Şimdi Ara

silinsin (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
411
Cevap
6
Favori
24.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Reklamın iyisi kötüsü olmaz hesabı Opel'in satışları artarsa şaşırmam.
  • Kesinlikle anlasmaya yanasmayin cunku anlattiklariniza gore karaktersiz rezalet bir firma ve insanlarla muhatapsiniz. Her turlu sahtekarliga illegal yonteme basvurmaya ve sizi egale etmeye calisacaklari kesin. Aslinda sizde de kabahat var. Ilk gorusmeden sonra baktiniz camura yatiyorlar hic gecikmeden savciliga maddi manevi tazminatla birlikte suc duyurusunda bulunacaktiniz. Emin olun ozaman pesinizde kosardilar nolur davayi geri cekin size sifir araba verelim diye. Cok gec kalmamissinizdir umarim. Size kaliteli bir avukat ta sart gibi duruyor. Umarim mağduriyetinizi fazlasiyla cikarirsiniz. Konuyu takipteyim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atla kullanıcısına yanıt
    Kardeş tvl kanalların whatsup ihbar hattı var oraya yazsın haber niteliği taşıyor bence kanallar haber atlar rezil et bunları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redwolf0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vega

    Bu olay benim başıma gelseydi adamlara zararımı ödeyin derdim. Ödemezlerse boynumu büküp geri çıkardım.
    Çünkü hukuk bilgim yok hiç.
    Ne noter ne vekalet ne sigorta çart curt hiç anlamadığım işlerdir
    Bu gibi durumlarda birazda hukuk bilmem lazım ki hakkını güzelce arayasın. Karşı tarafta seni ezmeye kalkmaz.

    Hocam avukat ile konuşun bu gibi durumlarda o elinden gelmezse zaten söyler

    Aynen hocam böyle durumlarda direk arayın yakınlarınızı falan avukat tanıdık varsa -mümkünse dişli olan tuttuğunu koparan- direk araya sokun ve siz hiçbir şeyle uğraşmayın.




  • OPEL GÜRSES öyle demiyor ama ? Yok ama yazıyı okuyunca nasıl sıvasamda havasındalar kimse yemez bunları OPEL GÜRSES


    Opel Gürses olarak dijital mecralarda dünden beri yanlış yönlendirmelerle hakkımızda yapılan üzücü yorumlardan dolayı aşağıdaki açıklamayı yapma gereği hasıl olmuştur.
    …Turizm şirketi adına kayıtlı 2012 model Chevrolet marka Cruze model 06..... plakalı araç sağ ön kısımdan hasarlı olarak firmamıza gelmiştir.
    Evrak tekâmülünü takiben 03.09.2016 tarihinde aracın tarafımızca kabulü gerçekleştirilmiştir. Onarımın tamamlanmasını müteakiben 17.09.2016 tarihinde araç hasar danışmanı tarafından mesai bitimine 15 dakika kala müşteriye teslim edilmek üzere alınmış fakat teslim edilmek yerine şirket dışına çıkarılmıştır.
    Aynı günün gecesinde alkollü olarak kullandığı müşteri aracı ile park halinde bulunan Insignia model bir araca çarparak kazaya neden olmuştur. Müşterimizin aracı yedi emin otoparkına, çarpmış olduğu araç ise özel bir tamirhaneye çekilmiştir. Kaza sonucu hem Cruze hem Insignia model araçlarda max. 15.000 tl seviyesinde hasar meydana gelmiş ve ilaveten trafik cezaları da trafik polisleri tarafından kesilmiştir.
    Olayın firmamız yönetimine aksettirildiği 28.09.2016 tarihine kadar hasar danışmanı personel araç kullanıcısını farklı bahanelerle ve cep telefonuna mesajlar atmak sureti ile oyalamıştır. 29.09.2006 tarihinde hemen ruhsat sahibi şirketin yetkilisi H. Bey ile iletişime geçilerek konu tüm şeffaflığı ile yüz yüze görüşülmüştür. Kazalı aracın tarafımızca satın alınması ve maddi tüm mağduriyetlerin max. seviyeden tarafımızca karşılanması teklif edilmiştir.
    Fakat aracın üzerinde rehin olduğundan aracı bize satamayacaklarını ifade etmişlerdir. Bunun üzerine, hem kazalı Cruze un hem Insignia nın hasar bedellerinin ödenmesi veya hasarların tamir edilmesi,
    değer kayıplarının karşılanması, cezaların ödenmesi, araçsız kalınan günlerin bedellerinin ödenmesi v.b. teklif edilmiştir. Fakat bu teklifimizde kabul edilmemiş olup; ilk günden itibaren firma yetkilisi ile birlikte görüşmelerde bulunan fakat araçla hukuki olarak hiçbir bağı bulunmayan Naz isimli hanımefendinin devreye girmesi ve bizden kazasız hali ile piyasa değeri 40.000 tl olan araç için 90.000 tl istemesi ile görüşmeler sıkıntılı bir sürece girmiştir.
    Aracın adına kayıtlı olduğu firma yetkilisi H. Bey in kendisine borcu olduğu ve bunun için görüşmelerde bulunduğunu bildiren Naz Hanım, bu tatsız olayı fırsata çevirme çabasını dijital mecra aracılığı ile de güçlendirmeye çalışmıştır.
    Ayrıca Naz Hanım geçtiğimiz hafta hukuki olarak ta taraf olmamasına rağmen bizi sözleşme yapmaya zorlamış fakat kendisine bizim sadece firma yetkilileri ile sözleşme yapabileceğimiz aktarılmıştır. Bu gelişmeler üzerine tarafımızdan Insignia aracın tüm hasar masrafları sigorta şirketine, personel adına gelen trafik cezaları da yine banka kanalı ile emniyete ödenmiştir.
    Müşterimize gelen cezaları da ödemek istemiş olmamıza rağmen yine bu ceza makbuzları ve bilgileri de tarafımıza verilmemiştir. Sonuç olarak tekrar belirtmek isteriz ki; karmaşık ve anlamsız bir borç alacak ilişkisinin ortasında kendimizi bulmamızdan dolayı sürekli değişen talepler ve yetkili yetkisiz kişiler nedeni ile bir türlü sonuç alamadığımız bu tatsız hadisenin tüm masraf ve maliyetlerini karşılamaya ilk gün olduğu gibi bu gün de hazırız.
    Saygılarımızla…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FİT GYM -- 12 Ekim 2016; 22:09:16 >




  • Yeni bir araç alma arifesinde olduğumu, bu olayı duyduktan sonra OPEL markasına iliskin aklındaki tüm seçenekleri sildiğimi, araç alımından ziyade servis işçiliği ve güvenliğinin benim icin öncelikli olduğunu bildiren bir mail atıldı.

    Bu ülkede opel'i de böyle dogus'u da böyle. Biz tüketiciler birlik olmadığımız sürece bugün ona, yarın sana, daha sonra bana.

    Ben eşek gibi çalışacağım, milletin kaprisini çekeceğim araba alacağım; sonra zibidinin biri bunun kaymağını yiyecek. Yok ya ! Yok oyle iş arkadaş, adamı çoğaltırlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 17Scorpion -- 12 Ekim 2016; 22:09:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pumass P kullanıcısına yanıt
    Hocam olayın benimle alakası yok başka bir siteden alıntı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olay çok sinir bozucu. Topluca tepki verilmesi çok olumlu bi yaklaşım olmuş. Bu şekilde her konuda netice alınabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de mağduriyetin çözülmeme ihtimali var ya, o ihtimal şu an beni delirtiyor. Böyle bir şey olamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel Türkiye ne yapıp edip bu hatayı düzeltmeli. Mağdur arkadaşa çok şahane bir sürpriz yapmalı. Çok prestij kaybetti bir bayisi yüzünden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normal bir hukuk ülkesinde olsa var ya tabiri caizse hukuk sistemi adamın g.tünü keser g.tünü ama TR'de adalet maalesef soru işareti.

    Hukuk geç işleyecektir, muhtemelen de dava 2-3 sene sürer ancak iyi bir avukatla, toplamış olduğunuz delilleri hakime sunup, ilk duruşmada maddi kayıplarınızın telafisini isterseniz ve iyi de bir hakime denk gelirseniz olayı minimum hasarla atlatırsınız.

    Ayrıca konu açıp bizimle paylaştığınız için teşekkürler, demekki neymiş Gürses Opel'den ne araç alınır, ne de tamire araç bırakılır...
  • Opel Türkiye neden bu rezalete son vermiyor?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StByErdeM

    Arkadaşlar konu tam paylaşılmamış. Olayın iç yüzünü anlatan bir entry daha var. Gürses opelin çok büyük bir kabahati mevcut fakat çözüm yollarını uyanıklık yaparak kapatan ve işleri yokuşa sürende Naz hanım. Kısacası herkes kendi g.tünü kurtarma derdinde.


    "öncelikle niye ayrı başlık açtığımı belirteyim, çünkü gürses opel olayı rezaleti ve gürses opel resmi duyurusu başlıklarında yorumlar tamamen subjektif ve marka nefretine dönmüş durumda.

    şimdi olayı şöyle kısaca anlatayım. araç, sahibi olan şirketin, borçlarından dolayı rehinli ve hacizli durumda. naz hanımın da bu şirketten alacağı var. naz hanım alacağını yasal yollardan almak yerine bir şekilde diğer alacaklıların alacağını hiçe sayarak kendi alacağını almaya çalışıyor. borçlu da kendisine sus payı olarak bu aracın kullanımını sunuyor.

    burada gürses oto gerçekten bir ödeme yapacaksa, bunu icra dosyasına, ya da aracın rehinli olduğu bankaya yapmak zorunda. mevcut durumda borçlunun borçları yapılacak ödemenin çok üzerinde olduğundan naz hanımın eline birşey geçmeyecek.

    naz hanım ise elindeki vekaletname ile sözleşmenin kendisi ile yapılmasını talep ediyor. bu vekaletnamede araç satış yetkisi var mı bilmiyoruz. ancak yine de firmanın asıl alacaklı ile sözleşme imzalamak istemesi anlaşılabilir bir durum.

    işin opel kısmına gelince bu olayla bir alakası yok. zira suçu işleyen şahıs sigorta elemanı ve gürses otomotivle aynı ortaklık yapısına sahip gürses sigorta aracılık hizmetleri şirketinin bir personeli. işin servis hizmetinden ziyade adli bir boyutu var o da yetkisi olmayan bir eşyayı alıp, kullanıp fayda sağlamak. sonuçta servisten araç çalınmış da olabilirdirdi. şirket bu güvenlik zaafiyetinin sorumluluğunu da kabul ediyor zaten.

    şimdi naz hanım. aracın piyasa değeri - kis sahibinden.com'da 40-45 bin civarında olduğunu görüyoruz., artı araçsız kaldığınız günler için araç kirası, yine aradan geçen sürecin yasal faizini aldığınız, ve insignia sahibinin talepleri+ trafik cezaları, park ücreti v.s. konusunda sorumluluğunuz olmadığı konusunda bir taahhütname aldığınız sürece fazlasını talep edemezsiniz. maalesef o bu işlemde alacağınızı tahsil etmeniz pek olası gözükmüyor, zira sizden önce alacak hakkı olan başka taraflar da bulunuyor."

    Bu olay abd de ingiltere de falan yasansaydi firmaya kaca patlardi sizce? Turkiye de bu firma sıfir arac verse bile cok ucuza kapatmus olurdu olayi. Aracin sahibi vb isi konu dışı burda. Arac degeri ayri olay, manevi tazminat da gerekir. 90 bin istedi diyor firma magdur icin.. Az istemis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • senin çalışanın hem müşterinin arabasını gaspetsin, alkollü çarpsın sonrada gel asıl sahibi bu kadın değil , çıkar peşinde bu de, pes doğrusu
  • Opel Türkiye'de aynı kafada ilerlediğinden dolayı izlemekle yetiniyorlar. Opel genel merkezinden kayyum beklemekten başka pek çare yok bu gibi yönetim özürlüsü firmalar ve temsilcilikleri için.
  • Bu konuyu gördükten sonra aracımı değiştirirsem tercihlerim arasında kesinlikle opel olmayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adamı katil eder bunlar
  • Bu kadar tepkiden sonra arkadaşın hakkını vereceklerdir. Bunu yapan serviste dükkanı kapatıp gitsin daha da araç gitmez oraya
  • Evliya sabrı varmış arkadaşta. Umarım en kısa sürede düzelir. Buna benzer bir olay geçmişte yaşanmıştı. Haklı araç sahibi pert aracını bayinin önüne çekip, birde brandaya yazı yazdırmış ve aracın üstüne aşmıştı reklam mahiyetinde. Bu bayiden araba almada önce bir daha düşünün... Sonunuz bu olmasın... Altınada detay için telefon no yazmıştı. Bence bu yöntemede başvurulabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.