Şimdi Ara

sinerji.gen.tr Cayma Hakkımızı ve İademizi Kabul Etmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Konu açma sebebim, Sinerji Bilgisayar ile yaşadığım bu sıkıntılı süreci sizlerle paylaşmak, bu siteden alışveriş yapmadan önce en azından aklınızda bir fikir oluşturmaktır.


    Unutmayın hepimiz birer tüketiciyiz ve hepimizin başına bu tip süreçlere gelebilir ve bir birimiz ile bu durumları paylaşır ve yine bir birimize destek çıkarsak bu tip olumsuzların bir nebze önüne geçmiş oluruz diye düşünüyorum. Ayrıca olumlu olumsuz yorumlarınızı da bekliyorum.


    Masaüstü bir bilgisayar toplamaya karar verdim.


    30.07.2023 tarihinde sinerji.gen.tr internet adresinden üzerinden, 1 adet Asus Rog Ryujin III 360 markalı bir işlemci soğutucu'yu 12.598,99 TL Ürün Bedeli ve 30 TL Kargo Ücreti ödeyerek toplamda 12.628,99 TL'na, kredi kartımdan tek çekim olarak satın aldım.


    Ürün elime 01.08.2023 tarihinde kargo tarafından ulaştırıldı. Kargo paketini açarken telefon ile video kaydı aldım. Ürünün kutusunda her hangi bir koruma bandı ya da jelatin gibi bir koruyucu bulunmuyordu ve ürünü kutusundan dahi çıkartmadım. Çünkü masaüstü pc toplayan arkadaşlarım bilir, kasa, anakart, ekran kartı, monitör vs daha elime ulaşmadan ürünü takamazdım.

    Video kaydını ekleyeceğim.


    Bu sırada ürünü farklı bir sitede kargo dahil 11.340 TL'na gördüm (reklam olmasın ve yanlış anlaşılmasın diye diğer siteyi yazmak istemiyorum) Kısaca aynı ürünü 1.289 TL daha ucuza alabiliyordum. Doğal olarak "Mesafeli Satış Sözmesinden" doğan Cayma Hakkımı kullanmak istedim.


    Ardından sinerji.gen.tr adresinden Ürün İade Talep Formu doldurdum. Ertesi gün yani 02.08.2023 tarihinde sinerji bilgisayardan "ürünü zarar görmeyecek şekilde paketleyerek, kutusu ve faturası ile birlikte, ..... kargosuna verdikleri bir kod ile bırakabileceğimi" belirten bir mail aldım.


    Daha ucuza bulduğum diğer siteden ürün siparişimi verdim ve cayma hakkımı kullanarak iade edeceğim ürünü onların bana gönderdiği paketlemeden bile daha güzel bir şekilde paketleyerek 03.08.2023 tarihinde kargoya verdim. Ayrıca kendimce hak hukuk aradığımdan ürünü alırken kargo bedelini ödediğim gibi ürünü gönderirkende kargo bedelini ben ödedim ki zarar görmesinler.


    Buraya kadar sıkıntı yok, zamanınıza çaldım, özür dilerim. Sıkıntı bundan sonra başlıyor.


    05.08.2023 tarihinde sinerji bilgisayardan "ürünün kutusunu açmış olduğunuz için ürününüzü iade alamıyor, gün içerisinde size yeniden kargoluyoruz" diye bir mail aldım. Şaşkınlık içerisindedim.


    Kargo paketinin açılış videosunu sizlere paylaştığım gibi onlarla da paylaştım ve Bana gelen ürünün paketinin her hangi bir koruma bandı ya da jelatin gibi bir korumasının olmadığını dile getirdim. Sonra bir mail daha geldi "ürünün zaten bir koruma bandı yada jelatini yoktur" diye. E hani kutuyu açmıştım, kutu açıldığı için yeniden satılamaz durumda oluyordu bu ürün diye sordum ama dönüş olmadı.


    Ertesi gün sinerji bilgisayarı telefon ile aradım ve çıkan arkadaş beni beklemeye alarak birilerine soracağım dedi ve bu seferde ürünün kullanılmış olduğu için iade alınmadığını dile getirdi. Başladım anlatmaya, bakın ürünü kullanmam mümkün değil, ürünü size iade ettiğim tarihte daha kasam, işlemcim vs vs gelmemişti. Ayrıca bu ürün bir işlemci soğutucu, ürünün işlemci ile birleştiği yerde kendiliğinden bir termal macun sürülü ve bu ürün kullanılmış olsa termal macun zaten zarar görürdü vs vs diye. Yine beklemeye aldı ve bu sefer ürün zarar görmüş dedi. Ürünün kutusunun içerisinden dahi çıkmadığını, aynı ürünü 1.289 TL gibi bir rakamla başka yerden aldığımı, cayma hakkımın kanuni bir hakkım olduğunu, sizleri zarara sokmamak için gelen ve giden kargo bedellerini bile kendimin ödediğini dile getirsemde nafile.


    Sonuç; mahkemelik olacağız kesinlikle ve burada da dile getireceğim mahkeme sonucunu.


    Bende mi sıkıntı var, rica ediyorum yanıt verin.








  • Zarar vermişsiniz. (Duygularına)

  • Hiç burda yazma direktr Tuketıcı mahkemesıne başvur. burdxakı arkadaslar anlatılar belkı atıcagınm adımları.

  • Rindaman kullanıcısına yanıt
    Hiç o kadar duygusal düşünmemiştim. Haklısın sanırım 😁
  • SaLVaToRe_V kullanıcısına yanıt
    Aslında buradaki yazma amacım bu tarz firmaların deşifre olması. Bu tür firmalardan ürün alacak kişiler bu tip sıkıntıları en azından görsün ona göre hareket etsin istedim.
    Uyarınız için teşekkür ederim 🙏
  • bu tip durumlarda bu şekilde zaman kaybetmeyin. Hemen hukuki süreci başlatın. Daha az yıpranırsınız, beklersiniz ama netice alırsınız.

  • Mahkemeye verin yapacak başka bir şey yok zaten.


    Ürünü alıp kapılarına gitseydiniz muhtemelen geri çeviremezlerdi.

  • VeNoM kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum. Önümüzdeki hafta içi başlatacağım hukuki süreci.
  • Hahaha :D hocam senlik hicbir sikinti yok, tr kendini bir sey sanan firmalarla dolu. En basta firmayi kurarlarken kullanici dostu vs davranip daha sonra belli bir kitle/taninirlik toplayinca basliyorlar nereden milleti yolarız diye. Direkt hakem heyetine gidin, iyi yapmissiniz buraya da konu acarak. Umarim sinerjiden almayi dusununler bu konuyu gorup bir daha dusunurler
  • Şikayetvar.com daha etkili olabiliyor. Oraya da yazmanızı tavsiye ederim. Firmaların keyfi davranışları yüzünden paranoyak oldum attık. En ufak kargomu dahi videoya çekerek açıyorum. Yaşadığınız soruna bakacak olursak iade için paketlerken de videoya çekmek lazım. Bir telefon konuşmasında hiç çekinmeden 3 defa yalan söylemiş adamlar baksanıza.
  • Rindaman kullanıcısına yanıt
    Farklı şehirde olmasam sizinde dediğiniz gibi kesinlikle kapılarına giderdim.
    Bu tavır ve duruma şaşırmamak elde değil. Bu tavırları insanın gerçekten canını sıkan bir durum. Allah korusun kavga bile ederdik bile gidince.
    Hayırlısı ne ise o olsun diyelim.
    Teşekkür ederim.
  • Lamperouge L kullanıcısına yanıt
    Evet, burada ve farklı bir iki platformda bu şirket çok övüldüğü için biraz güvendim aslında. Ürün alıp iade etmek belki hoş bir durum değil ancak durumu izah edip onları da zarara uğratmak istemediğimi belirttim ve bu sebeple kargoları dahi kendim ödedim.
    Niyetleri aşikar belli oldu bu süreçten sonra.
    Yazık, asla bir daha bakmayacağım bir mağaza oldu benim için.
    Teşekkür ederim.
  • disclosure D kullanıcısına yanıt

    Rezillik işte, çok can sıkıcı durum, çok geçmiş olsun.


    Çamlıca'da otururken kapılarına gidip cihaz alırdım, Altunizde'de, Honda Ayışığı'nın oralarda bir dükkanları var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 24 Ağustos 2023; 2:8:4 >
  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Ciddi diyorsunuz, artık kargoyu geri gönderirken de video çekmek lazım.
    Güzel işletmeler çok az kaldı, gerçi bu cayma hakkını kötüye kullananlar olduğunu da düşünmüyor değilim.
    Olan bize oluyor.
  • Rindaman kullanıcısına yanıt
    Eyvallah teşekkür ederim.
    Mağazalarının önünden geçmem artık ben.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.