ARKADAŞLAR DÜN asus N12E MODELİNİ ALDIM İADE GİBİ İŞLEMLERDEN ÖNCE SİZE DANIŞMAM LAZIM 1- SEKİZ YILDIR NETGEAR DG834G MARKA MODEM KULLANIYORDUM BAĞLANTI KOPMA OLMUYORDU SADECE BİRKAÇ KEZ IP ÇAKIŞMASI OLDU 2- SON İKİ HAFTADIR BAĞLANTIM KOPMAYA BAŞLADI SINIRLI BAĞLANTI (ÜNLEM İŞARETİ) SORUNU OLUŞTU 3- TTNET GELDİ TEKNİK SERVİS DEĞERLER DÜŞÜK DEDİ SORUN SİZDE ADSL2 MODEM ALIN DEDİLER EMİNMİSİN DEDİM EMİNİM DEDİ 4- TTNETİ TEKRAR ARADIM MODEM ALCAM DEDİM BAĞLANTI TİPİ HİPER FİBERMİŞ ÇOKTANDIR AMA APARTMAN OLARAK ESKİ KABLOLARI KULLANIYORUZ O DA ADSL2 ALABİLİRSİN DEDİ VDSL PAHALI GELDİ ZATEN HIZ DERDİNDE DEĞİLİM KOPMAMASINI İSTİYORUM 5-GİTTİM VATANA DURUMU ANLATTIM ASUS DSL-N12E ALDIM ÇOCUK KOPMAZ MERAK ETME DEDİ EMİNİM DEDİ DÜNDEN BERİ 2 KEZ KOPTU ŞİMDİ BİRDEN ÇOK SORU VAR KAFAMDA WİNDOWS AYARLARI MI YANLIŞ MODEMİ ELLE NASIL KURACAĞIM EVDE BAŞKA KABLOSUZ KULLANICILARDA VAR ÇAKIŞMA MI YAPIYOR ?
yok teknik servis hat düşük demesi sizin eve gelen telefon hattındaki db düşüklüğüdür anladığım kadarıyla binanızdaki telefon hattıda baya kötü durumda bence en güzeli binaya gelen ana telefon kutusu vardır buradan sizin direye güzel temiz bir bir hat cekmek sorununu bu çözecektir diye umuyorum yani anladığım kadarı ile sizin binada db düşmesi oluyor zaten telekom bina içerisine karışmaz onu siz kendiniz üstenirsiniz eğer yine düzelmesse telekom müdürlüğüne dileçce ile durumu belirtin sizin binaya gelen telefon hattını yenilemek zorundalar bdk ile yapılan anlaşma bu şekide ve çoğu kişi bunu bilmez
lord276
kullanıcısına yanıt
evet kardeşim malesef anlaşmaları taktıkları yok sokaktan bile geçmedi fiber ,yan sokaktan geçti sadece dolaylı olarak fayda sağladı belki artık hızında da değilim kopmasın yeter şimdilik bu modem biraz daha iyi gibi,pazartesi bağlantıyı sabitleştirme için telefon edeceğim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme