Şimdi Ara

silinsin (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
411
Cevap
6
Favori
24.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu olay benim başıma gelseydi adamlara zararımı ödeyin derdim. Ödemezlerse boynumu büküp geri çıkardım.
    Çünkü hukuk bilgim yok hiç.
    Ne noter ne vekalet ne sigorta çart curt hiç anlamadığım işlerdir
    Bu gibi durumlarda birazda hukuk bilmem lazım ki hakkını güzelce arayasın. Karşı tarafta seni ezmeye kalkmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vega

    Bu olay benim başıma gelseydi adamlara zararımı ödeyin derdim. Ödemezlerse boynumu büküp geri çıkardım.
    Çünkü hukuk bilgim yok hiç.
    Ne noter ne vekalet ne sigorta çart curt hiç anlamadığım işlerdir
    Bu gibi durumlarda birazda hukuk bilmem lazım ki hakkını güzelce arayasın. Karşı tarafta seni ezmeye kalkmaz.

    Hocam avukat ile konuşun bu gibi durumlarda o elinden gelmezse zaten söyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugüne kadar kullanıdığım hiçbir aracı tamire vermedim ve vermeyi de düşünmüyorum.



    Hem boş yere zaman kaybı, hem de abidik gubidik şeyler olabiliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu kadarını söyleyeyim, firmanın Facebook'taki son paylaşımını da okudum. Özürleri kabahatlerinden çok daha beter.

    Eğer Opel bu bayinin lisansını iptal etmezse diğer tüm servisler potansiyel olarak Gürses ile aynı kategoriye girmiştir. Bu böyledir beyler. Opel'in elinde herşey.
  • Bu ne yahu böyle iş mi olur okudukça sinirlendim
  • o değilde araba değilde bir insana vursa öldürseydi ne olacaktı? araç sahibi içeri girmez miydi? ozaman nasıl mağduruyet gidereceklerdi?

    edit: tüm sayfalarına ben rezilliklerini yazıyorum arkadaşı tek bırakmamak lazım yarın herkesin başına gelebilir ki bende geçen sene 3 ay servisle fabrikasyon arızalı araçla uğraşmıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan_wrc -- 12 Ekim 2016; 20:30:40 >
  • 1999 yılında bizim de o zaman passat fiyatına aldığımız astra g kasa aracımızı rutin servis sırasında İzmir Opel EGEMde vurmuşlardı ve bizden saklamaya çalıştılar. aradılar servisten alabilirsiniz diye, teslim almaya gittik bir türlü vermiyorlar. İki saat bekledik sonra biraz sıkıştırınca servis içerisinde aracı sürttüklerini, hemen boyadıklarını aracın fırında olduğunu söylediler. O zamanlar boyasız araç yoktu, ikinci elde boya takıntısı da yoktu yada biz bilmiyorduk, ses çıkarmamıştık. Bu arada geriye dönüp bakınca aynı anda aynı fiyata passat ve astra almıştık, o zamanlar araç sınıfı nedir C nedir D nedir hiç bilmezdik Doğandan, şahinden sonra uzay mekiği gibi gelmişti ikisi de
    Bu arada sonraki bazı araçlarımı da OPEL aldım ama nedense hiç iyi anılarım yok. Almayacağız demek ki bundan sonra.




  • Adaletimiz, hukuğumuz bir Avrupa ülkesi ya da ABD gibi işleyecekti de bu işi yapan firmanın münasip yerinden kan alacaktı burada mağdur hanımefendi. Milyon euro değerinde tazminat alabilirdi hukuk işliyor olsaydı...
  • Opet tr ye ve Gürses e mail attım
    Konuyu gündüzden beri takip ediyordum ekşiden, buraya da açılması iyi olmuş

    Buyrun cevaplar;
    Merhaba,

    Talebiniz ile size hizmet etme fırsatını bize verdiğiniz için çok teşekkür ederiz.
    Size en iyi ve en uygun seçenekleri sunmak istiyoruz.
    Taleplerinizi ilgili personele ilettim. Sizi kısa zamanda bilgilendireceğiz.
    Eğer benimle bizzat görüşmek isterseniz beni aşağıdaki numaradan mesai saatlerimiz 08:30 – 18:30, Pazar günü ise 11:00 – 18:00 saatleri arasında
    arayabilirsiniz.

    Size hizmet etmekten mutluluk duyarım.

    Saygılarımla

    Cuneyt Sevinc
    Satış Müdürü
    GÜRSES OPEL
    Basın Ekspres Yolu Cemal Ulusoy Cad. No:9 34197 Yenibosna Bahçelievler / İstanbul
    Telefon: 0212 599 11 11



    Sayın Türe;

    Öncelikle konu ile ilgili göstermiş olduğunuz hassasiyet için teşekkür ederiz.

    GMT olarak konu bizim takibimizde olup gerekli aksiyonlar alınmaktadır.
    Veri gizliliği açısından araç bilgileri araç sahibi dışında 3. şahıslar ile paylaşılmamaktadır.
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,

    General Motors Türkiye


    Sizde yollayın eliniz uyuşmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni entry girmiş naz hanım,

    Gürses aramış avukatınızla görüşelim demiş, 2adet teklif sunmuşlar bizim hatun da mahkemede görüşücez demiş
    Yürü be kızımmmmm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şunlara da dikkat etmek lazım.

    Araç hacizli değil, rehinli. Büyük ihtimal araç rehin gösterilerek kredi çekilmiş gibi geliyor bana.
    Tamir işlemi 10 Eylül'de sona ermiş. Ancak araç teslim edilmemiş.
    Çalışanlardan biri aracı alıp 18 Eylül'e kadar kullanmış, üstüne alkollü ve ehliyetsiz olduğu halde.
    Üstelik bir de kazaya karışıp her iki araca 15'er bin TL lik hasar vermiş.
    Firma bütün olayları örtbas etmeye çalışmış.
    Ortaya çıkınca da aracın vekili (aslında sahibi dememiz lazım, rehini kaldırmak zor değil.) yazılı anlaşma önermiş, nedense kabul edilmemiş firma tarafından.
    Bir de kadına kazadan dolayı oluşan karşı tarafın hasarını da ödettirmeye çalışmış bu firma.

    Kadının elinde bu kadar şey varken gerçekten Opel Gürses'i öttürebilir ve yüklü miktarda tazminat alabilir.

    Şimdi aracın ederi 45000, niye 60 ya da 90 bin ödeyelim diye aptalca birşey söylemesin o firma. O araç firmaya emanet ve bu firma aracı çaldırmakla kalmayıp masrafa yol açmış, üstelik bu süre içinde yalan/yanlış bilgilendirmelerle kadına maddi manevi sıkıntılar çıkartmış bulunmaktadır.

    Yapılacak tek şey, ellerindeki katalogu gösterip istediğinizi seçin size hediye edeceğiz diyerek özür dilemelidir. Başka türlü bu işten paçayı kurtaramaz Opel Gürses.




  • Tanıdığım kim varsa konu linkini attım bu markadan araba almayın. Şu olay yurt dışında olsa firma mağdurun kapısında yatıp kalkar ama burda araba satarken soktukları kazıklar yetmezmiş gibi müşteriye muamelesine bakın gerçekten çok büyük rezillik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • demek ki sıfır arabayı teslim almaya giderken yanında boya ölçüm cihazıyla gidenler boşa gitmiyorlarmış :)
  • Opelin başındakiler bu olayı bilmiyorlardır bence, kulaklarına gitse bi ülkede bu haberin bu kadar yayıldıgını, sanşyesinde kapatırlardı bayiyi. İnanılmaz müşteri kaybetti bence, hayatta opel almam aldırtmam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • StByErdeM kullanıcısına yanıt
    Neden edemesin
    Bu işin manevi kısmı yok mu,
    Kadının arabasıyla 8 gündüralem yapıyorlar??

    Hee anladık sende Gürses çalışanısın

    İnşallah başına gelir bi gün de destwk olun diye konu açarsın buraya,

    Kadının altına sıfır insignia çekeceklerine çakallık peşindeler

    Haaa bu arada, senin firma aramış nazı, 2 teklif sunmuşlar 40 bin tl civarı
    Naz da kabul etmemiş mahkemede görüşürüz diye
    Sana da senin kafanda olanlara da kapak olsun bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya varya aslında gerçekten cinayet felan uzak şeyler değil. şöyle şeyleri duyunca insan gerçekten o duruma düşen insanları anlıyor
  • Fotoğraflar gözükmüyor
  • Arkadaşlar GURSESOPEL facebook sayfasından cevap vermiş + LAYIN HERKES GÖRSÜN.

    Link bu buradan giydirebilirsiniz ;https://www.facebook.com/GursesOpel/posts/540352169491471

    hakkımızda yapılan üzücü yorumlardan dolayı aşağıdaki açıklamayı yapma gereği hasıl olmuştur.
    …Turizm şirketi adına kayıtlı 2012 model Chevrolet marka Cruze model 06..... plakalı araç sağ ön kısımdan hasarlı olarak firmamıza gelmiştir.
    Evrak tekâmülünü takiben 03.09.2016 tarihinde aracın tarafımızca kabulü gerçekleştirilmiştir. Onarımın tamamlanmasını müteakiben 17.09.2016 tarihinde araç hasar danışmanı tarafından mesai bitimine 15 dakika kala müşteriye teslim edilmek üzere alınmış fakat teslim edilmek yerine şirket dışına çıkarılmıştır.
    Aynı günün gecesinde alkollü olarak kullandığı müşteri aracı ile park halinde bulunan Insignia model bir araca çarparak kazaya neden olmuştur. Müşterimizin aracı yedi emin otoparkına, çarpmış olduğu araç ise özel bir tamirhaneye çekilmiştir. Kaza sonucu hem Cruze hem Insignia model araçlarda max. 15.000 tl seviyesinde hasar meydana gelmiş ve ilaveten trafik cezaları da trafik polisleri tarafından kesilmiştir.
    Olayın firmamız yönetimine aksettirildiği 28.09.2016 tarihine kadar hasar danışmanı personel araç kullanıcısını farklı bahanelerle ve cep telefonuna mesajlar atmak sureti ile oyalamıştır. 29.09.2006 tarihinde hemen ruhsat sahibi şirketin yetkilisi H. Bey ile iletişime geçilerek konu tüm şeffaflığı ile yüz yüze görüşülmüştür. Kazalı aracın tarafımızca satın alınması ve maddi tüm mağduriyetlerin max. seviyeden tarafımızca karşılanması teklif edilmiştir.
    Fakat aracın üzerinde rehin olduğundan aracı bize satamayacaklarını ifade etmişlerdir. Bunun üzerine, hem kazalı Cruze un hem Insignia nın hasar bedellerinin ödenmesi veya hasarların tamir edilmesi,
    değer kayıplarının karşılanması, cezaların ödenmesi, araçsız kalınan günlerin bedellerinin ödenmesi v.b. teklif edilmiştir. Fakat bu teklifimizde kabul edilmemiş olup; ilk günden itibaren firma yetkilisi ile birlikte görüşmelerde bulunan fakat araçla hukuki olarak hiçbir bağı bulunmayan Naz isimli hanımefendinin devreye girmesi ve bizden kazasız hali ile piyasa değeri 40.000 tl olan araç için 90.000 tl istemesi ile görüşmeler sıkıntılı bir sürece girmiştir.
    Aracın adına kayıtlı olduğu firma yetkilisi H. Bey in kendisine borcu olduğu ve bunun için görüşmelerde bulunduğunu bildiren Naz Hanım, bu tatsız olayı fırsata çevirme çabasını dijital mecra aracılığı ile de güçlendirmeye çalışmıştır.
    Ayrıca Naz Hanım geçtiğimiz hafta hukuki olarak ta taraf olmamasına rağmen bizi sözleşme yapmaya zorlamış fakat kendisine bizim sadece firma yetkilileri ile sözleşme yapabileceğimiz aktarılmıştır. Bu gelişmeler üzerine tarafımızdan Insignia aracın tüm hasar masrafları sigorta şirketine, personel adına gelen trafik cezaları da yine banka kanalı ile emniyete ödenmiştir.
    Müşterimize gelen cezaları da ödemek istemiş olmamıza rağmen yine bu ceza makbuzları ve bilgileri de tarafımıza verilmemiştir. Sonuç olarak tekrar belirtmek isteriz ki; karmaşık ve anlamsız bir borç alacak ilişkisinin ortasında kendimizi bulmamızdan dolayı sürekli değişen talepler ve yetkili yetkisiz kişiler nedeni ile bir türlü sonuç alamadığımız bu tatsız hadisenin tüm masraf ve maliyetlerini karşılamaya ilk gün olduğu gibi bu gün de hazırız.
    Saygılarımızla…




  • İnanılır gibi değil böyle yetkili sermis mi olur. Bence durumu medyaya taşımalısın haber ajanslarına falan iletmelisin. Bu arada sabrınızada hayran kalmamak elde değil. Ben olsam çok farklı şeyler yaşardım o servisdeki personeller ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.