hala 6 ay gibi bir süre garantisi olan Philips Televizyonum teknik servis tarafından toplama tv haline getirildi. bunun için tüketici hakem hakem heyetine başvuru belgelerim arasında bir tek "Teknik servis" raporu eksik ve hiç bir şekilde vermiyorlar "Philips marka 49pus6401" Philips teknik Servis türlü bahanelerle "Teknik Servis Raporu" vermiyor tüketici hakem kuruludu kibarca isteyin diyor sizi şikayet etmeyeceğimn deyin diyor zaten şikayetin konusu Philips teknik Servis. sizi şikayet etmiyeceğim dediğim zaman teknik servisin kendini akladığı bir rapora evet demem lazım Tüketici Hakem Heyetine Başvurum Baştan Kaybedilmiş olacak hukuki, resmi herhangi bir yolla "Philips Teknik Servisi" Rapor belgeleri vermeye mecbur bırakacak herhangi bir yol var mı? yardımlarınız için şimdiden minettarım
Sorun tam olarak nedir ?
İade ya da değişim için mevzuatta servis raporu olması zorunludur diye bir ibare yoktur. Tv de yer alan sorunu ya da hatayı siz de belgeleyebilirseniz ( söz konusu sıkıntıyı videoya alarak ya da fotoğraflayarak ) tüketici hakem heyetine başvurunuzda bu belgeyi de ekleyerek davanın lehinize sonuçlanmasını sağlayabilirsiniz. Servis raporu olmaksızın hatayı açıkça tespitleyip belgelendiren kullanıcılardan davayı kazanmış bir çok emsal tüketici var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
S£rkAnS
kullanıcısına yanıt
Çok Teşekkürler dediğiniz yapacağım Tüketici Hakem Heyeti Zorunlu gibi ısrar ediyor
fersendF
kullanıcısına yanıt
Rica ederim. Durumunuzla alakalı şu başlığıda incelemeniz faydanıza olabilir.