Şimdi Ara

Senua’s Saga:Hellblade II (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe (18. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
353
Cevap
7
Favori
12.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hierakonopolis H kullanıcısına yanıt
    Ayarlar kontroller kısmında hassasiyet ayarları var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamamdır şimdi gördüm teşekkür ederim

  • Evet arkadaşlar adamlar 8 saatlik teknoloji demosu yapmışlar. Şaka şaka  Oyunu ben de bugün bitirdim. Xbox Sony tartışma sayfalarında GoW killer olacak diyen arkadaşları üzmüştür tahmin ediyorum  Ben biraz geç bitirdim maalesef yazları oyun oynama şevkim olmuyor.

    İlk oyunun üzerine oynanış namına pek fazla bir şey katılmamış ama grafik sıçraması acayip. Ben oyunu beğendim. Açıkçası zamanın teknolojisini kullanıp görselliği bu derece yüksek tutması benim için bir artı, bu aletleri bunları görmek için alıyoruz zaten, atmosferi de harika. Arkadaşın biri de yazmış 40 saat habire aynı şeyi yaptığın Assasins Creed yerine 4-5 saatlik böyle oyunu tercih ederim.





  • Arkadiusz Milik kullanıcısına yanıt

    Hocam aslında öyle değil, belki biz öyle gelmiş olabilir, ilk ve ikinci oyun arasında combat yani dövüş sahnelerinin hazırlanması için ayrılan zaman arasında devasa farklılık olduğunu bir yerde okumuştum. İkinci oyun için çok ama çok daha fazla çaba sarf etmişler ve zaman harcamışlar. 


    Yabancı bir siteden: 


    “Hellblade 2'nin dövüşü orijinaline kıyasla biraz basitleştirilmiş. Senua, yumruğu gibi birkaç hareketini ve aynı anda birden fazla düşmana karşı koyma yeteneğini kaybetmiş. Ancak, diğer her açıdan, devam oyunundaki aksiyon ilk oyundan çok daha üstün. Tereyağı kadar yumuşak ve etkileyici dövüş animasyonları, muhteşem ve kanlı bitirici vuruşlar ve Senua'nın kılıcının her vuruşundan olağanüstü bir etki sunuyor.


    Senua's Saga: Hellblade 2, her bir dövüş karşılaşmasının ne kadar sinematik olduğu açısından orijinalinden çok daha iyi. Senua aynı anda yalnızca tek bir düşmanla dövüşebilse de, düşmanları arasında daha fazla çeşitlilik var. Kalkan çarpması veya ateş nefesi gibi benzersiz saldırıları ve numaraları var. Ayrıca, her dövüş, önceki düşman yenildikten sonra oyuncuları yeni karşılaşmalara atacak şekilde yapılandırılmış. Buna, grup bitiricileri veya beklenmedik yardım gibi dramatik olaylarla diğer dost karakterlerin dövüşe katılımını ekleyin ve sonuç unutulmaz.”


    İşte bu da Senua's Saga: Hellblade II'ye ait bir yapım videosu:


    How Ninja Theory fuses narrative and technology for Senua's Saga: Hellblade II | BAFTA


    Ninja Theory Senua's Saga: Hellblade II için anlatı ve teknolojiyi nasıl birleştiriyor


    Bunları bilmek ondan sonra alıcı gözle tekrar bakmak gerekiyor. 


    BAFTAyoutube
    It's all about the narrative... Take a dive into the narrative rich world of Ninja Theory; go behind the scenes of the Cambridge based studio to see how it comes together to create the incredible journey of Senua's Saga: Hellblade II; how motion capture was used to enhance Melina Juergens performance; how the studio sensitively approached mental health and psychosis; and what the future holds for the storied studio from Dom Matthews and the rest of the dev team. BAFTA in The Studio with Ninja Theory Senua’s Saga: Hellblade II - behind the scenes with Ninja Theory and BAFTA Subscribe to BAFTA ⏩ https://youtube.com/user/BAFTAonline ⏬ Stay up to date ⏬ Twitter: @BAFTA: https://twitter.com/BAFTA @BAFTAGames: https://twitter.com/BAFTAGames Facebook: https://www.facebook.com/bafta Instagram: http://instagram.com/bafta TikTok: https://www.tiktok.com/@bafta Twitch: https://www.twitch.tv/bafta sign up for our newsletter: https://www.bafta.org/newsletter visit our websites to find out more: http://www.bafta.org #BAFTA #NinjaTheory #Hellblade #Hellblade2
    https://www.youtube.com/watch?v=DxQOO5zTIPA




  • lostideas L kullanıcısına yanıt

    Hocam evet dövüş sekanslari güzeldi ona bir şey demiyorum. Ama ondan hariç de bir şey yok yani ve sürekli aynı sekilde. İlk dövüşmede gerçekten muazzam haz almıştım. Fakat oyun boyunca farklı bir şekilde dovusmuyorsunuz yahut farklı bir kapışma olmuyor. Evet birebir kombat şu ana kadar gördüklerim içinde en iyilerden biri ama ne bileyim kapışma kısmı oyun boyunca surekli aynı olduğu için harcanmış hissettirdi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadiusz Milik kullanıcısına yanıt

    Şimdi tabi yanlış anlama olmasın, oyunu her açıdan mükemmel ve eksiksiz görmüyoruz. Hatta önceden yazdığımız bir yazıda bazı değerlendirmelerimiz mevcut:


    https://forum.donanimhaber.com/hik-ye-odakli-interaktif-fmv-oyunlar-ve-senua-s-sacriface-hellblade-2-hakkinda-degerlendirmeler--158739323#158774384


    “İlk oyundan önemli ölçüde farklıymış. Ve gameplay eksikliğinin bu oyunda çok daha fazla olduğunu ve etkileşimde bulunmadan uzun uzun yürüdüğümüz sahneleri görünce kanaatim şu oldu: Evet etkileyici bir deneyim ama interaktif yanı zayıf, daha çok sinematik bir deneyim. Biraz bulmaca, biraz aksiyon var. Ama oynanış ve interaktiflik açısından Detroit Become Human'dan çok geri. Fakat deneyimlemek gerekir mi ve bizzat oynamak fark eder mi derseniz her iki sorunun da cevabı: Kesinlikle evet!!! Oyun anlamında 6.5 dan 7, sinematik deneyim anlamında 8.5 dan 9 ve interaktif deneyim anlamında 3.5 dan 4 verilebilir. Oynanış 2.5 dan 3, gerçekçi hissettirme anlamında yine 7.5 dan 8 verilebilir. İlk oyundan bazı açılardan ileri bazı açılardan geri. Teknik ve görsel kalite anlamında ileri, oynanış ve etkileşim, interaktiflik anlamında geri. Bende Sony Wh-1000xm4 kulaklık var ve farklı yönlerden gelen sesler bambaşka bir deneyim sunuyor. Yukarıda da ifade ettiğimiz gibi bu ve bunun gibi teknik sebeplerden dolayı içinde yaşama hissini bizzat oynamadan almanın imkansız olduğunu düşünüyorum. O yüzden "filmini seyret oynamaya ne gerek var!" diyenler çok vahim bir yanılgı içerisindeler. Yukarıdaki tespitlerimiz özellikle Detroit Become Human için en tepe noktada geçerli. Bu oyunu sadece bir film olarak görenler çok hata ediyorlar. Bir oyunda hissedilebilecek en gerçekçi interaktif deneyimi sunuyor Detroit. Biz de insanlarımızı haberdar etmek ve bilgilendirmek maksadıyla kaleme aldık bu ifadeleri. Tabii en son noktada deneyimler kişiye özeldir ve kişiye göre şekillenir.”





  • Oyun unutuldu gitti gibi. Geçen gün Steam'de ilk oyunu görünce ikinci oyunu oynamadığım aklıma geldi. Bir anektod, ilk oyun ikinci oyundan daha pahalıya satılıyor. 

  • FORZAFATHER F kullanıcısına yanıt

    Ben hala oynamadım napsam başlasam mı? Oyunsuz döneme giriyorum. Çerez niyetine iyi gider mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Foxx Mulder kullanıcısına yanıt

    Aşağıdaki inceleme yazımız ciddi fikir verecektir:


    Hikâye Odaklı, İnteraktif, FMV Oyunlar ve Senua's Saga Hellblade (1 ve 2) Hakkında Değerlendirmeler


    https://forum.donanimhaber.com/hik-ye-odakli-interaktif-fmv-oyunlar-ve-senua-s-sacriface-hellblade-2-hakkinda-degerlendirmeler--158739323#159745516

  • lostideas L kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Foxx Mulder kullanıcısına yanıt

    Rica ederiz

  • Oyunu dün gece bitirdim.


    İlk oyuna göre ben biraz daha iyi buldum. Hikaye örgüsü çok daha iyiydi ve farklı karakterlerin de olması oyunu akıp götürdü. İlk oyunda ki gereksiz puzzler yoktu. Sesler, manzara, atmosfer çok iyi, müzikler enfes. İlk oyunda ki o affetmeme olayı bu oyunda olmaması beni memnun etti.


    Oyunun kötü yönleri ise; Sinema gibi hissetsinler diye yarım ekran kenarlar siyah oynama muhabbeti canımı sıktı. Boss çeşitliliği yoktu, ilk oyuna göre çok daha kolaydı hiç zorlanmadan bitirdim.


    Heilung gerçekten harika bir grup dinlerken beni felaket gaza getiriyor, şu parçası inanılmazdı.


    David García - Topicyoutube
    Provided to YouTube by Republic of Music Seidh · David García Díaz Senua's Saga: Hellblade II ℗ Microsoft Corporation Released on: 2024-08-30 Contributor: Maria Franz Contributor: Kai Uwe Faust Contributor: Christopher Juul Producer: David García Díaz Composer: David García Díaz Auto-generated by YouTube.
    https://www.youtube.com/watch?v=QOxUdy-9YRw




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.