Şimdi Ara

SIRALI(SGİ) VE KARBÜRATÖRLÜ LPG SİSTEMLERİ , SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
372
Cevap
2
Favori
77.625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • prıce ı arastırdım artık karbratorlu araclara gore sıstem cıkarmıyomus.sızce brc mı lavato mu
  • SAYIN SEN MÜHENDİSLİK

    MAP SENSÖRÜ DENEN ŞEYİN GÖREVİ NEDİR?

    MAP SENSÖRÜ SIRALI SİSTEMİN Mİ BİR PARCASIMIDIR? YOKSA MOTORUN BİR PARÇASIMIDIR?
  • Cümleten iyi geceler orkunss gibi sizlere bende aynı soruyu soruyorum aracım 1.6 karbüratörlü fiat tipo aynı ayarda aynı kullanım şartında en az lpg kullanan beyin hangisidir sizce hangisini aracıma taktırmalıyım Lovato'mu yoksa Brc'mi saygılarımla
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aram21

    cevap için teşekürler .
    normal lpg sistemi inanın markasına dikkat etmedim 10 gün önce taktım ama yerli malı imiş 80 ytl taktırdım.
    problem benim kışa girmeden önce arabam çok iyiydi 11 ltre ( 20 ytl ) ile 110 km yapıyordum sora randıman alamaz oldum geçen gün beyini deyiştim hala aynı.
    markasını bilmiyorum yerli dedigi bişi ve 80 ytl lik işte


    sistem sıralı olmak zorunda,
    aksi halde sorun yaşamaya devam edersiniz,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orkunss

    prıce ı arastırdım artık karbratorlu araclara gore sıstem cıkarmıyomus.sızce brc mı lavato mu


    selamlar,
    prinsin karbüratörlüsü yok ,
    çünkü vermiş olduğu fiyat çok yüksek ve kimsede taktırmıyor, ama mükemmel kaliteli bir ürün,
    gelelim lovato ya da brc olayına,
    ikiside kaliteli ürünler, dikkat etmeniz gereken,
    TSE yetkili ve güvendiğinzi bir yere montaj yaptırmanız, aynı ürünlerin yan sanayileri de çıktı , piyasada dolaşıyor, bu yüzden sağlam bir yerle çalışın,
    iki üründe orjinali olmak koşulu ile kalitelidir ve sizi üzmez,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eyoz

    SAYIN SEN MÜHENDİSLİK

    MAP SENSÖRÜ DENEN ŞEYİN GÖREVİ NEDİR?

    MAP SENSÖRÜ SIRALI SİSTEMİN Mİ BİR PARCASIMIDIR? YOKSA MOTORUN BİR PARÇASIMIDIR?


    bir nevi basınç ölçer, detaya girersek, aracın emiş manifoltundan ( vakum) gelen gazın basıncını ölçer ve bizlerin ayar yaparken kullandığı haritayı çizer, bu harita bizlere gaz ayarı yaparken müthiş yardımcı olur,
    stefanelli ve lovato önceki sistemlerinde map sensörünü ayrı olarak ( yılana benzeyen küçük bir parça) üretyorlardı, şimdi ise bunu regülatörle beraber üretiyorlar,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mdemir067

    Cümleten iyi geceler orkunss gibi sizlere bende aynı soruyu soruyorum aracım 1.6 karbüratörlü fiat tipo aynı ayarda aynı kullanım şartında en az lpg kullanan beyin hangisidir sizce hangisini aracıma taktırmalıyım Lovato'mu yoksa Brc'mi saygılarımla


    selamlar,
    yukarıda sizde cevap vermiş oldum, iki üründe kalitelidir, ( sağlam ve kaliteli bir yere taktırmak şartıyla)
    gaz harcaması olarak ta,
    birim kilometrede lovato biraz daha az yakar,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: senmühendislik


    quote:

    Orjinalden alıntı: mdemir067

    Cümleten iyi geceler orkunss gibi sizlere bende aynı soruyu soruyorum aracım 1.6 karbüratörlü fiat tipo aynı ayarda aynı kullanım şartında en az lpg kullanan beyin hangisidir sizce hangisini aracıma taktırmalıyım Lovato'mu yoksa Brc'mi saygılarımla


    selamlar,
    yukarıda sizde cevap vermiş oldum, iki üründe kalitelidir, ( sağlam ve kaliteli bir yere taktırmak şartıyla)
    gaz harcaması olarak ta,
    birim kilometrede lovato biraz daha az yakar,


    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim kdz ereğli ve zonguldak merkezde yetkili lovato bayisi varmı var ise isim adres telefon numarası öğrenebilirmiyiz nette arattırdım bulamadım bulunduğum yerde biraz uzak dediğim yerlere yani ikisinede 45 km uzaklığım var ortalama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdemir067 -- 9 Nisan 2008; 20:24:25 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mdemir067

    quote:

    Orjinalden alıntı: senmühendislik


    quote:

    Orjinalden alıntı: mdemir067

    Cümleten iyi geceler orkunss gibi sizlere bende aynı soruyu soruyorum aracım 1.6 karbüratörlü fiat tipo aynı ayarda aynı kullanım şartında en az lpg kullanan beyin hangisidir sizce hangisini aracıma taktırmalıyım Lovato'mu yoksa Brc'mi saygılarımla


    selamlar,
    yukarıda sizde cevap vermiş oldum, iki üründe kalitelidir, ( sağlam ve kaliteli bir yere taktırmak şartıyla)
    gaz harcaması olarak ta,
    birim kilometrede lovato biraz daha az yakar,


    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim kdz ereğli ve zonguldak merkezde yetkili lovato bayisi varmı var ise isim adres telefon numarası öğrenebilirmiyiz nette arattırdım bulamadım bulunduğum yerde biraz uzak dediğim yerlere yani ikisinede 45 km uzaklığım var ortalama


    üzgünüm ama bayiyi bilmiyorum,




  • öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..
    aracıma yaklaşık 2 ay önce zavolli marka sıralı sistem lpg dönüşümü yapıldı fakat halla tam randıman alamadığımı düşünüyorum.Biricisi yakıt tüketimi konusunda sıkıntım var.100 km de 14.5 litre lpg tüketimim var(şehir içi).İkincisi gün içinde ilk arabayı çalıştırdığımda ve hareket ettiğimde araba tekliyor.Bunların ayardan kaynaklandığını söyledikleri için bir kaç defa gaz ayarını yaptırdım(yüzde 10-15 civarı gaz ayarı düşürüldü) ama sonuç aynı.Tabi takan adamdan da aldığım cevaplar klasik..lpg fiyatları artmış..motoru ilk önce ısıtmadan (birkaç dakika)hareket etmemem lazım falan...peki dönüşüm yapmadan önce benzinde sorun çıkarmayan araç lpg dönüşümü yapıldıktan sonra neden benzinde aynı problemi çıkarıyor diyorum kıvırtıyor...
    Sizce ne yapmam lazım..
    şimdiden teşekkürler.




  • bu arada aracım clio hb 1.6 rte
  • quote:

    Orjinalden alıntı: VLKNBCN

    öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..
    aracıma yaklaşık 2 ay önce zavolli marka sıralı sistem lpg dönüşümü yapıldı fakat halla tam randıman alamadığımı düşünüyorum.Biricisi yakıt tüketimi konusunda sıkıntım var.100 km de 14.5 litre lpg tüketimim var(şehir içi).İkincisi gün içinde ilk arabayı çalıştırdığımda ve hareket ettiğimde araba tekliyor.Bunların ayardan kaynaklandığını söyledikleri için bir kaç defa gaz ayarını yaptırdım(yüzde 10-15 civarı gaz ayarı düşürüldü) ama sonuç aynı.Tabi takan adamdan da aldığım cevaplar klasik..lpg fiyatları artmış..motoru ilk önce ısıtmadan (birkaç dakika)hareket etmemem lazım falan...peki dönüşüm yapmadan önce benzinde sorun çıkarmayan araç lpg dönüşümü yapıldıktan sonra neden benzinde aynı problemi çıkarıyor diyorum kıvırtıyor...
    Sizce ne yapmam lazım..
    şimdiden teşekkürler.


    selamlar, öncelikle motoru fazla ısıtmak gibi bir şey yok, zaten ara. regülatör sıcaklığı 30 derece olana kadar benzinde çalışacak!!!!
    yakıt tüketiminiz gerçekten yüksek, yaklaşık, 26 ykr 'a geliyor, kış iklim şartlarında şehir içinde yakıtın yüksek olması da muhtemel, ama bu maksimum 22 ykr falan yakar,
    aracınızın gaz ayarını tekrar kontrol ettirin, hatta sağlam bir başka Zavoli bayisine gidip, ayarı kontrol ettirin, alacağı 20 ytl dir ve en azından bir sorun varsa doğruca söyleyecektir,
    trekleme olayı eğer ayardan sonra değişmezse , ateşlemede bir problem olabilir, ateşleme bobini ya da bujilerde!! ama kesinlikle ilk etapta bunları değiştirmeyin,
    ek olarak bir çok araçta benzinde görülmeyen hatalar lpg de daha da su yüzüne çıkabiliyor,
    sonuçta çalışma verilerini konrtol eden lpg ECU su , aldığı bilgileri benzin ECU sundan alıyor, bir nevi kopyala-yapıştır mantığı ile çalıştığı için hassasiyet kesinlikle daha fazladır,
    saygılarımla




  • Denizlide sadece 2 tane zavoli bayii var.Yapacak iş artık izmire yolumuz düşerse olacak herhalde..Dediğin gibi sorunları söylediğimde ateşleme sisteminde sorun olduğu söylendi bujilerle kablolarını değiştirdik.ama aynı tas aynı hamam..Bilgiler için teşekkürler.
  • metin bey bilgisayarda ayarlattım 2-3 defa düşmedi yakıt.geçen kendim bir ayar çektim sabahları geç çalışıyordu.artık erken çalışmaya başladı.1.76 ytl ye aldım gazın litresinive ölçtüm.şehir içinde 10 ytl ile 51 km gittim.yani kmde 19.8 ykr yakmış.şehir dışındada 78km gittim 12,8 ykr yakmış.sizce nasıl?bilgisayara gitmeme gerek varmı.(r9 broadway-94 model.)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metin_mimoza

    metin bey bilgisayarda ayarlattım 2-3 defa düşmedi yakıt.geçen kendim bir ayar çektim sabahları geç çalışıyordu.artık erken çalışmaya başladı.1.76 ytl ye aldım gazın litresinive ölçtüm.şehir içinde 10 ytl ile 51 km gittim.yani kmde 19.8 ykr yakmış.şehir dışındada 78km gittim 12,8 ykr yakmış.sizce nasıl?bilgisayara gitmeme gerek varmı.(r9 broadway-94 model.)


    veriler gayet iyi ,
  • arkadaşlar aracıma 3 gün önce lpg taktırdım.
    toyota corolla 2004 sol sedan
    ince eleyip sık dokuyarak araştırmalarım sonucu hollanda üretimi teleflex GFI de karar kıldım
    ne enjektör sesi nede performans düşüklüğü asla ve asla yok.
    sistem mükemmel. bu markayı seçtiğim için aklımı seveyim
    en önemli ayrıntıyı size aktarayım arkadaşlar.
    araştırmalarımda gördümki diğer bütün sistemlerde enjektörler manifolda bir hortum aracılığı ile ulaşıyorlar,
    oysaki teleflex GFI de enjektörlör direkt olarak manifolda takılıyorlar, yani piston yanma odasına olabildiğince yakın monte ediliyorlar ve bu işlem manifold sökülerek yapılıyor. diğer sistemlerde ise manifold sökülmeden manifold üzerinde delikler açılıyor ve bu deliklerden hortum geçiriliyor. bu uygulamada pistonlara matkap çapağı gitme olasılığı çok yüksek.
    düşünenlere kesinlikle öneririm.
    bu bilgilendirmemi dikkatli okuyunuz lütfen
    saygılarımla




  • Hocam merhaba; Aracım 1.2.16v palio sıralı eco tech takılı son zamanlarda ilk çalıştırdığımda benzinde iken çok devirsiz sanki benzin gelmiyormuşcasına boğularak çalışıyor 30-40 sn veya 1 dak sonra benzin ritmi yerine geliyor. Hareket ediyorum bir müddet sonra gaza geçiyorum ve sıkıntısız kullanıyorum yani gazda hiç bir sıkıntım yok. Sorum araba niye ilk böyle çalışmaya başladı?
  • arkadasım ben dede sizinkinin aynı problem vardı.
    benim toyoota 96 XLİ 11 ltre lpg ile 65 km yapıyordum. hep gittigimde size söylenenin aynı yalanlar bizede atıldı. ancak beynini deyiştirdim problem devam etti.
    bunun üzerine baska bir usta hava filtresinin hava aldıgını söyledi ve kendi yaptı inanki şimdi 20 ytl lik aldım yani 11 ltre lpg ve hala 90. km de bitmedi .
    ayrıca çalısırken ilkin benzile deyil gazla çalışıyorum hiç benzinede almıyorum ben .
    demem oki hava filtresine baktır bir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: g_boz

    Hocam merhaba; Aracım 1.2.16v palio sıralı eco tech takılı son zamanlarda ilk çalıştırdığımda benzinde iken çok devirsiz sanki benzin gelmiyormuşcasına boğularak çalışıyor 30-40 sn veya 1 dak sonra benzin ritmi yerine geliyor. Hareket ediyorum bir müddet sonra gaza geçiyorum ve sıkıntısız kullanıyorum yani gazda hiç bir sıkıntım yok. Sorum araba niye ilk böyle çalışmaya başladı?


    selamlar;
    palio 1.2 lerde bahsettiğiniz sorun yaşanıyor,
    aracın benzin ecu su ile ilgili bir konu,
    aynı araca,
    atiker, lovato vce aldesa taktık,
    üç kittede tat vermedi, sökmek zorunda kaldık,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aram21

    arkadasım ben dede sizinkinin aynı problem vardı.
    benim toyoota 96 XLİ 11 ltre lpg ile 65 km yapıyordum. hep gittigimde size söylenenin aynı yalanlar bizede atıldı. ancak beynini deyiştirdim problem devam etti.
    bunun üzerine baska bir usta hava filtresinin hava aldıgını söyledi ve kendi yaptı inanki şimdi 20 ytl lik aldım yani 11 ltre lpg ve hala 90. km de bitmedi .
    ayrıca çalısırken ilkin benzile deyil gazla çalışıyorum hiç benzinede almıyorum ben .
    demem oki hava filtresine baktır bir


    sayın aram 21,
    arkadaşın aracı ile sizin aracınız çok farklı,
    hava filtresi, ateşleme bobini, bujiler vs. hepsi birer etken ama , paliıo larda duryum sizinkiyle farklı
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.