Herkese merhaba, Tekirdağ'da internet aboneliği başvurusunda bulundum 12/01/2021'de. Altyapı Türk Telekom olduğu için süreçler daha hızlı ve rahatça ilerler diye de Türk Telekom'dan başvuru yaptım (Telefon direği evimin hemen köşesinde). 16/01/2021'de internet altyapısı tahsisi ve ev içi kurulumu için ekip geldiğinde ise evimin önüne gelip bu bölgede port kalmadı birkaç kişi de başvurmuştu bağlayamayız dediler, ben de hocam bir saha dolabına bakalım yine de dememe rağmen dolu olduğunu İl Planlama Müdürlüğüne aktarılacağını söyledi. Ekipten biri şunu da söyledi: -Bizi şimdi şikayet ediyorlar bağlamadı vs. diye genel müdürlüklere onlar da soruyor niye diye ? -Ben de port yok diyorum yani iş bize bağlı biz ne söylersek onu kabul ederler biz yeni port talebi söyledik diyerekten gittiler. Hemen gittikten sonra sms geldi teknik işlemlerden dolayı işleminizi tamamlayamıyoruz diye. ben de tt müşteri hizmetlerini aradım port yok diye not düşülmüş planlamaya aktarıldı isterseniz gidin dilekçe verin dediler. Açıkçası gidip vakit kaybı yaşamak istemedim çünkü orada da çok işlerin hızlandığı söylenemez.. Sizlere danışmak istediğim 2 soru var: 1- Türknet,Netspeed,Gıbırnet,Ekstranet gibi altyapı sorgulama sitelerinde port var yazması saha ekibinin yok demesi durumunda hangisi doğrudur? Sanki port var da tahsis edilmiyor tarafıma diye bir düşünce oluştu bende. 2-Bazı forum yazılarında böyle durumla karşılaşan birkaç kişi ev telefonu bağlatmışlar, birkaç gün sonra da internet bağlatabilmişler (bir kısmı adsl, bir kısmı vdsl) böyle bir çözüm yolu gerçekten var mıdır? SAHA DOLABIM:Tip-7 Saha Dolabı (ALU-GÜRSAŞ) 2019 |
Bildirim