< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihburak95 -- 15 Eylül 2020; 9:6:20 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihburak95 -- 15 Eylül 2020; 9:6:20 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
cebimdeki paraya göre belirliyorum.
|
egea c sınıfı clio b sınıfı ona lafım yok da, clionun en boşunda hız sabitleme, hız limitleme mevcut. onun dışında da donanım olarak hiç bir farkları yok. egea daha dolu değil bunu belirtmek istedim.
|
Kıyas edilecek arabalar değiller açıkçası, egea'dan 2 tane clio çıkar rahatlıkla.
Bir tek motoru daha canlı clio'nun, onun da esamesi okunmaz iki araç arasındaki farka bakınca. |
Motordan dolayı kafalar çok karışıyor. Egea ya koy 1.0 litre 110 hp clio kimse demez.
Motor harici bakarsak her konuda egea. Hele mirror donanım ile tam bir f p. Clionun olayı şu. Sadece ekonomi. 4. Nesil ucuz. 5.nesil ise hep otomatik alınıyor. Otomatik benzinli kesinlikle clio Manuel benzinli atmosferik kullanırım der değil derseniz lpg ile egea. Turbonun keyfi ise clio. Fiatın yapacağı efsane şey lpg ye tam uyumlu mtv avantajı sağlayan turbo motor. Hatta onuda e torq motora koyduğun tam otomatik şanzımanla süslersin. Maliyet artarmı evet. Bu ikili müşteriye 15k 20k maliyete patlar ama millet gidip en ucuz diye clioya para vermez. 140k ya mirror atmosferik düz benzinli yerine 160k ya mirror turbolu tam otomatik şanzımanlı egea. Clio joy ile aynı paraya gelince kim alır bom boş clioyu. Verdiğim rakamlar afaki. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |