Şimdi Ara

silinsin (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
411
Cevap
6
Favori
24.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracımı gürsesten almıştım ilk bakımı kasko sigortayı da orda yaptırmıştım. Daha da işim olmaz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En az bir ay kimse Opel almasın aldırmasın, Eğer dayanışma olmazsa daha çook sürünürüz tüketici olarak. Bir de ülkenin ahlaki hali ortada kurumlara bile kurumsal vurdumduymazlık sıçramış.
    Tüketicinin tüketiciden başka dostu yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Utanmadan , bir de Ekşi'de karşı başlık açtırmışlar .

    Özet geçiyorum: " Müşterinin borcu varmış da... O kadar para istemiş de..."

    Yahu sen bu haltı yedikten sonra , karşındakinin ile anlaş. Özür başlığı aç , büyütsün. "

    Bu arada bir Kia Ulukarlar vardı... Haklarında açılan bir başlığa yazdığım yorum için , çalıştığım köye ifade almaya jandarma gelmişti .

    Battı gitti...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel Türkiye'nin siz anlaşın biz takip ediyoruz demesi ayrı bir skandal, Opel'in genel merkezinin kulağına giderse hiç uğraştırmadan 0km araba verir diğer türlü mahkeme vs uzar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hopalaaaa... Tamda opel astra alma dusuncesindeyken.... Tuh ya... Vazgectim bunlari okuduktan sonra..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gürsesin cevabı
    opel gürses olarak dijital mecralarda dünden beri yanlış yönlendirmelerle hakkımızda yapılan üzücü yorumlardan dolayı aşağıdaki açıklamayı yapma gereği hasıl olmuştur. ………… turizm şirketi adına kayıtlı 2012 model chevrolet marka cruze model 06....... plakalı araç sağ ön kısımdan hasarlı olarak çekici üzerinde firmamıza gelmiştir. evrak tekamülünü takiben 03.09.2016 tarihinde aracın tarafımızca kabulü gerçekleştirilmiştir. onarımın tamamlanmasını müteakiben 17.09.2016 tarihinde araç hasar danışmanı tarafından mesai bitimine 15 dakika kala müşteriye teslim edilmek üzere alınmış fakat teslim edilmek yerine şirket dışına çıkarılmıştır. aynı gün alkollü olarak park halinde bulunan ınsıgnıa model bir araca çarparak kazaya neden olmuştur. müşterimizin aracı yed emin otoparkına, çarpmış olduğu araç ise özel bir tamirhaneye çekilmiştir. kaza sonucu hem cruze hem insignia model araçlarda max. 15.000 tl seviyesinde hasar meydana gelmiş ve ilaveten trafik cezaları da trafik polisleri tarafından kesilmiştir. olayın firmamız yönetimine aksettirildiği 28.09.2016 tarihine kadar hasar danışmanı personel araç kullanıcısını farklı bahanelerle ve cep telefonuna mesajlar atmak sureti ile oyalamıştır. 29.09.2006 tarihinde hemen ruhsat sahibi şirketin yetkilisi h. bey ile iletişime geçilerek konu tüm şeffaflığı ile yüzyüze görüşülmüştür. kazalı aracın tarafımızca satın alınması ve maddi tüm mağduriyetlerin max. seviyeden tarafımızca karşılanması teklif edilmiştir. fakat aracın üzerinde rehin ve hacizler olduğundan aracı bize satamayacaklarını ifade etmişlerdir. bunun üzerine biz, hem kazalı cruze nin hem ınsıgnıa nın hasar bedellerinin ödenmesini veya hasarların tamir edilmesini, değer kayıplarının karşılanmasını, cezaların ödenmesini, araçsız kalınan günlerin bedellerinin ödenmesini v.b. teklif ettik. fakat bu teklifimizde kabul edilmemiş olup; ilk günden itibaren firma yetkilisi ile birlikte görüşmelerde bulunan fakat araçla hukuki olarak hiçbir bağı bulunmayan naz isimli hanımefendinin devreye girmesi ve bizden kazasız hali ile piyasa değeri 40.000 tl olan araç için 90.000 tl istemesi ile görüşmeler sıkıntılı bir sürece girmiştir. aracın adına kayıtlı olduğu firma yetkilisi h. bey in kendisine borcu olduğu ve bunun için görüşmelerde bulunduğunu bildiren naz hanım, bu tatsız olayı fırsata çevirme çabasını dijital mecra aracılığı ile de güçlendirmeye çalışmıştır. ayrıca naz hanım geçtiğimiz hafta hukuki olarak ta taraf olmamasına rağmen bizi sözleşme yapmaya zorlamış fakat biz firma yetkilileri ile sözleşme yapma durumunda olduğumuzu kendisine iletilmişizdir. bu gelişmeler üzerine tarafımızdan ınsıgnıa aracın tüm hasar masrafları sigorta şirketine, personel adına gelen trafik cezaları da yine banka kanalı ile emniyete ödenmiştir. müşterimize gelen cezaları da ödemek istemiş olmamıza rağmen yine bu ceza makbuzları ve bilgileri de tarafımıza verilmemiştir. sonuç olarak tekraren belirtmek isteriz ki ; karmaşık ve anlamsız bir borç alacak ilişkisinin ortasında kendimizi bulmamızdan dolayı sürekli değişen talepler ve yetkili yetkisiz kişiler nedeni ile bir türlü sonuç alamadığımız bu tatsız hadisenin tüm masraf ve maliyetlerini karşılamaya ilk gün olduğu gibi bu gün de hazırız. saygılarımızla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Flight Of Icarus F kullanıcısına yanıt
    Şu mesaja cevap yazamadım facebook sayfasında dünkü yorum yapanları engellemisler. Halen bizleri aptal sanıp söyledikleri sacmaliklara inanacagimizi sanıyorlar. Yok kadın durumu fırsata çevirmeye çalışmış falan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OPEL GÜRSES OLARAK DİJİTAL MECRALARDA DÜNDEN BERİ YANLIŞ YÖNLENDİRMELERLE HAKKIMIZDA YAPILAN ÜZÜCÜ YORUMLARDAN DOLAYI AŞAĞIDAKİ AÇIKLAMAYI YAPMA GEREĞİ HASIL OLMUŞTUR.
    ………… TURİZM ŞİRKETİ ADINA KAYITLI 2012 MODEL CHEVROLET MARKA CRUZE MODEL 06....... PLAKALI ARAÇ SAĞ ÖN KISIMDAN HASARLI OLARAK ÇEKİCİ ÜZERİNDE FİRMAMIZA GELMİŞTİR.

    EVRAK TEKAMÜLÜNÜ TAKİBEN 03.09.2016 TARİHİNDE ARACIN TARAFIMIZCA KABULÜ GERÇEKLEŞTİRİLMİŞTİR.
    ONARIMIN TAMAMLANMASINI MÜTEAKİBEN 17.09.2016 TARİHİNDE ARAÇ HASAR DANIŞMANI TARAFINDAN MESAİ BİTİMİNE 15 DAKİKA KALA MÜŞTERİYE TESLİM EDİLMEK ÜZERE ALINMIŞ

    FAKAT TESLİM EDİLMEK YERİNE ŞİRKET DIŞINA ÇIKARILMIŞTIR.
    AYNI GÜN ALKOLLÜ OLARAK PARK HALİNDE BULUNAN INSIGNIA MODEL BİR ARACA ÇARPARAK KAZAYA NEDEN OLMUŞTUR.
    MÜŞTERİMİZİN ARACI YED EMİN OTOPARKINA, ÇARPMIŞ OLDUĞU ARAÇ İSE ÖZEL BİR TAMİRHANEYE ÇEKİLMİŞTİR.
    KAZA SONUCU HEM CRUZE HEM İNSİGNİA MODEL ARAÇLARDA MAX. 15.000 TL SEVİYESİNDE HASAR MEYDANA GELMİŞ VE İLAVETEN TRAFİK CEZALARI DA TRAFİK POLİSLERİ TARAFINDAN KESİLMİŞTİR.

    OLAYIN FİRMAMIZ YÖNETİMİNE AKSETTİRİLDİĞİ 28.09.2016 TARİHİNE KADAR HASAR DANIŞMANI PERSONEL ARAÇ KULLANICISINI FARKLI BAHANELERLE VE CEP TELEFONUNA MESAJLAR ATMAK SURETİ İLE OYALAMIŞTIR.

    29.09.2006 TARİHİNDE HEMEN RUHSAT SAHİBİ ŞİRKETİN YETKİLİSİ H. BEY İLE İLETİŞİME GEÇİLEREK KONU TÜM ŞEFFAFLIĞI İLE YÜZYÜZE GÖRÜŞÜLMÜŞTÜR.
    KAZALI ARACIN TARAFIMIZCA SATIN ALINMASI VE MADDİ TÜM MAĞDURİYETLERİN MAX. SEVİYEDEN TARAFIMIZCA KARŞILANMASI TEKLİF EDİLMİŞTİR.
    FAKAT ARACIN ÜZERİNDE REHİN VE HACİZLER OLDUĞUNDAN ARACI BİZE SATAMAYACAKLARINI İFADE ETMİŞLERDİR.

    BUNUN ÜZERİNE BİZ, HEM KAZALI CRUZE NİN HEM INSIGNIA NIN HASAR BEDELLERİNİN ÖDENMESİNİ VEYA HASARLARIN TAMİR EDİLMESİNİ,
    DEĞER KAYIPLARININ KARŞILANMASINI, CEZALARIN ÖDENMESİNİ, ARAÇSIZ KALINAN GÜNLERİN BEDELLERİNİN ÖDENMESİNİ V.B. TEKLİF ETTİK.
    FAKAT BU TEKLİFİMİZDE KABUL EDİLMEMİŞ OLUP;

    İLK GÜNDEN İTİBAREN FİRMA YETKİLİSİ İLE BİRLİKTE GÖRÜŞMELERDE BULUNAN FAKAT ARAÇLA HUKUKİ OLARAK HİÇBİR BAĞI BULUNMAYAN NAZ İSİMLİ HANIMEFENDİNİN DEVREYE GİRMESİ VE
    BİZDEN KAZASIZ HALİ İLE PİYASA DEĞERİ 40.000 TL OLAN ARAÇ İÇİN 90.000 TL İSTEMESİ İLE GÖRÜŞMELER SIKINTILI BİR SÜRECE GİRMİŞTİR.
    ARACIN ADINA KAYITLI OLDUĞU FİRMA YETKİLİSİ H. BEY İN KENDİSİNE BORCU OLDUĞU VE BUNUN İÇİN GÖRÜŞMELERDE BULUNDUĞUNU BİLDİREN NAZ HANIM, BU TATSIZ OLAYI FIRSATA ÇEVİRME ÇABASINI
    DİJİTAL MECRA ARACILIĞI İLE DE GÜÇLENDİRMEYE ÇALIŞMIŞTIR.

    AYRICA NAZ HANIM GEÇTİĞİMİZ HAFTA HUKUKİ OLARAK TA TARAF OLMAMASINA RAĞMEN BİZİ SÖZLEŞME YAPMAYA ZORLAMIŞ FAKAT BİZ FİRMA YETKİLİLERİ İLE SÖZLEŞME YAPMA DURUMUNDA OLDUĞUMUZU KENDİSİNE İLETİLMİŞİZDİR.
    BU GELİŞMELER ÜZERİNE TARAFIMIZDAN INSIGNIA ARACIN TÜM HASAR MASRAFLARI SİGORTA ŞİRKETİNE, PERSONEL ADINA GELEN TRAFİK CEZALARI DA YİNE BANKA KANALI İLE EMNİYETE ÖDENMİŞTİR.

    MÜŞTERİMİZE GELEN CEZALARI DA ÖDEMEK İSTEMİŞ OLMAMIZA RAĞMEN YİNE BU CEZA MAKBUZLARI VE BİLGİLERİ DE TARAFIMIZA VERİLMEMİŞTİR.
    SONUÇ OLARAK TEKRAREN BELİRTMEK İSTERİZ Kİ ; KARMAŞIK VE ANLAMSIZ BİR BORÇ ALACAK İLİŞKİSİNİN ORTASINDA KENDİMİZİ BULMAMIZDAN DOLAYI SÜREKLİ DEĞİŞEN TALEPLER VE YETKİLİ YETKİSİZ KİŞİLER NEDENİ İLE BİR TÜRLÜ SONUÇ ALAMADIĞIMIZ BU TATSIZ HADİSENİN TÜM MASRAF VE MALİYETLERİNİ KARŞILAMAYA İLK GÜN OLDUĞU GİBİ BU GÜN DE HAZIRIZ.
    SAYGILARIMIZLA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exclusive.Gamer -- 12 Ekim 2016; 8:54:15 >




  • Firmanın cevabıda bi farklı olmuş şimdi kim haklı kim değil ortalık baya karışıcak anlaşılan

    ** Firma haklı yazmadım bu sitemlerinizi lütfen mail yoluyla opel Türkiyeye iletin !!! Konuyu ekşidende takip ediyorum firma tarzını değiştirmiş yada sosyal baskılara dayanamayıp olayı kabul etme çözüm yoluna döndü yoksa elemanının yaptığı asla kabul edilemez bir durum o zaten belli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xmxksk -- 12 Ekim 2016; 10:30:43 >
  • Adamlar rüzgar çetini örnek alıyor işte ne güzel alkollü araç kullanmak çok masumiyet içeren bir durum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ŞokBıçaklıZed -- 12 Ekim 2016; 9:03:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu bayinin de Opel Türkiye'nin de kazandığı her para haram olsun. Bu yapılan şerefsizlikten başka bir şey değil çünkü!
  • xmxksk kullanıcısına yanıt
    Adamlar içip içip kaza yapmış , bizden para istediler diye öetmeye çalışıyorlar. Fazla para istemekde de haklılar. Bu olağan bir kaza değil ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu yazıyı yazan şirket kurumsal olabilir mi Allah aşkına. Kocaman puntolarla yazmışlar. Sizde biliyorsunuzdur konuşma metninde tüm harfleri büyük yazmak bağırma niteliğindedir.

    Herifler resmen kendilerini aklamaya çalışıyorlar enteresan vallahi.
  • Bu ne ilk ne de son. Sadece internete düşmüş. Aklınıza dahi getiremeyeceğiniz marka servislerinde de aynı olaylar geçmişte defalarca yaşandı. Önemli olan ondan sonraki süreci yönetebilmek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmxksk

    Firmanın cevabıda bi farklı olmuş şimdi kim haklı kim değil ortalık baya karışıcak anlaşılan

    Kimin haklı haksız olduğu konusunda kuşku yok ki

    Mesai saatinin bitmesine 15 dakika kala EHLİYETSİZ satış temsilcisinin aracı almasına izin veriyor bu firma

    Sonra gece alkollü kaza oluyor
    Ayrıca 115 km fark var teslimat kilometresiyle


    Ehliyetsiz adama ver
    Saatlerce sorma
    Günlerce alıcıyı katakulliyle oyala

    90 istediyse az istemiş araç sahibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xmxksk kullanıcısına yanıt
    adamlar kendileri de itiraf ediyor. araç kendilerindeyken, biri alkollü bir şekilde kaza yapmış.

    kadına yeni bir araba hediye ediceklerdi, burada arabanın değeriydi trafik cezasıydı konuşulmaz artık, yenilen halt çok büyük.

    işi resmiyete dökmeyelim, ileride tazminat vermeyelim demişler. ya aracı alalım, ya tamir ettirelim, aramızda böyle çözelim demişler. iki tarafın açıklamasından çok net gözüküyor olay bundan ibaret...
  • Opel servisleriyle nam salmaya devam ediyor
  • tam anlamıyla rezalet.insigna seçeneğimizi sildik
  • Donanımhaber ahalisi yaklaşık on yildir sizinle beraber bu platformdayim. Kendimde yasamis oldugum buna benzer bir mevzuyu sosyal medya kullanarak cozume kavusturmus ve suclunun mahkeme sonucunda 3 yil hapis cezasi almasini sagladim.lutfen firmanin eksisozlukte karsi baslik actirarak ne kadar cirkeflestigini ve kurumsalliktan uzaklastigini gormeye calisin. Bu seref yoksunlarinin yatacak yeri olmasin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayfadan engellenmişim. Şaşırdık mı hayır.

    Opel HQ'dan gelecek ultiyi heyecanla bekliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.