Geçenlerde bir firmayı aradım hakkınızda şikayetvarda çok şikayet gördüm aramak istedim dedim. verdikleri cevap çok iyiydi. Memnun olan kimse şikayet etmez. Şikayetvar.com sitesindeki yorum ve firmalara bakarak alışveriş yapmaya karar verirseniz en başta internet ve telefon hattınızı kapatmanız gerekir. şimdi listeye bakıyorum da cidden haklılar. Hiç memnun kaldığımda şikayetvar sitesinde memnuniyet yazmadım. Hatta bir ara Apple için yazmaya çalıştım da ilgili metin bir şikayet olmamasından dolayı yayına bile alınmadı. Şikayetvar da haklı. Adamlar şikayetvar demiş. Memnuniyetvar dememiş ki. Şikayetten para kazanıyorlar. Çok şikayet demek çok satış demek. Şikayet elbette olucak aga. Bizi Memnun etmek imkansız. Dünyayı bir yana serseler, neden bu yana sermedin deriz. Buda yetmez gibi hakaret ederiz. Millet olarak bu politikadan vazgeçmemiz lazım. |
Şikayetvar en çok şikayet edilenleri açıkladı (4. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: LaciRomantik
Trendyol beter olur umarım, resmi hesaptan aldığım ürün sahte geliyor, ilgilenen yok, dahası olamaz herhalde.Satıcı adını resmi hesapmış gibi yapıyor. Yoksa adı braun olup da sahte ürün göndermez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok hocam direk olarak satıcı resmi hesaplardan sahte ürün gönderildi. Marka değerini kötülemeden hakkımda dava açıldığı için (sadece tebligat ile kaldı gerçi ama) isim vermiyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Amazon da büyük bir ürün iade etmedim. Hepsiburada da spigen şarj cihazı aldım satıcı hb 9 10 ay sonra bozuldu yazdım gönderin dediler gönderdim para iadesi yapıldı.
N11 DVR aldım 1 sene sonra bozuldu satıcı dükkanı kapatıp gitmiş. Yazdım n11 e kargoladım tam para iadesi yaptılar.
GittiGidiyor dan 40 50 TL lik bir LED trafosu aldım. Montajı geç yaptım 8 10 gün felan oldu bozuk çıktı. Bana satıcı kabul ederse iade edebilirsiniz dedi. Satıcı bozuksa yollayın dedi. Bir kargo kodu veremediler. 2 kez kargodan döndüm. Lanet olsun dedim.
Trendyol dan oda termostadi aldım bozuldu satıcıya yollayın dediler satıcı kutusu yok diye kabul etmedi. Trendyol tekrar satıcıya yollayın dedi. Bizim yapabileceğimiz bir şey yok dedi.
Karar aldım. Amazon Hepsiburada ve N11 haricinde ürün almıyorum. GittiGidiyor ve Trendyol bitti.
Hepsiburada da 1 yıldız verdiğim yorumlar yayınlandı. Hakaret tehdit vs yazmayıp ürün hakkında bilgi verirseniz yayınlanıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhalif13 -- 30 Ağustos 2021; 2:39:3 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Trendyoldan babama doğum günü hediyesi sandalet aldım kız arkadaşımla beğenip.
Neyse kargo gelmiş açmışlar Kinetix spor ayakkabı gelmiş.
Bende dedim acaba sipariş mu yanlış baktım doğru siparis vermişim neyse dedim baba kullan napalim bir daha geri iade ile uğraşmayın bu arada iadede oluşturdum beğenmezseniz geri iade edin bir kaç güne dedim.
Neyse 1 hafta sonra Trendyol dan aradilar
Müşteri temsilci şunu diyor " beyefendi işte ürün yanlış gelmiş aldığınız ürün 89 TL gelen ürün 199 TL üstünü ödemeniz lazım yada iade etmeniz lazım :)
Bende dedim hem beni mağdur ediyorsunuz hem kendi verdigim sipariş gelmiyor hem doğum günü resmen biç oluyo parayı odemiyotum iade istiyorsanız gelin alın dedim o günden beri aramadilar 🤣
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: BoxGollsGeçenlerde bir firmayı aradım hakkınızda şikayetvarda çok şikayet gördüm aramak istedim dedim. verdikleri cevap çok iyiydi. Memnun olan kimse şikayet etmez. Şikayetvar.com sitesindeki yorum ve firmalara bakarak alışveriş yapmaya karar verirseniz en başta internet ve telefon hattınızı kapatmanız gerekir.
şimdi listeye bakıyorum da cidden haklılar. Hiç memnun kaldığımda şikayetvar sitesinde memnuniyet yazmadım. Hatta bir ara Apple için yazmaya çalıştım da ilgili metin bir şikayet olmamasından dolayı yayına bile alınmadı.
Şikayetvar da haklı. Adamlar şikayetvar demiş. Memnuniyetvar dememiş ki. Şikayetten para kazanıyorlar. Çok şikayet demek çok satış demek. Şikayet elbette olucak aga. Bizi Memnun etmek imkansız. Dünyayı bir yana serseler, neden bu yana sermedin deriz. Buda yetmez gibi hakaret ederiz. Millet olarak bu politikadan vazgeçmemiz lazım.
Şikayet olur, normaldir. Muhim olan o şikayetin çözülme oranıdır.
Kullanıcı bir firma ile sorun yaşayıp şikayetvar'a gittiğinde o firma ,müşterisinin sorunuyla ilgileniyorsa alışveriş yapılabilir demektir.
10 yıldır şikayetvar üyesiyim, kaç şikayet yazdım ınanın unuttum.
Ne firmalar var hakkında tuğla gibi döşenmiş şikayetler olmasına rağmen uğramayan ,ne firmalar var tek şikayet ile genel müdürlük düzeyinde ilgilenen
o sitedeki şikayet çözülme oranı firma hakkında genel bilgiyi verir.
-
trendyol'un olması şaşırmadı.6 tane aldığım ürünü satıcı 4 tane gönderiyor kolinin resmini çekip mail atıyorum bu koli 6 tane sığmaz imkansız diyorum,iade edebilirsiniz diyorlar.satıcı x marka yazıp y marka gönderdi diyorum iade edebilirsiniz diyorlar.Yani kısaca satıcımız tuttuğunu........ .isterseniz iade edin diyorlar.artık sadece belirli satıcılardan alıyorum.a101 kapıda sürekli eksik ürün,ücret iade sorunundan şikayet edildi.
-
Bankalar yokmu. Kart aidatı şikayetleri.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Richard ParkerŞikayet olur, normaldir. Muhim olan o şikayetin çözülme oranıdır.
Kullanıcı bir firma ile sorun yaşayıp şikayetvar'a gittiğinde o firma ,müşterisinin sorunuyla ilgileniyorsa alışveriş yapılabilir demektir.
10 yıldır şikayetvar üyesiyim, kaç şikayet yazdım ınanın unuttum.
Ne firmalar var hakkında tuğla gibi döşenmiş şikayetler olmasına rağmen uğramayan ,ne firmalar var tek şikayet ile genel müdürlük düzeyinde ilgilenen
o sitedeki şikayet çözülme oranı firma hakkında genel bilgiyi verir.
Alıntıları Gösteraynen hocam önemli olan çözülmesi. çoğu firma kopyala yapıştır cevap veriyor sonuç yok. hepsiburada-avansas bence en iyilerinden şikayeti yazdıktan sonra hemen dönüş yapıyorlar çözüm sağlıyorlar.
-
Trendyol'un ilk sırada olmasına hiç şaşırmadım. Müşterisine zerre sahip çıkmayan bir site. Aldığın üründe sorun çıktı mı tamamen şansa kalıyor iş, iade diye yolluyorsun red oluyor.
-
Trendyol'dan bir defa alışveriş yapmadım yapmayı da düşünmüyorum. 8999 TL olan ürünü ani indirimle 7499 TL civarına geliyor indirimle kuponla vs ve bunu gören satıcı hemen fiyatı 10999 TL'ye çekip müşteri ucuza almasını engelliyor. Bunu kaç defa gördüm. Tam alacakken kupon vs duruyor ve hoooppp fiyat artıyor. Kupon bitince fiyat yine düşüyor. Müşte ikme peşindeler.
-
Trendyol ilk kurulduğunda bir kaç bir şey almıştım o zamandan beri hiç alışverişim olmadı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu listede Türk telekom firmasından başkasına birincilik vermem okadar yüzsüz bir firma hakkını yemeyin birincilik onun hakkı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türk telekom az farkla birinciliği kaçırmış yakışmadı
-
Trendyol'un sahibi Jack Ma değil mi zaten? karaktersiz sinsi yılanın teki.
Bir de o berduş beyniyle insanlara akıl veriyor sosyal medyada.
Defalarca girişimler yapmış ve en son ali baba'da tutturmuştur. Bu adamın sitesinden hayır mı gelir?
Ali baba dolandırıcı ve kolpa kaynıyor, trendyol da her türlü gelir kapısı için formüller üretip büyümeye
çalışan sırtlanlar ve piranalar dolu bir site.
-
Bazılarıyla ilgili yaşadığım kötü tecrübeler..
Trendyol, para iadesini tam gerçekleştirmedi. Kargo fiyatını düşüp iade ettiler. Uğraşmadım ama kargo parasını da geri almam gerekiyordu.
Türk Telekom, geçen dükkanda internet kesildi. Burada ana hattı taşımışlar. Bizim dükkanın kablosunu takmayı unutmuşlar (!)
Ziraat Bankası, askerdeyken hesap açılmıştı öyle duruyor.
Vodafone, şirket hattını kapattırmak için 3 gün uğraştık. Dükkan dükkan gezdik. Onu hiç unutmayız, bedava olsa kullanmayız.
Xiaomi, Rom yüklemesi yaparken kapandı. Belki benim hatam ama, kronik bir sorunmuş telefon bir daha açılmadı, EDL moduna aldım bir sürü şey denedim yok gitti.
Turkcell, kullanıyorum pahalı olması dışında sorun yok.
Paribu, bir ara kullandım, yoğunken çok kitleniyor. Onun dışında sorun yok.
Binance, kullanmadım.
A101, online satış yerinde çok problem var. Kargonun ne zaman çıkacağı belli olmuyor.
Samsung, kullanmadım..
-
Artık onu çözdüler. Ya iade var ya da aidatsız kartlar var..
-
Paribu gibi çöp alt yapı ve uyanık parametrelerle çalışan yeri anlarım da binance neden şikayet rekoru kırar anlamak zor. Hiç sorun yaşamadım.
-
Kusura bakma ama yeni baya güzel kandırmışlar. Ürünün etiket fiyatı ne ise ondan alırsın, yok yanlışlık oldu şu oldu bu oldu olmaz. 6502 sayılı Tüketici Kanunu biraz araştırmanızı öneriyorum.
-
Tüketici hakem heyetine başvurun. E-Devletten başvuru yapabilirsiniz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X