Selamlar. 2020’nin 4.ayında aldığım Lenovo Thinkpad serisi laptopum şarj olmadığı için servise gönderdim ve Aralık 25 2020’de kayıt açıldı. Bana her aramamda işlem beklediği söylendi, iki hafta sonunda sesimi yükseltince mail adresime anakartın yandığı ve teminin 4-6 hafta süreceği şeklinde basit bir mail geldi. Cuma günü aradığımda halen parça beklendiği söylendi. Toplam 30 iş günü sonunda yeni PC isteme hakkım olduğunu duydum doğru mu? Doğruysa ne yapmam lazım? Halihazırda normalde olması gereken servisteki 20 işgünü zaten geçti. 25 işgünü olmuş. Ne yapabilirim? Lenovo thinkpad müşteri hizmetleri de servis de benim şu ana kadar gördüğüm en rezil sisteme sahip çünkü müşteri hizmetleri de servis de kesinlikle yardımcı olmuyor. Yasal haklarım varsa bilmek istiyorum. Teşekkür ederim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim