Şimdi Ara

SİLİNSİN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alüminyum sa -- 1 Ağustos 2017; 14:8:10 >



  • Polo biraz nazlıdır, DSG beni sal diyor hocam, siz en kısa süre içinde yetkili servis ile iletişime geçin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klasik dsg vakası, servis yolu gözükmüş geçmiş olsun.
  • Servise gidin.triptronik viteslerde balata ve şanzıman ecu'su arızası sık görülür.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almayın kardesim,gerekirse 2000model al ama almayin su poloyu.Övülecek bir tarafı bile yok 1.4almissin en azindan 1.0 alsan performans p sini bile bulamazsin.

    Dsg ilk gunden batirmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alüminyum sa A kullanıcısına yanıt
    Rica ederim, eğer ciddi bir problem görürsen aracı zorlamadan oradan kaldırtman daha iyi olur riske gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alüminyum sa

    aynn hocam daha yeni testlerden çıktı sonra gitti onda afalladım biraz o yüzden şoktayım şu an

    Bir tavsiye vereyim vag grubu fanlari sinirlenecek ama neyse...

    Arac secerken En son yapacaginiz sey vw nin araclarina bakmak olsun.

    Gecmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SİLİNSİN
    11 yıl önce açıldı
    SİLİNSİN
    11 yıl önce açıldı
    SİLİNSİN
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • İlk günden böyle bir durum yaşatması üzücü, geçmiş olsun... Gelişmeleri buradan paylaşmanızı bekliyoruz...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paranin bi kismini verdik yazmissiniz, tamamini vermediysen arabayi geri ver bence. Ilk gunden boyle bi arizayla karsilasip hala moralinin bozul,amasi yani mesajlara gulerek falan cevap vermende hosuma gitmedi degil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun sevgili kardeşim, olan olmuş. Üzücü ancak sizin açınızdan da o aracı tekrar vermenin ne kadar problem olacağı aşikar. Şimdi ne yapılabilir diye düşünmek lazım.

    Tanıdığınız, özellikle de yetkili serviste tanıdığı olan bir ustanız varsa onunla beraber yetkili servise gidip, aracın sorununu en azından bilgisayar vasıtasıyla öğrenin (Tanıdık usta olunca derdinizi daha rahat anlatırsınız). Ona göre hangi işlem yapılacaksa karar verirsiniz. Hiç DSG'li aracım olmadı, hatta çift kavramalı aracım olmadı. Yarı otomatik bir aracım vardı, onda da bu şekilde sorun yaşadığımda bana (sözüm ona yetkili servisten ayrılma usta) baskı balata dedi (Kendi ustam bu baskı balata sorunu değil demesine rağmen, bu yetkili servis devşirmesi ustanın lafına baktım). Baskısı, balatası, bilyası, yok volanı cartı curtu derken o zaman için baya masraf yaptım ancak... Benim arkadaş haklı çıktı. Bu sebeple, gidip dışarıda birisinin ağzıyla hareket etmek yerine tanıdık birisiyle gidin. Olay baskı balata değişimi gerektirecek mi yoksa, şu mekatronik denilen (anladığım kadarıyla robot kısım) parça onarım ya da değişim mi isteyecek anlamış olursunuz.




  • Allah aşkına bu ülkede Vw alınmaz.Kazık+kazık.Yani tabiki tercihinize saygı duyulur ama Polo yerine o sınıfta daha iyi araçlar var.Niye Polo? DSG bela zaten.Geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tepkimesiz Tepkime -- 1 Ağustos 2017; 0:15:8 >
  • bana pek inandırıcı gelmediya neyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    bana pek inandırıcı gelmediya neyse

    Klasik ufuk34 yorumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim canı kardeşim.

    Tanıdık olması iyi, ben hala önce yetkili serviste aracı bilgisayara bağlatıp, oradan elde edilecek bilgilere göre hareket etmenizi tavsiye ederim.

    O zaman için (hani şu yarı otomatik araç), yetkili servisten ayrılıp kendi işini kuran bu ustamızla test sürüşüne çıktık, kısa kullanımdan sonra baskı balata demişti. 2. vitesten aşağıya düşmüyor, vites geçişlerinde dengesiz davranıyordu; yan, bir oluyor vitesi atarken, bir oluyordu devir yükseliyor ama araba sanki kavramamış gibi boşa devir çeviriyordu. Ben de baskı balata şüphe ettim ancak asıl sorun farklı idi.

    Bu sebeple, anlattıklarınızdan sanki balatalardan birisi bitmiş gibi geldi bana fakat bir bakmışsınız mekatronik arızası var. Valla ne diyeyim, umarım masrafıyla sizi pişman etmez.
  • Size de, tekrar geçmiş olsun, kolay gelsin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.