Şimdi Ara

Şikayetvar en çok şikayet edilenleri açıkladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
0
Favori
8.265
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şikayetvar en çok şikayet edilenleri açıkladı



    Şikayetvar, yılın ilk 6 ayına ilişkin verileri açıkladı. Yılın en çok şikayet edilen sektörleri belli oldu. En çok şikayet edilen markayı açıklamadı.



    Firma tarafından açıklanan verilere göre yılın ilk 6 ayında 1 milyon 229 bin 467 adet şikayet yazıldı. Bu şikayetlerden 206 bin 596 tanesi “Çözüldü” olarak işaretlendi.



    Şikayetvar en çok şikayet edilenleri açıkladı



    En çok aranan markaların başında Trendyol gelirken ardından Türk Telekom ve Ziraat Bankası takip etti. En çok şikayet edilen sektör ise e-ticaret platformları oldu. Memnuniyet oranının en yüksek olduğu sektör ise anne, bebek, çocuk ürünleri olarak belirlendi.



    Şikayetvar en çok şikayet edilenleri açıkladı



    İnternet hakkındaki şikayetler üçüncü sırada yer aldı. Pandemi nedeniyle birçok tüketicinin evden çalıştığı, eğitimlerin online yapıldığı 2021’in ilk 6 ayında internet servis sağlayıcılarla ilgili şikayetler de artış gösterdi. Tüketicilerin internetle ilgili en çok şikayet ettiği konular şöyle sıralandı: Vaat edilen hızın verilmemesi, sürekli yavaşlama ve kopma sorununun yaşanması, boş port olmaması, servis sağlayıcıların nakil işlemi süresini uzatmaları ve haksız kazanç elde etmeleri…



    Ayrıca Bkz.TÜİK: Türkiye’de hayatında hiç internet kullanmayanların sayısı 10 milyondan fazla



    İlk 6 ayda kripto para şikayetleri yüzde 1278 arttı



    Şikayetvar verilerine göre 2021’in ilk 6 ayında kripto para şikayetleri yüzde 1278 arttı. 3 bin 690 olan şikayet sayısı 47 bin 146 oldu. Bu dönemde öne çıkan bir diğer sektör çiçek sipariş siteleri oldu. Online çiçek sipariş hizmeti veren markaların şikayet artış oranı yüzde 231’leri buldu. Restoranların çoğunlukla paket servisi hizmeti sunduğu 2021’in ilk aylık döneminde online yemek sipariş siteleri şikayetleri de yükselişe geçti. Bu sektörde 11 bin 881 olan şikayet sayısı yüzde 204 artarak 24 bin 204’e çıktı.



    En çok şikayet eden şehirler: İstanbul, Ankara, İzmir



    Şikayetvar en çok şikayet edilenleri açıkladı









  • Trendyol çok garip bir site. Boxer aldım 6'lı Malabadi 99,99 fiyat. İyi fiyat burda tanesine 30 lira veriyorum. Aynı gün kargoya verildi diye bildirim de geldi. 10 gün falan baktım gelen giden yok kargo takibine bakayım dedim. Hâlâ yolda. Ankara'dan 10 güne yürüme mi geliyor bu diyerek Aras kargoyu aradım, ürün kargoya hiç verilmemiş, kargo fişi hazırlanmış sadece.

    Aradım Trendyol'u, tedarik edememiştir diyor. Şu anda satışta, 199 lira fiyatı ama. Kem küm iade edelim.

    Aradan 3 gün geçti hop aynı satıcı yine % 60 indirim diye reklamlı şekilde karşıma çıktı. Bu sefer 89,99. Aldım yine. Anında kargoya verildi bildirimi gelince anladım ayak yapıyor. 1 hafta geçti, ürün hâlâ satışta, fiyatı yükseldi sadece. Trendyol'u aradım yine. Otomatik cevap. Satıcı tedarik edemiyordur. Arkadaş satışta diyorum edemiyordur diyor. Dedim Allah aşkına bir iletişim numarası verin derdi ne imiş öğreneyim. Vermedi. Ben de madem öyle, el mi yaman bey mi dedim 3 gün üst üste pahalı sattığı ürünleri aldım. Hemen kargoya verdi, bugün ilki geldi, kapıdan yolladım, teslim almadım. Bu şerefsizlere bunlar gibi davranın. Alın alın iade edin kargo parası kaçsın bir yerlerine. Boşa uğraşmış olsunlar. Ben artık böyle satıcılara böyle davranıyorum.

    Ulan Amazon, 3 yıl oldu hâlâ ıvır zıvır satıyorsun. Arkadaş dünyanın en zengin adamısın zaten. Yatırımını yap, gir pazara, tekel ol ya. Bak toplu iğneyi bile senden alırım. İndirimli satmana da gerek yok. Normal fiyatından sat sen de. Ama yeter ki sen sat.

    Amerikalıları düşünün şimdi. Alım gücünü falan geçin. Hizmet kalitesini düşünün. Amazonları var 20 yıldır. Biz ise kimlere muhtacız. Batsın lan hepsi. Yıllardır neler çektik. Bozuk çıkan sıfır ürüne bile "kutusu açılmış, iade kabul edemem" diyorlar. Açmadan bozuk olduğunu anlama yetisi varsa demek kendinde bizden de onu bekliyorlar.

    Trendyol olması şaşırtmadı. Moda sitesinden her türlü ürünü satan siteye döndü.

    Ama müşteri-satıcı politikalarını gelişimleri kadar hızlı yapamadılar.

    En basitinden ürün detaylarını belirten adamakıllı bir kısım yok.


    Üründe sıkıntı çıktı mı satıcının vicdanına kalıyorsun.


    Bir de bunların Trendyol yemek girişimleri oldu. Olmaz olaydı.

    Çalıştığım fastfood zinciri restoranında Getir ile Trendyol Yemek kuryeleri arasındaki en bariz fark, siparişle ilgilenmeme.

    Getirdeki kurye inciğine cıncığına kadar her şeyin tam olup olmadığını soruyor.

    Trendyol Yemek'teki kurye ise paketi alıp gidiyor.  


    Yemeksepetine gelecek olursak da; artık sipariş gelmiyor. Adamlar batacak la bu gidişle.  

    Hakettiler ama.

    Trendyol'dan asla alışveriş yapmam rezil bir site. Çakal esnafların hepsi orada satış yapmaya çalışıyor çünkü trendyol'un orada müşteriyi satıcının vicdanına bıraktıklarını bildikleri için bu firmalar iade gelen veya teknik servise gidip tamir görmüş malları oradan satmaya çalışıyorlar.
    Trendyolun böyle çıkması çok normal. Telefon aldım. 1 ay sonra beni kvkk yı delip satıcı aradı tehdit etti. Gelen ürünün fiyatının yanlış girildiğini sistem hatası olduğunu ve iade etmezsem dava edileceğimi ve avukat masraflarını ödemem gerektiğini söylediler. Bende telefona kılof cam derken 500 lira harcamıştım. Trendyolu aradım sizi arama hakları yok kvkk kapsamında dedi ve bişey yapamıycaklarını vermezsem dava edileceğimi söylediler. Hiç bir
    çözüm sunmadı. 2 bin tl zarar ettim dolar arttı tel fiyatları arttı vs. İade ettim mahkeme ile uğraşmamak için.

    Ayrıca yapılan hiç bir yorumu trendyol ve hepsiburada yayınlamıyorlar. Bunu bu olayları yaşayıp yaptığım yorumları göremeyince fark ettim.

    Yeni evlendim komidin gibi şeyler aldım paramparça geldi iade et deniyor pandemi ortasında ama ürün yok diyorum iade edicek. Ürün kırık çivileri yok verniksiz her yer kıymık dolu. Böyle 5 6 ürüne yorum yaptım hiç biri yayınlanmamış. Bu e ticaret sitelerindeki yorumlara güvenmeyin.

    Bide bir kere kendi kendilerine ürün satıp 10 kere kendilerine yorum yapabiliyor mağaza satıcıları. Sonra kendilerine iade yapıyorlar ama 50 tane 5 yıldız verebiliyorlar. Bu tuzaklara düşmeyin.

    Tavsiyem trendyoldan uzak durun amazondan şaşmayın.

    Ne alaka ne saçma bir şey neden iade ettin istedikleri mahkemeyi açsalardı sen onlardan para alırdın hatta sen parayı vermişsin ürünü almışsın fiyatı yanlış yazılmışsa onların suçu senle hiçbir alakası yok hatta normalde amerikada falan fiyat yanlış yazıldığında ürün olmasa bile tedarik edilip gönderiliyor arada satış sözleşmesi var sen parayı değil ürünü istediğinden parayı verdin zaten iade hakkı satıcının değil senin


    sen haklarını bilsen korkutamazlardı dava bile açmazlardı birde uğraşmak istemiyo kimse dava ile sen uğraşmayacaksın ki avukat uğraşacak sen para vercen sonra zaten kazanınca karşıdan misli ile alacaklar parayı

  • Trendyol olması şaşırtmadı. Moda sitesinden her türlü ürünü satan siteye döndü.

    Ama müşteri-satıcı politikalarını gelişimleri kadar hızlı yapamadılar.

    En basitinden ürün detaylarını belirten adamakıllı bir kısım yok.


    Üründe sıkıntı çıktı mı satıcının vicdanına kalıyorsun.


    Bir de bunların Trendyol yemek girişimleri oldu. Olmaz olaydı.

    Çalıştığım fastfood zinciri restoranında Getir ile Trendyol Yemek kuryeleri arasındaki en bariz fark, siparişle ilgilenmeme.

    Getirdeki kurye inciğine cıncığına kadar her şeyin tam olup olmadığını soruyor.

    Trendyol Yemek'teki kurye ise paketi alıp gidiyor. Şikayetvar en çok şikayet edilenleri açıkladı 


    Yemeksepetine gelecek olursak da; artık sipariş gelmiyor. Adamlar batacak la bu gidişle. Şikayetvar en çok şikayet edilenleri açıkladı 

    Hakettiler ama.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MehmetNY -- 27 Ağustos 2021; 22:59:46 >




  • Bayburt yine büyükşehirlerle kapışıyor.

  • Ben Hepsiburada'yı kullanıyorum. Müşteri memnuniyeti açısından 10 üzerinden 10. İade ediyorsun hemen paran geri yatıyor. Büyük oranda ürünler sorunsuz ve doğru geliyor. Trendyol'u hiç kullanmadım. Türk Telekom 1. dir diye ummuştum, 2. olmuş.

  • Çiceksepeti çok memnunum artı hepsiburada da baya gelişti eskisi gibi değiller. Sonrasında n11 geliyor benim önceliklerim bu şekilde. Amazon u bunların arasına sokmam. 1 Kere bile amazondan sorun yaşasam bile hep memnun ettiler. Özellikle yurt dışı alışverişlerde. Madur hiç olmadım amazonda

  • quote:

    En çok şikayet edilen markayı açıklamadı.

    Site gelirlerini en yaramaz şirketten aldığımız fonlarla karşılıyoruz demenin alternatifi mi bu?
    En çok aranan markalar ile şikayet edilenler arası korelasyon vardır da en sorunlu marka kim keşke onu da öğrenebilsek. Misal Trendyol birinci, sahte çöplük pazarına döndüğü için evet mantıklı ancak adamlar zaten milyonlarca satış yapıyor. Keşke satış başına düşen yüzdeye de ulaşabilsek. Vaktinde İstanbulBilişim gibi nispeten az satış yapan ama tüm müşterilerini mağdur edenleri bu listede görüp bilinçlenmek zor.
    He tabi Amazon'un satış miktarına rağmen listeye girebileceğini hiç düşünmüyorum orası ayrı.

  • bunların bir lacoste davası vardı ne oldu acaba...

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Trendyol'dan asla alışveriş yapmam rezil bir site. Çakal esnafların hepsi orada satış yapmaya çalışıyor çünkü trendyol'un orada müşteriyi satıcının vicdanına bıraktıklarını bildikleri için bu firmalar iade gelen veya teknik servise gidip tamir görmüş malları oradan satmaya çalışıyorlar.

  • şikayet var nokta kom ha? yapılan şikayetlere copy / paste cevap verip sonrada konu çözülmüştür diyen site değil mi bu?

  • Trendyol beter olur umarım, resmi hesaptan aldığım ürün sahte geliyor, ilgilenen yok, dahası olamaz herhalde.

  • murdocklawless kullanıcısına yanıt
    Cevabı veren site değil, şikayet edilen şirketler cevap veriyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Telekom ve Turkcell e şaşırmadım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 1 yıldız verirseniz ve kötü yorum yapıyorsanız kesinlikle yayınlamıyor sakın trenyoldan bişi almayın aklı olan bulaşmaz

  • Telekom dan internet hizmeti aldım , Bir modem vermişler evlere şenlik . Wi-fi yan odada çekmiyor . 10 a yakın şikayet kaydı oluşturdum yok hizmet yok . Sorun yok diyip kapatıyorlar . Bende 10 gün sonra yasal iptal hakkımı kullanarak iptal ettirdim . Geçen gün icra için aradılar . Durumu açıkladım gelin dedim öyle kolay mı icraya vermek . Hiç uğraşmayacam 1 tl den benden alamazsınız .

  • En leş firmalar hangileri ve hangi sektörde sıralaması. TT'nin başı çekmesini beklerdim ama bu da iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trendyol çok garip bir site. Boxer aldım 6'lı Malabadi 99,99 fiyat. İyi fiyat burda tanesine 30 lira veriyorum. Aynı gün kargoya verildi diye bildirim de geldi. 10 gün falan baktım gelen giden yok kargo takibine bakayım dedim. Hâlâ yolda. Ankara'dan 10 güne yürüme mi geliyor bu diyerek Aras kargoyu aradım, ürün kargoya hiç verilmemiş, kargo fişi hazırlanmış sadece.

    Aradım Trendyol'u, tedarik edememiştir diyor. Şu anda satışta, 199 lira fiyatı ama. Kem küm iade edelim.

    Aradan 3 gün geçti hop aynı satıcı yine % 60 indirim diye reklamlı şekilde karşıma çıktı. Bu sefer 89,99. Aldım yine. Anında kargoya verildi bildirimi gelince anladım ayak yapıyor. 1 hafta geçti, ürün hâlâ satışta, fiyatı yükseldi sadece. Trendyol'u aradım yine. Otomatik cevap. Satıcı tedarik edemiyordur. Arkadaş satışta diyorum edemiyordur diyor. Dedim Allah aşkına bir iletişim numarası verin derdi ne imiş öğreneyim. Vermedi. Ben de madem öyle, el mi yaman bey mi dedim 3 gün üst üste pahalı sattığı ürünleri aldım. Hemen kargoya verdi, bugün ilki geldi, kapıdan yolladım, teslim almadım. Bu şerefsizlere bunlar gibi davranın. Alın alın iade edin kargo parası kaçsın bir yerlerine. Boşa uğraşmış olsunlar. Ben artık böyle satıcılara böyle davranıyorum.

    Ulan Amazon, 3 yıl oldu hâlâ ıvır zıvır satıyorsun. Arkadaş dünyanın en zengin adamısın zaten. Yatırımını yap, gir pazara, tekel ol ya. Bak toplu iğneyi bile senden alırım. İndirimli satmana da gerek yok. Normal fiyatından sat sen de. Ama yeter ki sen sat.

    Amerikalıları düşünün şimdi. Alım gücünü falan geçin. Hizmet kalitesini düşünün. Amazonları var 20 yıldır. Biz ise kimlere muhtacız. Batsın lan hepsi. Yıllardır neler çektik. Bozuk çıkan sıfır ürüne bile "kutusu açılmış, iade kabul edemem" diyorlar. Açmadan bozuk olduğunu anlama yetisi varsa demek kendinde bizden de onu bekliyorlar.





  • marsk35 kullanıcısına yanıt
    Amazon kesinlikle yayınlıyor. Bir sınav için soru bankası aldım. Ürün görsel ile gönderilen çok farklı ve yeni ürün fiyatına koymuş . 1 yıldız verip bu rezilliği yazdım amazon abimizi taktir ettim hemen yayınlamıştı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Trendyol dan 2adet şort aldım, paketten bi şort bir de patik çorap çıktı. En uzun süre uğraştığım alışverişim oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trendyol Ekspres daha da felaket. Adamlar ne zaman kargomu getirse kargonun üstünde kat numarası yazmasına rağmen beni alt katlarda arıyorlar. Benim olduğum kata gelseler benim kapımı değil de başka kapıları çalıyorlar. Ben bunu sadece bu firmada yaşadım. Nolcak Trendyolun kargosu. Ne beklersin ki. O yüzden trendyoldan mümkün mertebe alışveriş yapmıyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • trendyol hakkaten sıkıntılı bir firma

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.