Şimdi Ara

Servis Raporu alamyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • hala 6 ay gibi bir süre garantisi olan Philips Televizyonum teknik servis tarafından toplama tv haline getirildi. bunun için tüketici hakem hakem heyetine başvuru belgelerim arasında bir tek "Teknik servis" raporu eksik ve hiç bir şekilde vermiyorlar
    "Philips marka 49pus6401" Philips teknik Servis türlü bahanelerle "Teknik Servis Raporu" vermiyor tüketici hakem kuruludu kibarca isteyin diyor sizi şikayet etmeyeceğimn deyin diyor
    zaten şikayetin konusu Philips teknik Servis.
    sizi şikayet etmiyeceğim dediğim zaman teknik servisin kendini akladığı bir rapora evet demem lazım
    Tüketici Hakem Heyetine Başvurum Baştan Kaybedilmiş olacak hukuki, resmi herhangi bir yolla "Philips Teknik Servisi" Rapor belgeleri vermeye mecbur bırakacak herhangi bir yol var mı? yardımlarınız için şimdiden minettarım







  • Sorun tam olarak nedir ?

    İade ya da değişim için mevzuatta servis raporu olması zorunludur diye bir ibare yoktur. Tv de yer alan sorunu ya da hatayı siz de belgeleyebilirseniz ( söz konusu sıkıntıyı videoya alarak ya da fotoğraflayarak ) tüketici hakem heyetine başvurunuzda bu belgeyi de ekleyerek davanın lehinize sonuçlanmasını sağlayabilirsiniz. Servis raporu olmaksızın hatayı açıkça tespitleyip belgelendiren kullanıcılardan davayı kazanmış bir çok emsal tüketici var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S£rkAn S kullanıcısına yanıt
    Çok Teşekkürler dediğiniz yapacağım Tüketici Hakem Heyeti Zorunlu gibi ısrar ediyor
  • fersend F kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Durumunuzla alakalı şu başlığıda incelemeniz faydanıza olabilir.

    Tüketici kanunları ve ayıplı mal iade.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.