream) eseri zaten.
Quantic Dream'in geliştirme aşamasında olan bir oyunu var: Star Wars Eclipse. Bunu da takip etmekte fayda var. "Pek çok farklı şekilde deneyimlenebilen ve birden fazla oynanabilir karakterin kaderini ellerinize veren, karmaşık bir şekilde dallara ayrılan bir aksiyon-macera oyunu" olduğu ifade ediliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lostideas -- 27 Mayıs 2024; 16:20:19 >
-
Çoğu noktada benzer şekilde hissettim, bunaldığım ve niye bu bulmacaları üst üste koymuşlar uzun yürüyüşlerin ardından dedim. Gerçekten bunları kabul etmek gerek. Bence bu oyunun süresi çok daha kısa olsaymış çok daha akıcı ve tadında olurmuş. En azından gereksiz yere sıkmamış olurdu. Günümüz oyunlarının oyun süresini uzun göstermek için kendi bacağına sıkan handikapları bunlar. Final kısmında da ben mi tam anlayamadım ama sanki bir değişik bitti, tam sonuca bağlanmadı gibi geldi. Zaten en son bir dev daha var diyerek sürüklettiler, sonra da o salak adam çıktı, meğer dev var diye kandırıyormuş milleti, aslında kandırılan bizdik ya neyse...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lostideas -- 27 Mayıs 2024; 17:49:59 > -
Ne zamandan beridir bu tarz oyun çıksada oynasak hayali kuruyordum, başka birşey hayal etsem gerçekleşecekmis :). Şimdi Far Cry gibi bir oyun gelsede oynasam diyorum, ama gerçek Far Cry ilk çıkan gibi,Yerli kardeşlerin yaptığı gibi bir Far Cry.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
section of the mağara baya uzun sürdü biraz kısa tutulabilirmiş.
-
8.5 saatte bitti. muhteşem bir deneyimdi. siyah şeritlerde olmasaydı kusursuz bir deneyim olacaktı.
-
Keşke zamanında o siyah şeritleri kaldırmanın yolunu duymuş olsaydınız tam ekran oynayabilirdiniz.
-
Pc de oynuyorsan siyah şeritler kalkıyordu dostum. Ben hayatımda böyle bi realistik grafik görmedim, çok harika bişey bu 😵💫
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet oldukça etkileyiciydi. Tabi aslında her an ve mekan aynı derecede değildi. Ben yine de çeşitli ve detaylı, aydınlık görsel kalite açısından, Pc'de deneyimlemiş olduğum en yüksek kaliteli görsel deneyim sıralamasında Detroit Become Human'ı ilk sırada tutuyorum halen. Senua çoğu yerde karanlık ve nispeten monoton mekanlarda geçiyor çünkü. Bir de müthiş detaylı görsel kalite olarak Ratchet & Crank gerçekten muazzamdı. Bu iki oyundaki detay, netlik ve çözünürlük kalitesinin yüksekliği cidden muazzam. Ama bunu en iyi şekilde deneyimleyebilmek için elbette en üst düzey donanım ve ekran gerekli.
Bir de Nvidia'nın Rtx video iyileştirme (super resolution) ve Hdr (yüksek dinamik aralık) özelliğinin etkinleştirilmesi hem oyunlarda hem de videolarda çok işe yarıyor ve deneyimi üst seviyeye taşıyor. Kullanımını aşağıda bulabilirsiniz:
https://forum.donanimhaber.com/nvidia-ekran-kartlari-icin-video-iyilestirme-ozelligi--157986071
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lostideas -- 28 Mayıs 2024; 22:35:17 >
-
biliyordum zaten :) konuyu takip ediyordum. ama mod kurmaya sıcak bakmıyorum. ayarlara şeritleri açıp kapatabildiğimiz bir seçenek mutlaka eklenmeli. tekrar oynayacağım zaten umarım en kısa zamanda eklenir. çok saçma bir tercih olmuş.
-
Mod kurulmuyordu ki bende kurmadım, not defterine bikaç satır kod yapıştırıyorsun hepsi bu, neyse tekrar oynarsın zaten 😀🫡
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kamera açısından dolayı ilk oyunu mide bulantısı ve baş dönmesi yüzünden bırakmıştım. Bunda da aynı şekilde devam ediyor. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varsa bilgilendirsin
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X