< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcan_91 -- 28 Ağustos 2021; 15:18:37 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Şikayetvar en çok şikayet edilenleri açıkladı (2. sayfa)
-
-
Amazon prime üyesiydim baktım kullanmıyorum boşuna 7 küsür lira ücret ödemeyeyim diye iptal ettim, ay ortasıydı bi sonraki ay iptal olur gözüyle bakarken adamlar anında iptal edip o ay kullanmadığım için ücreti kredi kartına iade ettiler, diyeceklerim bu kadar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
trendyoldan aldığım çelik ketıl alt kısmı kırık ve içi pis geldiği için iade ettim az önce. eve gelmemle başlığı görmem bir oldu. daha ne diyim
-
Trendyol kadar satıcıyı koruyan bir site görmedim. Ben de birkaç sorun yaşadım ve sonra hemen alışverişi kestim. Mayıs ayında bisikletim için usb şarjlı aydınlatma almıştım, ürünün usb girişi kırık çıktı. İadeyi açtım gönderdim, iadem reddedildi. Firmayı arayıp sordum "Biz ürünü sıfırıyla değiştirdik ondan iptal ettik" dediler. Neyse ürün aynı gönderdiğim şekilde geldi, hiçbir değişim olmamış. Sonrasında 2 kez daha iade açtım, reddetti satıcı. Neymiş, ürün tekrar satışa uygun olmadığı için iade alamazmış. Ulan bana bozuk ürün gönderiyorsun, sonra da satışa uygun değil bahanesiyle iade almıyorsun. Trendyol'a yazdım, hemen satıcıyı arkalıyor. Bana diyorlar ki ürünü garantiye gönderim. Aldığım ürün Çin malı bir şey, içinden garanti belgesini bırak tek kağıt parçası çıkmadı. Israrla garantiye gönderin efendim, servis raporu alın diyor. Hiç üstelemeden hakem heyetine gittim, kararı bekliyorum kaç aydır. Bakalım ne olacak, merak ediyorum. Zaten satıcının satışa koyduğu ve gönderdiği ürünler de farklı, direkt buradan kaybediyor zaten. Hakem heyeti lehime karar verir diye düşünüyorum.
Aklınız varsa Trendyol'dan hiçbir şey almayın. Müşteri memnuniyeti, satış sonrası destek sıfır. Keşke Amazon şu ürün çeşitliliğini arttırsa da her şeyi oradan alsak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Köl Tigin -- 28 Ağustos 2021; 13:22:57 >
-
Konunun başlığı alışveriş yapılmaması gereken 10 marka olmalıydı bence :)
Hepsi birbirinden rezil yönetim ve servis anlayışı ile çalışıp müşterisine değer vermeyen firmalar keşke ana haber bültenlerinde de haber yapılsalar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TURKBULL -- 28 Ağustos 2021; 14:56:15 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Trendyol' un en çok şikayet edilmesine hiç şaşırmadım.
Diyelim ki;
Sipariş verdin, aldın ürünü sorun yoksa her şey iyi, ama ne zaman ki ürünü iade etmeye çalıştın yandın işte, eğer iade de haklı isen ve satıcı çamura yatıyorsa, seni satıcıyla baş başa bırakıyor, ne halin varsa gör hesabı hakkını satıcıya karşı korumuyor.
"Sadece satıcı haklıdır" mantığını güden bir firmaya güvenilir mi...
Bu sadece Trendyol' da değil bir çok online mağazada böyle, içlerinden en kötüsü Trendyol, diğeride N11.
Mecbur kalmadıkça asla bu firmalara sipariş vermiyorum.
Bu sorunları en az yaşadığım Türkiye de ki firmalar;
Amazon.com.tr (satıcısı Amazon olursa iyi, değilse kötü)
Hepsiburada
Gittigidiyor
Not: Nadir bulunan dürüst satıcıları tenzih ediyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayamtky -- 28 Ağustos 2021; 15:39:55 >
-
Trendyol sipariş sirkülasyonu bugün Türkiye'deki en çok sipariş alan 2 firmayı getirin yine o kadar etmez. Yani müşteri sayısına göre şikayet sayısı şaşırtmadı benimde bazen memnuniyetsizliklerim olsada trendyol aplikasyonu yıkılıyor alışveriş yaptığımı bile anlamıyorum. Trendyol'dan genel anlamda memnunum ama.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Trendyol kadar sacma salak site yok :) bir ariza ile karsilasirsan naneyi yediginin garantisini veriyor site
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
işlem/alışveriş sayısı ile doğru orantılı sonuçlar.
beni şaşırtan ziraat ile samsung oldu.
-
trendyol'dan 3 farklı satıcıdan farklı telefon kılıfları aldım.beğendiğim kalır, gerisini geri yollarım diye 3 tane aldım.satıştaki resimlerinde ton ve malzeme farkı vardı ama kötü resimlerden çok da belli olmuyordu.fiyatlatı da 25-85tl arasında değişiyordu.kargolar geldiklerinde açtım.hepsi birebir aynı üründü ama farklı fiyatlarla kime ne tutarsa.3ü de dandikti hepsini yolladım.fırsatçı kaynıyor içerisi belli.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 29 Ağustos 2021; 0:35:44 > -
Trendyoldan sadece bilindik bir marka kendi satışını yapıyorsa alıyorum. Mesela monster, altınyıldız gibi kendi ürünlerini satanlar olursa yoksa merdiven altı mağaza dolu sitede ne fatura ne garanti...
-
Forumdakiler genelde kupon kullandıkları için söz ettirmiyorlar trendyol a ama trendyolun müşteri hizmetleri,satış sonrası destek berbat.Benim de 120 kusur tl iadem vardı.Trendyol biz iade ettik bankayla görüşün,banka ise trendyol la görüşün diye diye bıktırdı beni,Allah ellerine düşürmesin karşınızda muhattap da bulamıyorsunuz
-
Trendyoldan milyarca liralık alışverişlerim oldu iade değişim para iadesi hiç bir sorun yaşamadım... Kargo sorunları ise tamamen kargo firmaları ile alakalı...
-
Firmalar tınlamıyor artık burayı. En fazla kalıp bir cümle basıp geçiyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ilhan_28
Amazon prime üyesiydim baktım kullanmıyorum boşuna 7 küsür lira ücret ödemeyeyim diye iptal ettim, ay ortasıydı bi sonraki ay iptal olur gözüyle bakarken adamlar anında iptal edip o ay kullanmadığım için ücreti kredi kartına iade ettiler, diyeceklerim bu kadar.amazon geriye dönük iade bile yapıyor amazon direk müşteri hizmetleri iyi lduğundan seviliyor ama satıcı amazon olacak amazon marketplace değil ben daha geçen gün samsung şarj aleti aldım çakma geldi
amazonun amerka sitesinde de katagoriler eksik detaylı arama yapamıyorsun hele elektronikte sahibinden bile rahat rahat geçiyor amazonu
amazon trde de çok büyük eksiklikler var yorumlarda karakter sınırlı fotoğraf koyamıyoruz aslında bu gerçek amazon bile değil bize öyle geliyor tam tamına amazon.com amerikadaki sistem gelse amazondan başka bir şey kullanılmaz amazon.comda her şey var .trde hiç bir şey yok
-
quote:
Orijinalden alıntı: mcan_91
Trendyolun böyle çıkması çok normal. Telefon aldım. 1 ay sonra beni kvkk yı delip satıcı aradı tehdit etti. Gelen ürünün fiyatının yanlış girildiğini sistem hatası olduğunu ve iade etmezsem dava edileceğimi ve avukat masraflarını ödemem gerektiğini söylediler. Bende telefona kılof cam derken 500 lira harcamıştım. Trendyolu aradım sizi arama hakları yok kvkk kapsamında dedi ve bişey yapamıycaklarını vermezsem dava edileceğimi söylediler. Hiç bir
çözüm sunmadı. 2 bin tl zarar ettim dolar arttı tel fiyatları arttı vs. İade ettim mahkeme ile uğraşmamak için.
Ayrıca yapılan hiç bir yorumu trendyol ve hepsiburada yayınlamıyorlar. Bunu bu olayları yaşayıp yaptığım yorumları göremeyince fark ettim.
Yeni evlendim komidin gibi şeyler aldım paramparça geldi iade et deniyor pandemi ortasında ama ürün yok diyorum iade edicek. Ürün kırık çivileri yok verniksiz her yer kıymık dolu. Böyle 5 6 ürüne yorum yaptım hiç biri yayınlanmamış. Bu e ticaret sitelerindeki yorumlara güvenmeyin.
Bide bir kere kendi kendilerine ürün satıp 10 kere kendilerine yorum yapabiliyor mağaza satıcıları. Sonra kendilerine iade yapıyorlar ama 50 tane 5 yıldız verebiliyorlar. Bu tuzaklara düşmeyin.
Tavsiyem trendyoldan uzak durun amazondan şaşmayın.Ne alaka ne saçma bir şey neden iade ettin istedikleri mahkemeyi açsalardı sen onlardan para alırdın hatta sen parayı vermişsin ürünü almışsın fiyatı yanlış yazılmışsa onların suçu senle hiçbir alakası yok hatta normalde amerikada falan fiyat yanlış yazıldığında ürün olmasa bile tedarik edilip gönderiliyor arada satış sözleşmesi var sen parayı değil ürünü istediğinden parayı verdin zaten iade hakkı satıcının değil senin
sen haklarını bilsen korkutamazlardı dava bile açmazlardı birde uğraşmak istemiyo kimse dava ile sen uğraşmayacaksın ki avukat uğraşacak sen para vercen sonra zaten kazanınca karşıdan misli ile alacaklar parayı
-
Trendyol adını görünce yazmadan geçemedim. Bir ürün sipariş ettim. Satıcı 2 hafta yollamadı. Yollamadığı halde siparişi iptal edemeyeceklerini söylediler. Kapıda kabul etmezsiniz dediler. 1 ay sonra kapıma gelen ürünü reddettim; 2 hafta da para iadesi bekledim. E tabi binlerce kişinin parasını faiz, repo, fon değerlendirsen miss… Trendyol sıkıntı.
-
Tirendyoldan alışlveriş yapmayın adamlar hep farklı ürünler yolluyor resimden bağımsız.
-
Evet bi kaç kişi ile konuştum da avukat tutmam lazımdı sonrasında 2 3 sene uğraşmam lazımdı vs. pandemi döneminde uğraşmak istemedim. Bide büyük şirket avukatları iyidir sıkıntı yaratırlar diye düşündüm. Trendyol hiç haklarımı korumadı beni mağdur etti. Amazonda yaşadı arkadasım benzerini 40 dolara ps4 aldı zamanında hemde bilerek. ve amazon tüketiciyi kaç sene önce korudu. Trendyol gibi çakal firmalarla uğraşılmıyor. Önceki ürünlerdede yaptığım kötü yorumları yayınlamamışlar bu olaylar olunca fark ettim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bende yaşadım bunu wc dolabı aldım. Micik tuvalet kagıtlığı yolladılar her yeri kıymıklı kırık vs. iade ile ugrasmadım o zamanlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X