Merhabalar. Haziran ayının 11.ide n11 220 tl kuponuyla şu laptopu aldım. https://urun.n11.com/dizustu-bilgisa...122-P428620485 Ürün elime kargo süresinde 19 haziranda geçti . Ertesi gün ekran testi ölü piksel testi yapınca 1 adet ölü piksel buldum çok küçük bir nokta. Aradım monsteri yarım saate anca baglanıyor. Dediler ki gönderin bize aras kargo ile panel değiştirelim 30 gün değişme süresi var bende dedim ki 10 yıl acer kullandım bir kere servise gitmedi hala taş gibi sizde daha ilk gün kargoya ver yolla diyorsunuz öyle kolay değil buradan aras kargoyu bulup yollamak mobil bölgedeyiz adamların peşine dolanıyoruz ki yakalayalım teslim edelim üstelik bunlara güven meselesi var böyle bir konu var https://eksisozluk.com/28-mayis-2019...i--6080988?p=1 https://forum.donanimhaber.com/aras-...0--135412843-2 siz sorumlugu alıyor musunuz dedim servise hayır dediler bize gelene kadar sorumluluk sizde.Ya kaybolursa dedim bizlik birley yok dediler . Şimdi değerli ailem sizlere soruyorum siz olsanız 1 tane piksel iiçin bu riske girer misiniz? Yani daha sürem var göndermek için ama çekiniyorum 1 tane piksel hatası kimde yok ki? Bu riske değer mi? |
Bildirim